1 reakcí na tento příspěvek ač zastánce véčkových motorů
Nechápu proč při počtu motorek a jejich nájezdu u nich vůbec někdo řeší emise, vždyť je to plivanec v moři..
Ale po tom co jsem dnes četl, že nám EU dovolila žrát červy už se nedivím ničemu.
Je mi trochu líto, že jsem se nenarodil o 30 let dřív v nějaké demokratické zemi, už bych měl dnes věk kdy bych tyhle sračky neřešil...
Já bych si třeba chtěl koupit nějakou novou plechovku, pro takový ten pocit že příštích X let můžu jezdit a nic moc neřešit.
Ale ze současné nabídky mi vychází snad jen nějaký japonec s atmo benzínem.
Žádné hybrid nebo trivalec litr s dvěma turbama fakt nechci.
A proto raději držím Subaru 15 let starý, 350k km na tacho, emisemi to legálně neprojde (ale to ani 4roky stará Škodlifka) a cpu do toho prachy abych to udržel při životě...
Fakt se nemůžu dočkat až se odjebu na důchod do nějaké země třetího světa a celá EU mi bude moct políbit prdel...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ač zastánce véčkových motorů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ač zastánce véčkových motorů
Kdyby to tak nebylo, určitě by si to nedělali složitější jen tak..
Mám pocit že i litrový TL nebo SV skončily právě kvůli normám EU.
Ale možná se pletu, nejsem úplně z oboru...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ač zastánce véčkových motorů
Myslím, že vytouženého zeleného údělu dosáhneme - zezelenají nám z toho brzo ksichty.
1 reakcí na tento příspěvek ač zastánce véčkových motorů
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ač zastánce véčkových motorů
Jakmile budou normy pod fyzikálními možnostmi, udělají hovno. Na to to taky zelený hlavy v EU hrajou. Pak konečně zvítězí jejich utopie, pak půjdeme do prdele, propadneme se mezi rozvojový země a teprve pak dostanou voliči na Západě zase rozum a tyhle nositele zářných zítřků, který dneska volej, pošlou kam patří. Možná, že se probere i dnešní uvědomělá mobilová mládež.
1 reakcí na tento příspěvek ač zastánce véčkových motorů
Nebýt té EU, kde my jsme mohli dnes jen být! Úplný Švýcarsko.
I ten registrační systém na očkování nám EU shodila! Zas ten Soroš! A Kalousek.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ač zastánce véčkových motorů
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ač zastánce véčkových motorů
Codo píše: Jakmile budou normy pod fyzikálními možnostmi, udělají hovno.
Toto som už počul toľkokrát... Lenže vždy sa nakoniec ukázalo, že fyzikálne limity ležali výrazne nižšie a výrobci sa do euro noriem vmestili. Navyše s radosťou, lebo, ako niekto spomínal, blokuje to hlavne potenciálnu konkurenciu, ktorá potrebuje motor plniaci normy vyvinúť z absolútnej nuly a bez príjmov (lebo zatiaľ nemôže nič predávať... bez motoru).PS: Aj to, že síce sa toľkokrát ukázalo, že fyzikálne normy boli nižšie, no tentokrát už nebudú, som počul viac než dosť.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ač zastánce véčkových motorů
Co to plácáš. Fyzikální zákony jsou právě proto zákony, že platí bez výjimky. Zřejmě myslíš něco trochu jinýho a říkáš tomu originálně fyzikální normy.
To ovšem každej mluvíme o něčem jiným a těžko se pak domluvíme. Ale to nevadí.
Ty věříš, že vývoj spalovacích motorů si vždy cestu najde. Já ne.
Čas rozhodne, kdo má pravdu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ač zastánce véčkových motorů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ač zastánce véčkových motorů
Codo píše: Fyzikální zákony jsou právě proto zákony, že platí bez výjimky. Zřejmě myslíš něco trochu jinýho a říkáš tomu originálně fyzikální normy.
Nie, pri písaní som sa pomýlil a chcel som napísať fyzikálne zákony. Takmer zakaždým sa pri nových normách tvrdilo, že tentokrát to už musí naraziť na fyzikálne zákony, a zatiaľ sa vždy našli spôsoby, ako sa tomu vyhnúť. Prečo si mám myslieť, že to tentokrát tak nebude?Benzín sa skladá z uhľovodíkov, teda látok, ktoré sú zložené z vodíka, uhlíka a kyslíka. Koľko oxidov dusíka musí vzniknúť pri spaľovaní vodíka a uhlíka?
EDIT: A koľko z týchto oxidov nebude možné rozložiť na dusík a iné oxidy (voda alebo CO2) pomocou adblue?
Naposledy editováno 16.01.2021 10:52:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ač zastánce véčkových motorů
Bohužiaľ snaha o čistejšiu energiu v krajinách ako Rakúsko a posledných pár rokov i Nemecko a ich odpore k jadrovej energii trochu kríva, na druhej strane napríklad v USA sa znížil podieľ uhoľnej energie za posledných 30 rokov o cca 30 percentných bodov v prospech obnoviteľných a zemného plynu, takže si myslím, že i v energetike sa čoraz viac zelení.
Naposledy editováno 16.01.2021 12:53:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ač zastánce véčkových motorů
Naposledy editováno 16.01.2021 13:06:26
1 reakcí na tento příspěvek ač zastánce véčkových motorů
Metric: benzín sa skladá z uhľovodíkov, teda látok, ktoré sú zložené z vodíka, uhlíka a kyslíka. Koľko oxidov dusíka musí vzniknúť pri spaľovaní vodíka a uhlíka?
Metric, chod diskutovat radsej do vlakna o kovide, fyzika a chemia ti moc nejdu. Hadaj, ktoreho plynu je vo vzduchu najviac?
Codo píše: Na fyzikální zákony se buďto už narazilo, nebo teprve narazí, ale obejít nejdou.
Počkaj, takže motory nie sú fyzicky schopné vypúšťať tak málo NOx, CO a pod., ako vypúšťajú? Tomu nerozumiem. Logicky, ak daný motor vypúšťa 80 mg NOx na km, fyzikálne zákony musia byť také, že to umožnia.Áno, pri spaľovaní samotnom ich vzniká viac, ale dnes má každý motor katalyzátor, ktorý ich úroveň redukuje.
Codo píše: Tak tady zase euroúnyjnící sčítají elekromobily s neelektromobily
To nie je pravda. Každé jedno vozidlo musí spĺňať príslušnú Euro normu na CO, NOx atď. (častice, uhľovodíky - to už podľa typu motoru). Výnimku majú možno spoločnosti, čo produkujú len zopár áut (zdalo sa mi, že som videl 1 000 ročne, ale nie som si istý), ale inak môžeš mať 90% elektro a nepomôže Ti to.