globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: rozdíl 180/55 vs 180/60
 
17.4.2021 v 09:07
čaute, chcel by som skusit 60 profil, jazdim 55 a předek mám na hranu tak kvoli gripu by som radšej dal vyžší profil do zadu, len by má zaujmalo či sa nějak změní ovladatelnost?Mám S22 a u nich je ta agilita strašna takže keby sa tím vyšším profilom zlepšila tak budem rád.

rozdíl 180/55 vs 180/60

17.4.2021 v 09:37 | Nahoru | #1
Ja mel 180/60 na ZX9 a do zatacek sla ta guma mnohem ochotneji. Kazdopadne ja to pouzival jen na okruhy. V provozu s jinym typem pneu nebo na STK by s tim mohl byt problem. To same mam problem na gsxr a Z1000. Mam vzadu 190/50 a na ty zatacky je to proste slabota. Jen kdyz das profil na 55 je to hodne znat.

rozdíl 180/55 vs 180/60

17.4.2021 v 12:08 | Nahoru | #2
Ja teda jezdim 180/60 na místo 190/50 - jinak třeba Metzeler slick v rozměru 180/60 a 190/55 totožný

EDIT: a teda pouze okruh R1

Naposledy editováno 17.04.2021 12:08:44

rozdíl 180/55 vs 180/60

17.4.2021 v 12:21 | Nahoru | #3
Kup si lepší gumy a budeš mít na předku víc místa. Nebudeš muset řešit ani vyšší profil u zadku. A agilita bude taky jinde.

1 reakcí na tento příspěvek rozdíl 180/55 vs 180/60

17.4.2021 v 12:45 | Nahoru | #4
pytam sa na rozdiel v profilu 55-60...nechcem gumy za 8 000kc

(reakce na) rozdíl 180/55 vs 180/60

17.4.2021 v 16:21 | Nahoru | #5
MaRRtan> Ale to měl možná právě Dablicek200Mph na mysli.
Zlepšení jízdních vlastností se v první řadě dosahuje pořízením kvalitnějších gum. Teprve pak se laboruje se změnou rozměru ráfků a vyjímečně i změnou profilu.

Ale chápu, že jsi se ptal na vliv změny profilu a ostatní možná nechceš slyšet.....

rozdíl 180/55 vs 180/60

17.4.2021 v 16:25 | Nahoru | #6
Na okruhu se jezdi vyssi profily, takze pokud mas pocit, ze mas v zatáčce vetsi uhel nez se libi pneu tak ti vyssi profil pomůže.

Jen teda jestli je to v provozu, tak jestli to neni uz moc a nechtelo by to zvolnit, taky to muze byt technikou, cílem neni nejvetsi mozny naklon... ale tohle jen tak k zamyšlení...

rozdíl 180/55 vs 180/60

17.4.2021 v 19:08 | Nahoru | #7
Vidím že vám to musím trochu vysvetliť . Jazdim street akurát neopakujem usek 10x ale cca 2-3x a potom davam pauzu až vychladnem . Takže potrebujem gumu ktora niečo vydrží,nemusí sa moc zahrievat a aby ma podržala v naklonu. .. s22 je za malo penez hodne muziky, jedina chyba na kráse je jej plochy profil tak ma napadlo že by som to mohol vylepšiť vyšším profilom ale niesom si istý či to niečomu pomôže..viem že na okruhu sa davaju 60 ale nemam prepačko takže stupačky ma limituju a asi väčší naklon asi ani nepotrebujem jazdiť, akurát ma sere ta agilita a že vo vracakoch je zadna guma hodne na limite tak asi kúpim dozadu vyšší profil a keď to nebude ono tak hold budem musieť vyskúšať rosso corsy 2

Naposledy editováno 17.04.2021 19:11:51

1 reakcí na tento příspěvek rozdíl 180/55 vs 180/60

18.4.2021 v 01:17 | Nahoru | #8
ja bych s jinym rozměrem nelaboroval , už jenom kvuli možné nehodě tě pojištovna vyfakuje , u mě když přišel likvidátor tak ho jako první zajímali gumy a spravnej rozměr , byt sem byl poškozenej

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíl 180/55 vs 180/60

18.4.2021 v 13:24 | Nahoru | #9
zdenysrx6> Řekl jsi mu, doufám, že byly obě proražené, takže jsi je musel vyměnit za jiné, sice starší, ale postačující k tomu, aby se motorka dala odtlačit do kouta? A že má solit i za dvě gumy?
(říkám si, že tvoje historka je tady už tolikrát, že se z toho stane urban legend, , nic ve zlém)
MaRRtan - těžká volba, bude tam víc věcí, které to můžou ovlivnit, třeba tady v tom testu vychází agilita S22 slušně v porovnání s ostatníma. Ten celý test neznám, jak vyšel v časáku, ale snad testovali celou sadu, a ne jenom přední.
E - trochu jiný rozměr 190/55 v sadě na R1: https://www.motorra...ssen-und-naessetest/

Naposledy editováno 18.04.2021 13:30:52

(reakce na) rozdíl 180/55 vs 180/60

18.4.2021 v 19:22 | Nahoru | #10
Kohlstein> urban legend dobrý , v poho , jenom varuju čeho je taky možný se dočkat od pojištoven , nebo STK kvuli 5mm

(reakce na) rozdíl 180/55 vs 180/60

18.4.2021 v 21:25 | Nahoru | #11

Kohlstein píše: zdenysrx6> Řekl jsi mu, doufám, že byly obě proražené, takže jsi je musel vyměnit za jiné, sice starší, ale postačující k tomu, aby se motorka dala odtlačit do kouta? A že má solit i za dvě gumy?
(říkám si, že tvoje historka je tady už tolikrát, že se z toho stane urban legend, , nic ve zlém)
MaRRtan - těžká volba, bude tam víc věcí, které to můžou ovlivnit, třeba tady v tom testu vychází agilita S22 slušně v porovnání s ostatníma. Ten celý test neznám, jak vyšel v časáku, ale snad testovali celou sadu, a ne jenom přední.
E - trochu jiný rozměr 190/55 v sadě na R1: https://www.motorra...-naessetest/ [/quote]

S22 je skvela guma. Ja je jezdim na silnicich a jsem s nimi spokojeny..

(reakce na) rozdíl 180/55 vs 180/60

18.4.2021 v 23:36 | Nahoru | #12
Kohlstein> aby som naklonil motorku musim jej dosť pomôcť telom u dunlopoch sportsmart2max to šlo úplne hravo ale určite to bude aj tvrdostou gumy...kazdopadne dik za odkaz

rozdíl 180/55 vs 180/60

19.4.2021 v 09:16 | Nahoru | #13
Taky bys mohl napsat, co je to za motorku. To je ta CBR 600RR, na kterou jsi tady řešil gumy před rokem?
Edit - a možná tam je pořád ještě nedořešené utažení ložiska řízení. A tlaky v pneu máš jak?

Naposledy editováno 19.04.2021 09:26:39

1 reakcí na tento příspěvek rozdíl 180/55 vs 180/60

19.4.2021 v 14:22 | Nahoru | #14
áno jedna sa o cbrko, krk riadenia bol ok menil som len preventivne po 40tkm a utiahol podľa manualu...spočiatku som bol hodne sklamany z S22 neboli tak hrave jak ty dulopi ...po 1000km som si nejak na ne zvykol, prilnavost je fakt super je v nich istota, pri brzdeni predek trochu plave a vo vracakoch som hodne na hrane na zadnej gume ..tlaky mam 2,5 a 2,9

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíl 180/55 vs 180/60

19.4.2021 v 14:51 | Nahoru | #15
MaRRtan> Zkus zapátrat, proč hodně lídí, kteří sklápí S20/S21/S22 až na hranu běhounu, tlakuje pro tyto případy 2,1 bar předek, 1,8-1,9 bar zadek.
PDF doporučení od Bridgestone
Čísla v posledním sloupečku jsou v psi

Nebo odsud https://grippingsto...essures-by-category/

Nebo další pdf

1 reakcí na tento příspěvek rozdíl 180/55 vs 180/60

20.4.2021 v 16:22 | Nahoru | #16
Je to ještě aktuální ? Pravidelně střídám 180/60 a 180/55 takže můžu hodit pár poznatků o použití na R6 :)

(reakce na) rozdíl 180/55 vs 180/60

21.4.2021 v 02:36 | Nahoru | #17
Kohlstein> skusim, diky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rozdíl 180/55 vs 180/60

21.4.2021 v 02:40 | Nahoru | #18
Kamikadze-Ace> jasné, to ma prave zauajma takže prosím napíš svoje poznatky. diky

(reakce na) rozdíl 180/55 vs 180/60

21.4.2021 v 21:08 | Nahoru | #19
MaRRtan> tak porovnám oboje porovnám v SC2/K2 na okruhu, samozřejmě 180/55 líp jde do vinglu a ochotněji se sklopí, když jsem jel 180/60 poprvé tak jsem s tou motorkou " musel víc jebnout do zatáčky" zase výhoda 60tky je lepší pocit v táhlé zatáčce alá Slovakiaring nebo Brno a s 55tkou jsem třeba v táhlém vinglu neměl tolik jistoty a občas při nešikovném plynu dala najevo jak se jí to nelíbí , ale jen co byla technická pasáž a překlápečky tak 55tka úplně top. Cena pneu? V zimním výprodeji kolem trojky za K2/SC2 ve vzorku :)

co se týče výdrže tak v mém případě a pravé ruce jsem tu 60tku zničil dřív, proč ? Jsem jelito na plynu.....

na začátku vlákna jsi psal o gripu na předku - zaměřil bych se na vidlice, geometrii, pružiny a přední gumu a celkově podvozek ( jak máš starý bike? dělal jsi repas tlumičů ? )



ps.: až nebudu pod vlivem možná se rozepíšu víc

rozdíl 180/55 vs 180/60

22.4.2021 v 00:29 | Nahoru | #20
ps si zabil, po technickej stranke mám motorku ok... chyba je v ty S22 je proste placata, riadenie je tupe oproti sportsmart max2 ale prilnavost je zase super tak som to chcel vylepšiť tým 60 profilom akurát som si neni uplne istý či to bude dobre, možno skúsim ine gumy asi rosso corsy 2
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist