bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: konec UŽ ZA 14 LET
Zdrvím všechny nadšence motocyklů.Jako kdyby těch špatných zpráv v poslední době nebylo dost,objevují se další a další.Včera vyšla první oficiální zpráva od těch z Bruselu,kteří nám všem budou nařizovat jak máme žít.EU vydala datum konce spalovacích motorů,které je stanoveno na (1.1.2035)
S tím,že už v roce 2024 se bude většina výrobcú motorů zabývat výrobou a vývojem jen elektrických motorů.Pro mě,motorkáře srdcem i duší je to zpáva,jako kdyby mě někdo vrazil nůž do zad.Takže jako mám ještě pár let,abych se svezl na normálním stroji?Co bude dál,nechají nás dojezdit,nebo všechno zakáží z důvodu nesplnění nesmyslných emisních norem?Co naše děti a naši vnuci?Budou už jen elektromotorky?Dovedete si představit jak to asi bude všechno vypadat. Vyrazit na cestu kolem světa nebo jen na Kavkaz s elektostrojem,asi utopije.Toto všechno je ale bohužel cíl těchto majitelů zeměkoule.A budeme si to moci užít aspon dokud to jde? ale ono už to nejde.Je mě z toho všeho tak nějak na blití.Co vy na to? Článek na Idnes/magazíny/auto.


Naposledy editováno 17.03.2021 08:46:17

(reakce na) konec UŽ ZA 14 LET

20.3.2021 v 07:07 | Nahoru | #121

Yura píše: Nic se nežere tak horký....
A jestli to ta banda zezelenalých dutohlavů opravdu prosadí, tak chci vidět, co bude následovat. Myslím, že se pobavíme, takle pěkně před důchodem



Taky myslím,že něco přijde.Budou lidi srát tak dlouho.Až někdo zavelí "New order" a bude mazec.Elektro je nesmysl a v EU to vědí jen to zatím nechtějí přiznat.

konec UŽ ZA 14 LET

Skvělá odpověď, děkuji! 20.3.2021 v 08:34 | Nahoru | #122
Já bych ty buzeranty z Bruselu nepodceňoval. Myslivcům zakazují olovo, automobilkám nasadili emisní limity co nejdou splnit a nejradši by nás očipovali ,aby měli přehled co děláme a zrušili hotovost, abychom si "neublížili".
Proto zvednu prdel a na podzim hodím hlas komukoli,kdo tyhle chujoviny nemusí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) konec UŽ ZA 14 LET

20.3.2021 v 08:58 | Nahoru | #123
[quote=gugo]Muzes me pls vysvetlit jakou souvislost ma niceni nepohodlnych a cipy v ruce ? Tento myslenkovy pochod nejak nechapu.

Jednoduchý. Plná kontrola. Protože na to by se velmi rychle navázaly další a další služby, a se zrušením hotovosti by se nepochybně platilo právě přes čip strháváním z bezhotovostního konta. A v ten moment jsi zcela bezbrannej v rukou někoho, kdo má celou tuhle srandu pod palcem. Plná kontrola tvýho pohybu, nákupů, využívaných služeb... už by ses ani nevysral, aby to nebylo zjistitelný. Orwell na druhou.

1 reakcí na tento příspěvek konec UŽ ZA 14 LET

20.3.2021 v 09:19 | Nahoru | #124

1 reakcí na tento příspěvek konec UŽ ZA 14 LET

20.3.2021 v 09:27 | Nahoru | #125
Sorry, spatny tema

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) konec UŽ ZA 14 LET

20.3.2021 v 10:44 | Nahoru | #126

650ccm píše: Zákon energie platí, ale není energie jako energie. Např. u tepelné energie záleží na její teplotní úrovni. Z velkého množství vody o 30°C moc mechanické energie nenaděláš. Z malého množství páry o vysoké teplotě a tlaku - no jéje (viz parní turbíny).

