Téma: Holeshot v MotoGP
Franco Morbidelli byl s bídou předposlední v první GP v Kataru a podle toho, jak se vyjádřil po závodě, nefugovalo mu dobře zadní pérování, chyběl tlumicí účinek. Na jeho M1 je namontovaný Holeshot pro lepší odpich na startu a zdá se, že by ta věc mohla stát za vším špatným.
Víte někdo, jak to funguje?
Víte někdo, jak to funguje?
Blokovaní uživatelé: KARING
Podle tohoto videa to vypadá na hydrauliku na zadku (elektronicky nastavitelné tlumiče nejsou dovolené). Jakoby vypustil hydraulický válec mezi tlumičem a rámem, zadek klesne, sníží se těžiště, aby se to pak za jízdy při odlehčení zadního kola samočinně dopumpovalo na správnou výšku. Že by tedy Morbimu selhal nějaký ventil?
Naposledy editováno 30.03.2021 10:39:50
Naposledy editováno 30.03.2021 10:39:50
1 reakcí na tento příspěvek Holeshot v MotoGP
Hanz.D.> Na předku to mechanicky být může, obdoba z motokrosu, stlačit vidlici, až se zahákne spodek s vrškem. Ale na tom zadku je u videa vidět, že jezdec nic nepřisedává. Otočí kolečkem doleva, zadne si gecne, utáhne doprava. Proto bych řekl, že tam bude nějaký hydraulický prvek.
1 reakcí na tento příspěvek Holeshot v MotoGP
nemyslím, že by vymýšleli něco úplně nového. převzali nejspíš to, co se používá u kol nebo MX
https://www.gpone.co...ifter-adjustable.gif
Naposledy editováno 30.03.2021 14:25:29
https://www.gpone.co...ifter-adjustable.gif
Naposledy editováno 30.03.2021 14:25:29
Na MX je tech reseni taky vic, nejčastěji je to integrované do kosti prepakovani, ale jsou tam dobre přístupné. Takze jestli to ma nakej ovladač v kokpitu, bude to nejspis nejakym zpusobem zakomponovane do tlumice.
Ja mam treba na kole zadni tlumic kde jsou vlastne dva tlumice v jednom, packou prepnu zdvih a zmenší se i sag - zvedne se zadek. V tomhle rezimu to používá i jine tlumici obvody, proc by nemohli mit neco podobného v top level závodění...
Ja mam treba na kole zadni tlumic kde jsou vlastne dva tlumice v jednom, packou prepnu zdvih a zmenší se i sag - zvedne se zadek. V tomhle rezimu to používá i jine tlumici obvody, proc by nemohli mit neco podobného v top level závodění...
1 reakcí na tento příspěvek Holeshot v MotoGP
A já jsem si myslel, že holeshot je něco ohledně kouření trávy ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Holeshot v MotoGP
Paprik23 píše: A já jsem si myslel, že holeshot je něco ohledně kouření trávy ....
Nebo kouření s ohrnovacím filtrem....
Před rokem na testech v Sepangu bylo u Rossiho nafocené toto, odvzdušňovák svědčí pro hydrauliku.
Taky jsem se dočetl, že loni to komentovali Vinales a Quarta, že na startu je to dobrá věc, ale může dělat nepříjemnosti při brzdění. Morbidelli to loni nepoužíval, měl jinou motorku. Můžu hádat, že letos při testech se s probléma nesetkal, ale před závodem mu u toho udělali servis a špatně odvzdušnili ...
Taky jsem se dočetl, že loni to komentovali Vinales a Quarta, že na startu je to dobrá věc, ale může dělat nepříjemnosti při brzdění. Morbidelli to loni nepoužíval, měl jinou motorku. Můžu hádat, že letos při testech se s probléma nesetkal, ale před závodem mu u toho udělali servis a špatně odvzdušnili ...
Koukněte na konec druhých tréninku ze včera kdy jezdci na Ducati zkoušely starty kde když zastavil podržel nějaký čudl a celá motorka vzadu klesla skoro až na zem. To samé to děla na rovinách a věřím že když se to posere a pak to celý závod klečí na zemi tak se s tím míč jet nedá
1 reakcí na tento příspěvek Holeshot v MotoGP
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Holeshot v MotoGP
Humlak> Má taky zablokovanou smáčknutou přední vidlici, už když přijíždí na start. Pak musí kluci doufat, že při brždění před první zatáčkou ten předek povolí a zadek povytáhne.
Naposledy editováno 04.04.2021 10:32:07
Naposledy editováno 04.04.2021 10:32:07
[quote=Kohlstein]Humlak> Má taky zablokovanou smáčknutou přední vidlici, už když přijíždí na start. Pak musí kluci doufat, že při brždění před první zatáčkou ten předek povolí a zadek povytáhne.
Fakt hnusná motorka, jak do dragsterů. Nedivil bych se, kdyby tam měl Dall’Igna něco nedovoleného a až mu na to zase přijdou, tak řekne, že našel mezeru v pravidlech...
Fakt hnusná motorka, jak do dragsterů. Nedivil bych se, kdyby tam měl Dall’Igna něco nedovoleného a až mu na to zase přijdou, tak řekne, že našel mezeru v pravidlech...
1 reakcí na tento příspěvek Holeshot v MotoGP
Zajimavy zarizeni. Ze by se to v prvni gp posralo morbimu, a ted v portugalsku vynalezovi?
Ozzy_> Když hlásili, že jezdí suveréně poslední, a každé kolo dostával vteřinu - dvě, taky jsem si to říkal.
Vinales “worried” after “not normal” Portugal MotoGP race
Vinales “worried” after “not normal” Portugal MotoGP race
1 reakcí na tento příspěvek Holeshot v MotoGP
kurvadopice coze ? nejdiv zkurvili F1, ted kurvej motoGP, a uz zacinaj tahat tyhle " hi-tech nesmysly " i do cyklistiky ? ..u tech motosportu to jen sere, ale tady bych jim dal curakum fakt ocelovy facka, a at proste vyhraje ten co bude mit kliku na defekty a nejlepsi nohy, tohle uz ztraci smysl..
Assassin> ne, GP500 na "divokejch" NSR a RGV.. bez velky elektroniky, mapy beru ale mit serizenej podvozek na kazdou zatacku jinak je prehnany,.. pak se tam uplne ztraci ta nutnost kompromisu nastavit to tak aby to vyhovovalo konkretnimu jezdci, na konkretnim useku konrketni trati, na kterem vi ze je rychlej, a preziti te casti trati ktera mu nesedi nebo na kterou neni nastavena motorka idealne, a prolinani tech nastaveni u ruznejch jezdcu/motorek v priubehu zavodu, coz dela ten zavod zajimavej.. ne jako nuda v F1 kde se krouzi a krouzi, a kde rozhoduje zavody reditel souteze vysilanim safety caru jediny koukatelny zavody uz sou fakt SBK nebo prirodni okruhy...
jinak priznam se ze tentokrat jsem vyjimecne cihal odhlasenej protoze sem presne cekal co na to napises,.. neprekvapils prispevkem,a le prekvapils ze ohledne kol nepises nic ..myslim ze treba pro "vyssi hoby" jezdeni v terenu by to nemusel bejt vubec spatnej system, to beze sporu jenze silnicni cyklistika je hlavne o tom kdo to vydrzi a urve na silu, a urvat to na kostkach (voni to nejsou moc kostky, sou to spis takovy balvany vodporny, klouzavy) je proste tezky, to je to co dela z rubaix tu prestizarnu ktera to po desetileti je.. stejne tak, jako jsou zavody motoGP jsou (u tech tymu na spici kde je to vykonove hodne podobny) o ruzne taktice/nastaveni/stylu jizdy ruznych jezdcu
jinak priznam se ze tentokrat jsem vyjimecne cihal odhlasenej protoze sem presne cekal co na to napises,.. neprekvapils prispevkem,a le prekvapils ze ohledne kol nepises nic ..myslim ze treba pro "vyssi hoby" jezdeni v terenu by to nemusel bejt vubec spatnej system, to beze sporu jenze silnicni cyklistika je hlavne o tom kdo to vydrzi a urve na silu, a urvat to na kostkach (voni to nejsou moc kostky, sou to spis takovy balvany vodporny, klouzavy) je proste tezky, to je to co dela z rubaix tu prestizarnu ktera to po desetileti je.. stejne tak, jako jsou zavody motoGP jsou (u tech tymu na spici kde je to vykonove hodne podobny) o ruzne taktice/nastaveni/stylu jizdy ruznych jezdcu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.