bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Turbo prestavba SRAD
15.4.2021 v 13:39
Vyreseno


Naposledy editováno 09.05.2021 19:18:00

(reakce na) Turbo prestavba SRAD

21.4.2021 v 21:28 | Nahoru | #61
assassin> Jaký výkon bys byl vlastně schopný z toho elektromotoru na těch pár sekund dostat v poměru rozměr/váha, rotrex by to asi nedalo?

Turbo prestavba SRAD

21.4.2021 v 21:48 | Nahoru | #62
Kolik z toho Sam tenkrát dostal? Neví někdo?

Naposledy editováno 21.04.2021 21:49:29

(reakce na) Turbo prestavba SRAD

21.4.2021 v 22:06 | Nahoru | #63

Dawe02 píše: Proto taky ten prutok vzduchu motorem je vhodne vyjadrovat jako hmotnostni a ne objemovy tok.



ale hovno, hmotnostni tok je ti dobrej pro stechiometrii nebo pro vykonovy parametry motoru, ale pro tu tvoji "pulmetrovou volutu" nebo dotazovanej prutok motorem, te zajima rozhodne tok objemovej.. hodne v extremu, kdyz budu cerpat LPG nebo plynej propan o stejnym hmotnostnim toku, proleze mi stejnou trubkou ?...

2 reakcí na tento příspěvek Turbo prestavba SRAD

21.4.2021 v 22:23 | Nahoru | #64
kerut'> delas ze sebe hlupaka. Proboha podivej se na jakoukoliv kompresorovou mapu vypracovanou pro pouziti se spalovacim motorem a najdes tam jako osu X hmotnostni tok- mass flow, a jako osu Y (celkovy) tlakovy pomer-Pressure Ratio. Stejne tak to plati pro pohonne plynove turbokompresory. Duvod je zrejmy, mass flow urcuje vykon motoru. A massflow se meri a koriguje aby nebyl zavisly na PR a tim byla mapa ortogonalni. Jen tak muzes objektivne pro dany motor porovnavat ruzne kompresory pro jine provozni podminky, porovnavat mezi sebou speed liny bez prepoctu atd.
Objemovy prutok najdes maximalne v mapach pro prumyslova dmychadla, cerpadla vody apod. aplikace dopravy tekutiny, kde bude ovsem na Y ose vystupni tlak jez je v tech aplikacich urcujici velicina, to je snad logicke.
Ale rec je tu od zacatku o motorech.

Naposledy editováno 21.04.2021 22:53:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo prestavba SRAD

21.4.2021 v 23:29 | Nahoru | #65
Dawe02> Díky, jsem vůl, to vydělení dvěma mě mělo dojít. Tlaky jsem věděl od začátku, že nedám. Šlo jen o to nahodit jednoduchou myšlenku řádově kolik toho vzduchu tam musí projít.

(reakce na) Turbo prestavba SRAD

22.4.2021 v 00:31 | Nahoru | #66

kerut píše: ale hovno, hmotnostni tok je ti dobrej pro stechiometrii nebo pro vykonovy parametry motoru , ale pro tu tvoji "pulmetrovou volutu" nebo dotazovanej prutok motorem, te zajima rozhodne tok objemovej.. hodne v extremu, kdyz budu cerpat LPG nebo plynej propan o stejnym hmotnostnim toku, proleze mi stejnou trubkou ?...



Dawe02 píše: kerut'> delas ze sebe hlupaka. Proboha podivej se na jakoukoliv kompresorovou mapu vypracovanou pro pouziti se spalovacim motorem a najdes tam jako osu X hmotnostni tok- mass flow, a jako osu Y (celkovy) tlakovy pomer-Pressure Ratio. Stejne tak to plati pro pohonne plynove turbokompresory. Duvod je zrejmy, mass flow urcuje vykon motoru . A massflow se meri a koriguje aby nebyl zavisly na PR a tim byla mapa ortogonalni. Jen tak muzes objektivne pro dany motor porovnavat ruzne kompresory pro jine provozni podminky, porovnavat mezi sebou speed liny bez prepoctu atd. Objemovy prutok najdes maximalne v mapach pro prumyslova dmychadla, cerpadla vody apod. aplikace dopravy tekutiny, kde bude ovsem na Y ose vystupni tlak jez je v tech aplikacich urcujici velicina, to je snad logicke.
Ale rec je tu od zacatku o motorech.



tak ja ti dekuju, ze jsi mi vysvetlil to same co jsem ti v predchozim prispevku napsal, a zkusim to jeste jednou, pro pomalejsi. on nepsal nic o vykonu nebo prirustku vykonu preplnovanim, on psal o objemu

ale s tím objemem by měla fungovat jednoduchá rovnice, ne?


stejne tak ty jsi mi nevyvracel, ze by mnou navrhovane reseni utrhlo kliku nebo zmenilo vykon, napsal jsi:

Dawe02 píše: ...nakreslis, vyrobis. 120mm kompresorove kolo, to nebude ani pulmetrova voluta, to ti tam v klidu vleze misto altiku


kdyz pominu ze je to nesmysl, tak si trufam tvrdit ze na rozmery vystupniho ustroji z radialniho stupne, opravdu nebude mit vliv tlak..

hmotnostni tok (miluju prekladani nazvu velicin do anglictiny, zni to tak vzdelane) se pouziva kdyz se resi energeticka bilance, objemovy kdyz se navrhuje kanal kterym tekutina proudi (tedy napr. tva "voluta"), a ac je rec od zacatku o motorech, tak narazky na rozmery vystupniho ustroji obezneho kola jsi zacal ty, ne ja

..jinak protoze z dalsi diskuse predpokladam nepochopeni narazky - prvni vety - z prispevku #56, tak ten vzduch ma prekvapive take hmotnost, ze, ...nicmene chapu ze kdo si hraje nezlobi, hrackam zdar

(reakce na) Turbo prestavba SRAD

23.4.2021 v 08:10 | Nahoru | #67
Bozo> Za malo, narozdil od nekterych jinych prispevku tady mi ten tvuj dava smysl i pres tu chybku.

1 reakcí na tento příspěvek Turbo prestavba SRAD

23.4.2021 v 08:17 | Nahoru | #68
Já jen kdyže to ten turbokit na SRADa půjde do výroby, abych mohl potěšit tu svou motostařenku?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo prestavba SRAD

23.4.2021 v 09:38 | Nahoru | #69
kerut> Dawe pise o momentu setrvacnosti a ty na to reagujes - vzdyt pisu, ze vetsi kolo je vyhodnejsi...

Asi mi nekde unika, kde je v tehle aplikaci vyhoda vetsiho momentu setrvacnosti...

Jinak teda jestli se to vejde misto altiku a je to lepsi reseni nez turbo - jak jsi psal na zacatku, tak to beru, navrhnes mi to ? TL 1100, dragster.

Dewil: sam tam mel kolem 200koni, akorat se na tom nedalo jezdit, blbej prubeh vykonu, tak to prodal...

Foustka: pro rotrex by se asi spravnej motor nasel, ale rotrex nedokazu sehnat za rozumny penize...

Naposledy editováno 23.04.2021 09:40:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo prestavba SRAD

23.4.2021 v 11:37 | Nahoru | #70
Bludevil> kit bohuzel nebude, tohle je stavba okolo twinscroll turba, takze jsou tam slozite delene svody. Je tam WG e-aktuator, takze anomalni rizeni (ve srovnani s nejobvyklesim PWM ventilem a a tlakovou plechovkou)... Ale muzem se domluvit casem na necem normalnejsim do 200HP, jednoho SRADa jsem u koneckoncu v minulosti delal

assassin píše: Asi mi nekde unika, kde je v tehle aplikaci vyhoda vetsiho momentu setrvacnosti...


V aplikaci nikde, mozna je v jeho hlave, ale kdo vi??

