2 reakcí na tento příspěvek Při nabíjeni sepne čerpadlo
Ad pozar - myslim, ze toho se bat nemusis, jsou tam clanky zalozene na lifepo4 chemii a zkousel jsem je zamerne privest k pozaru - zkrat, prebiti i mechanicky pruraz a proti modelarskym lipol jsou uplne bezpecne, zadne zahoreni se nekona.
2018 jeste ktm pouzivala svoje aku ktere jsou slozene z kovovych 18650 clanku samsung, ty jsou uplne bezpecne, ted uz tam davaji levnejsi baterky ala xracer, jmt apod ktere obsahuji lipol "pytlicky", ale i ty jsou na lifepo4 technologii a take jsem je nedonutil zahoret.
Do mx/hard enduro motorek se liion davaji v serii uz asi od 2017... ktm/hqv ji mela uz v tom roce, yamahy zhruba nejak podobne... tusim, ze i nova africa ji muze mit - za priplatek
Naposledy editováno 03.01.2021 10:27:40
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Při nabíjeni sepne čerpadlo
assassin píše: Cuir: ja jsem ty nabijecky netestoval, ale par jsem jich videl a ty desulfataci poustely jen kdyz nadetekovaly problem u baterky - nevim jestli to berou jen podle nizkeho napeti nebo vnitrniho odporu... kazdopadne na liion by se to spustit nemelo. Pokud tahle nabijecka pousti ten rezim automaticky, tak opravdu na liion vhodna neni.
Ad pozar - myslim, ze toho se bat nemusis, jsou tam clanky zalozene na lifepo4 chemii a zkousel jsem je zamerne privest k pozaru - zkrat, prebiti i mechanicky pruraz a proti modelarskym lipol jsou uplne bezpecne, zadne zahoreni se nekona.
2018 jeste ktm pouzivala svoje aku ktere jsou slozene z kovovych 18650 clanku samsung, ty jsou uplne bezpecne, ted uz tam davaji levnejsi baterky ala xracer, jmt apod ktere obsahuji lipol "pytlicky", ale i ty jsou na lifepo4 technologii a take jsem je nedonutil zahoret.
Do mx/hard enduro motorek se liion davaji v serii uz asi od 2017... ktm/hqv ji mela uz v tom roce, yamahy zhruba nejak podobne... tusim, ze i nova africa ji muze mit - za priplatek
Jak je to se zahrivanim pri nabijeni tehle baterek? Nemaji se vyndat z motorky prave kvuli vetrani ?
Ja mam danou v caferaceru LifePo4 a jsem s ni maximalne spokojenej, ale pri nabijeni se docela zahriva, ale mam tam danych jen 5canku, takze to neni uplne klasicky fabricky vyrobek zality v plastu a je mozne ze pri nabijeni klasicke fabricke baterky to maji vyresene a k takovemu zahrivani nedochazi.
co se tyka nabijecky, tak se domnivam, ale nemam to potvrzene, ze nabijecka bez zadanych udaju nema jak relevantne poznat hodnoty baterky na to aby byla schopna adekvatne spustit nebo nespustit desulfataci.
Mam na dilne pomerne moderni merak na baterky a to i ty motocyklove a bez zadani hodnot a nebo se spatnym zadanim hodnot to dost ovlivni vysledek. Takze i dost pochybuju, ze by tak mala nabijecka byla tak inteligentni, kdyz muj merak je tak dvakrat vetsi a Xkrat drazssi, nez nabijecka od CTEK :) Proto bych od toho moc inteligence neocekaval.
Takze to bude brat jen podle napeti na baterce a to znamena ze vybita baterka a pokus o desulfataci je v podstate automaticky krok, ktery klasickym akumulatorum neuskodi. A hlavne CTEK ma primo nabijecu na Li-ion a tady tyhe moderni baterie LIfeo4, ktere uz tento desulfatacni krok nemaji.
No jsem zvedav jestli si tohle vsechno vubec autor vlakna precte.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Při nabíjeni sepne čerpadlo
Naposledy editováno 06.01.2021 22:01:06
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Připojení chcípáku KTM EXC 350 F | Marek002 | 4 | 18.3.2024 v 14:44 Stříbo |
KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F [1, 2] KTM EXC 350 F, KTM EXC 500 F | kika. | 42 | 16.3.2024 v 12:53 krokoš |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
KTM EXC-F 350 2011 Startuje špatně KTM EXC 350 F | Vlastik177 | 18 | 17.1.2024 v 18:53 Vlastik177 |
Exc-f 350 2016 KTM EXC 350 F | Pihera | 3 | 15.12.2023 v 10:49 ja1 |