globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Babetta 210 nejde do plných otáček, po přidání plynu vynechává
Zdarec, mám Babettu 210 z roku 1989, stála 2 roky... Vyměnil jsem indučku, tyristor, impulzní cívku, kabel+fajku, svíčku, kohout, gufero ze strany od spojky (magneto mi vůbec nejde stáhnout...) nastavil jsem +/- karburátor, vyčistil nádrž. Nastartovala na poprvé. ALE! Když přidám plyn, lehce zvýší otáčky a od určitých otáček začne vynechávat. Volnoběh krásně drží, startuje naprosto v pohodě... Potom mě napadl výfuk, tak jsem ho očistil i včetně kolena a pořád stejné... Už fakt nevím, co s tím. Peněz už to sežralo hodně a pořád bez výsledku. Díky moc za rady

Naposledy editováno 06.02.2021 21:20:12
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 nejde do plných otáček, po přidání plynu vynechá...

6.2.2021 v 22:01 | Nahoru | #1
Cau nemáš dotazenej moc šroub bohatost směsi mel by bejt cca2 otáčky zpět od dorazu a zapalko kdyz povolís šroub a nasroubujes tuším m8 tak nasponujes a zlehka tuknes měl by odskočit

(reakce na) Babetta 210 nejde do plných otáček, po přidání plynu vynechá...

7.2.2021 v 08:13 | Nahoru | #2

jon píše: Cau nemáš dotazenej moc šroub bohatost směsi mel by bejt cca2 otáčky zpět od dorazu a zapalko kdyz povolís šroub a nasroubujes tuším m8 tak nasponujes a zlehka tuknes měl by odskočit


Šroub bohatosti směsi nemá na chod mého motoru vůbec vliv, ať je (jakkolli) povolený nebo zatažený pořád stejně. A rotor jsem zkoušel stáhnout přesně tak jak píšeš, ale už se mi protáčí a pořád nic... Jakoby byl přilepený...

Babetta 210 nejde do plných otáček, po přidání plynu vynechá...

7.2.2021 v 09:23 | Nahoru | #3
Hmmm.... A já když si kdysi kupoval novou M210 , tak mi prodejce na můj dotaz ohledně servisu odpověděl, že tam se nemá co pokazit a že v podstatě na to stačí nářadí na kolo. Samozřejmě, jsem dva měsíce po záruce poznal, že je to úplně jinak. Babetta při úplně ubraném plynu jela na plné otáčky, musel jsem ji držet na brzdách a na křižovatce se stavěla na zadní. Ale za 22000 , co by člověk čekal, že?

2 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 nejde do plných otáček, po přidání plynu vynechá...

7.2.2021 v 09:43 | Nahoru | #4
Ahoj Sam jsem mel podobný problém a pokud vyloučíme saní falešného vzduchu (gufera . těsněni u prírub karbur) tak hodně záleží na výšce hladiny benzínu v plovákové komoře- podle mně ji maš malou.

(reakce na) Babetta 210 nejde do plných otáček, po přidání plynu vynechá...

7.2.2021 v 10:50 | Nahoru | #5

čebus. píše: Ahoj Sam jsem mel podobný problém a pokud vyloučíme saní falešného vzduchu (gufera . těsněni u prírub karbur) tak hodně záleží na výšce hladiny benzínu v plovákové komoře- podle mně ji maš malou.


Já bych to gufero pod rotorem klidně vyměnil, ale rotor za žádnou cenu nejde stáhnout... Zkusím ještě přebrousit hlavu a podívám se na těsnění... Díky za tipy

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 nejde do plných otáček, po přidání plynu vynechá...

Skvělá odpověď, děkuji! 7.2.2021 v 11:34 | Nahoru | #6
Ahoj. S karburátorem jsi dělal co přesně? Po dlouhém stání bývá problém zanesení karburátoru. Šel bych po tryskách, vyčistit stlačeným vzduchem. Čebusův tip na výšku hladiny v komoře je taky dobrý. Když už se budeš hrát s plovákem, tak mrkni jestli dobře dopouští jehlový ventil, který je ovládaný právě plovákem.
Když ji necháš na stojánku na volnoběžné otáčky zahřát, chová se stejně?