(reakce na) Turbo prestavba SRAD

23.4.2021 v 11:43 | Nahoru | #71
assassin> tak vyjdeme treba z toho, ze radialni obezny kolo (kdyz neni z hrackarny) ma stlaceni treba i 5 nebo6 zatim co axialni bez vlivu rozdilu polomeru (zde ma vliv pouze na obeznou rychlost) s tezi 1,5 na stupni..
pote se za domaci ukol zkusis zamyslet, proc resp. na jakym principu ty kompresory funguji, zameris se zejmena na ten radialni, jakej je vztah prurez kanalu/otzacky, jakej je vztah rozdil polomeru rIN rOUT a stlaceni resp. ucinnost,... po te ti mozna dojde proc ma 601 stlaceni pres 6 s relativne ubohejma 36000 (cmelakova verze s 370kw toci jeste o neco min), proc ma vystupni ustroji 60mm turbinky se 100000 ot. tak velkej prumer jak absolutne tak v popmeru ke kolu, resp proc by vystupni voluta kola s 10000 mohla byrt vuci kolu relativne mala,..

proc je 60mm kolo znouzectnost a nikoliv nutnost uz jsem ti psal, ale za dalsi ukol muzes vymyslet, proc z vyfukovych plynu nedostanes treba 15000 + slusnej kroutak, a musis ten tlakovej spad holt transformovat pres stotisic otacek... k tomuto premysleni zajiste pomuze drevena desticka prilozena k vyfuku (za ucelem jeho ucpani)

ja se po vikendu vratim, a zkontroluji tve uvahy

E: jinak jeste perlicka, motor R13 (tiumanskij mig 21) ma bez pridavneho spalovani kolem 40kN (tedy omilany hmotnostni tok v tunach/min!!!), radialni stupen nema (proroze by ty objemy zejmena pak v pridavnem spalopvajni fakt nedal) takze ma radu axialnich, o polomeru cca 500mm,... na hrideli ma okolo 11000 ot.

Naposledy editováno 23.04.2021 11:49:58

1 reakcí na tento příspěvek Turbo prestavba SRAD

23.4.2021 v 11:56 | Nahoru | #72
kerut> to se neda cist, jedna zmatecna otazka za druhou a celkove nepouzitena demagogie. Ty uz tu nic prosim "nekontroluj".
Zaloz si vlastni tema a tam se treba predved s tim kompresorem vlastniho navrhu.

1 reakcí na tento příspěvek Turbo prestavba SRAD

23.4.2021 v 11:59 | Nahoru | #73
kerut> ja potrebuju preplnovat TL1000 dragstera s co nejmensim moznym rozpoctem. ptal jsem se dawa na e-charger, doporucil turbo - ty pises, ze je to blbost, ze je lepsi dat misto altiku mechanicky hnanej kompresor - ja tvrdim, ze se tam nic funkcniho nevejde, ty tvrdis, ze jo - ja teda chci doporuceni, jak na to, kdyz ti to prijde snazsi nez montaz turba…

nevim jak mi ma tvuj posledni prispevek v tomhle pomoci?

ono jestli tu chces delat chytryho s tim, ze velkej vetrak dela velkej pruvan v mensich otackach nez malej vetrak - tak fajn, uznavam, tohle by me v zivote nenapadlo. A dokonce uznavam, ze to tak nejspis je

kazdopadne tvrdim, ze me nenapada, jak by mel vypadat kompresor misto altiku co by splnil zadane pozadavky… na ten jsem se ptal… motor 601 nebo nejaky druhovalecny merliny jsou mi ukradeny…

ono uz to, ze si vybiras pro srovnani letecke motory, ktere jsou navrzene pro praci v pomerne uzkem pasmu otacek ….

Naposledy editováno 23.04.2021 12:05:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo prestavba SRAD

23.4.2021 v 12:48 | Nahoru | #74

Dawe02 píše: Bludevil> kit bohuzel nebude, tohle je stavba okolo twinscroll turba, takze jsou tam slozite delene svody. Je tam WG e-aktuator, takze anomalni rizeni (ve srovnani s nejobvyklesim PWM ventilem a a tlakovou plechovkou)... Ale muzem se domluvit casem na necem normalnejsim do 200HP, jednoho SRADa jsem u koneckoncu v minulosti delal


V aplikaci nikde, mozna je v jeho hlave, ale kdo vi??


To byl jen vtip, naprosto rozumím že tohle je demonstrace toho co jde, ne aby z toho vznikl "komerční" kit, který by si koupili možná dva zákazníci na světě, protože reálně je to naprostý, ale moc pěkný, nesmysl

(reakce na) Turbo prestavba SRAD

23.4.2021 v 13:32 | Nahoru | #75
Bludevil> Popsal jsi to docela presne

(reakce na) Turbo prestavba SRAD

24.4.2021 v 11:25 | Nahoru | #76
assassin>

Foustka: pro rotrex by se asi spravnej motor nasel, ale rotrex nedokazu sehnat za rozumny penize...


Tak pokud to je realizovatelný technicky, tak je to škoda,bylo by to zajímavý, chtělo by to sponzora, 70 není zase tak moc, myslím ale že bys měl hodně problémů to tam dostat, navíc hmotnost motoru,baterky co dá odhadem +-8kW , to bude jednodušší ten letecký kompresor od Keruta

Turbo prestavba SRAD

24.4.2021 v 12:16 | Nahoru | #77
Foustka: zajimalo by me to, ale 8kW motor uz by byl oříšek, asi bych dal na společnou hridel dva mensi...

Nejvetsi motor tu mam 2,2kW (čínsky spec, ale chvili by to vydrzet mohl)


A baterky by se tam vešly i ty a124 lifepo4 - ikdyz pro tuhle aplikaci bych spis dal do serie 6autickarkejch lipol 5+Ah...



Tady jsou články, co daji v sérii tech cca 50V na ktere jsou stavěné ty 5+kW modelarske motory, takhle daji tak 100A max, takze cely krát dve a paralelne k tomu. 5Ah - na to ten 8kW motor poběží necelý dve minuty... ta motorka dava časy hodne pod 10 i s vydechlou atmosférou, takze i s nejakou startovní sekvenci by to melo dat několik jizd.

Jinak je to dlouhej dragster, nekam by se to naskladalo...

Turbo by samo fungovalo nejlip, ale jasek musi mit motor z TL a na V2 ta instalace neni tak snadna a vetsinou maj s oturbenyma V2 lidi problemy...

Jinak Dawe uz nejakej napad ma, ono pri použití relativne vysokootackoveho motoru by slo použit primo kompresorovou cast turba a vynechat tu planetovku co ma rotrex navic...

Byl by to zajimavej jednorožec, ze by to poraželo techniku do ktere nemci a severani sypou desetitisíce Ecek nehrozi. Ale zase na to, ze je to vydechla stara motorka a Janek to sroubuje v obyvaku a trénuje az na zavodech tak nejaky výsledky ma

Naposledy editováno 24.04.2021 12:32:32

1 reakcí na tento příspěvek Turbo prestavba SRAD

24.4.2021 v 13:06 | Nahoru | #78
Koukam, ze rotrex dela primo elektricky "asistovany" supercharger...

(reakce na) Turbo prestavba SRAD

24.4.2021 v 14:31 | Nahoru | #79
assassin> A celkem "prekvapive" tim kompresorem toci 130 000 rpm, misto aby si jednoduse "nakreslili" svuj vlastni pomalobezny kompresor jako kerut. Nejspis tam taky pracujou sami zidopraseci superchytri curaci
edit> na to TL bys ale opet potreboval minimalne dva takove VC8, stejne jako jsme se bavili driv u tech kompresoru pohanenych naprimo HF motorem. Tady spis tri...

Naposledy editováno 24.04.2021 23:05:48

Turbo prestavba SRAD

24.4.2021 v 19:38 | Nahoru | #80
Jj minimalne s párem pocitam, ono bude snazší sehnat mensi motory a cele to zdvojit
Navic autickovy motory maji min pólu-vic otacek.

Zatim maji prioritu jine stroje, takze tohle dost mozna upadne v zapomnění

Turbo prestavba SRAD

25.4.2021 v 09:05 | Nahoru | #81
Hmm, tak to jsem dost podcenil, na to abys to nafoukal na těch 10kg/min to už bude chtít kompresor co bude potřebovat klidně+15kW a ten rotrex má celkem slušnou účinnost, to si asi moc nepomůžeš když budeš točit přímo kolem kompresoru (asi teda mimo ceny) , škoda, určitě by bylo zajímavý regulovat plnění nezávisle na klice, je to pěkně vidět na grafu toho hybridu od rotrexu.

Naposledy editováno 25.04.2021 09:22:58

(reakce na) Turbo prestavba SRAD

25.4.2021 v 22:12 | Nahoru | #82

Dawe02 píše: kerut> to se neda cist, jedna zmatecna otazka za druhou a celkove nepouzitena demagogie. Ty uz tu nic prosim "nekontroluj".
Zaloz si vlastni tema a tam se treba predved s tim kompresorem vlastniho navrhu.



hele ty debile brnenska, to ze ty ses raterd, neznamena ze jsou ostatni demagogove to je stejny jako s tou vasi rudou hvezdou a vubec brnenskejma nazorama na vsechno..