Tedy argumentovat vysokou účinností elektromotoru je manipulativní. Celý děj není od dodání elektřiny z baterie po otáčení kol. Musíme tam ještě zahrnout účinnost výroby elektrické energie od paliva po tu elektřinu. A tam se i u našich nejmodernějších nadkritických elektrárnách držíme sotva na 40% (starší bloky tak 35%, atomky okolo 30%, ...). No a pak 40%x95%=38% K tomu si připočtěme ztráty v přenosové síti, ztráty při nabíjení a vybíjení baterie (ono se to ohřívá - to je ztráta) ... a jsme možná i pod účinností slušného spalovacího motoru.

Elektroauto je auto, která má výfuk v elektrárenském komíně
Edit písmenka

Hm, docela rad bych vedel, co presne v te energetice cely zivot delas a co to znamena "cely zivot". Protoze pokud delas nejakou zodpovednejsi praci nez je uklizeni uhli, ktere spadlo z pasu, je to s energetikou jako takovou docela spatne.

(reakce na) konec UŽ ZA 14 LET

20.3.2021 v 10:47 | Nahoru | #127

Slávek-TDM píše: Sorry, spatny tema

Taky jsi sem vlezl, stejne jako ja, protoze sis myslel ze to je tema o konci vyjmecneho korona-stavu v Cechach?

(reakce na) konec UŽ ZA 14 LET

20.3.2021 v 12:26 | Nahoru | #128

Slávek-TDM píše:


Možná to není tak až moc od věci.
Co bude za 14 let to bych vůbec neřešil, nikdo neví co bude za 14 dní, za 2 měsíce, bál bych se toho co je dnes jak se to bude vyvíjet a jak a kdy pokud to někdy skončí.
Bál bych se 5 G sítí a jejich možností permanentního bonzování čehokoliv a kdykoliv a onlajn tarifikace hříšníků,takže i když bude benzínu dost tak si moc mimo pravidla nikdo beztrestně nezajezdí.
Za 14 let tady už tak 30% registrovaných nebude a dalších 30% bude rádo že udrží moč a dochčije na zem, a ti ostatní nikdo netuší co bude.
Možná.

(reakce na) konec UŽ ZA 14 LET

20.3.2021 v 13:22 | Nahoru | #129
assassin> Větší hovadinu jsem už dlouho nečetl.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) konec UŽ ZA 14 LET

20.3.2021 v 14:58 | Nahoru | #130

Codo píše: [quote=gugo]Muzes me pls vysvetlit jakou souvislost ma niceni nepohodlnych a cipy v ruce ? Tento myslenkovy pochod nejak nechapu.

Jednoduchý. Plná kontrola. Protože na to by se velmi rychle navázaly další a další služby, a se zrušením hotovosti by se nepochybně platilo právě přes čip strháváním z bezhotovostního konta. A v ten moment jsi zcela bezbrannej v rukou někoho, kdo má celou tuhle srandu pod palcem. Plná kontrola tvýho pohybu, nákupů, využívaných služeb... už by ses ani nevysral, aby to nebylo zjistitelný. Orwell na druhou.



ty kdyz se dneska nekde pohybujes tak chodis bez penezenky ve ktery mas ty chipy a bez telefonu ?.
Mimochodem nevim jestli nekde neudelali ty soudruzi co te ocipujou chybu, ale odstinit antenu chipu aby nereagoval neni az tak tezky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) konec UŽ ZA 14 LET

20.3.2021 v 15:21 | Nahoru | #131
gugo> Čti to celý. Mluvím o tom všem v kontextu se zrušením finanční hotovosti. Už ty návrhy dnes padaj. Tak to jen domysli. A nebo nedomýšlej a věř klidně tomu, že to bude "v pohodě". Jak libo

2 reakcí na tento příspěvek konec UŽ ZA 14 LET

Skvělá odpověď, děkuji! 20.3.2021 v 19:00 | Nahoru | #132
Ten zákaz spalovacích motorů bude mít daleko víc důsledků. Dneska není problém jezdit 15-20 let starým autem a koupit takové auto za 10-30 tisíc a ještě pár let jej udržet v chodu za minimálních investic. Spousta lidí je na takové auta odkázaných - třeba chudší lidi z vesnic. Hromadná doprava tam obnáší jeden autobus ráno a jeden večer a pokud potřebují zajet 10-30 km někam do městečka do práce, na nákup, pro děti do školy, tak je auto nutností a když není na nové či zánovní, tak se koupí stará plečka. Jenže elektroauto 15 let nedá, baterky a všechny elektronický fíčury budou dávno po smrti. Takže bude nedostatek těhlech levnejch aut, na kterých je spousta lidí závislých. A to bude obrovský problém pro mobilitu a tím pádem život lidí na venkově - takže celkově tam ekonomika půjde do hajzlu.

Celkově, s různýma legislativníma požadavkama, jdou auta cenově nahoru. A jejich životnost dolů. Resp. náklady na udržení provozuschopnosti jdou nahoru - protože nesmyslná složitost dnešních aut prodraží opravy a údržbu a způsobí, že auto bude neprovozuschopné ne po 20-25 letech, ale časem třeba už po 8-12 letech - to je vidět už dnes na cenách ojetin luxusnějších aut v plný výbavě, který jsou po pár letech prakticky neprodejný, protože jsou akorát pastí na peníze, když je chce někdo udržet v provozu. S nástupem elektromobilů to bude ještě horší. Takže je reálné, že mobilita lidí poklesne. K tomu přijdou další problémy - jedním z nich je energetická chudoba lidí. protože cena energií roste a s obnovitelnými zdroji poroste dál. Náklady na stabilizaci sítě budou obrovské - nebo přijde blackout. A do toho přijde celkové zaostávání Evropy - výroba v Evropě se díky různým regulacím prodražuje, jinde už umí vyrobit levněji a VE STEJNÉ KVALITĚ! Státy jsou předlužené, sociální stát jede na permanentní dluh, multi-kulti obohacení tomu taky nepřidá. Bydlení je čím dál dražší a nedostupnější, trh a výroba je totálně zaneřáděnej regulacema a dotacema. Střední třída chudne a mizí. Ale sociální inženýři v Bruseli dál mají vlhké sny, jak vybudují novou, lepší, uhlíkově neutrální, multi-kulti pokrokovou Evropu bez ras ale s 50 pohlavíma, s dětmi, co budou mít rodiče č. 1 a č. 2, které nebudou muset znát římské číslice a Newtonovy zákony a vlastně ani nebudou potřebovat maturitu, nebo pro změnu bude maturita automaticky po 12-ti letech školní docházky (to se ještě uvidí).

Hele, já jsem ještě zažil komunisty před převratem. Plnou hubu keců, jak doženem a předeženem, pětiletku splníme za 3,5 roku, poručíme větru a dešti. Všichni trochu soudní lidi přitom věděli, že to jsou jen kecy, že všechno jde do prdele a šance na zlepšení není, že vlak už dávno ujel. A všichni drželi hubu a krok, protože jinak tě systém sejmul a semlel. Dneska, po 30-ti letech budování světlých zítřku v novém režimu jsme v úplně stejných sračkách, jen rudou vlajku s hvězdou nahradila modrá s hvězdama. Zas ty samý žvásty, jak budem vzorem pro svět, jak splníme a překročíme, poručíme větru dešti. Ty vole, je to jak přes kopírák. Nesouhlasíš - tak tě sejmem. Dřív se za nepohodlnej názor vyhazovalo z práce - dneska se za nepohodlnej názor už vyhazuje z práce v Německu i v USA. Držíš hubu a krok? Věšíš vlaječky? Tenkrát jako dneska tě čeká kariérní postup. Zas je cenzura a každej ví, jaký má mít ten správný názor. Už jsou zas pětiletky a fantasmagorický plány, bez ohledu na smysl, technický možnosti a náklady - soudruzi zavelí, tak se rozořou meze, založí družstva a zruší kulaci. Nebo se zruší jaderky, postaví soláry a zakážou spalovací motory. Život je pohyb v kruhu a historie se stále opakuje - ale doprdele, proč zrovna JÁ musím mít to "štěstí", že za svuj život zažiju rovnou dvě dvě otáčky kola dějin a to jen proto, abych skončil v stejných sračkách? Protože i když mi soudruzi před třiceti lety tvrdili, jak bude budocnost skvělá, tak jsem to viděl úplně jinak - a taky to tak dopadlo. Teď mi zas soudruzi tvrdí, jak bude budoucnost skvělá, já to zas vidím naopak a - uvidíme, jak to dopadne tentokrát...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) konec UŽ ZA 14 LET

20.3.2021 v 20:03 | Nahoru | #133
charlie.vtx1800> kamaráde...líp to snad ani napsat nejde. A nejhorší je, že tuhle zkušenost a radary na to, co se děje, má jenom starší generace. Koukni jen na ty diskuze tady. Od určitýho věku lidi ty oficiální žvásty a úžasný plány světlejch, spravedlivejch zítřků, prostě nežerou a vědí proč. Z mladších to včas vyčuchá a prokoukne málokdo. Oni na to taky přijdou, ale časem, a co bude nejhorší - už bude pozdě. Život si s nima vytře prdel a budou jen zírat, do jakýho marasmu svoje děti a vnoučata přivedli. Budou se tlouct do hlavy, že byli tenkrát tak blbí a mnozí si s hrůzou vzpomenou, jak volili Piráty a podobnou svoloč, aby jim "konečně ti staří nezacláněli při budování tý nový, úžasný doby", která se pak překvapivě totálně posrala... Smutný, když na to člověk kouká a moc toho udělat nemůže.

1 reakcí na tento příspěvek konec UŽ ZA 14 LET

20.3.2021 v 21:25 | Nahoru | #134
Nečetl jsem celé vlákno, tak nevim, jestli to tu někdo už nenadhodil, ale pokud je tohle pravda, tak by to mohla být záchrana spalováků...
https://www.novinky....vencni-auta-40351304

(reakce na) konec UŽ ZA 14 LET

20.3.2021 v 22:54 | Nahoru | #135
MrZman> "...Z hlediska provozu aut i ekologie jsou tedy syntetická paliva nadmíru slibná. Zbývá jen doufat, že si to uvědomí i EU či další vlády, které dosud zcela nesmyslně hledí jen na emise CO2 z výfuku auta..."
Obávám se, že se tady hraje úplně jíná písnička. Jde o stamiliardový kšefty. Kdyby to vedení EU a dalším myslelo normálně, bude se podporovat jakýkoliv vývoj alternativních zdrojů, a ne jen ty bateriový kraviny a principiální likvidaci spalováků. A teď Porsche jim bude tu jejich ideologii, která má tak pěkně sypat, zbořit?! Nevěřím, že jakákoliv alternativní aktivita bude k něčemu. Dogmata sežerou původní pramyšlenku, s vaničkou se vyleje i dítě. Nikdo jim tu spásu světa nabourávat nebude...

konec UŽ ZA 14 LET

21.3.2021 v 08:04 | Nahoru | #136
Díky všem za příspěvky a vaše názory. Hlavně at se už rozjaří a budem moci vytáhnout ty smradlavý stroje

Naposledy editováno 21.03.2021 08:17:54

konec UŽ ZA 14 LET

21.3.2021 v 10:45 | Nahoru | #137
S těma syntetickýma palivama to zase nebude tak růžový. Nevím, kam pokročil vývoj, ale nějaký článek, co jsem před časem četl, tvrdil, že cena výroby je několikanásobná oproti standardnímu benzínu a smysl, proč se to vyrábí je, že to Audi dotuje, míchá do normálního benzínu u čerpaček. Tím, že při výrobě benzínu uložili co2 způsobí, že po jeho spálení v autě se auto stává ZE. To vztáhnou k jejich vyrobeným autům a tím pádem se vejdou do bruselských norem a vyhnou se pokutám.

