Cena 90 až 115 tisíc Kč Barvy: šedá, modrá, červená.
Stránky výrobce
CZ obchod
Naposledy editováno 09.05.2021 01:56:45
2 reakcí na tento příspěvek China DAYI EEC COC E-Odin Sport Electric
Nemám tušení. Do rychlosti 100 km/h by výkon 6 kW měl být dostatečný.
Údaje od výrobce nic moc
Cena je příjemná! Nabídka dvou kapacit aku je milá. Konkurence pomalu roste. Osobně mám raději u slabších e-moto motor v zadním kole (řemen mi už vadí, nedej bože řetěz nebo kardan a převodovku považuju za obchodní pitomost až zhovadilost). Koncepce se mi jeví zdařile, jen se mi moc nelíbí přehnaný vzhled boční kapotáže (až příliš uřvaný). Nevadilo by provedení pouze pro jednoho jezdce. Mají i výletní verzi s kuframa a opěradlem.
Naposledy editováno 05.02.2021 22:40:19
1 reakcí na tento příspěvek China DAYI EEC COC E-Odin Sport Electric
Naposledy editováno 06.02.2021 17:09:23
Tím, že levné stroje se nabíjí pomalu, nelze je využít na delší cestování v tahu. Tuhle motorku si koupí motorkář, který s rezervou 50 % najede max. na jednu jízdu, dle homologace (do 60 nebo 120 km v pohodě). Hodí se už mimo město.
Tvé obavy o výdrž e-mota nesdílím, mají opravdu rezervu vydržet vysoký nájezd, kdy se vyšší pořízení vrátí. Aku lithiové je dražší a velmi předražené se prodávají jako náhradní díl, ale má výborné vlastnosti, proto ho cpou do aut, kde jsou výkony až 100 násobné. Mobily mají stejné aku, taky vydrží dlouho při správném zacházení, stejně dlouho se prodávají jeté e-auta (8 až 10 let běžně). E-moto, pokud se nic nepokazí, tak bude funkční i po 15 letech, akumulátor se dá případně repasovat nebo vyměnit za jiný. U e-motorek je soustava aku-řídicí jednotka (sin. měnič a usměrňovač v jednom)-motor. Žádná spojka, někdy přímý převod, tzn. jednostupňová převodovka, řemenem, který odejde dříve než řemenice. Trvanlivost elektromotorů je obrovská + navíc se používají bez kartáčové/uhlíkové = nesmrtelné, zbývá elektronika řídicí jednotky, ta se nesmí pokazit, ale půjde jistě vyměnit. U klasických skútrů odchází variátory i spojky, fungují na tření, tak čím více jsou v provozu, tím víc se opotřebovávají.
Aby mě někdo nechytal za slovo, důvod je prostý: pokud můžu ujet 60 km, tak do práce pojedu celoročně 200 x, tzn. ročně max. 12 tisíc * 15 let = 180 tisíc km, to je extrém, když dáme polovinu se zavřenýma očima, tak 100 tisíc km (s takovými nájezdy se e-auta po 10 letech prodávají s původní aku).
Jsem příznivcem e-motorek, těch noc není, naopak e-skútrů co jezdí 95-105 km/h je více při cenách do 150 tisíc Kč.
Jak funguje e-skútr v matičce Práglu:
Naposledy editováno 22.07.2021 23:39:30
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|