(reakce na) Turbo prestavba SRAD

25.4.2021 v 22:27 | Nahoru | #83
assassin> no neodpovedeljsi na zadnou z ztech otazek, pouze pises ze souhlasis s tim ze vetsi vetrak dela vetsi pruvan, coz ale obecne taky nemusi bejt pravda.. zkusim to jinak, predstav si obem vzduchu v kanale jako kulicku (ktera bezi po te spirale, dokola unasena kolem a smertem ven tlacena vlastni setrvacnosti)

jak sem psal, ohlůedne turba mas pravdu, ale turbo je primarne navrhovany aby ho hnali vyfukovy plyny, taturbinka nema skoro zadnou silu, proto musi mit stotisic otacek aby to fungovalo, ale roubovat elektromotor se padesati nebo vic tisicema na malinkaty kolo je nesmysl,.. to turbo funguje naopak co do ucinnosti na mizernejch cislech,.. je to asi stejny jako kdyz si chces mermomoci postavit malinkaty letadlo, bude mit horsi vlastnosti nez skutecny ero, ale kdyz ho proste chces, ozelis to

ohledne uzkeho spektra otacek jsi uplne vedle, ani ten turbovrtulak nema konstantni otacky generatoru, i kdyz je vykonove rizenej nejen prisunem paliva ale i vrtuli.. a u normalni turbiny pohaneny ciste expanzi je to prakticky i neproveditelny... jak by asi ubrali plyn jinak nez otackama ? (mimochodem slysel jsi urcite proudak nabihat jak to hvizda s promennou frekvenci) kolik ma idling R-13 ti nereknu, do jednadvacitkek jsme lezli asi 2x ve kbelich a do motoru viubec, ale modelarsky turbinky (s tim kompresurkem z turba nejakych 62mm ) jedou od cca 35.000 na volnobeh po tech cca 120.000 plnej.. to teda neni uzky otackovy spektrum a neni to dokonce ani zas tak moc daleko od otackovyho rozsahu toho dvouvalu..

jak velky kolo bys na to TL realne potreboval z hlavy nereknu, ale ber to tak ze 2x vetsi prumer kompresoru = 4x vetsi prurez kanalu, vetsi urychleni, vetsi ucinnost..
z principu strkat nekam neco co je na hrane (spis za hranou..) ucinnosti, a je to na hrane ucinnosti jen proto ze to v puvodnim pouziti to proste jinak udelat nejde, a honit to alternativnim zdrojem kterej je prakticky taky za hranou ucinnosti, je fakt nelogickej nesmysl.. je to asi jako bys frezoval ty tlumice rizeni zubarskou vrtackou,.. jako jo taky by to asi slo

1 reakcí na tento příspěvek Turbo prestavba SRAD

25.4.2021 v 22:53 | Nahoru | #84
Kerut: ja jsem se ale bavil o preplnovani pistovych motoru mechanicky poháněnym kompresorem - proudovy motory me fakt nezajímají.

Spousta vět, ale pro moji aplikaci nemají zadny prinos.

(reakce na) Turbo prestavba SRAD

25.4.2021 v 23:03 | Nahoru | #85
assassin> ?? ty jsi psal:

assassin píše: ono uz to, ze si vybiras pro srovnani letecke motory, ktere jsou navrzene pro praci v pomerne uzkem pasmu otacek ….


coz ti vyvracim, ne, nejsou navrzene na praci v uzkem pasmu otacek,..

a dve vety k tomu co potrebujes ? pokud chces kurva honit preplnovani jinak nez turbinkou na vejfukovy plyny, uvazuj proboha nad kompresorem s rozumnou ucinnosti a tudiz k tomu vhodnejma navrhovejma parametrama. Ne nad tim jak slozite honit existujici kompresor, kterej je primarne navrzenej k uplne jinymu zpusobu pohonu...

