globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Amortizace Čínských motorek
7.4.2021 v 23:06
Asi se všichni shodneme na tom, že cena čínských motorek je lákavá, ale jaká je reálná cena provozu třeba za 4-5let? Koukal jsem na inzeráty, je tam CF Moto 650NK s hezkou slečnou. inzerát od listopadu loňského roku, nyní 2 létá motorka s 6000km najeto. Ten inzerát je tam od listopadu, tedy 6 měsíců a motorka se stále neprodala ani za 100 000 Kč (nová je za 140k). Kolik je tedy reálná prodejní cena? 90? Takže 50 000Kč za 2 roky + servis?

https://www.motorkar...-650-nk-1582065.html
Předchozí
1 2 3
Následující

Amortizace Čínských motorek

7.4.2021 v 23:18 | Nahoru | #1
Upřímně.. osobně bych za to dal tak maximálně 85 tisíc.. a to bych musel ještě hodně přemýšlet

Amortizace Čínských motorek

7.4.2021 v 23:41 | Nahoru | #2
koupit si novou motorku aby se ti zhodnotila ? motorky nejsou nemovitosti, proděláváš už jen tím že nad nimi přemýšlíš natož kupuješ a u čínský to bude to samo na druhou

Amortizace Čínských motorek

8.4.2021 v 00:04 | Nahoru | #3
jen pro upřesněni .myslím že ta slečna není k tomu

Amortizace Čínských motorek

8.4.2021 v 01:45 | Nahoru | #4
Jo máš pravdu ta slečna ( paní ) je tam už hodně dlouho. Ty čínské stroje nikdo nechce , obávám se že tam slečna bude trčet ještě do příštího jara tedy pokud nezlevní o velkou část.

Amortizace Čínských motorek

8.4.2021 v 06:44 | Nahoru | #5
Klukovi ted kupuji nove YCF, kdyby se mi tohle dralo do hlavy nejak vice, kluk by nikdy nejezdil Protoze 40 za pita a bez tp na me taky neni malo, prestoze klx110 stoji 80

Amortizace Čínských motorek

8.4.2021 v 07:56 | Nahoru | #6
Není to Bandit ani GS. Některý motorky si hledají kupce trochu déle. Myslím, že za 90-95 to je prodejný. Ale taky ne hned.

Amortizace Čínských motorek

8.4.2021 v 09:16 | Nahoru | #7
Motorek z roku 2019 je aktuálně v inzerci 299. Určitě tam bude většina z loňskýho roku. Bazarovejch motorek je jako sraček, navíc v současné situaci nemá každej koule jet se na mašinu podívat na druhou stranu republiky, spousta lidí nemá jistotu práce apod.

A já osobně, kdybych měl prachy na takhle „novou“ motorku, tak zvažuju jestli radši nekoupit funglovku. Podle mě to teď bude napříč značkama.

CF Moto má aspoň normální webovky a dohledatelný kontakty a prodejce, narozdíl od jednoho českého kdysi výrobce motocyklů, kterej taky jen přebrandovává čínu, nemá ani pěknej web, ani prodejní či servisní síť a stejně nad těma krumplama furt spousta lidí slintá.

1 reakcí na tento příspěvek Amortizace Čínských motorek

8.4.2021 v 10:26 | Nahoru | #8
Reálnou cenu určuje trh,respektive poměr nabídka- poptávka. Vzhledem k tomu že trh je vcelku nasycen a panuje všeobecná nedůvěra k výrobkům z východu,se toto bude prodávat velmi špatně i za nižší cenu. Ale taky se může najít někdo bez předsudků kdo to vezme i za stávající cenu.

Naposledy editováno 08.04.2021 10:26:52

Amortizace Čínských motorek

8.4.2021 v 10:42 | Nahoru | #9
no budeš muset ješte slevit,trh je přesycený ....

(reakce na) Amortizace Čínských motorek

8.4.2021 v 10:43 | Nahoru | #10
Anti>

nedůvěra k výrobkům z východu



Mnoo.. taka Yamaha, Kawasaki, Suzuki a Honda sa predava slusne ale jasan, chapem ako si to myslel
Si myslim, ze ta moto je proste draha. Okolo 100 000kc si ludia asi radsej kupia preevereneho japonca, pokojne aj 8-10 rokov stareho. Ak bude mat ta SCMoto tych 5 rokov, ta cena bude klesat proporcne menej. Zrejme to vsak nie su moto na predaj po roku alebo dvoch

Amortizace Čínských motorek

8.4.2021 v 10:51 | Nahoru | #11
Vsadim krk, že tyhle čínský srágory od koupě až po prodej prostě vyjdou dráž oproti němčourovy nebo japončíkovi.
Kup.cena + servis - stáří/amortizace + prodej = ???

2 reakcí na tento příspěvek Amortizace Čínských motorek

8.4.2021 v 12:22 | Nahoru | #12
Inzerát má bezmála 7500 zhlédnutí. Slečna hezká, ale ten čínský šunt nemá cenu ani 50 tisíc.
Ale pořád je to lepší než...

https://www.motorkar...patreni-1576072.html

(reakce na) Amortizace Čínských motorek

8.4.2021 v 12:27 | Nahoru | #13
Stadakk11> jakože Čína je lepší než Jižní Korea?
jinak za ty kačky na Mýto apod. proč ne...

btw. to CF bude jistě spolehlivější, než většina italských moto...

2 reakcí na tento příspěvek Amortizace Čínských motorek

8.4.2021 v 12:28 | Nahoru | #14
Tak nové vozidlo nikdy nebyla/není dobrá investice je jedno co to je.
Třetinu ceny odepíšeš jen to dovezeš domů ze salonu.
Pokud teda nekupuješ nějakou limitovanou edici Ferrari...

1 reakcí na tento příspěvek Amortizace Čínských motorek

8.4.2021 v 12:30 | Nahoru | #15
když je na bazaru model 2020 za 95 tis Kč a za podobný peníze se dá sehnat 5-6 let starý japonec, který se bude následně i lépe prodávat. Moto se majitele najde, ale bude muset jít s cenou dolů.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amortizace Čínských motorek

8.4.2021 v 13:53 | Nahoru | #16

Stadakk11 píše: Inzerát má bezmála 7500 zhlédnutí. Slečna hezká, ale ten čínský šunt nemá cenu ani 50 tisíc.
Ale pořád je to lepší než...

https://www.motorkar...patreni-1576072.html



Hyosung není Čína, ale Jižní Korea a je to značka založená a fungující od roku 1955, to je trošku neporovnatelné proti čínskému CF MOTO. Že něco neznáš, neznamená, že je to krám z Číny.

Naposledy editováno 08.04.2021 13:53:44

(reakce na) Amortizace Čínských motorek

8.4.2021 v 14:18 | Nahoru | #17

Animals21 píše: Hyosung není Čína, ale Jižní Korea a je to značka založená a fungující od roku 1955, to je trošku neporovnatelné proti čínskému CF MOTO. Že něco neznáš, neznamená, že je to krám z Číny.



to je pravda, ale taky se v jednu dobu výroby Hyosung u 650cc dvouválců do L potýkal se špatným chlazením a následným zadíráním hlavy předního válce - to si pamatuje většina lidí a ačkoli pozdější kusy byly v pohodě, kazí to Hyosungu renomé doteď.

CF Moto oproti tomu závažný trable nemá. A až se to setrvačností dovalí do obecnýho povědomí, ceny se taky vyrovnají. Konečně stačí se podívat, jak to šlo s dvackama TR/SM od Yuki. Když to začali tahat, lidi si to spojovali s dřívějšíma problematickýma modelama, trvalo to dlouho, kdy o ojetiny nebyl skoro vůbec zájem, ale pak už je očividný, že to něco vydrží a paradoxně se cena těch samejch ojetin během pár let zvedla o desítky procent

takže v budoucnu bych tipoval, že nebude takovej propad. Možná, že kdo dneska koupí ojetinu, prodá jí za pár let za stejnou cenu

Amortizace Čínských motorek

8.4.2021 v 14:26 | Nahoru | #18
I kdyby to byla nejlepší a nejkvalitnější motorka v celém kosmíru, tak i tak bude amortizace mnohem vyšší než u japonců/evropanů, protože to je Čína. Je to jako s Alfou Romeo- můžou dělat auta dobré jak chcou, furt to bude klesat na ceně jako kámen ke dnu (protože alfa- stigma nekvalitních aut).
Jestli to je dobrá motorka, tak je to velká výhoda, protože za pár korun máš dobrou motorku. Pokud ti nevadí mít čínskou motorku, tak proč ne? Podobný versys bude min o 30k dražší. Jestli chceš něco, co nebude klesat na ceně, tak si kup Jawu. To snad i nová 350 2T roste na ceně .

(reakce na) Amortizace Čínských motorek

8.4.2021 v 17:09 | Nahoru | #19

Animals21 píše: Hyosung není Čína, ale Jižní Korea a je to značka založená a fungující od roku 1955, to je trošku neporovnatelné proti čínskému CF MOTO. Že něco neznáš, neznamená, že je to krám z Číny.



Je kde jsem tohle jenom slysel..... Hypiiku kde jsi

(reakce na) Amortizace Čínských motorek

8.4.2021 v 17:24 | Nahoru | #20
Spazik> Na to se podle mě hrozně často zapomíná. U inzerátů na prodej 1-3 roky staré motorky si většinou říkám jestli je majitel blázen, počítá předem se smlouváním nebo se to za tu cenu opravdu prodá? Každopádně by mi úspora často menší než 10% za riziko ojeté motorky nestála.

2 reakcí na tento příspěvek Amortizace Čínských motorek

8.4.2021 v 17:57 | Nahoru | #21
@milanek81 a @Spazik: To já nečekám, že se mi zhodnotí, jde mi o to, když si koupím nový CF za 140 a za 3 roky ho prodám za 80, tak je to dražší motorka než koupit MT-07 za 180 a za 3 roky prodat za 150. Nemluvě o tom, že servis po 6000 km a 10 000 km udělá ještě větší rozdíl. Zajímá mě, jestli s tím má někdo reálnou zkušenost.

Amortizace Čínských motorek

8.4.2021 v 17:57 | Nahoru | #22
o nakeda cfmoto650 ve funglovce nebyl nikdy moc zájem (až loni trochu lepší), takže prodat ojetinu bude ještě težší. Pro mladé to nemá správné jméno, pro starší nepraktické (fouká na tom, sport.sedlo). Jejich cenduro 650mt je mnohem oblíbenější, ale stále nemají co prodávat, euro5ky se jim nějak opozdily. Aspoň, že prodloužili servisní interval.

Ovšem koukněte na sda, Češi se zbláznili a přihlásili jen za březen 64ks RVM by jawa. To je skoro jako velkých bmw gs a drtí to chudáka vykradenou cb500x. I benelli a voge 500 budou mít problém, jestli teda týnec sežene euro5, výběh brzy dojde. No servisy jawy budou mít asi dost práce, napřed se ale začnou plnit indama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amortizace Čínských motorek

8.4.2021 v 18:29 | Nahoru | #23

Spazik píše: Tak nové vozidlo nikdy nebyla/není dobrá investice je jedno co to je.
Třetinu ceny odepíšeš jen to dovezeš domů ze salonu.
Pokud teda nekupuješ nějakou limitovanou edici Ferrari...



no jak který. Třeba já mam dvě motorky, co jsem kupoval fungl, první je honda crf 250l, která mě v roce 13 stála 104 tis. A dnes bych ji prodal za 100 jako prd. Nová dnes stojí 140.. Druhá moto je yamaha mt-07 a ta mě stála 130 tis v roce 14. Dnes nová stojí 180 a tu svou bych za 125 prodal v pohodě a věřím, že i za těch 130 by šla. Samozřejmě že roli hraje i zachovalý super stav a relativně malý nájezd. U velkého nájezdu nebo stavu "otloukané paštiky na kterou v kůlně chčijou psi" musí cena samosebou dolů.. Kolikrát se někdy nestačím divit, jaký zanedbaný šroty jsou na bazarech i inzerátech k mání a co si za ně majitelé jsou schopní říct...

