mám v Kawasaki KLR 600 (1985) klasickou olověnou baterii s elektrolytem a s těma dirkama pro dolívání vody. Nicméně vydrží na motorce rok až tři a je na výměnu (Varta za pár stovek), vždy když baterii dobíjím jednou až dvakrát za rok, je třeba dolít destilku, v některých článcích víc, v některých méně (max dva cm pod risku min). Mám na motorce voltmetr a ukazuje stabilně mezi 13,6V-13,9V to píšu proto že bych neřekl že to baterku přebíjí a elektrolyt se vypaří, nicméně často jezdím po nezpěvněném porvchu a možná se ten elektrolit postupně vyklepe(nebo nevím proč chybí) v každém případě mě nabaví ani dolévat ani každé dva roky měnit baterii.
Takže bych se chtěl zeptat zda je možné u takhle staré motorky vyměnit klasickou baterii za bezúdržbovou ( pod tím si představuji, AGM/Gelovou(prostě s vázaným elektrolytem a zalepenýma dírama pro dolévání) a v nouzi(kvůli ceně) i lithiovou)
Naposledy editováno 03.03.2021 08:40:05
1 reakcí na tento příspěvek Výměna klasické baterie za bezúdržbovou (AGM, Lithiovou)
Taky jsem před lár lety přešel z dolívačky na bezúdržbovku Motobatt a je to nebe a dudy.
Naposledy editováno 02.03.2021 22:34:25
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Regulátor nereguluje (možná) [1, 2] Kawasaki KLR 600 | Firecracker | 52 | 10.8.2023 v 20:29 Anti |
Regulátor nereguluje Kawasaki KLR 600 | Firecracker | 1 | 13.7.2023 v 18:53 spac1 |
Spojkové plechy hladké vs vroubkova... [1, 2, 3] Kawasaki KLR 600 | Firecracker | 67 | 7.11.2022 v 14:42 VlaHa |
problém s výkonem [1, 2] Kawasaki KLR 600 | indyK | 41 | 4.9.2022 v 23:35 XxxFrajirek |
Kawasaki Klr 600 nevystavuje spojka Kawasaki KLR 600 | hugo12 | 1 | 27.8.2022 v 21:34 Anti |