bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co nebo k čemu to je
8.3.2021 v 20:56

Poraďte - co nebo k čemu to je a co s tím dělat? Je to nějaký separátor přepadu oleje a má se to jen z času na čas vylít a vyčistit?

1 reakcí na tento příspěvek Co nebo k čemu to je

8.3.2021 v 21:15 | Nahoru | #1
Vypít.

(reakce na) Co nebo k čemu to je

8.3.2021 v 21:19 | Nahoru | #2
Kohlstein> Jo, a poseru se, že!

1 reakcí na tento příspěvek Co nebo k čemu to je

8.3.2021 v 21:24 | Nahoru | #3
Když je to skoro plný tak vylejt...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co nebo k čemu to je

8.3.2021 v 21:28 | Nahoru | #4
dewwil> OK, a co to teda je za sajrajt?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co nebo k čemu to je

8.3.2021 v 21:34 | Nahoru | #5
PepaSahib> Asi si ublinkla do sání.


Naposledy editováno 08.03.2021 21:39:01

(reakce na) Co nebo k čemu to je

8.3.2021 v 22:10 | Nahoru | #6
Kohlstein>

Co nebo k čemu to je

8.3.2021 v 23:41 | Nahoru | #7
Pokud je motor chlazený vodou tak si myslím že je to vyrovnávací nádoba chladící kapaliny....a nebo kondenzace z motoru

Naposledy editováno 08.03.2021 23:46:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co nebo k čemu to je

9.3.2021 v 00:02 | Nahoru | #8

PepaSahib píše: dewwil> OK, a co to teda je za sajrajt?



Zkvašený sperma.

Co nebo k čemu to je

9.3.2021 v 01:31 | Nahoru | #9
Je to nějaký sajrajt , odkalovač. Vylít a jezdit dál.

1 reakcí na tento příspěvek Co nebo k čemu to je

9.3.2021 v 05:00 | Nahoru | #10
Je to kondenzát vody a oleje, nejspíš oddech motoru( z klikové skříně do sání a z něj do baňky, normální moto maj jen hadici pod motor a kape to na zem) jinak se to nazývá catchtank u závoďáků....

(reakce na) Co nebo k čemu to je

9.3.2021 v 08:15 | Nahoru | #11
FiZzeR> No vypadá to tak!???

(reakce na) Co nebo k čemu to je

9.3.2021 v 08:16 | Nahoru | #12
dewwil> OK, díky!

1 reakcí na tento příspěvek Co nebo k čemu to je

9.3.2021 v 09:43 | Nahoru | #13
Vysleduj, kam ta hadice vede. Předpokládám do airboxu, kam je i odvětrání motoru a tohle je kondenzát - vodní páry ze spalin omaštěné motorovým olejem. Jak píše dewwil, za starých dobrých časů se to nechalo v airboxu odpařit a zbytek odkápl maloudírkou někam do prostoru.
Dneska jsem narazil na tohle video, kde je krásně vidět, jak se studený olej mění po startu motoru po smíchání s vodní párou ze spalin na to žlutavé zkvašené sperma.
https://www.novinky....ednym-dilum-40353293

(reakce na) Co nebo k čemu to je

9.3.2021 v 12:53 | Nahoru | #14
Kohlstein> ciwe, ty napravy z roxoru ....

Co nebo k čemu to je

10.3.2021 v 18:03 | Nahoru | #15
Asi to pôjde z air boxu. Takúto nádobku som nevidel, skôr len býva zapchatá hadica niekde pod motorkou /aj s ostatými hadicami ako prepad nádrže/.

Co nebo k čemu to je

14.5.2021 v 10:13 | Nahoru | #16
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chybné zapojení a následky Kawasaki VN 800 ZaoM 20 3.3.2024 v 09:59 Ozzy_
Kawasaki VN 800 hadice chladenia Kawasaki VN 800 StanleyPastucha 3 29.9.2023 v 06:17 StanleyPastucha
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
cuka a střílí do výfuku, spotřeba Kawasaki VN 800 Kral111 2 17.6.2023 v 06:19 kokoška.
Kontrola rozvodů Kawasaki VN 800 Vojtěchus 0 22.4.2023 v 20:29 Vojtěchus


TOPlist