bmw_r1300gs_cartec





Téma: Petice proti Euro7
 
1.2.2021 v 07:23
Petice proti zavedení emisní normy euro7:
https://dfens-cz.com...source=www.seznam.cz
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

Petice proti Euro7

1.2.2021 v 21:53 | Nahoru | #1

Petice proti Euro7

1.2.2021 v 22:58 | Nahoru | #2
navrhuju napsat cisari do brusele ostrou notu

(nemyslim to zle, problem zcela chapu, ale smysl jakekoliv petice nevidim)

Petice proti Euro7

1.2.2021 v 23:05 | Nahoru | #3
Začínám mít pocit, že to je jako s tou žábou "hod jí do vařicí vody a vyskočí ale pokud jí dáš do vlažné a začneš zvyšovat teplotu tak jí uvaříš".

Prostě postupně utahují a utahují až bude na každém domě solar a všichni budeme jezdit na elektrokole pardon elektro"motorce"..

Zajímal by mě skutečný důvod tohohle tlaku protože ekologie za tím určitě není..

Petice proti Euro7

1.2.2021 v 23:13 | Nahoru | #4
Máš pravdu, to my jsme ty žáby..

1 reakcí na tento příspěvek Petice proti Euro7

1.2.2021 v 23:24 | Nahoru | #5
Me teda ta norma nijak nevadi, takze ja nepodepisu...

1 reakcí na tento příspěvek Petice proti Euro7

1.2.2021 v 23:29 | Nahoru | #6
Mě euro 7 netrápí. Tohle se týká nových aut. Na světě je tolik vyrobených aut, že by se s nimi s nějakou péčí dalo jezdit dalších 50 let. Nová auta se vyrábí proto, aby se vydělávaly prachy, nikoli proto, že by je někdo potřeboval.
Hybrid s benzínovým motorem a elektromotorem, který má spotřebu 2 litry, protože tu metodiku měření vymysleli zmrdi a debilové jim to žerou, je sice podvod, ale když jsou lidi, co neví co s prachama a potřebujou je za něco utratit, tak ať si to zaplatí. Mě mé ojetiny poslouží dalších x let s minimálními náklady a až doslouží, koupím si další ojetinu.

Petice proti Euro7

1.2.2021 v 23:33 | Nahoru | #7
Z jiné diskuse
https://zpravy.aktua...1ebaabd0cc47ab5f122/
Kupec Dacie Sandero od letoška dotuje ekozmrdy 60.000Kč navíc.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Petice proti Euro7

1.2.2021 v 23:36 | Nahoru | #8
Borntobewild> Myslis, ze lidi co si koupi hybrid tak veri tomu, ze to auto jezdi za 2litry? Me hybrid neprijde jako hloupej napad, elektromotor pomaha spalovacimu motoru v rezimech kdy spalovak pracuje mizerne nebo neefektivne... a naopak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Petice proti Euro7

1.2.2021 v 23:47 | Nahoru | #9
assassin>
Hybrid jako takovej je dobrej nápad. Měnič momentu mezi generátorem a kolama a elektromotor. Nahrazuje převodovku, zvyšuje okamžitý využitelný výkon, umožŇuje vypnout motor při popojíždění v kolonách. Priusy patří mezi nejspolehlivější auta, páč ta technika je jednoduše dokonalá, nebo spíš dokonale jednoduchá.
Ale něco jinýho jsou dnešní phev. To je úplně obyčejnej podvod. Benzínový motor se spotřebou větší než normálně, páč tahá o 3 metráky víc, ale protože to auto ujede 60km na baterky (pouze teoreticky) a do těch 100, co se měří jede na benzín jen 40km, při níž spotřebuje jenom 2 litry, má spotřebu 2 litry na 100, páč ta elektrika je zadarmo a neplodí žádné emise. A ano, setkal jsem se i s majitelem phev, který se chvástal, že má spotřebu 2,4.

