globalmoto_duben_nolan





Téma: Pole, lúky
14.1.2021 v 00:57
Chcem sa spýtať čo je lepšie na jazdenie po poli lúkach a sem tam aj lesoch. Rozhodujem sa medzi ktm exc 300 a ktm sx 250 aké sú vaše názory na tieto motorky a ktorá je pocitovo silnejša?

1 reakcí na tento příspěvek Pole, lúky

14.1.2021 v 06:29 | Nahoru | #1
najlepsie sa po poli jazdi traktorom.

Pole, lúky

14.1.2021 v 06:51 | Nahoru | #2
Taky je důležitý mít pořádnej chránič páteře, až tě někdo vezme klackem po zádech

Pole, lúky

14.1.2021 v 07:26 | Nahoru | #3
jestli chceš jezdit pole a louky , tak si kup čtyřtakta.....
300 dvoutakt je super hračka , ale na těžší terén,nebo tratě.....

Pole, lúky

14.1.2021 v 07:41 | Nahoru | #4
Můj názor je, že by sis tu měl pročíst podobné dotazy a najdeš v nich všechny odpovědi ..

I když bych teda čekal, že když se člověk ptá, která je z těch dvou silnější, že má asi něco najeto, páč nic silnějšího už není ... a takovej člověk by se zas na takovou kktinu neptal.

Naposledy editováno 14.01.2021 07:42:52

(reakce na) Pole, lúky

14.1.2021 v 08:16 | Nahoru | #5
Komorerth> souhlas.. U nás mají všecky mašiny kamery. Motorkáře a podobně prejizdeče řeší PČR. A kupodivu docela úspěšně.

4 reakcí na tento příspěvek Pole, lúky

14.1.2021 v 08:51 | Nahoru | #6
Rozdíl mezi exc a sx je snad jenom homologace pro provoz na pozemních komunikacích...jinak snad žádný

Tříkilo jsem měl, slušná pila..

Na ježdění po polních a lesních cestách bych spíš volil něco, u čeho se servis dělá po kilometrech a ne po mth...kupříkladu pr4. Výkon sice nic moc, ale v terénu si myslím, že to bohatě stačí

Tyhle ostrý endura na hobby ježdění mi přijdou zbytečný..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pole, lúky

14.1.2021 v 09:40 | Nahoru | #7

selkie píše: Rozdíl mezi exc a sx je snad jenom homologace pro provoz na pozemních komunikacích...jinak snad žádný

Nie je tam rozdiel aj v prevodovke alebo naladení podvozku - a tým nemyslím len to, že SX má prepákovanie...?

selkie píše: kupříkladu pr4. Výkon sice nic moc, ale v terénu si myslím, že to bohatě stačí

Tyhle ostrý endura na hobby ježdění mi přijdou zbytečný..

Neviem, či by som radšej nešiel do SWM, o AJP som niečo počul, síce to boli PR5, ale neviem, či aj PR4 sú také... Jediná nevýhoda, že SWM aj mašiny typu CRF 250L sú dosť malé, takže sa človek obzvlášť pri náročnejšom jazdení proste viac unaví.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pole, lúky

14.1.2021 v 10:29 | Nahoru | #8
Metric> takhle do detailu jsem to nestudoval, ale sx bude tvrdší, exc je pořád "jenom" enduro..já na 08 přepákování neměl a necítil jsem nějakou nejistotu

Imho je enduro lepší, ale někdo chce racefeeling...

Co je špatně na pr5.? Měl jsem ji, kvůli vyššímu výkonu, ve výběru

(reakce na) Pole, lúky

14.1.2021 v 10:42 | Nahoru | #9
Nové (SX, nie EXC) už prepákovanie majú. Navyše mám pocit, že majú minimálne športovejšiu prevodovku, t.j. jednotlivé rýchlosti sú bližšie atď.

selkie píše: Co je špatně na pr5.? Měl jsem ji, kvůli vyššímu výkonu, ve výběru

Bavil som sa s chalanom z jednej motoškoly, ktorí ich používali, a tvrdil, že ich museli furt dokola spravovať, že isté diely boli proste tak vyrobené, že sa pokaziť v krátkej dobe museli. Ale týkalo sa to konkrétne PR5, ako sú na tom ostatné modely, ako PR3, 4, 7 alebo plánované SPR, ktoré asi vychádzajú zo SWM (tie tiež majú a nesťažoval sa), to nevedel.

Naposledy editováno 14.01.2021 10:58:38

Pole, lúky

14.1.2021 v 10:48 | Nahoru | #10
Exc prepakovani nemá, endura od husqvarny ano
Jo Sory vy se bavite o SX

Naposledy editováno 14.01.2021 10:50:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pole, lúky

14.1.2021 v 19:29 | Nahoru | #11

selkie píše: Rozdíl mezi exc a sx je snad jenom homologace pro provoz na pozemních komunikacích...jinak snad žádný

Tříkilo jsem měl, slušná pila..

Na ježdění po polních a lesních cestách bych spíš volil něco, u čeho se servis dělá po kilometrech a ne po mth...kupříkladu pr4. Výkon sice nic moc, ale v terénu si myslím, že to bohatě stačí

Tyhle ostrý endura na hobby ježdění mi přijdou zbytečný..



PR4 mám druhou sezónu, je to naprosto dokonalá motorka pro mě. Výborně ovladatelná v terénu, dobrý podvozek a brzdy, traktoroidní projev kdy táhne za každé situace a jako bonus naprosto minimální požadavky na údržbu, olej je jednou za 3000km!

Přes to všechno, pokud myslí Crmkař tím "pole a louky" jízdu v otevřeném terénu, 5ka, plný knedl, tak PR4 se na to nehodí. Ta motorka je bezva v těžkém terénu nebo pro pohodové bublání po horách. Mám k tomu 50L sadu brašen, čímž se z toho stane ultimátní všeterénní cesťák. Ale na poli, kde vytočená EXC 500 letí jak splašená, euforie se střídá s pudem sebezáchovy, tam bude PR4 nudná. Na 5ku má ta motorka špíčku výkonu kolem 50km/h, jasně, bude točit ještě na dvojnásobek, ale krouťák jde dolů a i v porovnání se 2T 125ccm to působí vydechle.

Samozřejmě, pokud myslí ježděním po loukách to, že bude drandit na pohodu 60kou a dívat se po přírodě, tak je PR4 dokonalý stroj.





Pole, lúky

14.1.2021 v 20:02 | Nahoru | #12
SX je motokros - motorka na trat.
EXC je enduro

z toho je asi jasny, ktera je vhodnejsi do lesa...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pole, lúky

14.1.2021 v 21:14 | Nahoru | #13

selkie píše: ..Na ježdění po polních a lesních cestách bych spíš volil něco, u čeho se servis dělá po kilometrech a ne po mth...kupříkladu pr4. Výkon sice nic moc, ale v terénu si myslím, že to bohatě stačí....


Navrhnout PR4 jako náhradu za 20kW CRM125R, kterou má teď, to nee ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pole, lúky

14.1.2021 v 22:36 | Nahoru | #14
Mr.Dreamer> díky za objektivní info.. Škoda tý rychlosti, jinak by to bylo geniální cestovní enduro

Co to je za brašny, sim tě..?

Naposledy editováno 14.01.2021 22:36:56

(reakce na) Pole, lúky

14.1.2021 v 22:41 | Nahoru | #15
Kohlstein> no, to je fakt...

Pole, lúky

14.1.2021 v 23:12 | Nahoru | #16
nejsu zadnej endurak, ale na sx se podle me umlatis,.. exc bude na tohle vhodnejsi..

(reakce na) Pole, lúky

15.1.2021 v 00:59 | Nahoru | #17

selkie píše: Mr.Dreamer> díky za objektivní info.. Škoda tý rychlosti, jinak by to bylo geniální cestovní enduro

Co to je za brašny, sim tě..?



Ono se to klidně rozjede i na 3ku, ta jednička je fakt pro jízdu krokem, takže můžeš dost změnit převody a dostaneš se na dost jiné rychlosti. Na styl - dovezu to někam a jezdím na několikadenní expedice od centrálního místa - je to podle mě ideální enduro. Stejně tak je to ideální stroj na objevování svého okolí. Nemá to závodní ambice, ale pro toho, kdo chce něco jako EXC 350, ale nechce ten motor, který je náročný na údržbu, je toto ideál. Je tam motor z CRF 230, trochu inovovaný, přifouknutý na 240ccm a s novým karburátorem, skvělý tahoun.