(reakce na) Babetta 210 nejde do plných otáček, po přidání plynu vynechá...

7.2.2021 v 12:48 | Nahoru | #7
littlebiker> Trysky nové, plovák taky, čistil jsem ho ještě před nastartováním, zkusím ještě jednou pročistit a potom Babettu prohřát a dám vědět. Zatím díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 nejde do plných otáček, po přidání plynu vynechá...

7.2.2021 v 13:40 | Nahoru | #8
čebus.> souhlasím, na seřízeno hladiny se dá vyrobit přípravek, jen hodně stručně, horní část osazeného plováku v prázdném karburátoru je v jedné linii s emulzní trubicí, to je podstata...tazatel by měl víc studovat a pokud to nedá ještě investovat 1300 do karburátoru značky dellorto s jedním šroubkem....tedy pokud nechce mít babetu původní...tím vyřeší všechny problémy s traskami a nastavováním

Babetta 210 nejde do plných otáček, po přidání plynu vynechá...

Skvělá odpověď, děkuji! 7.2.2021 v 13:44 | Nahoru | #9
Paklize to nijak nereaguje na nastaveni bohatosti, tak bych sel po tesneni vsude mozne, ale musis si nejak poradit s rotorem zapalka .

Babetta 210 nejde do plných otáček, po přidání plynu vynechá...

7.2.2021 v 14:28 | Nahoru | #10
INFO: vyměnil jsem teda gufera, nakonec se rotor dal stáhnout, byl na klikovce přirezlý... O trochu funguje lépe. Ještě koupím těsnění pod válec a zbrousím hlavu, protože se mi zdá, že někde tam to syčí...

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 nejde do plných otáček, po přidání plynu vynechá...

7.2.2021 v 14:51 | Nahoru | #11
zkus to bez vzduchovýho filtru....

(reakce na) Babetta 210 nejde do plných otáček, po přidání plynu vynechá...

7.2.2021 v 20:01 | Nahoru | #12
VeinVaricose> Nejdřív musím odstranit "syčení", pokud se to nezlepší, zkusím toto...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 nejde do plných otáček, po přidání plynu vynechá...

7.2.2021 v 20:05 | Nahoru | #13

CRF1000 píše: čebus.> souhlasím, na seřízeno hladiny se dá vyrobit přípravek, jen hodně stručně, horní část osazeného plováku v prázdném karburátoru je v jedné linii s emulzní trubicí, to je podstata...tazatel by měl víc studovat a pokud to nedá ještě investovat 1300 do karburátoru značky dellorto s jedním šroubkem....tedy pokud nechce mít babetu původní...tím vyřeší všechny problémy s traskami a nastavováním


Karburátory seřizovat umím... Seřídil jsem karburátor jak u Pincka, tak na Babettě. Startuje se sytičem na poprvé, maximálně na potřetí, za tepla bez sytiče obdobně . Samozřejmostí je karburátor doladit, ale teď je pro mě priorita odstranit syčení u válce, které jsem zjistil až po vyměnění gufer...

(reakce na) Babetta 210 nejde do plných otáček, po přidání plynu vynechá...

7.2.2021 v 21:00 | Nahoru | #14
JAWA_Motocykly> no vidíš a mne to sralo když jsme nemoh najít přípravek tak jsem origo karbec vyhodil a dal dellorto

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 nejde do plných otáček, po přidání plynu vynechá...

8.2.2021 v 06:02 | Nahoru | #15
Podívej se na "drátěnku - filtr" uvnitř sání do rámu. Vyndej vyčisti, naimpregnuj olejem a zkus znova..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 nejde do plných otáček, po přidání plynu vynechá...

