1 reakcí na tento příspěvek Katalyzátor ven nebo ne
Nicméně, to je nakonec jedno, jak jsem psal, nejde až tak o výkon, ale o křivku. Ta změna k lepšímu tam prostě je.
Souhlasím, RE je opravdu výjimečný stroj pro výjimečné chauffeury
kerut> jak chytrá je fakt netuším. Tak nějak indicky.
Udušený to z výroby nepochybně je. E4, A2.. Zatím jsem neslyšel o nikom, kdo by zaměnil jakoukoliv část (koncovky, svody, sání...) a dosáhl horšího výsledku. Naopak, každej si to chválí.
Motorka samozřejmě není výkonově top. Ostatně, kdybych chtěl něco 100 HP+, nebudu si pořizovat RE. Na druhou stranu, vždycky jsem nesnášel zbytečně seškrcený stroje, vždycky jsem u všeho měnil karbece na optimální "velikost", přetryskoval... Takže i v tomhle případě bych rád vymetl zbytečný restrikce.
Mám zkušenosti s Monsterem 620, což je teoreticky srovnatelná motorka. Objemem, válci atd. Dukna má o číslo větší kompresní poměr. Ovšem není dojebaná Eurem. Má 62 koní. Takže "hardwarově" by ten RE mohl mít - řekněme 55? Čili, někde je to zabitý. Jak na vstupu a výstupu, tak patrně i "softem". V tom bych se taky rád pošťoural, ale to je už úplně mimo moje vědomosti.
Sonicek> Co se týče svodů větších půměrů a bez katů, už je ve světě několik výrobců. Takže to asi nějak musí fungovat. Bez zásahu do ECU. Aktuálně se chystá výroba i u nás a měl by k nim být i protokol (otevřené sání, velký svody bez katů, otevřený koncovky). Tak ho sem pak schválně prsknu.
Ovšem jak říkám, vím o tom celkem prd, čili se nechci hádat se staršími a zkušenějšími. Tak mě neberte vážně a když tak smázněte. A je mi jasný, že á dvojkovej retrobajk je něco jinýho, než okruhovka. Zas takový pako nejsem.
Ještě, abych se vrátil k původní otázce. Předpokládám, že pokud Dubemax nahradil sériový výfuk Akrapem, má to nějak ošetřený/vychytaný a nepůjde do horšího. Že to dělal kvůli výkonu, průběhu, nebo třeba jen zvuku, ale nikoliv pro propad výkonu a zvýšení spotřeby. A podle mého, standardní koncovka má mnohem větší "odpor" než katalyzátor. Čili, pokud mu dobře funguje laďák, proč by likvidace katů měla být příčinou rozhození směsi? Neprudím, jen se ptám...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor ven nebo ne
co se tyka krivek asi bych neresil co je co, ta cervena je fakt vejs o vic nez chybu mereni v momentu i vykonu, to je uplne bezdebat.. ale bud je to tim ze je to v serii fakt uskrceny hodne moc, a nebo to nejak umi zmerit mnozstvi vzduchu (jako auta), bez toho, uznej sam, nema jednotka moc sanci neco nejak realne "korigovat" v tak sirokejch mezich..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
35kw na A2 Honda CBR 600RR | Honza259 | 7 | 8.12.2023 v 07:30 kokoška. |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Vrzající boty a "šum" v helmě Honda CBR 600RR | LuuKeW | 20 | 9.5.2023 v 14:35 Metric |
“Malý” A2 supersport vs 600cc Honda CBR 600RR, KTM RC 390 | Risek55 | 26 | 30.4.2023 v 19:55 Gahan37 |
Vypne motor Honda CBR 600RR | JesuaHamasia | 3 | 5.4.2023 v 15:38 JesuaHamasia |