(reakce na) konec UŽ ZA 14 LET

21.3.2021 v 12:36 | Nahoru | #138

Codo píše: gugo> Čti to celý. Mluvím o tom všem v kontextu se zrušením finanční hotovosti. Už ty návrhy dnes padaj. Tak to jen domysli. A nebo nedomýšlej a věř klidně tomu, že to bude "v pohodě". Jak libo



jako ze te bude stat sledovat az si pujdes koupit rohliky jo ? Kdyz na to prijde tak tu moznost mani dneska, staci mu na to jeden prikaz na mobilniho operatora. Protoze bez telefonu asi nechodis. Az nebude bezhotovostni platba, tak holt zaplatis bitcoinem nebo necim co jeste nevzniklo, nebo chipem Jeffa z Litvy. Nesmis bejt z tech teorii tak vyplesklej.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) konec UŽ ZA 14 LET

21.3.2021 v 12:39 | Nahoru | #139
charlie.vtx1800> který luxusni auta jsou dnes po par letech neprodejny ? To me zajima.

(reakce na) konec UŽ ZA 14 LET

21.3.2021 v 13:10 | Nahoru | #140
Codo> Do stavu v jakem to je, jste to ale privedli vy starsi, co tomu rozumite.... ne my mladi co vime hovno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) konec UŽ ZA 14 LET

21.3.2021 v 13:13 | Nahoru | #141
gugo> Luxusni auta padaj na cene jako ojetiny co ja pamatuju, treba ve slavnejch devadesatkach kdy se auta jeste delala poradne se rozdavala starsi luxusni auta skoro zadara. Ale tady se to predklada jako nova vec ktera vznikla kvuli nesmyslnejm regulacim a elektromobilite...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) konec UŽ ZA 14 LET

21.3.2021 v 13:27 | Nahoru | #142

gugo píše: charlie.vtx1800> který luxusni auta jsou dnes po par letech neprodejny ? To me zajima.



Nenapsal jsem "neprodejný", ale "prakticky neprodejný" a myšleno tím bylo, že jsou jako ojetiny problematicky prodejné, tedy s velkou ztrátou hodnoty (v procentech z původní ceny) a dlouho leží někde v bazaru či inzerci. A týká se to všech mainstreamových značek, že jejich luxusní segment v plný palbě (tedy nejvyšší specifikaci, motorizaci, výbavě) je po pár letech prakticky neprodejný. Co se prodá jako dvanáctletá ojetina se stejným nájezdem (řekněme poctivých 250 tkm) rychleji a za vyšší % z původní pořizovací ceny? Audi Q7 V12 v plný palbě nebo Škoda Oktavia 1,9 TDI "social edition"? Který auto je tedy "prakticky prodejný" a který "prakticky neprodejný"?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) konec UŽ ZA 14 LET

21.3.2021 v 13:40 | Nahoru | #143

assassin píše: gugo> Luxusni auta padaj na cene jako ojetiny co ja pamatuju, treba ve slavnejch devadesatkach kdy se auta jeste delala poradne se rozdavala starsi luxusni auta skoro zadara. Ale tady se to predklada jako nova vec ktera vznikla kvuli nesmyslnejm regulacim a elektromobilite...



Opět to jako vždycky trošku překrucuješ. Pád na ceně je tím větší (%z původní ceny) čím vrcholnější verze to byla. Prostě - čím složitější, tím rychlejší ztráta. Jakmile nebude možné díky regulacím a elektromobilitě prodávat méně složitá auta, tedy všechny budou stále více složitá, tím větší bude pád jejich ceny jako ojetin - a nebude to už jen u luxusních, ale u všech. Už dnes je propad ceny elektroaut větší než u spalováků a má to tak být i nadále. Dneska máš ještě možnost koupit spalovák za půl míče, co ztratí za 5 let 50% hodnoty, nebo si můžeš koupit adekvátní elektromobil za mega (nedotovaný), co ztratí za 5 let 66% hodnoty. Za pár let už tahle možnost volby nebude. A o to tu jde, bez překrucování.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) konec UŽ ZA 14 LET

21.3.2021 v 13:56 | Nahoru | #144
charlie.vtx1800>
Cože? Assasin a něco překrucuje? To není možný

(reakce na) konec UŽ ZA 14 LET

21.3.2021 v 14:30 | Nahoru | #145

gugo píše: ty kdyz se dneska nekde pohybujes tak chodisbez penezenky ve ktery mas ty chipy a bez telefonu ?.



predem pisu ze to neni statisticky relevantni argumentace - ale striktni odpoved, ano, a naprosto bezne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) konec UŽ ZA 14 LET

21.3.2021 v 15:10 | Nahoru | #146

650ccm píše: Poněkud jsem se ztratil v Tvé vizi budoucnosti.
Jaká velká skláčka v dopravě nás čeká? Pouč mne, prosím.
Já celý život dělám v energetice a vidím, že se plánuje razantní navýšení spotřeby elektřiny bez navýšení stabilních zdrojů. Ale o tom teď nechci diskutovat. Chci se poučit o těch technologiích v dopravě budoucnosti.


To asi nepůjde dost dobře vysvětlit na pár řádcích ale stejně alespoň hodně zjednodušený nástřel:

Z odborného pohledu obvykle nejsou největším problémem dopravy emise, proti těm bojují nejvíc aktivisti a politici. Největším problémem dopravy je šílená neefektivita kdy průměrné auto stojí přes 90% času zaparkované (přesné číslo si teď nevybavuji ale bylo ještě vyšší, a to včetně firemních které jezdí víc než soukromá) a pokud náhodou jede tak v něm v sedí 1,2 lidí. Ale samozřejmě je potřeba aby auto bylo minimálně pětimístné, nejlíp sedmimístné SUV protože je párkrát za rok potřeba vzít rodinku na dovolenou nebo k babičce. Navíc je pořízení a provoz aut(a) velký zásah do rozpočtu v podstatě všech firem i rodin. Přesto všechno je vlastnictví auta pořád preferované řešení a v rodině už obvykle není jedno ale hned několik. To způsobuje šílené územní nároky silniční dopravy kdy jsme jí hlavně ve městech obětovali téměř všechnu dostupnou plochu. Ulice se dělí obvykle na plochu pro jízdu, plochu pro parkování, na další činnosti vlastně nezbývá prostor ale pořád to nestačí a individuální automobilová doprava potřebuje stále víc. Proto stavíme drahé a ztrátové parkovací domy, zpoplatňujeme parkování (zdaleka nedostatečně ale alespoň část se přenáší na uživatele)...
Proč to tedy všichni tolerují? Protože je to pořád jediný způsob jak být mobilní mimo velká města. Ve velkých městech je už teď u mladší generace zřetelný odklon od automobilismu. Zatímco ještě moje generace čekala na to až nám stát dovolí udělat řidičák a začít jezdit tak dnes už to zdaleka není pravidlo (klidně přiznám že bydlet ve městě tak mi auto za ty náklady a problémy s ním asi taky nestojí). Ale to umožňují pouze velká města kde je k dispozici rozvinutá MHD a případnou noční jízdu vyřeší třeba taxislužba. Na malé vesnici kde jede autobus 2x za den a taxík tam nikdy nikdo neviděl je vlastnictví auta jediná možnost. Co s tím?

Existují koncepty jako Carsharing, MaaS atd. které budou výrazně zvyšovat využití jednotlivých vozidel. Jedno vozidlo odveze denně třeba i desítky lidí (každýho samostatně kam potřebuje) takže provozní a pořizovací náklady rozdělí mezi více lidí. Aby to opravdu fungovalo je potřeba autonomní řízení které zajistí že vozidlo přijede na zavolání kam je potřeba bez drahého řidiče. Autonomní auto může po vyložení cestujícího zase odjet buď pro dalšího cestujícího nebo pokud jde o elektromobil nabíjet někam do vhodného místa a tím odlehčit rozvodné síti. Ale autonomní řízení potřebuje pro bezproblémový provoz kooperativní systémy díky kterým získá potřebné údaje o svém okolí a nebude se muset spoléhat pouze na nespolehlivé senzory ve vozidle. Pokud budou fungovat tyto služby pak není potřeba vozit vzduch v autech dnešní velikosti ale průměrné auto se může zmenšit na 1-2 místa a na těch pár cest s celou rodinou vyrazit ve více vozidlech (není potřeba řídit tak může cestovat třeba samotné dítě) nebo objednat větší. Získaný prostor na ulicích můžeme využít pro mikromobilitu která uvolní další místo na silnicích...
Pokud někdo přesto bude chtít jet dálkovou cestu vlastním autem, což je koncept který už opravdu bohatí lidé opustili ve prospěch kombinace letadlo nebo vlak s poslední mílí taxíkem nebo půjčeným autem, pak je tu možnost elektrických dálnic které mají odstranit problém dojezdu elektromobilů kde by se na nejkapacitnější a nejdelší části cesty elektromobil naopak nabíjel. Konkrétních řešení je několik ale zatím asi všechny havarují na nespolehlivosti lidského řidiče - zase potřebujeme nějaký stupeň autonomního řízení... Alternativou je třeba výměna baterií nebo přeložení užitné nástavby na jiný podvozek na které soukromý majitel alektromobilu nepřistoupí ale u cizího ho to trápit nebude. To jsou současně řešení pro nákladní dopravu.

Víc se mi to asi rozepisovat nechce ale, nic není vyložené sience fiction. Většina už dnes nějak funguje a je nutné to "pouze" dopilovat a rozšířit.

(reakce na) konec UŽ ZA 14 LET

21.3.2021 v 15:12 | Nahoru | #147

Metric píše: Ja som to písal o stranu nazad a že vraj sem zo Slovenska prichádzajú tí najväčší kreténi.


To se sice nevylučuje ale ok, rozšiřuju to na čechoslováky.

(reakce na) konec UŽ ZA 14 LET

21.3.2021 v 15:15 | Nahoru | #148
Codo> Naživo jsem zatím podobný vyjádření viděl hlavně od lidí které bych si vzor fakt nebral. Ti úspěšní (to pro mě neznamená nutně bohatí ale třeba jenom dobří a uznávaní ve svém oboru) jsou obvykle z nových možností nadšení.

konec UŽ ZA 14 LET

21.3.2021 v 15:22 | Nahoru | #149
velmi sikovne shrnuto... presne ta efektivita je i duvod i napr. rozdilne ceny letenek, kdy letadla nizkonakladovek (neni-li zrovna chripkova histerie) jsou ve vzduchu opravdu prakticky neustale, mimo nutnych servisnich prohlidek a ukonu, a nakladani/vykladani cestujicih.. ale i tohle ma samozrejme svuj extrem, coz zas predvadi napr. ČD, kde to znacne skripe na jejich neschopnosti a tim kumulujicich se zpozdenich, takze pak vlaky vyrazi s hodinovou sekerou uz z vychozi stanice a misto setreni nakladu jsou z toho akorat nasrani cestujici + dalsi problem je pak neochota jednotlivcu vzdat se vlastnictvi toho sice 90% casu stojiciho ovsem mnohdy za jakysi "druhy mobilni domov" povazovaneho vozidla, coz je i castecne pochopitelny, taky bych asi dlouhodobe nebydlel v dome se sdilenou koupelnou/kuchyni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) konec UŽ ZA 14 LET

21.3.2021 v 15:29 | Nahoru | #150
Codo> Pořád nevím proč by mi zrušení hotovosti mělo vadit? Nejvíc mě sere když narazím na někoho kdo nebere karty a já pak u pokladny trapně nechávám nákup protože sebou nemám dost hotovosti.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pyreneje,Sardinie,Korsika 2024 Yamaha XT1200Z Super Tenere 31081 11 14.4.2024 v 02:55 MiKXX
XT1200Z - elektrika - Blikaju pravé... Yamaha XT1200Z Super Tenere hudekd 11 4.3.2024 v 19:22 hudekd
Yamaha XT1200Z super ténéré Yamaha XT1200Z Super Tenere jannyjohn112 8 7.1.2024 v 11:03 _pat_
Teploměr vzduchu kecá Yamaha XT1200Z Super Tenere MartyBar 7 19.12.2023 v 06:30 Lopp
Spojka Yamaha XT1200Z Yamaha XT1200Z Super Tenere Boda 11 17.12.2023 v 22:59 Slávek-TDM


TOPlist