Naposledy editováno 08.04.2021 18:54:36

Amortizace Čínských motorek

8.4.2021 v 18:35 | Nahoru | #24
Callowsick> ja to bral z pohledu znacky ku znacce a ne primo modelu. Protoze Hyosung nedelal spatne motorky. Nemam ani nic proti CF, jde to mimo me, ale jejich uspesnost v segmentu ctyrkolek se neda prehlidnout. Kdyz jdes ale trosku do hloubky, vesmes s tim lidi meli problemy, k tomu extremne kratky servisni intervaly a jima podmineny se dobrat reklamace. Pocitam, ze u moto to bude stejne. Presto bych rekl, ze motorky budou docela v pohode.

A k tematu. Proste snizit cenu a proda se. Je pak otazka, jestli si nekoupit renomovanou znacku, kdyz na prodeji prodelas stejny penize, ale alespon ses povozil na necem slusnym.

(reakce na) Amortizace Čínských motorek

8.4.2021 v 18:43 | Nahoru | #25

Animals21 píše: Hyosung není Čína, ale Jižní Korea a je to značka založená a fungující od roku 1955, to je trošku neporovnatelné proti čínskému CF MOTO. Že něco neznáš, neznamená, že je to krám z Číny.



Ja si myslim, ze to s tim cfmoto nebude tak zle, kdyz ted maji s KTM spolecnej kseft a dela jim design kiska - coz je dvorni designerske studio KTM....

(reakce na) Amortizace Čínských motorek

8.4.2021 v 20:47 | Nahoru | #26
Gaseeer> Slečna, slečna...Mě spíš už delší dobu nějak fascinuje ta slečna z tvýho nicku

1 reakcí na tento příspěvek Amortizace Čínských motorek

8.4.2021 v 22:14 | Nahoru | #27
Koukněte se pro zajímavost kolik stojí v Německu obyčejný Simson S51. :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amortizace Čínských motorek

8.4.2021 v 22:39 | Nahoru | #28
JardelT> Tak to asi těžko 5-6let jseš mimo mísu.. to tak 10 až 12let v průměru a to 600kila

(reakce na) Amortizace Čínských motorek

8.4.2021 v 22:42 | Nahoru | #29
dave-lister>

Proč by nestál?

V r. 90 byla tady prodejní cena nového simsona tuším 6200,-, tedy na dnešní peníze cca 70-80 tis.

Pokud je v původním netknutém stavu bez zásahu kutila proč ne?

Když se dnes pustíš do celkové renovace nějakého simsoního pelechu/šrotu tak jen na materiálu, subdodávkách a vlastní práci do toho zahučíš zase někde kolem těch 70k . Samozřejmě otázka, jestli to má celý nějaký smysl...

Podle mne sice nikoli ale vše je relativní, hobby je hobby a rozhodně mi nepřísluší nikomu vymlouvat jeho zálibu či hodnotit za co utrácí své peníze ...

Naposledy editováno 08.04.2021 22:56:11

Amortizace Čínských motorek

8.4.2021 v 23:17 | Nahoru | #30
Problém bude spíš v tom, že rozdíl mezi funglovkou a toudle bazarovkou je jedna výplata. A to kdybych do toho chtěl narvat řádově tydle prachy, tak si prostě radši připlatím za novou...
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
CF MOTO 650 - MATE nekdo stejnou [1, 2] CF Moto 650 NK , CF Moto 650 TR, CF Moto 650 TK, CF ... Jarda312 32 18.7.2019 v 10:30 bledemon
CF MOTO 650 NK/TK CF Moto 650NK , CF Moto 650 TK Varan23 30 8.7.2016 v 08:35 Varan23


TOPlist