Téma: Zasekávání nové řetězové sady
25.3.2021 v 12:04
Zdar,
pořídil jsem novou řetězovou sadu D.I.D 525x-ring na svou Kawasaki ZX6R a po namontování jsem zjistil, že se řetěz nechce pouštět primárního řetězové kolečka, jak je vidět na videu.
Řetěz jsem vyčistil a namazal i přesto se v určitém místě zadrhne. Vypozoroval jsem, že to nedělá vždy na stejném zubu pastorku, ani v místě, kde je řetěz snýtován. Pastorek dle měření není vyosený, je v rovině se zadním rozetou.
Tloušťka nového pastorku je cca 7,25mm, starý měl 7,1mm
Setkal se stím někdo? je možné že si to po pár km sedne?
Měl jsem strach to jít projet, abych tomu neublížil. Řetěz tím zadrhávání docela skákal.
díky
pořídil jsem novou řetězovou sadu D.I.D 525x-ring na svou Kawasaki ZX6R a po namontování jsem zjistil, že se řetěz nechce pouštět primárního řetězové kolečka, jak je vidět na videu.
Řetěz jsem vyčistil a namazal i přesto se v určitém místě zadrhne. Vypozoroval jsem, že to nedělá vždy na stejném zubu pastorku, ani v místě, kde je řetěz snýtován. Pastorek dle měření není vyosený, je v rovině se zadním rozetou.
Tloušťka nového pastorku je cca 7,25mm, starý měl 7,1mm
Setkal se stím někdo? je možné že si to po pár km sedne?
Měl jsem strach to jít projet, abych tomu neublížil. Řetěz tím zadrhávání docela skákal.
díky
1 reakcí na tento příspěvek Zasekávání nové řetězové sady
Zdar: Podle toho videa (ze začátku) to vypadá, že má řetěz problém i s náběhem na pastorek. Možná blbost, ale není pastrorek obráceně (nemá zakřivené zuby pro náběh)? Má správný počet zubů?
Naposledy editováno 25.03.2021 15:15:32
Naposledy editováno 25.03.2021 15:15:32
1 reakcí na tento příspěvek Zasekávání nové řetězové sady
To si sedne.Proto se řetězy zajížděj,když prvních zbruba 50 km odjezdíš šetrně a budeš mazat olejem po každým druhým tankování,není problém mít ho 40-50 tis
Ono se to nejspis zajede, ale me prijde, ze ten pastorek nebude mit spravnej tvar zubu. Taky uz mi 14z prijde docela malo.
Ja osobne bych dal radeji vetsi rozetu, kdyz se řetěz moc lame diky malému pastorku jsou tam vetsi ztráty, opotřebení a opotrebovava to znatelne vic ten gumovej kluzák na kyvce.
Ja osobne bych dal radeji vetsi rozetu, kdyz se řetěz moc lame diky malému pastorku jsou tam vetsi ztráty, opotřebení a opotrebovava to znatelne vic ten gumovej kluzák na kyvce.
VlaHa píše: To si sedne.Proto se řetězy zajížděj,když prvních zbruba 50 km odjezdíš šetrně a budeš mazat olejem po každým druhým tankování,není problém mít ho 40-50 tis
Jj, já dal na funglovku hned scottoiler, a řetězovku jsem měnil v 60.000km
1 reakcí na tento příspěvek Zasekávání nové řetězové sady
Taky si myslím, že jsi to měl řešit rozetou. Ten špatný náběh řetězu na pastorek je v počátku tvého videa vidět. Počítej se zvýšenými vibracemi. Opotřebení pastorku bude rychlejší. Nevím, jestli 14 zubů byla správná cesta.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zasekávání nové řetězové sady
__RomFox__> dela to clanek retezu - je "kratsi" proto nejdriv nechce vlezt mezi zuby a pak je opustit. Myslim, ze neni duvod aby tan clanek byl o tolik nepresne vyrobenej, spis bude ten valecek na clanku s vuli vymezenou na jednu stranu - kvuli nejakemu otrepu, vzpricene vazeline apod.
Rekl bych ze si to sedne po tom co retez zacne prenaset nejakou vetsi silu, ale jak pise vlaha, "zajel" bych ten retez opatrne a po te kratsi projizdce bych zkontroloval, jestli si to sedlo.
Naposledy editováno 25.03.2021 17:46:09
Rekl bych ze si to sedne po tom co retez zacne prenaset nejakou vetsi silu, ale jak pise vlaha, "zajel" bych ten retez opatrne a po te kratsi projizdce bych zkontroloval, jestli si to sedlo.
Naposledy editováno 25.03.2021 17:46:09
Tak po dnešní cca 40km cestě pro rohlíky jsem musel řetěz dopnout, žádná divočina typu brzda - plyn, prvních pár km bylo znát, že se řetěz nechce "pouštět" předního kolečka, potom už to bylo lepší, ale ne úplně ok. Nechám tomu cca 200km jestli si to sedne, jinak se vrátím zpět k 15z
1 reakcí na tento příspěvek Zasekávání nové řetězové sady
Mám 13 zubů na R6 bez problémů, vzal bych posuvku a proměřil řetěz.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zasekávání nové řetězové sady
Valve> Viz. Assassin v #9. Odmontoval bych to kolečko a buď olízal špičku zubů flexou, protože špatný tvar, nebo vrátil do obchodu, nebo zahodil. A 15 zubů bude lepší - lichý počet zubů znamená rovnoměrnější opotřebení pastorku a nakonec i větší výdrž řetězu.
1 reakcí na tento příspěvek Zasekávání nové řetězové sady
V zpomalení videa to dělá dojem ,že to na pastorku sedí celé nějak divně. není to pastorek na 535 řetěz?
skontroluj aj ci retaz moc nederie gumu na kyvke
https://www.motorkari.cz/tema/?t=76936
mensi kolecko namaha vic retez.. ale asi to nebude zas tak hrozny... spis hrozi vic to ze pak retez vic pozira ty gumovy kluzaky na kyvce, me to s o zub mensim pastorkem prozralo ten kluzak durch za 30tis
https://www.motorkari.cz/tema/?t=76936
mensi kolecko namaha vic retez.. ale asi to nebude zas tak hrozny... spis hrozi vic to ze pak retez vic pozira ty gumovy kluzaky na kyvce, me to s o zub mensim pastorkem prozralo ten kluzak durch za 30tis
1 reakcí na tento příspěvek Zasekávání nové řetězové sady
Kde jsi tu řetězovku kupoval? Ať si tam náhodou neobjednám taky. Evidentně je něco špatně, docela velká nepřesnost při západní řetězu do zubů pastorku. Pokud to i po 40 km takto stále stejně blbě zapadá, osobně bych to z motorky dal pryč.
Naposledy editováno 26.03.2021 05:19:44
Naposledy editováno 26.03.2021 05:19:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zasekávání nové řetězové sady
__RomFox__> Nebral bych to tak přísně. Menší kolečko byla volba kupce, třeba to normální je od jiného výrobce. Kdyžtak spíš zjistit značku toho kolečka.
Valve> nevím jak to zjistit, na obalu bylo číslo 95-1535-14 dokáže to někdo nějak zjistit?
e:
https://www.mototech...nice/95-1535-14.html
byla u toho napsaná i tato webová stránka, podle obrázku na řetěz 525.
jinak sada je z motořetězy.cz
Naposledy editováno 26.03.2021 13:59:52
e:
https://www.mototech...nice/95-1535-14.html
byla u toho napsaná i tato webová stránka, podle obrázku na řetěz 525.
jinak sada je z motořetězy.cz
Naposledy editováno 26.03.2021 13:59:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zasekávání nové řetězové sady
Kohlstein píše: Valve> Viz. Assassin v #9. Odmontoval bych to kolečko a buď olízal špičku zubů flexou, protože špatný tvar, nebo vrátil do obchodu, nebo zahodil. A 15 zubů bude lepší - lichý počet zubů znamená rovnoměrnější opotřebení pastorku a nakonec i větší výdrž řetězu.
Můžeš to nějak rozvést s tím lichým počtem zubů. Zajímalo by mě to. Díky
rousini> Hledal jsem, jestli se to neřešilo i tady na fóru, a taky že jo: https://www.motorka...mp;pgr=2#goto9503447
1 reakcí na tento příspěvek Zasekávání nové řetězové sady
Nechám na zítra, na to budu potřebovat čerstvou hlavu
rousini> Nic složitého. Na řetěz se musíš dívat tak, že má články v párech, a v tom páru není kvůli vůli a opotřebení čepů v pouzdrech identická rozteč. Vnější článek je po čase delší, vnitřní má rozteč beze změny. U pastorku se sudým počtem zubů nabíhají na jeden zub pořád jenom vnitřní a nebo pořád jenom vnější články, u pastorku s lichým počtem se to střídá.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja | Czradekos | 4 | 7.11.2023 v 08:02 dewwil |
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja | dinosaurus | 10 | 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA |
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja | Aeroad | 27 | 15.10.2023 v 10:28 Aeroad |
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja | Motojenej69 | 11 | 23.9.2023 v 20:08 puffybodie |
Homologačni štitek Kawasaki ZX-6R Ninja | LimakRR | 0 | 14.8.2023 v 17:06 LimakRR |