8.2.2021 v 06:12 | Nahoru | #16
Tomidlo> Drátěnku už někdo přede mnou nahradil molitanem, který jsem už vyměnil... Nevím, jestli je lepší drátěnka nebo molitan, ale s molitanem to normálně jezdilo... Možná ještě zkusím někde sehnat drátěnku, může to být klasická "z kuchyně"? Nebo koupit "origo" drátěnku ?

Naposledy editováno 08.02.2021 06:22:15

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 nejde do plných otáček, po přidání plynu vynechá...

8.2.2021 v 06:43 | Nahoru | #17
Hoši, tipuju to na ztrátu komprese (u válce je asi špatné těsnění), proto syčí... Koupím těsnění pod válec a zabrousím hlavu a uvidím

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 nejde do plných otáček, po přidání plynu vynechá...

Skvělá odpověď, děkuji! 8.2.2021 v 19:21 | Nahoru | #18
S tím strženým stahovacím šroubem u magneta se to občas stane. Několikrát se mi ho podařilo sundat tak (musí být motor vymontovaný), že zvedneš motor za magneto a ze stran na magnet poťukáváš plastovou, nebo dřevěnou paličkou. Motor drž jenom kousek nad podložkou. Zpravidla se to uvolní. Někdo mi za tenhle způsob asi vynadá, ale funguje to a klikovka se nepoškodí, protože když to budeš dělat, tak jak to popisuju, se na ní rázy příliš nepřenáší. Babetta je dost háklivá na trysky. Jestli je někdo před tebou "kalibroval" drátem z drátěného kartáče, může to být příčina. Jistota je, použít nové. Mezi hlavu a válec těsnění nepatří. Mezi karter a válec ano.

Naposledy editováno 08.02.2021 19:23:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 nejde do plných otáček, po přidání plynu vynechá...

9.2.2021 v 07:01 | Nahoru | #19

Milos1 píše: S tím strženým stahovacím šroubem u magneta se to občas stane. Několikrát se mi ho podařilo sundat tak (musí být motor vymontovaný), že zvedneš motor za magneto a ze stran na magnet poťukáváš plastovou, nebo dřevěnou paličkou. Motor drž jenom kousek nad podložkou. Zpravidla se to uvolní. Někdo mi za tenhle způsob asi vynadá, ale funguje to a klikovka se nepoškodí, protože když to budeš dělat, tak jak to popisuju, se na ní rázy příliš nepřenáší. Babetta je dost háklivá na trysky. Jestli je někdo před tebou "kalibroval" drátem z drátěného kartáče, může to být příčina. Jistota je, použít nové. Mezi hlavu a válec těsnění nepatří. Mezi karter a válec ano.

Magneto jsem naštěstí stáhnul, šroub byl pořád v tahu a nic...protože bylo na klice přirezlé. Trysky mám nové a těsnění pod válec jsem objednal. Hlavu v případě netěsnosti zbrousím a musí jezdit...snad

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 nejde do plných otáček, po přidání plynu vynechá...

9.2.2021 v 09:13 | Nahoru | #20
JAWA_Motocykly> Snad jo, ještě bych vyměnil to gufero na klice pod magnetem, když už máš na straně spojky nové. Jejich netěsnost zpravidla se ale zpravidla neprojevuje tak, jak to popisuješ. Vadí to spíš při startování, ale jistota je jistota. Pak napiš, jak to dopadlo.

(reakce na) Babetta 210 nejde do plných otáček, po přidání plynu vynechá...

9.2.2021 v 12:36 | Nahoru | #21
JAWA_Motocykly> normální drátěnka...ale samozřejmě jí tam nenacpeš celou, ale jen utržek...aby to mělo plíce a mohlo dýchat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 nejde do plných otáček, po přidání plynu vynechá...

9.2.2021 v 12:39 | Nahoru | #22
JAWA_Motocykly> Aha tak to jsem nedočetl, že ti fouká těsnění....tak to bude hlavní problém určitě, namaž ho olejem a rovnoměrně dotáhni..ale to ti asi říkat nemusím...hlavu jsem nikdy nezabrušoval (nelepoval)...ale určitě tím nic nezkazíš.
Já už teď ladím jen výkon a rychlost...takže mám karbec DELLORTO D16...a úpravy na válci...
Ať se daří. Tomidlo

(reakce na) Babetta 210 nejde do plných otáček, po přidání plynu vynechá...

10.2.2021 v 07:21 | Nahoru | #23
Milos1> Gufera mám vyměněné, pořád stejné, takže to těsnění

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 nejde do plných otáček, po přidání plynu vynechá...

10.2.2021 v 07:24 | Nahoru | #24
Tomidlo> Dnes mi přijde balík z Motohobby, kde měli i tu drátěnku... Vyměním jen těsnění. Brusnou pastu jsem v okolí nesehnal a objednávat z internetu za poštovné 150 Kč se mi nechce. Stejně má hlava jinou konstrukci než Pionýr a nebude to asi až tak vadit. Případně ji zalepím Paulinem, který vždy lehčeji oddělám (narozdíl od Lukoprenu)

Naposledy editováno 10.02.2021 07:24:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 nejde do plných otáček, po přidání plynu vynechá...

10.2.2021 v 12:57 | Nahoru | #25
JAWA_Motocykly> Ono to asi pod hlavou foukat nebude. To by musela být zkřivená, což je málo pravděpodobné. Přilepít jí Paulinem nebo Lukoprenem nebude fungovat. Obě tyto hmoty jsou na těsnění například motorových skříní a teplotu kolem spalovacího prostoru nevydrží. Při nejhorším, nová hlava stojí kolem 700,-

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 nejde do plných otáček, po přidání plynu vynechá...

10.2.2021 v 20:19 | Nahoru | #26
Milos1> Těsnění pod válcem bylo vymačkané a křehké, takže asi to bude ono... Možná i prasklé, ale nevím, jestli jsem to neroztrhl já, když jsem to sundával

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 nejde do plných otáček, po přidání plynu vynechá...

10.2.2021 v 21:24 | Nahoru | #27
JAWA_Motocykly> Mohlo by. Tak až ho vyměníš, napiš výsledek.

(reakce na) Babetta 210 nejde do plných otáček, po přidání plynu vynechá...

11.2.2021 v 15:10 | Nahoru | #28
Milos1> Tak vyměněno i včetně těch odkapových trubiček, které by měly fungovat něco jako těsnění hlavy. Normálně nastartuju...ale pořád to vynechává. Možná to nebylo pořádně zahřáté, ale myslím si, že tam je ještě něco.... Ale nevím co.... A ještě z filtru kapká olej, asi jsem ho do drátěnky dal moc. Tak jsem to zase znovu umyl a je to o trochu lepší, jen občas kapka. Možná zase nahradím drátěnku molitanem...

Naposledy editováno 11.02.2021 20:07:53

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 nejde do plných otáček, po přidání plynu vynechá...

Skvělá odpověď, děkuji! 12.2.2021 v 06:05 | Nahoru | #29
Tak pokud nic, tak už jen a jedině přestih...nic víc už to bejt nemůže. Baba sežere hromadu peněz....a ty překupničci na bazaru si myslí, že prodávají zlatej důl ))

(reakce na) Babetta 210 nejde do plných otáček, po přidání plynu vynechá...

12.2.2021 v 06:53 | Nahoru | #30
Tomidlo> Karbec by měl být seřízený, takže asi ten předstih. Sice jsem ho nastavoval, ale může to možná být. Nastavit na 1,5 mm před HÚ?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vozík za babettu Babetta 210 Kyselizeli 14 27.3.2024 v 15:59 Maxipes_Fík
Špatné řazení Babetta 210 GreenBean 15 27.3.2024 v 10:40 Anti
Benzín do babetty Babetta 210 Likein 18 27.3.2024 v 10:32 Anti
Olej do Babetty 210 Babetta 210 Likein 7 23.3.2024 v 13:40 Likein
Lifan 125cc - CDI a zapalovací cívka Babetta 210 macgiver66 2 23.3.2024 v 11:30 Anti

TOPlist