
Naposledy editováno 28.02.2021 09:31:55
Naposledy editováno 28.02.2021 09:33:42
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba vs "nová" motorka
mám dvě straší z 90' a už jsou s tím starosti...gumový věci, těsnění, x krát rozebíraný díly atd. A to jsme ještě neprobrali právě to STK. Prostě 40let stará mašina není na denní používání, eventuálně pro někoho kdo je zkušenej mechanik. Vyblejt se může kdykoli cokoli.
Kup ten novej dvouvál, pokud chceš Endfielda...GT nebo Interceptor... budeš mít aspoň 2 roky záruku...




Naposledy editováno 28.02.2021 10:39:14
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba vs "nová" motorka
Přestavba (nemám na mysli nějaké dobastlení doplňků) znamená vždy značné výdaje a spousty hodin práce.
Výdaje na přestavbu se ti nikdy nemohou při případném prodeji vrátit. Musíš počítat s tím, že to děláš pro svou radost a vložené peníze se ti nikdy nevrátí.
Rozhodnout se musíš sám:
1/ Máš dost peněz, čas a chuť udělat si "vlastní" motorku s vědomím nejistého výsledku a její diskutabilní budoucí prodejnosti.
nebo
2/ Kup hotovou motorku, která se co nejvíc blíží tvým představám a "dotvoř ji" běžnými doplňky.
t_freedom píše: stará kvalitní ze 70-80' let je trochu oximoron, nemyslíš?
mám dvě straší z 90' a už jsou s tím starosti...gumový věci, těsnění, x krát rozebíraný díly atd. A to jsme ještě neprobrali právě to STK. Prostě 40let stará mašina není na denní používání, eventuálně pro někoho kdo je zkušenej mechanik. Vyblejt se může kdykoli cokoli.
Kup ten novej dvouvál, pokud chceš Endfielda...GT nebo Interceptor... budeš mít aspoň 2 roky záruku...
Podepisuju, ja uz jen kavicku
