pripajam video z pripravy motorky na start po GO:
- zamontovanie motora do ramu,
- co s nespravnou gumou od karburatora do airboxu,
- pripojenie na ostatne periferie,
- cistenie ventilu nadrze a tipy od sledovatela pepa koko k ventilu a nadrzi,
- vymena brzdovej kvapaliny,
- start ku koncu
ENG + SK titulky v citatelnej farbe:
Krasny vecer a prijemne pozeranie
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/639 motor do ramu a start
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/639 motor do ramu a start
Ale dělat cokoliv v těchto rukavicích,,,,cha,cha ,cha,.
V tomto případě chcu toho borca doma,v dílně.I s rukavicama.
A taky nevěřme všemu,co vidíme.
Jinak na GO Jawy ho okamžitě zaměstnám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/639 motor do ramu a start
Čurdajurda píše: Teda beru vše,relativně.
Ale dělat cokoliv v těchto rukavicích,,,,cha,cha ,cha,.
V tomto případě chcu toho borca doma,v dílně.I s rukavicama.
A taky nevěřme všemu,co vidíme.
Jinak na GO Jawy ho okamžitě zaměstnám.
Když mechanickou práci děláš často, nebo se jí dokonce živíš, tolik by ses nedivil.
Né každý totiž potřebuje zmrzačené ruce jako důkaz o tom, že je “lepší” člověk. Takže když nejsi imbecil, nosíš rukavice proto, že:
1) Dlouhodobý styk s ropnými produkty a nejen s nimi poškozuje kůži, ale i zdraví
2) Nošení vhodných rukavic (tj. máš na výběr z několika druhů podle toho, jak moc jemnou nebo hrubou práci zrovna děláš), zabraňuje tvorbě jemných “bolístek”, pořezání a oděrek na kůži
3) Ruce dál zbytečně nepoškozuješ velmi častým abrazivním mytím = solvina a kartáč pokaždé, když potřebuješ mít ruce čisté jsou čiré zlo i kvůli časové náročnosti samotného mytí
4) Není nic pohodlnějšího, než vyndat dokonale čistou ruku z totálně zahnojené rukavice a hledat buď v telefonu nebo na tabletu potřebné informace v manuálech za pochodu, nebo vyřizovat jinou administrativu
A hlavní benefit nošení ochranných pomůcek obecně - když se udržíš aktivní, možná si ten důchod i užiješ, aniž bys byl slepej, hluchej a s jemnou motorikou jako Hulk.
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/639 motor do ramu a start
- nie je to prvy start, je to proste studeny start,
- vsetko robim v rukaviciach, bez nich mi to uz pride divne. Preco - vstrebavanie bordelu cez kozu a hromadenie toxicit v tele, zabranenie totalne zabordelizovanym rukam, ktore su aj casto krat neumytelne na 100%. Zabranenie jemnym zraneniam a ich znecisteniu, co vedie k drobnym zapalom a zdrzovackam. Ked zvoni mobil, dam dolu rukavicu a dvihnem. Ked idem po nieco dnu, to iste. Ma to vela vyhod. Nevyhoda je strata jemnocitu, no na to som si zvykol.
- vyfuky - neriesim, su zavarene koncovky po tom, co to par krat odpadlo. Ako je vidno z datumov videi, len len ze som to casovo vobec dal. Bolo to o vlasok aby som to vzdal, pre vytazenost. Preto aj masina este stale nie je 100%.
Masinu vlastnime v rodine asi 20 rokov, nebola vsak vzdy moja. Viac menej som ju dostal pred par rokmi za vsimne. Nikto nevie, kolko ma km. Na masine som jazdil mimo ine par rokov cez sezonu do roboty az kluka vravela, ze uz fakt nechce. Chcel som tam sportovu. Bol to moj jawacky sen velmi dlho dozadu, este ked som sa venoval kyvackam. Jawu mam rad nie preto, co ako je spravena, je to bieda, ale pre absolutnu dostupnost vsetkeho, za normalne peniaze a takisto ide o jednoduchost motora. Ziadne vymeny oleja, vole ventilov, rozvody, kopa ozubenych kolies, atd. Proste je to sympaticky jednoduchy stroj. Taktiez mam rad ten zvuk. Je to parada. Samozrejme je kopa inych masin s uzasnym zvukom.
Jo trochu som asi uletel.
Kamarád má 350ku kývačku postavenou z toho, co kde v jawě pradědek nakradl. Je to příšernej bastl, ale druhou takovou nikdo nemá a tu motorku mám hrozně rád. Právě proto, jak ošklivá a nedokonalá je. Je prostě svoje a má svůj neopakovatelný charakter. Renovovat se nikdy nebude a čím víc šrámů bude mít, tím líp.
Je totiž krásné zastavit u pumpy, dát si kafe a vzpomínat na ty příběhy a hezké dny, spojené právé s těmi škrábanci a ďůlky.
Robertek píše: Když mechanickou práci děláš často, nebo se jí dokonce živíš, tolik by ses nedivil.
Né každý totiž potřebuje zmrzačené ruce jako důkaz o tom, že je “lepší” člověk. Takže když nejsi imbecil, nosíš rukavice proto, že:
1) Dlouhodobý styk s ropnými produkty a nejen s nimi poškozuje kůži, ale i zdraví
2) Nošení vhodných rukavic (tj. máš na výběr z několika druhů podle toho, jak moc jemnou nebo hrubou práci zrovna děláš), zabraňuje tvorbě jemných “bolístek”, pořezání a oděrek na kůži
3) Ruce dál zbytečně nepoškozuješ velmi častým abrazivním mytím = solvina a kartáč pokaždé, když potřebuješ mít ruce čisté jsou čiré zlo i kvůli časové náročnosti samotného mytí
4) Není nic pohodlnějšího, než vyndat dokonale čistou ruku z totálně zahnojené rukavice a hledat buď v telefonu nebo na tabletu potřebné informace v manuálech za pochodu, nebo vyřizovat jinou administrativu
A hlavní benefit nošení ochranných pomůcek obecně - když se udržíš aktivní, možná si ten důchod i užiješ, aniž bys byl slepej, hluchej a s jemnou motorikou jako Hulk.
Nemusíš mě vypisovat,kde mám co používat,takový blbec nejsem.
Několik aut jsem už vyvařil a dodnes jezdí,několik starých moto taky složil.Používal jsem ochranné věci,neboj.
Ale jsou věci,kde rukavice prostě nejdou nebo já nemůžu použít,já musím mít cit v rukou...
Kdybych ty ruky měl mít sebevíc zasrané,tak prostě někde žádné rukavice nejdou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/639 motor do ramu a start
Dráty jsi si taky letoval v rukavicách? A to , že vytáhnu čistou ruku a hledám na mobilu,,,no dobré.
Bud neco dělám a vím anebo to nedělám,protože to zkurvím. a na nějaké hovorování ve volném čase,když něco spravuji,nereaguju.
Ale jinak jsem rád. Další zajímavě skladově složená Jawka a pokud Ti funguje drž ju co půjde.
Curdajadra, nevidim dovod letovat v rukaviciah, to nie je spravidla spinava robota. Telefon - ked vola rodina, tak konicek ide bokom a dviham, clovek nikdy nevie a su aj ine dovody, plus mam tlacitkovy dummy phone ked robim tieto veci. What ever, ale ked uz je o tom rec...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 | Kete | 32 | 17.5.2023 v 12:16 Johny_R |
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... | Dolin | 5 | 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal |
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 | Geofrey | 0 | 28.8.2022 v 22:28 Geofrey |
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... | naked11 | 16 | 23.8.2022 v 12:07 Mimísek |