ze si chce kupit motorku a ci nahodou 35 000 km nie je vela,
by sa mal mrknut sem, je tu pekny rebricek najazdenych kilometrov :
kilometre sa tocia...
1 reakcí na tento příspěvek Rebríček počtu najazdených kilometrov na motorke
1 reakcí na tento příspěvek Rebríček počtu najazdených kilometrov na motorke
az na tu vidlicu ziadne problemy
aj to by sa dalo vychytat,lebo to je znama slabina pan europeanov
staci dat do dutiny vidlice vosk do dutin proti hrdzaveniu a vonkajsiu cast natriet hlavne tam kde lietaju kamene od kolesa
membrany v karburatore menene pri 310000km
344 000 Honda ST 1100
Paneuropean 2001
Pouze zákaznický servis a výměna obvyklých opotřebitelných dílů.
Výměna rozvodového řemene při 120 000 km
140'000km výměna vypínače (problémy se startováním)
Výměna kabelu tachometru při 150'000 km
260'000km Výměna rozvodoveho řemene
310'000km Membrány karburátoru porézní a děravé, všechny 4 vyměněny
315'000km Výměna spínače směrových světel
325'000km Kyvné rameno silně zrezivělé, nahrazeno chromovaným ocelovým plechem svařováním
Výměna vodního čerpadla při 332'000km
344.000 Honda ST 1100
Pan European 2001
Nur Kundendienste und Ersatz der üblichen Verschleißteile.
120'000km Ersatz des Zahnriemens
140'000km Ersatz des Killschalters (Startschwierigkeiten)
150'000km Ersatz der Tachowelle
260'000km Ersatz des 2. Zahnriemens
310'000km Vergaser-Membranen porös und löchrig, alle 4 ersetzt
315'000km Blinker-Schaltereinheit ersetzt
325'000km Schwinge stark gerostet, durch Chromstahlplatte mittels Schweissen ersetzt
332'000km Wasserpumpe ersetzt
1 reakcí na tento příspěvek Rebríček počtu najazdených kilometrov na motorke
Naposledy editováno 08.02.2022 20:18:56