Vzdy po zime klesne baterie z 12V na cca 10V. Pri tomto napeti uz mi motorka nenastartuje. Nevim, jestli to je normalni, nebo neni potreba neco vymenit, aby startovala i pod 12V? Nerad bych casem nekam dojel a tam uz nenastartoval, coz se nastesti zatim behem sezon nestalo. Omlouvam se zkusenym za dotaz, ale kdo se nezepta, nic nevi
Naposledy editováno 03.04.2021 19:40:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Start se slabou baterii
jandaxx píše: Johny_Servis> Je třeba dodat, zvláště pro laika, že ten klešťový multimetr musí umět měřit stejnosměrný proud. Protože levnější typy za pár stovek ho měřit neumí.
Ten dnes koupíš na ebay do litru.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Kawa GPZ 500 S, karburátor, stará Š... Kawasaki GPZ 500 | blingdoogie | 23 | 9.11.2023 v 09:07 Krautkopf |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Kawasaki gpz 500s Kawasaki GPZ 500 | Novajs45 | 3 | 28.5.2023 v 14:22 Novajs45 |
startovaci rele pali se pojistka Kawasaki GPZ 500 | dolezel | 9 | 17.8.2022 v 06:26 dolezel |