globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: nedostatek benzínu
16.2.2021 v 20:12
Zdravím přátelé a odborníci..měl bych dotaz,snad někdo poradíte.Sdědil jsem od ujca Jawu 250/353..moto trošku dávám do kupy,krásně chytá,startuje,hezky běží na volnoběh..nicméně po několika sekundách jak by začal docházet benzín,moto začne kašlat a chcípne.Když při tendenci chcípnutí nacupuji kolíkem či cupákem vesele běží dál.Karburátor pročištěn,myslím i seřízen,víčko nádrže průchozí..kde by tady mohl být problém..díky

nedostatek benzínu

16.2.2021 v 20:19 | Nahoru | #1
sítko v nádrži, gumička v kohoutu spuchřelá, externí nádrž z petky ukáže co dál

nedostatek benzínu

16.2.2021 v 20:26 | Nahoru | #2
Jakože přicpáno myslíš..ba právě že ne..benzin z nádrže teče parádním proudem..

nedostatek benzínu

16.2.2021 v 20:33 | Nahoru | #3
hm, pak to bude asi karburace, tak musí poradit nekdo chtřejší.

nedostatek benzínu

16.2.2021 v 20:51 | Nahoru | #4
nízka hladina benzínu v plovákové komoře

nedostatek benzínu

16.2.2021 v 20:57 | Nahoru | #5
A co výfuk, je průchozí? Když by nemohla vydechovat, nemůže ani sát. Stalo se mi to, ale dělalo to až v záběru. Pak to utemovalo po ohřátí výfuk a stal se neprůchozí. Takže jsem kopec nevyjel ani na jedničku.
Dál nevim, jak jsou na tom gufera, ale pokud jsou v háji, obyčejně to ani nechytne na našlápnutí, ale přesto bych na to kouknul.

nedostatek benzínu

16.2.2021 v 21:06 | Nahoru | #6
Nízkou hladinu v komoře může způsobit co..rybiny průchozí budou,line se z nich hezký dým..

nedostatek benzínu

16.2.2021 v 21:29 | Nahoru | #7
Nízká hladina způsobí že plovák zavírá přívod dříve a motor odsává vice než přiteče

nedostatek benzínu

16.2.2021 v 21:33 | Nahoru | #8
A víc než na volnoběh neběží vůbec? Pak bys neměl díru v hlavní trysce.

nedostatek benzínu

16.2.2021 v 21:38 | Nahoru | #9
Pokud nacupovany jde, tak bych ještě koukl na falešný vzduch. Priruba, bude to pod dynamem a tak

nedostatek benzínu

17.2.2021 v 06:43 | Nahoru | #10
Pokud je dostatečný přívod paliva, poznáš- když sundáš víčko plovákové komory i s hadičkou, pokud bude protékat benzín dostatečně ( kapání je málo ). Budeš muset karburátor vyndat, zespoda je hlavní tryska 96, bývá to tam plné rzi a šlemu, tryska bývá zarostlá a je někdy problém ji povolit, hlavně když byla motka delší dobu odstavena. Proto bude dobré karburátor vyvařit v octové vodě. Nezapomeň před touto operací vyšroubovat volnoběžnou trysku, šroubky bohatosti směsi a nastavení volnoběhu a vyndat plovák. Vařit cca 20-30 min. Potom profouknout vzduchem. Až budeš karbec sestavovat- šroub bohatosti povolit o 1 otáčku (od dotažení), jehlu na šoupátku na druhý zářez a pokud možno nové těsnění mezi válec a přírubu karburátoru. Jsou tam 2 a tepelná vložka.

nedostatek benzínu

17.2.2021 v 09:23 | Nahoru | #11
Jo díky velmi za info,ale jak jsem se zmiňoval karburátor důkladně pročištěn..HT tam není 96 ale 118..je to karb.2926 sbd 11b otevřené sání..ale pravdou jest,že podle tabulek by tam měla být dokonce tryska 120.Taky jest pravdou,že může být vadné to víčko plovákovky a těsnění jsem nové taky nedával..

nedostatek benzínu

17.2.2021 v 10:40 | Nahoru | #12
Zkontroluj přírubu karbu jestli není jako obvykle prohlá.

1 reakcí na tento příspěvek nedostatek benzínu

17.2.2021 v 11:43 | Nahoru | #13
- gufero pod zapalováním bude po letech na kaši
-přírubu karburace zbrousit na skle - bude prohlá a bude sát falešný vzduch
-karburaci důkladně vyčistit
-víčko v nádrži má průchodí dírku?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nedostatek benzínu

17.2.2021 v 12:55 | Nahoru | #14
kokoška.> o víčku psal hned, pročištění taky, přírubu já a to gufero radí ti, které nic jinýho nenapadne. Ani na jednom motoru co jsem vytáhl z kurníku, nebo co byly 30 let pod uhlím nebylo gufero na kaši .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nedostatek benzínu

17.2.2021 v 14:16 | Nahoru | #15
cmiral> stím guferem naprostý souhlas...... rozchodil jsem mraky zatuhlých motorů, ale ani jeden neměl vadná gufera na klice..faleš tam sice byla, ale na sání, a projevila se vždy tak že to vyletělo do otáček

(reakce na) nedostatek benzínu

17.2.2021 v 14:53 | Nahoru | #16
kawajawa> to je takový vděčný téma na všech forech, když už nevíš tak je to vždy gufero na klice přitom je to nějaký běžný jawaproblém u tazatele, který se přehlídne a nějakou banalitu, ale to se stane každému, ne? a sami tazatelé pak napíšou fufero jsem měnil a je to stejný.

Naposledy editováno 17.02.2021 20:52:31

(reakce na) nedostatek benzínu

17.2.2021 v 20:41 | Nahoru | #17
cmiral> no ja som zažil zodraté gufero kľuky aspoň 4x, všetko na motoroch ktoré dlho stáli. MZ150, ČZ175/450, Mustang... normálne prisávali spod zapaľovania, MZ z oboch strán ale viac zo strany od primáru. A dymila olejom. Preto keď robím nejaký motor tak mením guferá často ešte pred prvým nakopnutím...

nedostatek benzínu

17.2.2021 v 20:51 | Nahoru | #18
No šak jo, já ti v tom nebráním
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3867, 3868] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116031 Včera v 20:49 Sema
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist