bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Katalyzátor ven nebo ne
Zdravím jdu si k vám pro radu a zkušenosti. Mám laděnou koncovku od akrapoviče a originál svody z Katem. Uvazuji ze nahradim katalyzátor mezisvodem od dominatora . Lambda sonda je před katalyzátorem tak mě zajímá pokud ji vymenim za mezisvod a dam zpátky Lambda sondu která byla před katem tak by mělo být vše v pořádku nebo se pletu ? Má stim někdo zkušenosti ? Vím ze toho je tady hodně na fóru a všude četl jsem příspěvky ale řešilo se tam i filtr apod. Budu rad za vaše rady diky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Katalyzátor ven nebo ne

21.3.2021 v 21:53 | Nahoru | #1
assassin> ale ten graf tvrdí, že to zas tak špatný není. Těch průchozích tlumičů na RE twinech jezdí mraky, dokonce je českej dealer dává zdarma k nový motorce, aby si je zákazník mohl přehazovat podle momentální nálady. A je to nějakej univerzální aftermarket. Nikdo napříč světem si nestěžoval, že by měl propad výkonu, nebo mu to zvedlo spotřebu. Spíš naopak. Já mám na otevřenejch koncovkách s killerama odjeto jeden a půl sezony a dobrý. Můj první dojem po montáži, ale opravdu jen subjektivní dojem nepodložený měřením, byl, že motor volněji dýchá, líp se vytáčí atd. A rozhodně to nebylo "placebo" kvůli jinýmu zvuku.

(reakce na) Katalyzátor ven nebo ne

21.3.2021 v 22:05 | Nahoru | #2
sardel> no jak jsem psal, RE je dost specifickej stroj. tam asi vyfuk nic moc zasadniho neudela. Mam ke svemu bonnevilu vyfuky s dvouma tlumicema a taky flattrack roury zcela bez tlumicu - jede to na ooboje stejne mizerne ono kdyz to ma vacky navrzene na 6-7tis rpm tak tam asi moc velke prekryti nebude… to je takovej stabilak, tam je skoro fuk co se pripoji na sani a na vyfuk

jo a rekl bych ze pises o vykonu (52k) ale koukas na kroutici moment...
v tom grafu je max vykon kolem 40k...

Naposledy editováno 21.03.2021 22:07:22

(reakce na) Katalyzátor ven nebo ne

22.3.2021 v 06:17 | Nahoru | #3
sardel> Odtraněním catu rozhodně směs rozhodíš, pokud jsi to někdy zkoušel sám tak můžeš mí reálné srovnání před a po. Vždy po stranění catu motorka měla problém držet volnoběh, kolísání otáček, rozhodně to motorce nedělalo dobře, dokud nedošlo na doladění palivové mapy. Ona i změna výfukového systému za jiný mělo vliv na bohatost. Měl jsem full systém Arrow, vyměnil jsem za full Akrap a "musel" jsem znovu nechat dodělat mapu. Hned po prvním pullu bylo jasný , že se něco změnilo, bylo to chudé. Oba systémy bez catu, stejný motor, stejná motorka, rozdíl cca. měsíc mezi oběma laděními. Takže za mě, tvoje tvrzení se mi zdá trochu off. Jinak letos určitě nechám odladit svého Duka, mám "komplet" od Arrow takže pak tady můžu klidně postnout před a po. Schválně jsem zvědavej zda to budou hodnoty co uvádí výrobce výfuků.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
35kw na A2 Honda CBR 600RR Honza259 7 8.12.2023 v 07:30 kokoška.
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Vrzající boty a "šum" v helmě Honda CBR 600RR LuuKeW 20 9.5.2023 v 14:35 Metric
“Malý” A2 supersport vs 600cc Honda CBR 600RR, KTM RC 390 Risek55 26 30.4.2023 v 19:55 Gahan37
Vypne motor Honda CBR 600RR JesuaHamasia 3 5.4.2023 v 15:38 JesuaHamasia


TOPlist