bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Test kvality prvotnej naplne (olej)
14.3.2021 v 18:15


tak tu mame jedno pekne kratke a najma poucne video a zacina mi byt jasne, preco niektori vyrobcova doporucuju menit prvotny olej hned ako sa da V tej cinskej moto snad pouzili pouzity olej po fritovani jarnych zavitkov. Klobuk dole pred RE


Naposledy editováno 14.03.2021 18:15:47
Předchozí
1 2
Následující

Test kvality prvotnej naplne (olej)

17.3.2021 v 07:39 | Nahoru | #31
Tak jsem video shlédnul a dobrý Yamaha potěšila U číňanů ty náplně jsou masakr, tam je povinnost to hned vypustit a vše nahradit, včetně brzdovky, tlumičáku v teleskopech a příp. i nemrzky. U pitbajka jsem z předních tlumičů vypustil něco, co vypadalo jak kuřecí polívka, normálně snad voda a v tom mastný oka a kousky něčeho... (??? )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test kvality prvotnej naplne (olej)

17.3.2021 v 09:58 | Nahoru | #32
Kohlstein> Shrnul jsi to dobře. Já to předtím napsal extra zjednodušeně - že by mě móóóc zajímala jejich metodika měření.

Lidé, kteří nemají ani šajnu o metodice měření prolijou olej přes nějaký filtrák, pak do něj moudře hledí a následně dělají hlubokosáhlé závěry
Bohužel v dnešní době takto vypadá většina "spotřebitelských testů".

(reakce na) Test kvality prvotnej naplne (olej)

17.3.2021 v 11:55 | Nahoru | #33
docent> Hned na začátku videa říká, že mu to testování nabídnul technik z oddělení čistoty v laboratoři nějaké velké automobilky, takže o metodice měření není moc důvod pochybovat.

Naposledy editováno 17.03.2021 11:58:10

(reakce na) Test kvality prvotnej naplne (olej)

17.3.2021 v 20:16 | Nahoru | #34
Komorerth>

nesmysl holý věta rozvitá, debaty o olejích to je vždy ráj internetových teoretiků, tam se dá namlátit mraky prázdné slámy oničem ,

(reakce na) Test kvality prvotnej naplne (olej)

19.3.2021 v 08:51 | Nahoru | #35

Komorerth píše: karavanista> preco to potom komentujes, ked nevladnes anglickym jazykom? ona ta podstata bola, ze u testovanych vzorkov u cinskej moto a dvojky talianskych strojov ukazalo mimoriadne velke mnozstvo pevnych castic v olejovej naplni



... a neměl náhodou karavanista tak trochu pravdu, ikdyž " něvladze" cudzim jazykom ?

a je opravdu otěr v záběhu zásadní parametr kvalitní strojařiny ? ... nevím, jen dávám do placu otázku ...
Podle mýho ty částice mohou být v motoru za :

a) klidně po výrobě (špatným oplachem a očištěním) - což př odchytu ve fltru ai výměně po 1000km ničemu asi nevadí
b) vznikat z nekvalitných materiálů - ano, to může být ohledně životnosti problém

c) vzniknout z hrubšího opracování a lícování - také nemusí být v zásadě nic, co by limitovalo motor do budoucna

Naposledy editováno 19.03.2021 08:56:53

Test kvality prvotnej naplne (olej)

19.3.2021 v 21:36 | Nahoru | #36
Titus - I'm so sorry!
Komorerth - Ospravedlňujem sa pánko!

Tak kurwa jak to jest?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist