Téma: řidičská skupina AM jak to vlastně je
17.4.2021 v 23:00
Ahoj ,mám možnost koupit pro mladýho motorku o obsahu 48ccm .Má papíry AM .Zajímalo by mě ,jestli na to má oprávnění ,když konstrukční rychlost je sice 45km/hod ale výkon má 7,2kw/8500otáček.Váha 138kg .Někde jsem četl že poměr výkonu/hmotnosti nejvýše 0,1 kW/kg.je možné tento motocykl řídit i se skupinou B tedy na auto?Trochu se v tom ztrácím...abych nekoupil něco s čím pak nebudou moc mláďata na silnici...
Kohlstein> https://bikez.com/p...d=53820&pageno=2
Kohlstein> Navic si myslim ze ta fotka je hodne ilustracni. Ta 50tka bude na 99% mit tento motor coz je klasicka cinska 50tka s nejakymi 2,5kW a pri vaze stroje 80kg + jezdec 80kg to na rovine bez protivitru tech 60 udela. Takze cinan si libovolne vymyslel hodnoty a dal tam fotku prakticky jine motorky
1 reakcí na tento příspěvek řidičská skupina AM jak to vlastně je
no že potom 48ccm nebude mít asi 7,2 kw....Ono i těch 8,8kw je celkem dobrý na čínský motor.Větsinou ty GY6 mají kolem 6kw 125ccm
1 reakcí na tento příspěvek řidičská skupina AM jak to vlastně je
nepleťte do toho GY6 - to je skútrovej motor s ležatým válcem a variátorem QMB (50cc), QMI (125cc), nebo QMJ (150cc).
Ta páďa z obrázku používá 50cc variantu motoru FMB s válcem vertikálně a pětistupňovou převodovkou.
Výše postovaný motor á la Monkey s horizontálním válcem má oproti němu jen 4 kvalty, což z FMB-vertikálu dělá trochu lepší volbu.
No výkon bude někde kolem 3kW, podle provedení, 7,2 je hodně velká fantazie
Edit: jo a pro mladýho bych snad i radši volil toho skútra 50cc 4T. Už je kvůli tomu, že se na tom legálně sveze máma, táta, děda, babča - prostě všichni se skupinou B. S válcem 70-80cc (podle sady) a patřičně upraveným/vyměněným variátorem to není taková vydechlina, je to spolehlivější než 2T a stojí to pár korun. A je to ilegální, ovšem, přitom do provozu mnohem bezpečnější, než 45km/h
Naposledy editováno 18.04.2021 20:51:09
Ta páďa z obrázku používá 50cc variantu motoru FMB s válcem vertikálně a pětistupňovou převodovkou.
Výše postovaný motor á la Monkey s horizontálním válcem má oproti němu jen 4 kvalty, což z FMB-vertikálu dělá trochu lepší volbu.
No výkon bude někde kolem 3kW, podle provedení, 7,2 je hodně velká fantazie
Edit: jo a pro mladýho bych snad i radši volil toho skútra 50cc 4T. Už je kvůli tomu, že se na tom legálně sveze máma, táta, děda, babča - prostě všichni se skupinou B. S válcem 70-80cc (podle sady) a patřičně upraveným/vyměněným variátorem to není taková vydechlina, je to spolehlivější než 2T a stojí to pár korun. A je to ilegální, ovšem, přitom do provozu mnohem bezpečnější, než 45km/h
Naposledy editováno 18.04.2021 20:51:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) řidičská skupina AM jak to vlastně je
callowsick> gy6 bylo jen pro srovnani vykon vs. obsah.
karavanista> tak to jo i tam to skáče tak v rozmezí 2,5kW. Ty nejlevnější udávají jen malinko nad 5kW a třeba SYM z toho umí i 7,5kW (obojí 125cc).
tady je třeba taková padinka od MASH. Podobnou měl v nabídce i Romet, ale aktuálně nabízí v 50cc už jen ležatý motory
Edit: ale píšou u ní jen 4 rychlosti, což mě lehce mate, bo pětikvalt byl právě výhodou tohohle motoru
Naposledy editováno 18.04.2021 21:05:51
tady je třeba taková padinka od MASH. Podobnou měl v nabídce i Romet, ale aktuálně nabízí v 50cc už jen ležatý motory
Edit: ale píšou u ní jen 4 rychlosti, což mě lehce mate, bo pětikvalt byl právě výhodou tohohle motoru
Naposledy editováno 18.04.2021 21:05:51
Pethe píše: Streptokok> na pincka muze, ale kolik lidi co maj papiry jezdi jako kdyby je v zivote nedelali a vyhlasku neznali
Na pincka nemůže... Páč má konstrukční rychlost nad 45km/h. Takto jsem šel v patnácti na první lekci autoškoly na AM (před víc jak 15 lety) a tam mi řekli, že to není ani na pionýra ani na simsona, maximálně tak na babetu. Tak jsem jim poděkoval a ukončil to. No a o rok později jsem si udělal na dvácu.
Johny_Servis> Třeba Jawa Betka ( keeway , a stejné stroje jen s jinou značkou ) je 49 ccm , má to 4 rychlosti , omezené jen v kolínku sání na 1kw , po hodině práce to otevřeš na 3 kw . V papírech to má 45 km/hod , v reálu to jede 80 km/hod . Na to ti AM stačí v pohodě . Máme ji doma 12 let a až na to , že plechy stojí za prd , shnila kyvka a přeplítali se kola , motor drží super . Jen technickou už příští rok neprojde , jelikož vyrezlo část vin .
1 reakcí na tento příspěvek řidičská skupina AM jak to vlastně je
no a třeba dříve bylo AM součástí B tedy na auto....a dneska už to nepletí že?nebo to platí pouze do doby té změny v zákoně.Takže já třeba když jsem dělal řidičák v roce 95 tak mužu na B jezdit i na 50ccm manuálu ,ale dnes již když si udelate řidičák na B,tak už máte pouze skutr ,ale manuál do 50ccm už nemáte?
2 reakcí na tento příspěvek řidičská skupina AM jak to vlastně je
takže když si nyní člověk udělá řidičský prukaz na auto tedy B ,tak muže jezdit na motorce o odsahu do 50ccm a a max 45km/hod i když je to manuál?
kawasaki-man píše: takže když si nyní člověk udělá řidičský prukaz na auto tedy B ,tak muže jezdit na motorce o odsahu do 50ccm a a max 45km/hod i když je to manuál?
S řidičákem na auto nyní dostaneš pouze skupiny B1 a B. V ČR s tím B můžeš řídit motocykl s automatickou převodovkou do 125 kubíků a 11kw nebo i silnější tříkolku v automatu s nožní brzdou a patřičnou vzdáleností mezi koly. Manuál není možné.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zatmavení blinkrů Čína Ostatní | Ezmo | 23 | 17.3.2024 v 16:32 H-D82 |
čínský skútr 50cc 4T nestartuje Čína Ostatní | Domak | 10 | 9.5.2023 v 21:24 Domak |
čím zalepit šteft do válce Čína Ostatní | elvis78 | 16 | 1.12.2022 v 12:10 elvis78 |
gtweagheeh Čína Ostatní | Legolasss | 6 | 21.8.2022 v 10:57 assassin |
Problém s demontáži ozubeného kola Čína Ostatní | riderfery | 2 | 29.6.2022 v 14:27 riderfery |