Brašny jsou také kapitola sama pro sebe. Toto jsou ROS 47l, líbilo se mi na nich, že mohu mít buďto jen ty boky nebo k tomu přidat ještě ten vrchní díl. Vyrobil jsem si upnutí vepředu na rám, z boků na boční plasty a vzadu na zakončení podsedláku. U AJP je trochu nevýhoda, že to má nádrž vzadu, takže je kvůli tankování musím posouvat. Pokud bys z toho chtěl mít ultimátní cesťák, musel bys dozadu přidělat alespoň trochu lešení, ale na dlouhé cesty mám KLR, takže pro mě to nedává smysl...

1 reakcí na tento příspěvek Pole, lúky

16.1.2021 v 21:20 | Nahoru | #18
Ajp pr5 po 2600km, známého...

(reakce na) Pole, lúky

16.1.2021 v 21:51 | Nahoru | #19
Králík.> Tak proto měly všechny PR5 na bazaru najeto 3000km (dokud tam nějaké vůbec byly ) - po kontrole ventilové vůle to první majitel nějak seřídil a rychle s tím pryč!
Udivuje mě (kecám, u Číňana se nedivím ničemu), že ten spalovací prostor nemá žádné antidetonační štěrbiny, takže proč by se ty přežhavené výfukové ventily nezatloukly detonacema do sedel, že?
Pro porovnání, spalovací prostor Husqvarna 310 (zdroj ebay)

A spalovací prostor Zongshen 250 (zdroj aliexpress)

Pole, lúky

16.1.2021 v 22:52 | Nahoru | #20
Informací o možných problémech PR5 jsem si vyslechl už dost, byl to jeden z hlavních důvodů, proč jít do PR4 . Samozřejmě většina PR5 šlape v pohodě, ale těch problémů je dost.

(reakce na) Pole, lúky

18.1.2021 v 21:11 | Nahoru | #21
Kohlstein> to crm ma na brzde odmerané 31kw
Ma to kit 190cm3 od malossi a ladeni výfuk arrow.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pole, lúky

19.1.2021 v 01:05 | Nahoru | #22

selkie[b píše: ]Rozdíl mezi exc a sx je snad jenom homologace pro provoz na pozemních komunikacích...jinak snad žádný[/b]

Tříkilo jsem měl, slušná pila..

Na ježdění po polních a lesních cestách bych spíš volil něco, u čeho se servis dělá po kilometrech a ne po mth...kupříkladu pr4. Výkon sice nic moc, ale v terénu si myslím, že to bohatě stačí

Tyhle ostrý endura na hobby ježdění mi přijdou zbytečný..


Typický pohled amatéra. Enduro je cross se světlem...
Sorry, ale to není pravda. Převody, podvozek, naladění motoru, vše je jinak. Zbytek popsali ostatní...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pole, lúky

19.1.2021 v 06:55 | Nahoru | #23
prackarr> to už jsme dávno řešili, profíku ale chápu, že ses musel přijít ukázat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pole, lúky

19.1.2021 v 09:08 | Nahoru | #24

selkie píše: prackarr> to už jsme dávno řešili, profíku ale chápu, že ses musel přijít ukázat

Jý věděl, že to vezmeš osobně....
Na to, že jsme to řešili, meleš pořád ty stejné sračky, divné...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pole, lúky

19.1.2021 v 15:13 | Nahoru | #25
prackarr> nepochopil, nepřekvapil....pořád stejná písnička, už mě moc nebavíš.. Tak pa

(reakce na) Pole, lúky

19.1.2021 v 18:39 | Nahoru | #26

selkie píše: prackarr> nepochopil, nepřekvapil....pořád stejná písnička, už mě moc nebavíš.. Tak pa

ale já vím, že jsi nepochopil. A o překvapení nemůže být taky řeči. Pořád stejný kaprál. Tak pa.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Proc ma 4t oproti 2t v zakladu siln... KTM EXC 300 Norous123 28 22.2.2024 v 13:05 premikp
Cestovani na lehkem enduru KTM EXC 300, Husqvarna WR 300, Beta EVO 300 2T, Gas ... jirka-čz 28 26.1.2024 v 09:46 Metric
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Klíček zapalování KTM EXC 300 2019 ... KTM EXC 300, KTM EXC 300 E, KTM EXC 300 Six Days MalejMazel 14 23.1.2024 v 13:16 ktm525smerák
Sroub volnobehu KTM TPI KTM EXC 300 Norous123 4 10.1.2024 v 17:12 Metric

TOPlist