bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Stání přes zimu
17.1.2021 v 17:30
Ahoj, chci se zeptat na nějaké vaše nápady a vychytávky - má motorka (Suzuki DR 650) nemá centrální stojan. Nemám zatím ještě pořízené stojany na kola, abych ji na ně mohla přes zimu dát. Pokud bude na policajtovi, nechci deformovat pneumatiky. Už jsem viděla, že se dá motor podložit čímkoli. Jak jste to vymysleli vy? Budu ráda za nějakou doporučenou variantu nebo i foto, jak jste to pořešili. Jedná se o dočasné stání... Díky !

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stání přes zimu

18.1.2021 v 14:20 | Nahoru | #1

Gahan37 píše: Poškození pneu přes zimu je na stejné úrovni dezinformací jako “tradice” že se motorka musí několikrát přes zimu natočit aby se “prohřála”



jenze startovani moto pres zimu neni dezinformace jako takova... nastartovani motorky jednou mesicne a nechani na volnobeh, s lehkym obcasnym pridanim plynu az na ventilator ci provozni teplotu je zpusob jak zamezit zkurveni baterie a vyschnuti karburatoru.
Je to o tom, ze pokud chci mit jistotu, ze po zime nastartuju a baterku mam v nepristupnem miste, nemam kohout s funkci PRI tak je pro bezneho uzivatele nejschudnejsi cesta motorku jednou za mesic v garazi nastartovat.
Temato startama se motoru ani motorce nic nestane a jako uzivatel, kterej jen jezdi, leje benzin a v servisu nechava menit olej s filtrama a nema v garazi ani sroubovak, natoz nejake ockove klice nebo nedej boze nabijecku, ci multimetr, tak predejdu jarnim problemum po X mesicni odstavce, kdy budu mit vybitou baterii, vyschle karburatory a marnyma pokusama o start akorat uleju svicky, ktere tim poslu do kopru a motorka hned z jara pomasiruje pekne do servisu.

Takze tady bych videl smysl a ne dezinformaci nebo tradici
To uz je mnohem lepsi nesmysl argument typu, ze se tim nici olej, protoze pak v motoru vznika kondenzace a ten olej tim degraduje
Je zvlastni, ze motorkam by toto melo vadit, ale pro rohliky rano 2km do samosky dieselovym autem s DPF to nevadi

Naposledy editováno 18.01.2021 14:24:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stání přes zimu

18.1.2021 v 14:36 | Nahoru | #2

cuir píše: jenze startovani moto pres zimu neni dezinformace jako takova... nastartovani motorky jednou mesicne a nechani na volnobeh, s lehkym obcasnym pridanim plynu az na ventilator ci provozni teplotu je zpusob jak zamezit zkurveni baterie a vyschnuti karburatoru.
Je to o tom, ze pokud chci mit jistotu, ze po zime nastartuju a baterku mam v nepristupnem miste, nemam kohout s funkci PRI tak je pro bezneho uzivatele nejschudnejsi cesta motorku jednou za mesic v garazi nastartovat.
Temato startama se motoru ani motorce nic nestane a jako uzivatel, kterej jen jezdi, leje benzin a v servisu nechava menit olej s filtrama a nema v garazi ani sroubovak, natoz nejake ockove klice nebo nedej boze nabijecku, ci multimetr, tak predejdu jarnim problemum po X mesicni odstavce, kdy budu mit vybitou baterii, vyschle karburatory a marnyma pokusama o start akorat uleju svicky, ktere tim poslu do kopru a motorka hned z jara pomasiruje pekne do servisu.

Takze tady bych videl smysl a ne dezinformaci nebo tradici
To uz je mnohem lepsi nesmysl argument typu, ze se tim nici olej, protoze pak v motoru vznika kondenzace a ten olej tim degraduje
Je zvlastni, ze motorkam by toto melo vadit, ale pro rohliky rano 2km do samosky dieselovym autem s DPF to nevadi



Dam ti jednoduchou otazku. A bude mit na jare zlikvidovanou baterku po X zbytecnych studenych startech, nebo kdyz ji necha plne nabitou celou zimu na pokoji ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stání přes zimu

18.1.2021 v 15:59 | Nahoru | #3
cuir> ješte zapoměl stale stlačena pružina ventilu...

(reakce na) Stání přes zimu

23.1.2021 v 06:15 | Nahoru | #4

cuir píše: jenze startovani moto pres zimu neni dezinformace jako takova... nastartovani motorky jednou mesicne a nechani na volnobeh, s lehkym obcasnym pridanim plynu az na ventilator ci provozni teplotu je zpusob jak zamezit zkurveni baterie a vyschnuti karburatoru.
Je to o tom, ze pokud chci mit jistotu, ze po zime nastartuju a baterku mam v nepristupnem miste, nemam kohout s funkci PRI tak je pro bezneho uzivatele nejschudnejsi cesta motorku jednou za mesic v garazi nastartovat.
Temato startama se motoru ani motorce nic nestane a jako uzivatel, kterej jen jezdi, leje benzin a v servisu nechava menit olej s filtrama a nema v garazi ani sroubovak, natoz nejake ockove klice nebo nedej boze nabijecku, ci multimetr, tak predejdu jarnim problemum po X mesicni odstavce, kdy budu mit vybitou baterii, vyschle karburatory a marnyma pokusama o start akorat uleju svicky, ktere tim poslu do kopru a motorka hned z jara pomasiruje pekne do servisu.

Takze tady bych videl smysl a ne dezinformaci nebo tradici
To uz je mnohem lepsi nesmysl argument typu, ze se tim nici olej, protoze pak v motoru vznika kondenzace a ten olej tim degraduje
Je zvlastni, ze motorkam by toto melo vadit, ale pro rohliky rano 2km do samosky dieselovym autem s DPF to nevadi



kdo ti nakukal tyhle nesmysly?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
wössner montáž pístních kroužků Suzuki DR 650 frool 16 29.12.2023 v 17:04 Kohlstein
Převodová kola DR650 Suzuki DR 650, Suzuki DR 650 SE Smrči-GSX-F 5 25.12.2023 v 23:51 2stroke
uzavŔENO - Lehké, ale funkční vybav... [1 ... 4, 5] Suzuki DR 650, Yamaha XT 660 R, KTM 690 Enduro, Husq... ZdendaZB 135 10.11.2022 v 08:49 Gahan37
Suzuki DR650 R Spojka Suzuki DR 650, Suzuki DR 650 SE FerryUltra 13 28.10.2022 v 16:12 Drakl
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83


TOPlist