Téma: Euro 5 nebo stačí 4
28.2.2021 v 17:18
Prodal jsem Motorku a chci koupit novou. Od letoška platí EURO5, ale v nabídce jsou ještě modely Euro4 a to celkem s podstatnou slevou nebo z příslušenstvím zdarma. Nevím jestli koupi Euro4 a ušetřit cca 40-50 tis. nebo již model pro 2021 s Euro5. Poradíte?
Naposledy editováno 28.02.2021 17:49:05
Naposledy editováno 28.02.2021 17:49:05
1 reakcí na tento příspěvek Euro 5 nebo stačí 4
Mohol si napísať model. Či tam vôbec bol nejaký facelift rozdiel /čo by mohlo zohrať úlohu, čo sa komu ľúbi/, alebo len upravili výfuk, znížili výkon a je z toho Euro5. Už sa to tu rozoberalo pri Versyse. Radšej do staršej, ušetríš a možno aj výkonovo je na tom lepšie.
3 reakcí na tento příspěvek Euro 5 nebo stačí 4
přesně toto dilema jsem řešil před pár týdny, a volil jsem e4 se slevou + příslušenství (MG V85TT) Až e4 zakážou, už budu doufám starej a bude mi to jedno
(e5 byly dražší - á +20t, ale motorky zase měli lepší základní výbavu - 5 jízdních režimů, bezdušáky, jiné barevné kombinace). Záleží čím tě víc naláká jedno nebo druhý.
Edit: dodatečně opravuji nesprávnou informaci
Naposledy editováno 01.03.2021 19:12:41
(e5 byly dražší - á +20t, ale motorky zase měli lepší základní výbavu - 5 jízdních režimů, bezdušáky, jiné barevné kombinace). Záleží čím tě víc naláká jedno nebo druhý.
Edit: dodatečně opravuji nesprávnou informaci
Naposledy editováno 01.03.2021 19:12:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Euro 5 nebo stačí 4
Yura> tak si teda poridil? Tak gratulace
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Euro 5 nebo stačí 4
Yura> No jo a teď dávají k Euro4 ještě boční hliníkové kufry zdarma! Mám spíše strach, abych nebyl omezen ve vjezdech do měst v Rakousku a Itálii. A nevím, jestli na úkor Euro5 neubrali výkonu.
jpmoto píše: Yura> No jo a teď dávají k Euro4 ještě boční hliníkové kufry zdarma! Mám spíše strach, abych nebyl omezen ve vjezdech do měst v Rakousku a Itálii. A nevím, jestli na úkor Euro5 neubrali výkonu.
popravdě - na toto jsem nemyslel, já do západní evropy moc nejezdím, ale obecně bych to za hrozbu nepovažoval, alespoň zatím. To není pětadvacet let starej vyřechtanej diesel To spíš hrozí, že tam zakážou vjezd všemu spalovacímu všeobecně....a to dost brzo...
Výkon motoru nevím, ale určitě se to dá dohledat. Ani u e4 se limitům nepřiblížím, takže je mi to fuk. Co je velké plus e5 (a mínus e4) - bezdušáky (alespoň pro mě).
Ty kufříky jsou pecka, (už mám doma fakturu, ceníková cena 32800) a sleva na dvoubarevky 10000. Takže jsem to vzal, celková "uspora" přes 42t. Nebylo co řešit.
Naposledy editováno 28.02.2021 18:14:29
1 reakcí na tento příspěvek Euro 5 nebo stačí 4
No nejaká rozdiely sú tam. E4 oproti E5 má o 4 kone viacej, ale o 2Nm menej, má menšie emisie a je o 1kg ľahšia. Predpokladám, že 20-30 rokov tie motorky budú fungovať, než E4 dajú nejaké výnimky /že by nemohli prejsť na TK kvôli emisiám, ohrozovali kačice a tulipány v meste, .../.
jpmoto> to si nemyslim že by mohlo nastat nějaké omezení vjezdu....navíc se jedná většinou o pár ulic v centru. Pokud můžou jezdit Jawy do rakouska, tak když je to EURO 4, to se dá pomalu z výfuku dejchat, natož aby to smrdělo...
Naposledy editováno 01.03.2021 13:41:08
Naposledy editováno 01.03.2021 13:41:08
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cenduro kubatura 850-900 vs 1100-1290 [1, 2] KTM 1290 Super Adventure, Moto Guzzi V85 TT, BMW F 8... | Edien | 60 | 8.3.2024 v 23:39 Metric |
Moto Guzzi V85TT Moto Guzzi V85 TT | nevada750 | 28 | 12.1.2024 v 08:00 trsíno |
Moto Guzzi V85TT - MIA [1, 2] Moto Guzzi V85 TT | Yura | 39 | 23.8.2023 v 22:45 Koudy01 |
Zvětšená vůle ventilů Moto Guzzi V85 TT | vespapavel | 8 | 24.7.2023 v 13:48 ja1 |
Polsko - Přemyšl, Vlčí doupě Moto Guzzi V85 TT | pk52 | 20 | 21.7.2023 v 17:45 eMnatřetí |