bmw_r1300gs_cartec





Téma: ač zastánce véčkových motorů
 
14.1.2021 v 18:38
ale tohle mi nahání husí kůži



a tohle bohužel taky

https://www.garaz.cz...ource=article-detail

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ač zastánce véčkových motorů

16.1.2021 v 09:34 | Nahoru | #1

Codo píše: Jakmile budou normy pod fyzikálními možnostmi, udělají hovno.

Toto som už počul toľkokrát... Lenže vždy sa nakoniec ukázalo, že fyzikálne limity ležali výrazne nižšie a výrobci sa do euro noriem vmestili. Navyše s radosťou, lebo, ako niekto spomínal, blokuje to hlavne potenciálnu konkurenciu, ktorá potrebuje motor plniaci normy vyvinúť z absolútnej nuly a bez príjmov (lebo zatiaľ nemôže nič predávať... bez motoru).

PS: Aj to, že síce sa toľkokrát ukázalo, že fyzikálne normy boli nižšie, no tentokrát už nebudú, som počul viac než dosť.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ač zastánce véčkových motorů

16.1.2021 v 09:55 | Nahoru | #2
Metric>
Co to plácáš. Fyzikální zákony jsou právě proto zákony, že platí bez výjimky. Zřejmě myslíš něco trochu jinýho a říkáš tomu originálně fyzikální normy.
To ovšem každej mluvíme o něčem jiným a těžko se pak domluvíme. Ale to nevadí.
Ty věříš, že vývoj spalovacích motorů si vždy cestu najde. Já ne.
Čas rozhodne, kdo má pravdu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ač zastánce véčkových motorů

16.1.2021 v 10:08 | Nahoru | #3
Metric> Jenže pro Euro7 s největší pravděpodobností fyzikální zákony obejdeš tak, že do počtu prodaných aut automobilkou započítáš hybridy nebo elektra. Tím ten PRŮMĚR stlačíš pod 30 mg na km. Že ale ten hybrid nebo elektro také produkuje emise skrze elektrárnu, tak to se jako nepočítá. Problém je, že tohle hlhaní do kapsy je napříč všemi obory. Podobné to je i ve stavařině, kde se při výpočtu energetického štítku také ztráta budovy přepočítá koeficientem, jestli na provoz a vytápění používáš privilegovanou nebo zatracovanou energii
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist