Nevím jestli je dřív stupačka, rám nebo kufr. Teoreticky by to vždycky měla být stupačka ale já mam pocit že je vše ve stejný rovině.
Každopádně na pneu vzadu poserpruhy jak kdybych jezdil jen rovně, je pořád co zlepšovat....
Dík za zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdy si škrtnu
assassin píše: No jo, klasika, zkusime z ostatnich udelat blbce poznamkou o minutach...
Zase jsme jen pitomci co naklon meri od svislice..
ne nejste pitomci. Jen ty omáčky kolem toho. Přitom jste jistě věděli jak to myslim. já bych jednoduše napsal "Hele náklon se měří motorka kolmo = 0* takže motorka je v náklonu 30* kdy jen odečteš 60 od 90ti " kdo chce psa bít hůl si prostě najde. tak čus u příští konzultace
Prakticky vlastně blbci jste, že jste zmínili to, že jsem napsal "motorka je v úhlu 60* " Chytrejší člen by rovnou napsal, že to asi měřím opačně. Ještě že nebyl ten týpek na fotce skoro kolmo a já bych napsal že je 95* v náklonu a vy by ste napsali, že v 95 stupních není ani náhodou
Naposledy editováno 22.03.2021 13:13:17
Chci se zeptat zakladatele. Proč není možný po tom, co si škrtneš, tak zastavit a podívat se, čím jsi škrtnul?? Jestli škrtáš dvouma místama najednou, tak asi škrtáš najednou. Nějak mi to není jasné.
1 reakcí na tento příspěvek Kdy si škrtnu
Počítat ale musíš s tím, že se s větším náklonem zmenšuje odstředivou silou výška, takže se stojan přibližuje k silnici.
myslím tím celková výška motorky, stlačením pružin tlumičů.
je to moje hranice, viz poserproužky
Naposledy editováno 22.03.2021 14:02:33
nevo7 píše: Polož to na bok a uvidíš, kde sa to bude dotýkať skôr.
Najhoršia kombinácia je škrtať a mať 2-3cm poserprúžky. To hneď si vyradený z komunity motorkárov. Čiže vyradil by som jazdy na Dubú, Červenohorské sedlo či Buchlov, tam Ti hneď na to prídu.
1 reakcí na tento příspěvek Kdy si škrtnu
ja jen napsal strucnou poznamku, ze to meris opacne. dalsi reakce byla az kdyz jsi tu poznamku zacal zesmesnovat a zlehcovat. To ze napsalo jeste x lidi to same … se stane...
Naposledy editováno 22.03.2021 15:54:01
3 reakcí na tento příspěvek Kdy si škrtnu
A fotky kradou duše.............
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdy si škrtnu
Naposledy editováno 29.03.2021 21:13:42
juryna007 píše: Je mi až studno, že spousta motorkářů vůbec nepochopila otázku. Doufal jsem v trošku více dat od majitelů motorky jako mám já. Zatím je to tu až na vyjímky samej nedobrovolnej veteránista a týpek co má za kamaráda závodníka. A nejlepší byl ten borec co nechce inovace, ten si může vzít rovnou místo trenek lopuch a běžet s klackem do lesa protože všechno co přišlo od objevení ohně je podle něj kacířství..
A fotky kradou duše.............
Tak když pojmenuješ vlákno takhle. Já ji taky myslel, že jsi nesmělý a snažíš se sbalit holku.
juryna007 píše: Je mi až studno, že spousta motorkářů vůbec nepochopila otázku. Doufal jsem v trošku více dat od majitelů motorky jako mám já. Zatím je to tu až na vyjímky samej nedobrovolnej veteránista a týpek co má za kamaráda závodníka. A nejlepší byl ten borec co nechce inovace, ten si může vzít rovnou místo trenek lopuch a běžet s klackem do lesa protože všechno co přišlo od objevení ohně je podle něj kacířství..
A fotky kradou duše.............
tak za me na GSA:
- uhel ti nereknu, netusim, podle kamery dost, muzu kouknout do diagnostiky kolik to pise za maxima
- prvni mam vzdycky osoupany boty, jezdim sidi adventure a kotnikovy caterpillary, takze hlasic je bota
- plati pro dynamic mapu a esu nastavenou na helmicku+kufr
- pneu posledni dobou uz jen E07+ (mimochodem pocitove na suchym asfaltu jistejsi v naklonu nezli anakicka, ale je to subjektivni samozrejme)
pokud to chces analyzovat nejak do hloubky, zasadni rozdil je v ese, s jednou helmickou si skrtnes daleko driv nezli se dvema, logicky ...
1 reakcí na tento příspěvek Kdy si škrtnu
Taky doporucuju si to chování vyzkouset na okruhu, nejen to prvni škrtnutí te trochu rozhodí...
Chapu, ze mas radost, ja jsem si taky připadal hustě kdyz jsem brousil stupackama po zemi, ale v tomhle to neni.
Naposledy editováno 29.03.2021 22:54:42
assassin píše: Kazdopadne bych se pokousel zmenit styl tak aby ke škrtání částmi motorky nedocházelo. Je dobry si škrtnout kolenem, kdyz uz to jinak nejde a podle toho poznat, ze uz je ten naklon dost - pokud skrtnes pevnou časti motorky a to tak, ze jedes opravdu rychle a ne ze skladas motorku pod sebe abys videl lepsi cislicka na displeji... tak uz muzes byt pobliz toho co pneumatiky ustoji. Jakmile skrtnes, tak se odlehci pneu (jelikoz cast tíhové sily se opre o zem v tom skrtajicim bodě) a pneumatika diky tomu muze ztratit přilnavost.
Taky doporucuju si to chování vyzkouset na okruhu, nejen to prvni škrtnutí te trochu rozhodí...
Chapu, ze mas radost, ja jsem si taky připadal hustě kdyz jsem brousil stipackama po zemi, ale v tomhle to neni.
amen ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdy si škrtnu
Myslím že jim to bude muset poskytnout přímo BMW, tyhle údaje si totiž při napojení na diagnostiku BMW ukládá kvůli marketingu aby vědělo, jak se s jejími motorkami jezdí. Ale oni ty údaje už mají právě přímo z té aplikace.
V minulosti už stejná věc proběhla, Český stát si od Garmin a Tomtom data vyžádal, aby mohl lépe hlídat bezpečnost na silnicích...
Bohužel
1 reakcí na tento příspěvek Kdy si škrtnu
Není zač
juryna007 píše: Anti> Ahoj
Myslím že jim to bude muset poskytnout přímo BMW, tyhle údaje si totiž při napojení na diagnostiku BMW ukládá kvůli marketingu aby vědělo, jak se s jejími motorkami jezdí. Ale oni ty údaje už mají právě přímo z té aplikace.
V minulosti už stejná věc proběhla, Český stát si od Garmin a Tomtom data vyžádal, aby mohl lépe hlídat bezpečnost na silnicích...
Bohužel
znovu se te ptam na zdroj ...
velmi si dovedu predstavit ze to co pises totiz porusuje krome relativne obecneho GDPR taky treba obcansky zakonik, protoze pokud tvuj smluvni partner (servis) posle data treti osobe bez tveho souhlasu, porusuje zakon
neverim ze se tohle deje, jedine co se deje je to ze muzes dat googlu a spol. souhlas s monitorovanim pozic, nicmene ty data urcite neobsahuji informace o rychlostech a uz vubec ne pro policii, je to vymysl
policie dela to ze pokud ma nejake akce na mereni rychlosti, pta se lidi sama na typy kde merit a to mi prijde v poradku, protoze je logicky ze nemuzou vedet o vsech nebezpecnych mistech, to ti mistni vedi lepe kde maji nejaky problem
edit: navic pokud to vezmeme konkretne na BMW kdyz uz, tak data o trase se ukladaji v navigaci, takze servis by musel napichnout navigaci, nikoliv jen motorku jako takovou a to uz vazne zasahuje do tveho vlastnictvi
a taky by to BMW nikdo ani nezaplatil (tim mene policie), tak proc by se s tim trapili, ono to rozhodne neni na minutu, jsem si jistej ze je to nesmysl
Naposledy editováno 01.04.2021 11:22:16
1 reakcí na tento příspěvek Kdy si škrtnu
Při zapnutí IQ Routes se TomTom (nizozemská společnost) dušoval, že data nikomu neposkytne, ale ty hovada poskytly (sice anonymizovaný ale stejně) data holandské policii. Policie si na jejich základě vytipovala místa kde se překračuje hodně rychlost a začala tam měřit. TomTom to stálo tenkrát reputaci i trochu toho zisku, ale myslím že soud žádnej neprohráli.
Dokonce jsem našel i články z té doby: tady a tady
Ale u nás si něčeho takovýho nejsem vědom.
Naposledy editováno 01.04.2021 12:18:15
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | Dnes v 14:03 padr |
Vibrování řídítek BMW R 1250 GS Adventure | Kajatko | 10 | 8.4.2024 v 13:26 Kajatko |
ATAS vs GS nebo [1, 2] BMW R 1250 GS Adventure, Honda CRF1100L Africa Twin ... | Jakub-1 | 54 | 2.4.2024 v 08:14 Bigbear |
ESA R1250GSA BMW R 1250 GS Adventure | Kajatko | 3 | 18.3.2024 v 10:06 padr |
Diagnostika na servis r1250gsa BMW R 1250 GS Adventure | Kajatko | 10 | 30.1.2024 v 12:24 crestik |