1 reakcí na tento příspěvek Gas Gas EC 300 Motard
Prestavba na motarda jde udelat mnoha zpusoby.
Prvni vec kterou asi nebudes chtit slyset, ale motard je zavodni nacini, nema smysl se s nim placat v provozu, jeho kvality se projevi az na trati a pokud te to chytne, uz nebudes mit vubec touhu s tim jezdit po silnici.
Ale je docela dost lidi co jezdi SM po silnici, uz dlouho a bavi je to.. takze zas abych netlacil jen svuj pohled na vec
Takze v pripade, ze bys chtel jezdit po silnici tak ti podle me budou stacit kola, retezova sada, vetsi kotouc a adapter na brzdic. Velky brzdy, siroky rafky a uprava podvozku nema moc smysl. Sadu kol potrebujes s prednim 17palcovym kolem kvuli vzorkove pneu. Dostat tyhle upravy do TP nemusi byt snadne, takze castecne budes vzdy mimo zakon...
V pripade okruhoveho jezdeni te opet cekaji kola, je dobre s tim pocitat od zacatku a koupit sadu kol s prednim kolem 16,5 nebo 16 palcu, na 17ku nesezenes sliky a ty tam chtit casem budes dopredu to bude chtit velkou brzdu. Kdyz se stavi SM z krosky, klidne muzes jet sezonu na mx podvozku, pokud nejsi extremni talent, nebude te limitovat. U endura to chce predelat podvozek, je to mekke. Ne ze by se nedalo, ale proc plytvat potencial. Retezova sada je jasna. Pak uz to chce jen padaky, nektere trati u nas maji pro motardy specialni pravidla - musis mit padaky v osach kol, slidery na stupackach atd... ono se to i hodi.
No a ceny... tady se fakt da jet temer od nuly pokud jsi sikovnej a dokazes si veci zaridit sam nebo v tom jde utopit statisice. Kola jdou koupit i nova kolem 20ti, zavodni jeta mezi 15-20tis. Ja jsem si kdysi prestavoval na SM Husku te410 a dal jsem tam upravena lita kola z aprilie rs125 za par korun..
velka brzda jde poresit levne nakupem brzdice z nejakeho nabouraneho sbk. Pak uz je to jen nekolik noci namerovani a frezovani/soustruzeni os a ruznych adapteru. No a nebo koupis primo zavodni brzdy, jete pocitej 8tis a vic.
Nejmin a s kompromisama se to da ... hm za dvacku?
Ja mam ve svem motardu vyse zminene dily ty top zavodni, kupovane jete a bude to tak za 70-80tis ...spis vic nez min
Kratka kyvka se jezdi az kdyz jedes opravdu na vysoke urovni, i tovarni seriove motardy - husqvarna fs450 a ktm smr450 maji seriovou kyvku z krosky, na zavody se tam davaji aftermarket kyvky - cca 2tis euro.
Retez jde blizko kola tak jako tak, pneumatiky jsou od retezu okousane vzdy, casto jsou od retezu okousane i rafky.
Servisni naklady.. no u 2t jsou ciste teoreticky o neco nizsi, ale uplne neprustrelnej tenhle argument taky neni, ono to ve finale vyjde dost podobne, pocitej ze kazda hodina jezdeni te stoji minimalne 1000kc...
Naposledy editováno 31.03.2021 20:51:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gas Gas EC 300 Motard
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vyplatí se v dnešní době kupovat ga... Husqvarna WR 250, Gas Gas EC 300, Husqvarna TE 250, ... | Olihňos | 7 | 27.7.2023 v 08:12 wagusss |
Vyplatí se Gas gas Gas Gas EC 300 | Ferdator | 16 | 24.7.2023 v 15:27 Sally06 |
Enduro hobby závody Gas Gas EC 300 | Vincátko3 | 8 | 30.9.2022 v 16:19 Vincátko3 |
ISDE 2021 [1, 2, 3] Gas Gas EC 300, Honda CRF 450X, Husqvarna WR 300, Be... | Kohlstein | 71 | 31.8.2022 v 22:12 Ariete |
Gas Gas EC 300 přívěra Gas Gas EC 300 | Vlastik177 | 7 | 29.4.2021 v 23:46 Weezer |