globalmoto_duben_nolan





Téma: Postranní kolečka na motorky
 
8.2.2021 v 14:43
Nedaří se mi nalézti to vlákno s invalidy, tak zakládám nové s tipem na tech. řešení koleček.
Jsem si tam zoufal, proč by to nešlo jako to mají dálníky a ono to jde, když se chce
Je to teda darda, ale pořád lepší než kupovat čtyřkolku či trojkolku.
https://glklanding.com/



Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Postranní kolečka na motorky

11.2.2021 v 07:46 | Nahoru | #31

HornisGSX píše: Maxipes_Fík> videls nekdy jak funguji dalniky?



Myslíš to velké, při 190 km rychlosti rozvlněné po celé silnici.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Postranní kolečka na motorky

11.2.2021 v 07:55 | Nahoru | #32
FJRPEPA> Dalniky mivaj maximalku vysoko nad 250, jestli uz pri 190 nejde udrzet na silnici tak je zahadou jak a kdo to dostane na tu maximalku ktera je skoro o kilo vic

(reakce na) Postranní kolečka na motorky

11.2.2021 v 08:09 | Nahoru | #33

assassin píše: FJRPEPA> Dalniky mivaj maximalku vysoko nad 250, jestli uz pri 190 nejde udrzet na silnici tak je zahadou jak a kdo to dostane na tu maximalku ktera je skoro o kilo vic



Píšu z vlastní zkušenosti. Kdysi dávno jsem za jedním jel a jak to tak bývá tak se rychlost stále zvyšovala a při nějakejch 190 se dálník předemnou začal chovat dost neklidně, protože jsem byl na toto vozidlo zvědavej, tak jsem ho předjel a ukázak mu jestli by zastavil. Motorkář zastavil, pokecali jsme o dálníku a já mu říkal, že se mi to zdá ve vyšší rychlosti dost neklidný a on mi řekl, že na našich silnicích s tím je problém, ale na dobré silnici, že se nic neděje. Ale to bylo před 20 roky.
Jo a byl to nějakej blízkej příbuznej Čecha který dálník vymyslel a vyrábí ho ve Švýcarsku

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Postranní kolečka na motorky

11.2.2021 v 22:19 | Nahoru | #34

OndraCB píše: To nejsou pomocná kolečka na jízdu, jen k zastavení.



To je mi úplně jasné, nejsem debil, ale taky je mi úplně jasné a dovedu si představit, co udělá takové malé kolečko při zastavovaní na běžné silnici v Česku (například na nějaké světelné křižovatce v nějakém městě), když při tom zapadne do díry srovnatelné nebo větší, než je to samotné kolečko, tak pro ty, kteří si to představit nedokážou to napíšu: s největší pravděpodobností dojde k destrukci nebo alespoň značné plastické deformaci součástí mechanizmu spouštění koleček a samozřejmě k držťkopádu toho, co se na takové vytuněné motorce veze.

P.S. na perfektním povrchu vozovky bez děr a nerovností to samozřejmě bude fungovat dobře i s tak malými kolečky, ale takové vozovky se u nás nevyskytují.

Postranní kolečka na motorky

14.2.2021 v 19:43 | Nahoru | #35
Toto je řešení pro ty co mají velice omezenou hybnost pravé nohy, nebo mají protézu na pravé noze nad kolenem. Nepohyblivá noha nebo protéza musí být v tomto případě nějak na motorce zajištěna. Duální brzdy jdou udělat nebo bývají v základu. Úplný vozejk se tam za řidítka dostane, ale bude potřebovat automat a taky zpátečku a podle stupně ochrnutí by nezvládal přenášet váhu těla v zatáčkách.

(reakce na) Postranní kolečka na motorky

15.2.2021 v 11:05 | Nahoru | #36
Maxipes_Fík> Preto je lepšia tá trojkolka, aj keď sa priznám, že menovite u tých Tilting works, čo som sem dával, sa mi nepáči ten kvázi-blatník medzi prednými kolesami.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Postranní kolečka na motorky

15.2.2021 v 11:27 | Nahoru | #37
Maxipes_Fík> spíš co to udělá na nakloněné vozovce

Postranní kolečka na motorky

15.2.2021 v 11:28 | Nahoru | #38
Je to sic OT, ale zeptám se co pořád někteří máte s tím přenášením váhy? Já to nikdy nedělal a nehodlám na tom nic měnit. Není to tak dávno co to přišlo na závodech do módy a ti co to nepoužívali nebyli o nic pomalejší. Poslední mě napadá Norifumi Abe. Na okruhu při jízdě na limit budiš, ale proč na silnici? Pokaždý když za takovými akrobaty v zatáčkách jedu, tak se musim smát. Já sedím na těžkým cesťáku, ani se nehnu a ti přede mno přehazujou zadek jak hemeroiďáci a vykláněj se jak z balónu. Přičemž jedeme stejně rychle.

(reakce na) Postranní kolečka na motorky

15.2.2021 v 18:03 | Nahoru | #39

jetam píše: Maxipes_Fík> spíš co to udělá na nakloněné vozovce



To záleží, jak velký bude ten příčný sklon (předpokládám, že máš na mysli příčný sklon vozovky, podélný by nevadil, pokud bude motocykl zabrzděný), když bude svislice, procházející společným těžištěm motocyklu s nákladem (řidičem) protínat vozovku uvnitř čtyřúhelníku vymezeném místem dotyku kol motocyklu a pomocných koleček s vozovkou, tak by měl zůstat vztyčený, když bude sklon vozovky takový, že bude svislice protínat vozovku už mimo ten čtyřúhelník, tak se motocykl skácí, není to žádná věda, je to učivo fyziky základní školy.

P.S. i když jsem ze základní školy pryč už o dvacet let déle než Ty, tak si to pamatuji, asi to bude tím, že mě fyzika bavila a baví
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist