Jak to máte s dovolenou v zahraničí? Jedete vždycky jen a pouze na moto, protože člověk je tak víc součástí měnícího se okolí, nebo jsou dovolené, kdy chcete být přeci jenom víc schovaní, takže sáhnete po offroadu.?
Jaký jsou vaše důvody.?
Kjá začnu; do zahraničí jezdím jenom na mašině, a to z důvodu, že se se svým Patrolem tak daleko bojím :D ale doposud jsem ani nepocítil potřebu, abych musel jet autem, spíš je to zvědavost..
Jinak po Čechách jezdím autem zdatně. Jednu dobu dokonce každý víkend. Dost mě to baví, ale příhodnejch cest je tu málo, takže si člověk koleduje... Ale jinak je to paráda! V tom autě člověk nikam nespěchá a má čas vejrat okolo..
Naposledy editováno 28.12.2020 07:36:39
1 reakcí na tento příspěvek Offroad vs enduro, jak to máte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad vs enduro, jak to máte
1 reakcí na tento příspěvek Offroad vs enduro, jak to máte
A za mlada :D jsme toho se stodvacou taky vyjeli dost...a delali takovy veci, ze nechapu, jak jsem se dneska mohl ve zdravi dozit...:D
E: stodvaca(105 atd., vystridalo se spousta motoru :)), byla v nadsazce, pravym offum se samo nemuze rovnat...ale prdel byla...:)
Naposledy editováno 06.01.2021 22:10:02
2 reakcí na tento příspěvek Offroad vs enduro, jak to máte
lehka prave je, to byl jeden z rozhodujicich parametru (samo taky aktualni nabidka v te dobe, + ze zrovna byla k mani dlouha = zavazadla), na vyjezdy je to vyhoda, patrol ma vetsi vykon ale i vic vazi.. takze driv hrabe..
jinak souhlas, i nevykonna stopetka zvladla ze jsme nechapali.. nejaka jizda po louce - vubec zadnej problem (jednou jsme teda tahali kolo z diry na slovensku, to bylo vtipny)
Petr> jo to jo, ale to neni nic z tech tri,.. jasne ze treba LR idealne s naviakem z prevodovky by byl super, ale to uz je jak assassin s tim transporterem,.. leda na obrazku s prisnym offem na zvednutym spodku se zas poseres se nekam dostat, jet s tim par set km po dalnici je za trest (..teda ne ze by to s fronterou nebo patrolem bylo vylouene za vodmenu.. i ta s "drapakama" jede kilo a dela strasnej bordel)
Naposledy editováno 06.01.2021 22:03:41
https://www.youtube....h_query=L300+offroad
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad vs enduro, jak to máte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad vs enduro, jak to máte
selkie píše: kerut> Patrol nemá výkon.. Ta nejrozšířenější 2,8 je slabá a přehřívá se, smysl má 3,0 z BMW, ale to je minimálně 150 tis, a je ve hvězdách, zdali tam ten motor půjde oficiálně zapsat..
Jetý 3.0D z BMW se dá koupit za 30, napr: https://auto.bazos....57d30-530d-motor.php urcite to ale bude vyzadovat buďto převařit/frézovat zvon Patrolí převodovky nebo vyřešit napojení BMW převodovky na rozvodovku Patrolu.
Pokud se to ale s tím motorem BMW v Evropě nikdy neprodávalo, nedovedu si představit, že by ho tam někdo dnes dokázal zapsat. Takže jednou za 2 roky tam na STK strčit původní motor. Ne že by to nešlo udělat za den, ale je to opruz.
Ta L300 (neznal jsem) působí dojmem, že se to musí každou chvíli převrátit. Co jsem rychle koukl do inzerce, ceny jsou užitkové = levné jsou jen ty, co už jsou spíš zralé do šrotu, jako u všech dodávek. Nejak furt nevidím důvod proč volit terénní dodávku místo teréňáku. Tedy pokud v tom nechci vozit postel a "záchranný modul" v podobě lehkého endura.
Naposledy editováno 07.01.2021 12:50:04
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad vs enduro, jak to máte
Skříň je lepší z Patrolího 3,0 d...ale sichr se musí udělat fréma
Dokonce jsem v tom viděl i Cumminse, ale to už mi přijde moc těžký..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad vs enduro, jak to máte
ohledne motoru, kontroluje to nekdo nekde ? na frontere dycky prolejzaj dukladne podvozek, prudej s pridavnejma svetlama, prudej s druhou baterkou, ale motor (krome emisi amozrejme) nikdo nikdy neresil,.. dokonce i fous sirsi gumy kupodivu prosli celkem bez povsimnuti (nejaky traktorovy drapaky bych tam na STK samozrejme nedaval)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad vs enduro, jak to máte
selkie píše: Deadman> no jo, jenže ono to celý právě není jenom o motoru. Něco jsem zkouknul u Poláků, ten motor očešou o elektroniku a ekobastly a nechají tam jenom to nejnutnější. ...
To by mě celkem zajímalo, jak ten motor očešou o elektroniku. V tom motoru jsou elektricky ovládaný vstřikovače a hromada čidel.
Nemám zkušenost s M57, ale s benzínovým M54 - tam je řídící jednotka velmi dobře programovatelná a konfigurovatelná: Můžeš odstranit EWS aby to běželo v jakémkoliv autě, mužeš tam nastavit, jestli to má lambdy i za katalyzátorama (např pro neorigo svody bez katu), jestli to má sekundární vzduchový systém (ekokurvítko), můžeš tam naprogramovat libovolný VIN a jak se to má identifikovat diagnostice, můžeš si přeprogramovat mapy všeho. Divil bych se, kdyby tohle všechno nešlo u M57.
Potřebuješ na to tedy jiný programátor připojený přímo k řídící jednotce, přes diagnostiku spousta z toho nejde (změna VIN atd)
Co z toho Poláci odstraňují? EGR, DPF? Víc tam toho snad není.
Nicméně u Poláků by mě nepřekvapilo ani kdyby tam nabastlili mechanické vstřikování z traktoru. Už jsem u nich viděl BMW R1200 s nabastlenýma karburátorama a kladívkové zapalování s odstředivým regulátorem. Normálně s tím jezdili i na srazy do ČR.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad vs enduro, jak to máte
Ale souhlas s tím, že to jsou ďáblové
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Offroad vs enduro, jak to máte
selkie píše: Deadman> zkoušel jsem to video najít, ale jsem marnej. Je dost dobře možný, že jsem jenom špatně rozumněl a jenom to "vypínají"..
Ale souhlas s tím, že to jsou ďáblové
nonono!