(reakce na) Petice proti Euro7

2.2.2021 v 00:02 | Nahoru | #10
Borntobewild> Ja mel pujcenou ravku a lidi co jezdi na spotrebu s tim jezdi za malo ... u me to na elektriku moc nejelo, takze tam logicky nebyla zadna uspora ale jen nevyhoda te hmotnosti... ale takhle nejezdi kazdej. A kdo tak jezdi tak si hybrid neporidi ...

Kazdy ma svoje, ja zas slysel spoustu pohadek od uzivatelu lpg

Naposledy editováno 02.02.2021 00:03:35

(reakce na) Petice proti Euro7

2.2.2021 v 00:13 | Nahoru | #11
assassin> a ja mam skoro i pocit ze to obcas dost kazi ten spalovak tomu elektromotoru


nicmene druhym dechem je nutne uznat, ze krome zavodu (ktere netrvaji dlouho a kde se jeste navic diky jizde brzda/plyn hojne rekuperuje), a modelu letadel, jsou ty baterky dost k hovnu, a nesmyslny emisni normy taktzez... (+pro rejpaly dodavam ze ano LM24 neni kratkodoby zavod, a taky se nejezdi na baterky, nybrz na hybridni pohon..)

1 reakcí na tento příspěvek Petice proti Euro7

2.2.2021 v 00:23 | Nahoru | #12
Kerut: me se elektrika libi, elektricky auto by pokrylo moje potreby z nakejch 70ti-80ti procent a u sportovnich stroju je elektrika bezkonkurencni, samo krome vytrvalostnich zavodu, ale ty me stejne moc neberou...

V americe uz v upravach elektrickejch stroju maji slusnej boom, nejlepsi ladici predelavaji na elektro stare porsaky atd... protoze neni problem tam mit 1000+ naporsto spolehlivych koni, u spalovaku je 1000+ hodne drahejch a hlavne to pak je 20hodin sroubovani na 20min jizdy...

Treba typek znamej jako bisimoto, kterej se proslavil mnohasetkonovejma hondama (civiky, ty jejich dodavky atd) a v posledni dobe stary porsaky se silenyma vykonama, tak ten ted totalne ulitava na elektrice, viz treba jeho posledni 935 ala kremer...


Naposledy editováno 02.02.2021 00:23:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Petice proti Euro7

2.2.2021 v 00:39 | Nahoru | #13
assassin> no vzdyt presne.. na blbnuti a zavody je to uplne idealni pohon, lehkej, kroutak od nuly (ja dlouhodobe chci ..a nikdy na to nebudu mit elektrickou trialku)..
ale na bezny popojizdeni je to vic skody (zivotnost baterek) nez uzitku, a z tech vyhod se pak nevyuzije prakticky nic (jestli popojizdim autem co ma 500kg nebo autem co ma 3x tolik uz je fuk, velky to bude podobne..

euro 7 se mi osobne nelibi (z principu, je to uz tezce neekonomicky takhle prznit tepelnej stroj, ono uz ty predchozi snahy o potlaceni emisi jsou na hrane rentability)
ale v petici, kterou nebude nikdo ani cist nevidim smysl fakt zadnej..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Petice proti Euro7

2.2.2021 v 01:11 | Nahoru | #14
kerut> ja treba ted jezdim pomerne kratke trasy .. par kilometru… a rekl bych, ze by se daly najit I vyhody elektriky pro takove pouzivani a nevyhody u dvoutunove dvouapullitrove krabice s ekologickym spalovakem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Petice proti Euro7

2.2.2021 v 09:11 | Nahoru | #15
assassin> Na bázi dobrovolnosti ať si hledá výhody kdo chce kde chce. Tady jde o to, že u VW a spol investovali do elektromobility a zároveň do zákonů na potírání neelektromobility, vše za účelem zničení konkurence, likvidace nepohodlných ojetin a znásobení zisků.

1 reakcí na tento příspěvek Petice proti Euro7

2.2.2021 v 09:18 | Nahoru | #16
Každá technologie, ať už BEV, nebo HSD, nebo i ten PHEV by si měla sama najít uplatnění v oboru, kde je vhodná.
Nejhorší je celá ta filozofie, kterou kolem bev udělali buď dementi z Bruselu, zaslepení ekofašisti a vychcánci. Lidem se cpou lži, kterým nemůže věřit ani podprůměrně inteligentní dítě a přesto na tom celý svět staví.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Petice proti Euro7

2.2.2021 v 09:20 | Nahoru | #17
Kohlstein> Jo, zisky se momentalne v automotive a ve vw specialne prehrabuji vidlema ... ale jo uz to vypada trosku jinak, jeste o kus vyse to vypadalo, ze bruselskej urednik se snazi auta uplne znicit v boji za zelenou planetu a ted uz je to z toho to, ze automobilka se snazi na tom napakovat ... to uz me zni realneji...

Ale spis si myslim, ze se jen snazi prezit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Petice proti Euro7

2.2.2021 v 09:24 | Nahoru | #18

assassin píše: kerut> ja treba ted jezdim pomerne kratke trasy .. par kilometru… a rekl bych, ze by se daly najit I vyhody elektriky pro takove pouzivani a nevyhody u dvoutunove dvouapullitrove krabice s ekologickym spalovakem


Mě by jako jedno auto do rodiny taky baterkáč vyhovoval a s dojezdem plně postačoval. Ale i poté, co by jste mi vy, moji daňoví soupoplatníci zaplatili veškeré výhody, měl bych furt provozní náklady asi tak pětinásobné proti mé fábii

(reakce na) Petice proti Euro7

2.2.2021 v 09:28 | Nahoru | #19
Borntobewild> Jenze jak jsem psal, ja bych greba elektriku chtel, protoze se mi libi a ze treba soucasne podminky pro muj spalovak jsou ty nejhorsi jake muzou byt... nikdo mi to zas az tolik nenuti... ty vyhody nejsou az tak zasadni ...

A jak jsem psal vyse, mas pocit, ze zaslepeni ekofasisti se podle naboroveho videa sesli v bruselu a ted nici celej miliardovej prumysl a ten tomu mlcky prihlizi? Me teda prijde logictejsi to na co narazi kohlstein, ze lidi nekupuji nova auta, uz jsou opravdu dobra, vydrzi mnoho let a stovky tisic km bez toho aby je nekdo potreboval menit, takze automobilka potrebuje, aby lidi zahodili jejich stara fungujici auta a koupili nova... a jak nekoho prinutit aby vymenil funkcni auto? Zatlacis treba na emise, no a kdyz uz maj vsichni auta co maj ok emise a potrebujes aby je znova vymenili?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Petice proti Euro7

2.2.2021 v 09:29 | Nahoru | #20
Borntobewild> Tak si to nekupuj, jednoduchy. Pro me treba spotreba neni dulezita.

Btw elektromobil sezere v elektrice 5x tolik nez auto na lpg? Nebo jsi do toho porvnani vydaju zahrnul nakup bezcenne ojetiny vs nove elektriky?

Naposledy editováno 02.02.2021 09:32:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Petice proti Euro7

2.2.2021 v 09:32 | Nahoru | #21
assassin> Žádná automobilka (resp. žádná firma) nehodlá svoje zisky vystavit pěkně na oči ostatních a pak ještě bezúčelně nechat zdanit. Od toho zaměstnávají armádu účetních, aby korigovali příjmy výdajema, investicema apod.
Je zajímavé, že automobilky fungují v cyklu, kdy se deset hojných roků vystřídá jedním jarem s poklesem prodejů, a už brečí o dotace a státní podpory prodejů, abychom o ně my chudáci náhodou nepřišli, protože si nedokázali našetřit?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Petice proti Euro7

2.2.2021 v 09:34 | Nahoru | #22
Kohlstein> Jak rikam, s tou teorii, ze je to nastroj automobilek jak dostat svoje prachy nemam takovej problem ... ale tady se to predklada spis jako plan pomatenejch ekologu co se snazi automobilovou dopravu znicit a ten plac automobilek se tu predklada jako dukaz proti ekologum ...

(reakce na) Petice proti Euro7

2.2.2021 v 09:45 | Nahoru | #23

assassin píše: Borntobewild> Tak si to nekupuj, jednoduchy. Pro me treba spotreba neni dulezita.

Btw elektromobil sezere v elektrice 5x tolik nez auto na lpg? Nebo jsi do toho porvnani vydaju zahrnul nakup bezcenne ojetiny vs nove elektriky?


Počítat musíš všechny náklady, co do auta vrazíš. A zrovna u toho baterkáče je největší položka amortizace a financování. Málo ojetý baterkáč bude nákladově furt drahý a více ojetý nepoužitelný.
A přesně jak píšeš "bezcená ojetina" samozřejmě v perfektním stavu udělá službu stejnou jako ta funglovka akorát za zlomek ceny. U nového auta tě amortizace a financování stojí mnohem víc než benzín. Jenže u toho benzínového auta ta cena klesne a pak ho prodáš. Do toho bateriáka dáš dvojnásobek ceny identického benzínového auta a po 10ti letech nebo 150 tis. km máš bateku kaput a buď dáš auto do šrotu nebo vyměníš baterku za 2/3 ceny nového auta. A jasně, jsou pohádky o tom, zak ty baterky vydrží milion kilometrů a 30 let, ale těm snad zrovna Ty, který do baterek vidíš, věřit nebudeš.

1 reakcí na tento příspěvek Petice proti Euro7

2.2.2021 v 10:02 | Nahoru | #24
Blby je, ze levny ojetiny se nevyrabi... A nevim proc ja bych si musel kupovat mrdku jako fabie, abys ty ji pak po letech koupil zanpul darma a jezdil za petinu toho co ja s novym autem

Mate s kerutem oba podobnej problem, ty cisla si cucate z prstu a jeste to vydavate za vedu - elektricky auto stoji dvakrat tolik co identicky benzinovy?
To samy srovnani provoznich nakladu noveho auta kde zapocitas i porizeni a nejakeho bezcenneho stareho krapu? A co kdyz do toho srovnani dam novej elektromobil, sluzebni u kteryho plati provoz firma? To mam pak vlastne o dost nizsi provozni naklady nez ty? Trosku absurdita takove srovnani, neprijde ti?

U bezinovyho auta beres jako v poho, ze mu po letech klesne hodnota /tim vic cim vic hrozi, ze se rozsype/ a pak ho za par drobnejch prodas a to je v poho, a to ze u elektriky klesne cena a pak ji prodas je problem - ikdyz mi to teda prijde to same. Levna elektrika u ktere hrozi, ze tam padne neco draheho ... jakej je rozdil proti levnymu spalovaku, kterej kdyz umre tak to stoji balik? U tech spalovaku je i blbost jako turbo v podstate nerentabilni oprava... v podstate obdoba tech baterek. Jen nechapu, ze se na to divate zcela odlisnou optikou a stejnou vec ci u jednoho vypada jako vyhoda tak u druheho je neprekonatelna prekazka.

Srovnavate cenu novych baterek od automobilky... vs samodomo opravy aftermarket dily u tech levnejch sracu... opet nefer srovani..

Jo a jestli sis nevsiml, tak ja tu za lithiove baterky a jejich zivotnost kopu uz hezkejch par let

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Petice proti Euro7

2.2.2021 v 10:16 | Nahoru | #25

assassin píše: Jak rikam, s tou teorii, ze je to nastroj automobilek jak dostat svoje prachy nemam takovej problem ... ale tady se to predklada spis jako plan pomatenejch ekologu co se snazi automobilovou dopravu znicit a ten plac automobilek se tu predklada jako dukaz proti ekologum ...

Ale vůbec, ti pomatení ekologové jsou využíváni jako užiteční idioti. A nejen ti, ale velké procento lidí, kteří do techniky moc nevidí. A těch je drtivá většina. vůbec nejsme proti čitým éčkám nebo hybridům, každý má něco do sebe. ale vadí mi ta fanatičnost a lhaní si do kapsy.

Proč na reklamním letáčku nějakého auta není u jednoho modelu auta napsáno ohledně CO2, že v naftě má 150 g/km (vše z neobnovitelmných zdrojů), ve verzi hybrid 170 g/km (z toho 15 g/km z obnovitelných a 155 g/km z neobnovitelných) a čisté elektro 170 g/km (z toho 17 z obnovitelných a 153 z neobnovitelných zdrojů)? Jenže to by každý viděl, jak si s ním společnost vytírá.... P.S. čísla odhaduji, jde o princip

Petice proti Euro7

2.2.2021 v 10:40 | Nahoru | #26
Mě přijde zásadní otázka: Jaký smysl má nějaká petice pár tisíců nebo pár set tisíců lidí? Proč tu petici nezorganizují společně VW, BMW, Daimler, GM, Renault, Fiat, PSA? Protože je jim to jedno? Protože věří, že to budou oni, kdo vyvázne a že vytlačí z trhu Japonce, Korejce, Číňany? Jsou to oni, kdo korumpuje politiky? Nebo jsou u válu politici, kteří by jim za zlobení dokázali zatnout tipec? Kdo řídí ty politiky? Je to hra na inovační cyklus, který by se bez dalšího zpřísňování zpomalil?
A nejsme nakonec ve válce? Kdo vždycky vyhraje válku? Válka znamená zničení všeho starého a výroba a budování nového, a vítězem jsou ... přece banky! Chce tady snad někdo bojovat peticí proti bankám? Copak se dá válka zastavit?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Petice proti Euro7

2.2.2021 v 10:41 | Nahoru | #27
vilemx> Zrovna ta druha cast - to asi nejde ani spocitat. A popravde, ja si podle tech cisel nedokazu nic moc predstavit a to si troufam rict, ze z fyziky mam aspon nejakej zaklad... velka vetsina lidi nevi kolik ma gram miligramu ....

Je to proste byznys, chtej prodat auta a tak ti je vychvali aby prodali...

S tim kohlsteinovo pohledem na vec uz se temer ztotoznim, ale to je trosku neco jineho, nez tu vetsinou zazniva...

Naposledy editováno 02.02.2021 10:43:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Petice proti Euro7

2.2.2021 v 10:54 | Nahoru | #28
assassin> Třeba rodinný elektrický auto dneska není. Něco na úrovni Galaxy, Alhambra, Sharan. Jsou sice dodávky Mercedes třída V a pak elektrický Zafira a spol. Ale dojezd cca 1/4 proti spalováku. Cílí na hotely a taxíky.
Třeba ID bus bude alternativa, ale v horizontu 5-10 let prostě náhrada MPV nebude.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Petice proti Euro7

2.2.2021 v 11:07 | Nahoru | #29
assassin>
Jenže Tvůj přístup k autům je stejně úchylnej jako Milanův. Auto má dle mého názoru především sloužit. Tzn. vozit lidi a věci z místa na místo. Přitom poskytnout pohodlí, bezpečnost, rychlost a zábavu. Milan se za stejné nebo vyšší náklady vyžívá v nezábavných, pomalých, nepohodlných, nebezpečných krámech, zatímco ty zase neřešíš, že za stejnou nebo podobnou službu zaplatíš několikrát tolik.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Petice proti Euro7

2.2.2021 v 11:13 | Nahoru | #30
karf> Rodinné elektrické auto mi prijde, ze je neco co bude mit jen nevýhody ...
Výhodu elektriky vidim jinde, sportaky a městská vizitka.

Kazdopadne je tu tesla model X - 7mist atd, cena je pro běžnýho cloveka mimo. Kamarad ji ma, prosel si multivanem, V250 a skončil u Tesly a je z ni nadsenej, na to vecko jen nadaval...

Ale me osobne velky auto na baterky smysl nedava...
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist