Naposledy editováno 09.05.2021 19:18:00
https://www.motorkar...mp;pgr=6#goto7551176
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo prestavba SRAD
Naposledy editováno 09.05.2021 19:16:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo prestavba SRAD
1 reakcí na tento příspěvek Turbo prestavba SRAD
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo prestavba SRAD
Naposledy editováno 09.05.2021 19:16:48
2 reakcí na tento příspěvek Turbo prestavba SRAD
jinak ja jsem na zacatku rikal, ze mi jde o to prefouknout TL v dragsteru… cil by byl aspon 200ps... (to me prislo realny, jaskovi by se vic libilo tech 200kW)
dawe: 2.45 uff to je docela dost, predpokladam, ze to neni na seriovem kompresnim pomeru? ve sve dobe znamenalo plnit 2atm kompresni pomer ze to skoro nenastartujes… podle toho jak se chovaj moderni auta ala treba a45s jste do toho nacpali nejakou magii, ale vubec netusim jak tohle dokazete
Naposledy editováno 30.04.2021 23:18:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo prestavba SRAD
Naposledy editováno 09.05.2021 19:17:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo prestavba SRAD
ohledne retezce za motorem docela spuhlasim s prispevkem vejs, na to ze si to "hrabne" bych se nespolehal, staticky to tak vypada ale dynamicky je to system plny kmitu a razu, rozsypat se to muze i bez hrabniti.. dobra motivace tady https://mngforce.ty...50vdev/the-nc30.html krivky hezky, ale ty obrazky destrukci motoru pri testech uz tak fajn nejsou (osobne bych do vetsi komprese sel, nejlip cestou dve az tri desetiny delsich ojnic - pac vefero ma rozvod zubatejma kolama, ale fakt ne o tolik jako voni,.. to je proste moc.. )
2 reakcí na tento příspěvek Turbo prestavba SRAD
me zas prijde jako picovina nasypat 20tis dolaru do 450ky aby dala ani ne 100koni... motorka k hovnu
Foustka> tipuju ze jde jen o stavitelna kola - ze jde motor nacasovat ...v serii ma Suzuki ozubeny kolo na vackach na pevno..
Naposledy editováno 01.05.2021 19:26:14
1 reakcí na tento příspěvek Turbo prestavba SRAD
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo prestavba SRAD
assassin píše: kerut> jakoze z 1000 V2 dostanu 200+ hp/kW i kompresi? mohl bys mi nastinit jak?
hele a ted si vazne delas prdel nebo se ptas vazne ? fakt me obcas neprestavas prekvapovat
tak mas nejakej plyn, a ten plyn stlacis na nejakej tlak kterej ve vysledku +- odpovida vykonu,... fakt mas pocit ze ten motor nejak pozna jestli tam ten tlak v uvrati dostanes tim, ze mas pocatecni tlak treba dvojnasobnej (tady uz skoro dvou a pul nasobnej) nebo tim ze to stlaceni pllynu pridas na samotne kompresi ? chapes jak ten dej funguje a o cem je rec ?? chapes proc s timhle pretlakem v sani snizoval kompresi ??
rozdil mezi preplnovanym a nepreplnovanym motorem jsou ztraty ktere bez preplnovani vznikaji pri sani, takze tu kompresi X:1 nejedes z tlaku okoli, ale z tlaku nizsiho, odpovidajiciho tlakovy ztrate ve vstupnim ustroji,tedy indikovanej tlak je o to nizsi, a tuhle ztratu ma smysl kompenzovat, ...ale cpat tam mnohem vetsi tlak to uz v podstate vyrabis motor pohanenej stlacenym vzduchem,.. a vzhledem k relativni neefektivite tohohle predstlacovani (mysleno v porovnani se stlacenim samotnym pistem v uzavrenem prostoru, kde uz nemas ztraty aarodynamicky ale uz jen tepelny) je asi jasny ze bude nejaka hranice kde to uz proste ztraci smysl
ty zasadne nechapes zadani ulohy - mam realny motor TL1000, mam realnych cca 50tis (ktery jsem strelil, ze jsem nejspis schopnej za ty prachy poskladat ten elektrickej vetrak) - a chci postavit 200ps (radeji vic) motor. Ale opravdu realne postavit, ne tu kreslit diagramy saplovacich motoru, kreslit kola z 601ky apod.
dokazes to za ty prachy poskladat? dokazes to alespon navrhnout?
jestli ne, tak jdi s tema chytrystikama do prdele, protoze s tou motorkou se jezdi na zavody a kdo tam zajede lepsi cas vyhral. nejezdi se tam vykladat co si kerut mysli o technickychj resenich jednotliyych motorek ani co si kerut mysli o spalovacich turbinach…
mam ten motor tady na stole, muzes se priste az se tu zastavis podivat a navrhnout upravu ktera zpusobi, ze na konci komprese budu mit dvojnasobnej tlak a ze ta smes nechytne nekde daleko pred uvrati
Naposledy editováno 01.05.2021 21:41:29
1 reakcí na tento příspěvek Turbo prestavba SRAD
muj mozek je momentalne schopnej aplikovat max zakon zachovani a prijde mi, ze kdyz mam na zacatku pracovniho cyklu stejnej tlak, ale v jednom pripade spalim dvakrat tolik smesi nez v druhem, tak na konci musim mit tlaky rozdilne … ale treba nekde delam nejakou zasadni chybu.
Naposledy editováno 01.05.2021 21:50:01
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo prestavba SRAD
E: zasadni chybu nedelas, ale potreboval bys dalsi plochu.. pak by to bylo relativne primo umerny
Naposledy editováno 01.05.2021 21:57:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo prestavba SRAD
ani jsem nikde nerozporoval, ze s vyssi kompresi se zvysi vykon
Naposledy editováno 01.05.2021 22:03:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo prestavba SRAD
E: Beranidlo> vsak souhlas, koukni na ten odkaz.. tech 13.5:1 uz melo fakt znatelnej vliv jen na destrukci,..
Naposledy editováno 01.05.2021 22:18:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo prestavba SRAD
Zmenu komprese nejde udelat tak aby byl jinak motor stejnej jako predtim.
Srad ma kompresi podobnou, stacilo prevrtat na 800, nicasil, novy kovany pisty a jelo by to proti serii se 130 konma jak fik.
Sice tam ma ted mnohem vyssi vykon nez to kdy melo ve wsbk nebo ama, ale je to slozity a neefektivni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo prestavba SRAD
zvednutim te komprese (v rozumny mire protoze na druhy straen zas narazis na rychleji rostouci ztraty) zvednes celej TS diagram nahoru, a protoze cary konst. tlaku nejsou ekvidistantni, dostanes se s vyuzitelnou energii kousek lip.. (samozreje vseho s mirou)
kdyz zvysis energii (jak pise assassin, vic semsi) posunes ten obeh v ts zase vic do prava, to jo, ses na tom taky lip, ale kdyz soucasne s tim snizis kompresi jdes s tim vylepsovanim uz zase trochu zpatky, a hlavne pokud se dostanes na hranu vyuzitelnyho tepla (je to tazka ale 2,45x vic je uz fakt hodne) tak ta prava horni strana bude vypadat uplne jinak a ucinnost bude zas kurva nizsi.. tzn rikam jestli by nebylo efektivnejsi preplnovat jen takovym vstupnim tlakem, aby pri zachovani komprese, nebo naopak pri lehkem zvetseni vychazel stejny indikovany tlak
Naposledy editováno 03.05.2021 11:55:54
1 reakcí na tento příspěvek Turbo prestavba SRAD
tys na to zareagoval stylem, proc tam cpat naky vetraky, kdyz to same udelas kompresi….
ja se te na to ptam, jak bys chtel docilit 200+ ps u TL 1000 kompresi a ty ze me zacnes delat debila, ze netusim jak funguje motor. A zacal si varit neco o stejnem tlaku na konci komprese a ze motor nepozna, jak se tam ten tlak dostal a ze je to tudiz to same? opravdu? kdzy jsem napsal to o tom dvojnasobnem mnozstvi smesi .. tak uz nepises, ze je to vlastne to same, ale zacnes plkat neco o linearite a ze abych naplno vyuzil dvojnasobek smesi potrebuju vetsi plochu apod pindy, kteryma mi prijde, ze se snazis zakrejt to, zes napsal totalni hovadinu.
a ted se mne ptas podobnej cemu? to tys prisel s tim, ze jde stejnej vysledek dosahnout kompresi - takze lze toho dosahnout kompresi? jak?
na prikladu kterej si sem dal ty, je patrne, ze jde z 60ti konove 400ky dostat 35koni navrch (coz zdaleka neni dvojnasobek) stalo to 20tis dolaru(euro?) a neslo jen o kompresi, ale I o prevrtani (400 vs 450 uz rozdil udela) a spoustu dalsich uprav zamerenych na kde co. komprese je jen jedna z mnoha a neni az tak zasadne vetsi … a uz ta je nejspis strop, pres kterou se nedostali...
Naposledy editováno 03.05.2021 12:28:27
1 reakcí na tento příspěvek Turbo prestavba SRAD
beranidlo ti napise, ze o kompresni pomer nejde a jeho zvetsovani nema nasledne zadnej vyznam a ty mu na to napises, ze vzdyt jo, ze z toho odkazu cos poslal je jasne videt, ze zvysovani kompresniho pomeru nad 12.5 vedlo jen k destrukci motoru….
me osobne teda z toho vyplyva, ze kompresi tedy z toho motoru nemas sanci dostat ani tech usmudlanejch 200ps a ze tudiz to cos placnul hned na zacatku a kolem ceho se tu dva dni tocime byl totalni blabol … kdybych byl ty, tak zacnu psat neco o pracuracich
Naposledy editováno 03.05.2021 12:50:47
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |
Suzuki gsxr 750 k1 stráca vykon Suzuki GSX-R 750 | JesuaHamasia | 19 | 2.7.2023 v 07:57 jdu900fire_blejt |