globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Beta 250/300 Vs Exc 250/300
Zdravim měl bych dotaz ohledně téhle dvou čtyř motorek. Na podzim bych si chtěl pořídit zpátky enduro jezdil jsem 2roky zpátky na ktm exc 450 a teď bych si chtěl koupit zpátky enduro ale uvazuji spíše o 2t. A zajímáji mě rozdíly mezi těmito stroji. Zda mi umí někdo poradit kdo má zkušenosti jak s ktm tak s betou. Uvazuji o koupě nové moto nebo rok staré ještě nevím a spis se přikláním k bete 250 a zajímají mě vaše názory
Diky za informace ??

1 reakcí na tento příspěvek Beta 250/300 Vs Exc 250/300

15.1.2021 v 09:45 | Nahoru | #1
zdar, mám zkušenosti s Betou a KTM 300 a s KTM 250...
KTM 250 bych nebral..má menší krouťák , respektive jeho nástup je až ve vyšších otáčkách. Ve špici výkonu žádný zásadní rozdíl není.

Beta 300 je hodná a měkká motorka...má dostatek výkonu i krouťáku ,který začíná v tom správném rozpětí otáček. Má ale hodně měkké pérování...na rychlé trati se s ní moc nesvezeš.
KTM je závodní stroj...mraky krouťáku od spoda,výkon super...pérování o dost tvrdší ,než u Bety , avíc se dá lépe nastavit..není provlém s ní skákat 30 m lavice na MX

Les,-Beta 300
Trať , les, závody-KTM 300

(reakce na) Beta 250/300 Vs Exc 250/300

15.1.2021 v 10:03 | Nahoru | #2
Martin167> No chci spis tak lesy a po poly se projet tratě moc nehecuju diky za rady

Naposledy editováno 15.01.2021 10:06:05

1 reakcí na tento příspěvek Beta 250/300 Vs Exc 250/300

15.1.2021 v 10:08 | Nahoru | #3
Ja bych zas volil ktm250 než 300,vic na tom vyjedes ,víc tě naučí a není člověk z ní tak unavený samo 300 je super stroj ani s jednou chybu neudělaš
Beta viz nahoře

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta 250/300 Vs Exc 250/300

15.1.2021 v 10:27 | Nahoru | #4
foxdive> Z 250 nejdo tolik unavenej? No nevim, ja nemuzu soudit, ale mam v okruhu kamaradu lidi co jezdi slusne a testovali pro ruzny media a vaichni se schodnou, ze 250 je pro zavodnika co umi jezdit... divoka motorka.

Ja bych uz dnes urcite sel do 4t ... 2t jsem si zkusil a to pro zacatecnika neni...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta 250/300 Vs Exc 250/300

15.1.2021 v 10:44 | Nahoru | #5
assassin> jen mírně, s tebou nesouhlasím ... ono jakékoliv rady výše, ztrácí smysl, pokud neobsahují stáří (potažmo stav) moto... já se (mimo e-bike ) bavím, že mám v garáži EXC300/17 a EXC350/2020, obě v top stavu a doladěné pro hoby použití, obě mota poctivě střídám, do toho se občas svezu na EXC250-2t i na Betě 250 a jednoznačně, 250/2t na učení určitě NE , ale mezi 350/4t a 300/2t, by vyhrála dobře soft-poladěná 300 .... ten 4t je v těžkém terénu , furt víc ucukané kladivo s tendencí k zašlapávání...

Beta 250/300 Vs Exc 250/300

15.1.2021 v 11:03 | Nahoru | #6
To jsme se blbě pochopily já nejsem začátečník jezdím už delší dobu a nějak strach z výkonu nebo ze by mě to posmykalo nebo ruce bolely to fakt nemám jen si neumim vybrat

Naposledy editováno 15.01.2021 11:05:34

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta 250/300 Vs Exc 250/300

15.1.2021 v 11:09 | Nahoru | #7
PETARDAK> A umíš nějak říct co ke v čem lepší mezi tím exc 250 a betou ? Když jezdíš na obojím ?

(reakce na) Beta 250/300 Vs Exc 250/300

15.1.2021 v 11:12 | Nahoru | #8
Dubemax> Z vyberu co mas tak bych bral ktm 300 kvuli vstrikovani. Profici sice na nej plivou, ale me se to tpi libi

(reakce na) Beta 250/300 Vs Exc 250/300

15.1.2021 v 11:20 | Nahoru | #9

assassin píše: foxdive> Z 250 nejdo tolik unavenej? No nevim, ja nemuzu soudit, ale mam v okruhu kamaradu lidi co jezdi slusne a testovali pro ruzny media a vaichni se schodnou, ze 250 je pro zavodnika co umi jezdit... divoka motorka.

Ja bych uz dnes urcite sel do 4t ... 2t jsem si zkusil a to pro zacatecnika neni...

vycházím od sebe, měl jsem dvě trikila a ke konci 250 a na něm jsem si líp zajezdil, vic vyjel atp, ale byly to starší kusy, ono záleží i na naladění privery atd

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta 250/300 Vs Exc 250/300

Skvělá odpověď, děkuji! 15.1.2021 v 11:39 | Nahoru | #10

Dubemax píše: PETARDAK> A umíš nějak říct co ke v čem lepší mezi tím exc 250 a betou ? Když jezdíš na obojím ?



Pokud vynecháš nižší nákupní cenu nové (ale taky nižší cenu následného prodeje) u BETY, tak v ničem lepší není... možná u verze "FACTORY" tě může zlákat vidlice KYB, ten sachs u běžné verze, je mírně tragický... a pak to co naťukl assassin, KTM je vstřik/BETA karbec.... vstřik funguje krásně, znatelně míň žere... ale poruchovost a zranitelnost tu je.., karbec je (do jisté míry) bezporuchový, ale aby byl 100%, tak si s ním průběžně musíš hrát a musíš to umět...

Já jsem "konzerva" a odpůrce TPi u motorky s kterou peru do potoka, do bláta a pak jí opráskám wapkou, proto si pečlivě udržuju, "zlatý grál" EXC300 r.17 poslední model KTM s karbecem

Naposledy editováno 15.01.2021 11:40:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta 250/300 Vs Exc 250/300

15.1.2021 v 12:07 | Nahoru | #11
PETARDAK> Diky přesně něco takového jsem potřeboval slyšet

(reakce na) Beta 250/300 Vs Exc 250/300

15.1.2021 v 13:40 | Nahoru | #12

PETARDAK píše: Pokud vynecháš nižší nákupní cenu nové (ale taky nižší cenu následného prodeje) u BETY, tak v ničem lepší není... možná u verze "FACTORY" tě může zlákat vidlice KYB, ten sachs u běžné verze, je mírně tragický... a pak to co naťukl assassin, KTM je vstřik/BETA karbec.... vstřik funguje krásně, znatelně míň žere... ale poruchovost a zranitelnost tu je.., karbec je (do jisté míry) bezporuchový, ale aby byl 100%, tak si s ním průběžně musíš hrát a musíš to umět...

Já jsem "konzerva" a odpůrce TPi u motorky s kterou peru do potoka, do bláta a pak jí opráskám wapkou, proto si pečlivě udržuju, "zlatý grál" EXC300 r.17 poslední model KTM s karbecem

myslíš že tpi bude povrchové? Kluci co to jezdí zatím vše ok, prý spodek není takový jako u karbce ale asi to nebude taková tragédie, nevím, nejel sem
Edit:poruchove

Naposledy editováno 15.01.2021 13:46:18

Beta 250/300 Vs Exc 250/300

15.1.2021 v 13:48 | Nahoru | #13
Ze zacatku tam tech problemu bylo dost, jak ted nevim, nesleduju to, ale par jsem jich uz potkal na servisu a me se libi jak to startuje, nekouri a vubec, proste to funguje jako motorka s fi

1 reakcí na tento příspěvek Beta 250/300 Vs Exc 250/300

16.1.2021 v 05:49 | Nahoru | #14
No, hlavni rozdil je, ze beta neni strikacka. Je to karbec, klasika kde michas palivo v pomeru. Beta ma jednodussi motor a jede v osvedcene klasice.
Ktmka vyradila karburatory uz od modelu 2018 a stale to nemaji uplne odladene se mi zda. Taky se zacinaji objevovat stiznosti, ze zacinaji setrit na materialech.
Nechci pomlouvat Ktm, sam mam doma 2 husky (ktm) ale uplne se mi do toho tpi nechce. Kdyz vidim ty problemy.
Neco na tom asi bude, ze i Johnny Walker nedavno presel k Beťe. U tpi zas neresis nadmorskou vysku a teplotu okolniho vzduchu.
Ja osobne doma tpi nemam, jen pisu, jak vnimam pocity z netu. Sameho me zajima, jak se rozhodnes.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta 250/300 Vs Exc 250/300

16.1.2021 v 09:39 | Nahoru | #15

Zeratul píše: Je to karbec, klasika kde michas palivo v pomeru.

Nemieša si Beta palivo sama? Je to síce karburátor na rozdiel od KTM/TM, ale na olej by mala mať zvlášť nádrž, ak sa nemýlim.

(reakce na) Beta 250/300 Vs Exc 250/300

16.1.2021 v 09:47 | Nahoru | #16
Metric> Pry delaji obe varianty, ja myslel ze jen bez nadrzky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta 250/300 Vs Exc 250/300

Skvělá odpověď, děkuji! 30.1.2021 v 14:50 | Nahoru | #17
Dubemax>
Jestli je ti 22, jak máš v profilu a nevážíš 100 + kg, tak 300 pusť z hlavy.
Nevím, kolik jsi toho na enduru najel, ale kdybys jezdil, neptal by ses tu a měl bys jasno. Takže beru, že nemáš žádnou větší zkušenost.
Začínal jsem na 450 4T Berg a po pár letech ježdění jsem zjistil, že vlastně nic neumím a přestává mě to bavit. Nedal jsem na internetový rady o koupi 300, ale koupil jsem EXC 200 rok 14.
Ani jedinkrát jsem nezalitoval téhle volby prvního soutěžního 2T v 45ti letech a cca 85-90 kg suchý váhy. Objevil jsem novou radost z ježdění, i když mi to šlo hůř než na 4T. Prostě radost a těšení se na ježdění bylo víc, než, že mi to tolik nešlo – hlavně výjezdy. Všude jinde mi to šlo líp, ale výjezdy jsou v enduru taková modla a měřítko skillu.
200 ti nic neodpustí, musíš se naučit jezdit plynem a spojkou. Je to těžší ježdění než na 250/300, ale naučíš se něco principu ježdění. Dá ti to víc, než když sedneš rovnou na 300. Jedinou nevýhodu vidím v kratší životnosti pístu a potřeby měnit do strop 100 mth, lépe do 75, dle stylu ježdění. Jinak motor drží dost, ojnice už jede přes 300 mth, válec pořád původní s ovalitou do 0,01 mm, převodovka jako nová (měnil jsem kartery z důvodu proražení).

Nemáš „strach z výkonu nebo ze by mě to posmykalo nebo ruce bolely “, to jen důkaz, že nemáš páru, co 250 a natož 300 v terénu umí. Ten respekt/strach/obavu si rychle začni připouštět, protože když tě to potáhne, nejsi od úrazu jako zlomenina, utrhnutí vazů, … daleko.
Před cca rokem a půl jsem koupil novou 19 Betu 250 RR. O tisíc korun dráž jsem mohl koupit 300, ale volba byla jasně na 250. Po 130 mth jsem pořád ve stavu, že si říkám, jestli jsem neměl radši koupit Betu 200RR, protože toho výkonu v lese je na mě u 250 někdy pořád dost. Chybí ta hravost, lehkost, trochu nižší váha 200. 250 mi dává delší servisní interval, jsem trochu lepší ve výjezdech, víc odpustí, díky využitelnosti otáček pod přívěrou.
V partě vidím v akci dost motorek. Ta nejbližší skupina 4 ks jezdí všichni na HQ 250 TPI. Potom tam je HQ 300 TPI, EXC 300 TPI a když se nás sejde víc, je to vesměs všechno EXC 300 TPI. Co vidím, tak kdo jezdí na 250 a sedne na 300, když chce něco zkusit vyjet, tak se trápí a to samý naopak. Sám jsem se svezl na x motorkách a vidím, jaký je rozdíl mezi 250/300. Tohle napsal kamarád, se kterým jezdím nejvíc. Do roku 17 jezdil 2T 300 :
„Měl jsem 18,19,20 TPI 250 a ted 21 300. Po prvním usednutí na 300 jsem byl nemile překvapenej pocitovou váhou, která mi u 300 přišla o dost větší než u 250. 300 jede v celém pásmu otáček o dost víc, když jsem jezdil na 250, tak jsem si nepřipouštěl, že je v tom takový rozdíl, ale otázkou je, jestli to je pro nás mrdali ku prospěchu. Teď mám na 300 najeto kolem 40mth, už jsem si zvykl, baví mě to, ale jsou pasáže, kde jsem se líp cítil na 250 a jsou zase pasáže, kde vidím, jak se na 300 jede snáz. Řekl bych, že 250 je zábavnější, neodpustí tolik, je obratnější, nebere tolik sil, na trati na ní budu určitě rychlejší. 300 vyniká v dlouhých prudkých výjezdech, snáz se po chybě rozjede. Jinak s tím prodejem, 18,19 jsem prodal bez inzerce, jen jsem se zmínil, že budu prodávat, byly v tu ránu pryč, 20 se prodala po dvou měsících první zájemce. Všechny motorky jsem prodával jako roční s nájezdem 150-200mth, takže bych se nebál ani prodeje 250, spíš rozhoduje stav/vzhled.
…. ze začátku po přechodu z 19 na 20 mi přišlo, ze 20 nejede, 2020 by mela tocit o 500ot/min míň, taky se mi delsi dobu rozjížděla, trvalo tipnu 7mth, nez se motorka rozjela, pak jsem si zvykl a určitě je ten prubeh od 2020 lepší, ma to silnejsi spodek, stred a menší vršek....u 250 das plnej plyn ve vyjezdu a uz te nic moc nepřekvapí, 300 se plaší, staví na zadni, je divoka, takze ne vzdy je 300 lepší, příště budu mit dilema, kazda ma svoje lepsi a horší stránky“
Neber v potaz, když ti někdo píše o podvozku nebo pocitech průběhu výkonu. Tohle je individuální a nastavitelný. 250 se dá udělat hodná nahoře a silná dole nebo slabá pod přívěrou a divoká v točkách. To samý u 300. Každá motorka je individuální! Když přivezeš z krámu 3 stejný motorky, tak i tak budeš mít z každý jiný pocit.

Jestli Betu nebo koncern KTM?
Betu jsem vzal, protože mě nová vyšla na 173. KTM/HQ jsem mohl mít od 210-220 (ceny s dph).
Bohužel rok 19 byl asi poslední, kdy se u Bety po příchodu nové řady vyprodávaly za rozumě od léta modely toho danýho roku. Když se koukneš teď na ceny modelu 20, který vyšel už v roce 19, tak jen jeden prodejce má u 250 cenu 199, ale ostatní 209. 300 začíná od 215 – 220. Je to meziročně nejvyšší nárůst ceny a už se díky tomu začínají zdražovat i ojetiny Bety řádově o 15-20 tisíc u zánovních kusů.
Levnější pořizovačka Bety se začala dost vytrácet. Ceny sleduju opravdu pravidelně.
Jsem hobík a myslel jsem si, že koupí nový motorky budu mít chvíli klid, ale před 4 týdny mě kamarád přitáhl na laně – KO ložisko na klice při 130 mth. Je to výrobní vada nějaké série roku 19, o který v Betě ví, ale zákazník je nezajímá o nic víc, než zajímá zákazník KTM. Co považuju za katastrofu, tak bylo, když jsem chtěl objednat díly na opravu. Výhradní dovozce Moto Palič měl od 23.12. do 18.01. zavřeno z důvodu inventur a neřešil objednávky dílů. To beru jako výsměch zákazníkům.
To mě aspoň přinutilo začít shánět díly jinde a lecos jsem díky tomu pozjišťoval. Ceny dílů jsou taky mnohdy výsměch. Například gufera na kliku u Bety byly před 14 dny za 480+450,- (teď to naštěstí zlevnili na 359+107,-. Ale KTM dává ty samý gufera a cena 120+120,-.
Ložiska kliky mají za 1020,-, ale to samé ložisko jsem koupil v KTM za 460,-. Samotný píst Beta bez těsnění, ložiska čepu 4680,- + ložisko stojí 413. KTM prodává celou sadu pístu komplet i s těsněním za 5100,- Celkově jsou ceny u Bety nic moc a hlavně dostupnost zoufalá. Podložku pod rezonanční víčko mám objednanou už 3 týdny a hovno.
U KTM jsem měl všechno a rychle + slevy 30%. Jako zákazník Bety jsem s koupí motorky nedostal slevu ani procento.
Zpracování Bety
Tady se pozná, že to dělali cikáni. Opravdu doporučím každýmu u funglofky rozdělat skoro do šroubku, vše promazat, šroubky dát na loctite, …. Kontrolovat vše prvních pár vyjížděk důkladně. Kdo by čekal vyšší kvalitu zpracování než u koncernu, který chrlí ve velkým jako KTM, tak chyba lávky.
Co se týče závad, tak kamaradi, co Betu mají, najíždějí hektary bez jakýchkoliv trablů. Jsem jediný, komu ty ložiska na klice odešly. Vůbec bych z toho neměl strach, koupil bych klidně 300 mth jetou s tím, že bych udělal servis a jel dál. Důležitá je standartní péče, jako u všeho. Nemá to žádnýho skřítka ve skříni (až na mixer, pokud ho necháš zapojený), naprosto srovnatelný s KTM. Podvozek ZF Sachs je v pohodě, jen je potřeba to mít oservisovaný a potom funguje v základu líp, než v základu EXC .
Co u Bety oceňuju opravdu hodně, tak je její mechanická odolnost. To je asi nejlepší úroveň. HQ stačí nešikovně postavit na zadní a člověk v tom může být za x tisíc. Praskají spodní oka u podsedlovky, blatníky lítají opravdu neuvěřitelně. Možná, že EXC na tom bude díky hliníkový podsedlovce trochu líp. Betě dávám strašně za uši a je neuvěřitelný, co vydrží. Taky se mi líbí možnost jednoduše odpojit mixer na olej a dávat ho jako premix do nádrže. Čerpadlo je svině a vím o zadřený moto díky tomu přimíchávání. Tohle u TPI udělat nejde a jsi závislý na systému přimazávání, který, když funguje, je skvělý, ale když čerpadlo odejde nebo se zavzdušní, nevíš o tom a zadřeš.

Pokud budeš řešit novou motorku na rok, dva ježdění, šáhni po ceně nebo osobní preferenci.
U starší bych volil Betu od modelu 18 nebo koncern KTM do 17. S tím, že 17 byla prvním modelem nové kontrukce a jediná s „problémovým“ karburátorem Mikuni. Na tomhle motoru bylo dost závad vč. praskajících převodovek, …. Ale je to první model s vyvažovacím hřídelem a to je prostě pecka.
17 tky jsou docela drahý a osobně bych radši hledal nějakou top roky 15 – 16. Seženeš na to všechno, je to víc blbuvzdorný než cokoliv novějšího. Bezproblémový Keihin … až na vibrace mi to přijde lepší volba než 17. Máš tam Kick i startér, který je asi jedinou slabinou tohohle modelu u 250/300.
KTM bych vzal radši než HQ, protože nemá přepákování, což šetří náklady na servis nebo jeho ochranu – jinak velký riziko poškození. Taky mi EXC přijde bytelnější na hrubší zacházení. HQ je zas příjemnější na ježdění a líbí se mi i opticky.
Jetou TPI bych koupil jen od někoho, koho znám a vím o té motorce vše. Jinak bych do toho asi nešel.

Pokud jsi pod 80 kg, tak jdi do 200, vůbec se toho neboj, nebudeš litovat a budeš na ní potom ještě dlouho v dobrým vzpomínat
4T si nech na důchod, až se budeš chtít vozit . Do začátku ti dá jen špatný návyky, protože to za tebe vyřeší dost problémů. Učit se naučíš na 2T a ideálně začínat od co nejnižších objemů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta 250/300 Vs Exc 250/300

30.1.2021 v 15:02 | Nahoru | #18
Janek> Podpis v plném rozsahu

No dobre, az na to doporučení 2t :)

Naposledy editováno 30.01.2021 15:03:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta 250/300 Vs Exc 250/300

31.1.2021 v 12:45 | Nahoru | #19
assassin> Jenže on chce každej slyšet, kup si rovnou tříkilo ....

Za mě je škoda, aby se mladej kluk "zabíjel" na 4T a hlavně v lese, takový ten volný terén, těžký věci, ... kde výhody 2T jsou jasný.
Na tratě, lesní, polní cesty, ježdění víc na klid, gastroenduro ... bych zas naopak bral spíš 4t
Moji 200 koupil jeden mladej kluk kousek odsud. Měl 125 exc a jezdí opravdu moc pěkně, má základy v kole.
Ze sjezdů jsem nejel s nikým, kdo by si tolik věřil, těžký terén jezdí krásně technicky a zlepšuje se každým pokusem, jezdí palici i na tratích .... V jeho partě mu všichni říkali, ať koupí rovnou 300, protože je to přece nejlepší .... On se vysral na cízí rozumy a přes jednoho kamaráda se dověděl, že budu prodávat 200. Přijel, svezl se a bylo upečeno. Hned svůj první CC závod na 200 a vyhrál Zabitou vránu.
Když jsem spolu byli v lese a půjčil si 250, bylo vidět, že to umí, ale na 99% by se na tom rozstřelil a on to uznává. Asi tenhle rok přejde, protože už na to má, ale je to opravdu talentovaný střelec . Pokud si 200 ještě nechá, v ničem mu to neuškodí
https://www.facebook.com/luky.lindauer
Má tam i nějaký videa. Podvozek je v seriovým stavu.

2 reakcí na tento příspěvek Beta 250/300 Vs Exc 250/300

31.1.2021 v 12:53 | Nahoru | #20
A s Betou to bude ještě zajímavý. Co koukám, tak enduro model 2021 má na Tipmoto v nabídce pouze jeden dealer Ouda moto. Jinak nikdo. Nevím, co za tím je.
Vyprodávají vlastně draze starý model 20 a to za pár měsíců budou představovat model 22 .
Co se šušká v KTM, tak letos bude hodně málo strojů na prodej v českých zastoupení. Primárně musí doprodat všechny Euro 4, dostanou prý jasně daný počet strojů a nic navíc. Motorky tak budou bez slev, protože poptávka bude vyšší než nabídka.
Pokud i Beta omezí dodávky - prim je pro ně Americký trh, tak to nejspíš zas jen zvedne ceny a to i ojetin.
Tak nějak nejvýhodnějc mi přijde Sherco, ale jejich síť je tragická a dostupnost dílů ještě horší jak Beta. Ale motorky mají krásný a hodně dobrý

Naposledy editováno 31.01.2021 12:55:31

(reakce na) Beta 250/300 Vs Exc 250/300

31.1.2021 v 13:28 | Nahoru | #21
Janek> nevím, kolik znáš, pozadí... ale notně "nestabilní" je situace v ČR zastoupení bety...

(reakce na) Beta 250/300 Vs Exc 250/300

31.1.2021 v 16:16 | Nahoru | #22
sherco je skoro neprodejny ojety … mi prijde.

podmol ted prodava svoje motorky, kdybych mel naky prachy navic vzal bych si sxf350 … ale ja na enduro jeste nemam skills, takze jedu jen mx...

Naposledy editováno 31.01.2021 16:16:33

(reakce na) Beta 250/300 Vs Exc 250/300

12.2.2021 v 07:20 | Nahoru | #23
Janek> To není o tom že chci slyšet kup si tři kilo . Spíš se přikláním k 250 ale co od druhých slyším tak nové ktm ze vstřikem stojí prý za prd. Což bych pravé chtěl více exc 250 no a potom sem chtěl ještě slyšet jestli někdo umí posoudit rozdíly mezi betou a ktm jedni říkají že to je stejne druzí zase že ktm je ktm atak podobně.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Red Bull polepy KTM EXC 250 EXC-Rider96 12 8.3.2024 v 13:18 TomasNBK
Proc ma 4t oproti 2t v zakladu siln... KTM EXC 300 Norous123 28 22.2.2024 v 13:05 premikp
Cestovani na lehkem enduru KTM EXC 300, Husqvarna WR 300, Beta EVO 300 2T, Gas ... jirka-čz 28 26.1.2024 v 09:46 Metric
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Klíček zapalování KTM EXC 300 2019 ... KTM EXC 300, KTM EXC 300 E, KTM EXC 300 Six Days MalejMazel 14 23.1.2024 v 13:16 ktm525smerák


TOPlist