1 reakcí na tento příspěvek Turbo prestavba SRAD

25.4.2021 v 23:19 | Nahoru | #86
Kerut: to co citujes byla reakce na letadla za druhé světové, protoze se bavim o mechanicky hnanych kompresorech. Ze ty sem neustale tahas proudové motory je tvuj problem. Pokud sem pritahnes behani, tak to taky nebudu komentovat, protoze z mého pohledu je to stejne přínosné jako teorie ohledne spalovacích turbín.

Ja bohuzel nedokazu navrhnout ani vyrobit vlastni kompresor pro preplnovani motoru. Ani na to nemam dostatek penez. Proto uvažují o použití existujícího kompresoru. Puvodne jsem premyslel o e-chargeru coz je zařízení navržené pro preplnovani 4litroveho motoru. Nasledne tu byla rec o rotrexu - opet zařízení ktere je navržené na preplnovani spalovacích motoru v širokém rozpeti výkonu - takze si ani nemyslim, ze chci použit neco, co je navržené na zcela jine použití jak pises.

Ostatne to TL o par obrazku vyse bylo preplnovano prave rotrexem a s vykonem lehce nad 200ps vyhravalo v Anglii zavody do vrchu.. ja jen nechci nahon od kliky, ale chci to pohánět elektromotorem. A za dobrou cenu beru rotrex hned, nebo se pokusim o levnejsi alternativu.

Vyvoj a vyroba vlastního kompresoru levnejsi alternativou neni.

Naposledy editováno 25.04.2021 23:23:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Turbo prestavba SRAD

25.4.2021 v 23:46 | Nahoru | #87
assassin> jenze ona neni zadna teorie spalovacich turbin a teorie preplnovani, je proste radialni kopresor a ten funguje v obou (a ve vsehc dalsich) pripadech na totoznem principu.. a to jsme zas u toho, kdybys daval pozor na statem placenem KMS nemusel bys jezdit na skoleni do racetechu ci kam, aby ses dozvedel to cos mel vedet u zkousky z M2 a M3 na strojarne.. a takhle se vsim.. typycky pro dnesni generaci je snaha delat z kazdyho hovna vedu, misto toho aby lidi meli teoretickej zaklad jak ty veci funguji, a dokazali si dat jednoduche principy vzajemne do souvislosti nebo skladat z nich slozitejsi....

odfrezovat radialni obezny kolo nebude v praxi narocnejsi nez odfrezovat treba pist, nicmene co se tyka elektromotoru, necht se zadari dle tve libovule, o tom zadna

1 reakcí na tento příspěvek Turbo prestavba SRAD

26.4.2021 v 00:16 | Nahoru | #88
Kerut: nebudes tomu verit, ale pisty jsem si take koupil hotove...

Stejne tak nejspis nedavali pozor ani ti co na strojarne v dobe mych studii vyvijeli letadlo s pouzitim motocykloveho motoru, misto aby si navrhli a vyrobili motor vyhovujici parametry...

Ja teoretickej zaklad mam, ale myslim si, ze pro ladeni motorek jsou dulezite i znalosti z praxe, ktere mi skola nedala, proto jsem si zaplatil skoleni.

Ono je otazka, jak by fungovala ta tvoje vidlice vyvinuta bez toho aby se z kazdyho hovna delala veda... kdyby nebyla na vystavku...

Dokonce si myslim, ze to frezovani kola bude slozitejsi nez rikas - ty co jsem videl byly vsechny na 5osu, jen se obavam, ze to kolo tam nebude nejvetsi problem.

Sice nas prevysujes teoretickejma znalostma, ale pak treba navrhnes genialni nahradu antihopu volnobezkou...

Naposledy editováno 26.04.2021 01:11:24

(reakce na) Turbo prestavba SRAD

26.4.2021 v 01:36 | Nahoru | #89
Vyreseno

Naposledy editováno 09.05.2021 19:16:12

1 reakcí na tento příspěvek Turbo prestavba SRAD

26.4.2021 v 08:02 | Nahoru | #90
Dawe: to co te urazilo, funguje jako celek, druha veta dava vyznam te prvni

Navic, kdybys dával ve skole pozor, kdyz jsi zmíněna témata ucil, tak bys nepsal takovy voloviny
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike
Suzuki gsxr 750 k1 stráca vykon Suzuki GSX-R 750 JesuaHamasia 19 2.7.2023 v 07:57 jdu900fire_blejt


TOPlist