globalmoto_duben_nolan





Téma: husqvarna supermoto NA TP
23.12.2020 v 12:49
Ahoj, přemýšlím nad koupí moto a chtěl bych jí využít jak do terénu tak na silnici. Jedná se o husqvarnu fe 250. Chtěl bych se vás zeptat jak by se dalo do TP zapsat motardová kola.
PS: na toto téma jsem našel fórum, ale tam se objevilo řešení pouze pro KTM.
Předem děkuji za normální odpovědi.

husqvarna supermoto NA TP

23.12.2020 v 13:00 | Nahoru | #1
cau, klidne napis PM, zapis kol je malickost. PS dvepade na motard je uplna picovina

1 reakcí na tento příspěvek husqvarna supermoto NA TP

23.12.2020 v 14:39 | Nahoru | #2
FE 250 na enduro ježdění a něco úplně, ale úplně jiného na silnici! Vlastně nechápu, proč chce mít někdo doma jenom jednu motorku, dělat z toho univerzál a ještě tak hloupě, jakože si řekne: Dneska je sluníčko, tak si dám před vyjetím na hodinu technickou rozcvičku a přehodím kola, brzdy a řetěz.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) husqvarna supermoto NA TP

23.12.2020 v 15:05 | Nahoru | #3
Kohlstein> Chápu že to není nejlepší mít univerzální motorku, ale problém jsou peníze. Jako student nemám šanci uživit 2 motorky.

(reakce na) husqvarna supermoto NA TP

Skvělá odpověď, děkuji! 23.12.2020 v 15:15 | Nahoru | #4
HardSilnica> Měl jsem to podobne a chvili jsem provozoval te410 na motardovejch kolech - nuda, slabá motorka.

Zjistil jsem, ze na motardu se svezes jen na okruhu a pak nema smysl s nim jezdit po silnici.

Kdyz jsem zacal jezdit na okruhu tak jsem jednu sezonu prehazoval motarda na krosku a zpet, kdyz uz vi clovek jak na to tak to jde za 20min. Mel jsem dvoje kola, dve přední brzdy, dva řetězy a dvoje přední plasty. Jezdil jsem mx podvozek, prvni sezonu myslim moc lidi limitovat nebude.
Kdyz jsem predelal podvozek na SM uz na tom MX jezdit neslo a prikoupil jsem druhou moto (stejnou)

Enduro podvozek je měkčí a jeho limity na trati najdes rychleji.

To jen pro inspiraci, me take tohle rikali na zacatku a nevěřil jsem a musel jsem si to projit komplet. To jen kdyby sis to chtel treba zkrátit

Naposledy editováno 23.12.2020 15:16:40

husqvarna supermoto NA TP

23.12.2020 v 15:27 | Nahoru | #5
Fe250 je na motarda málo....
Jinak souhlasím s assassinem...take jsem přehazoval kola a i když to byli jen max. 3x za sezonu tak je to opruz a po předělani podvozku na sm už to nebylo na bahně ono.
Pořidil jsem 2 moto a je vyřešeno.
Ono se od toho nenechá odradit asi nikdo...já jsem tim taky prošel

Naposledy editováno 23.12.2020 15:27:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) husqvarna supermoto NA TP

23.12.2020 v 16:33 | Nahoru | #6
HardSilnica> Jako student nemáš možná šanci uživit ani tu TE250. Zvlášť, když už při pořízení ze sebe vysypeš úplně všecho. Za kolik to je, co máš v merku, za 100? Nechceš se podívat po něčwm civilnějším?

(reakce na) husqvarna supermoto NA TP

23.12.2020 v 17:29 | Nahoru | #7
Kohlstein> Na bazoši je Huska FE 250 2015. Mám rozpočet 75-100k. Teď mám yamahu yzf r125. (je to malá hračička ale na vyblbnutí taky dobrý)
Kamarádi mi párkrát pučili jejich endura a dost se mi to líbilo, takže bych chtěl taky nějaký splašit.

2 reakcí na tento příspěvek husqvarna supermoto NA TP

23.12.2020 v 17:57 | Nahoru | #8
A neuvažoval jsi o něčem dvoutaktním za polovinu až třetinu ceny té FE250? Třeba WR125 , která v je tomu výkonem rovnocenná ?




2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) husqvarna supermoto NA TP

23.12.2020 v 18:04 | Nahoru | #9
Kohlstein> Radši bych 4T. Dost uvažuji nad touto KTM - https://motorky.baz...90/ktm-250-exc-f.php . Ale pak jsem koukal po dalších a na té husce mě zaujalo že to je 2015(skoro nová motorka) a že to má vstřikování.

2 reakcí na tento příspěvek husqvarna supermoto NA TP

23.12.2020 v 18:47 | Nahoru | #10
Za 100 litrů jsem kupoval půl roku starou crf 250 L.
Jenže jsem kouknul do inzerce a jsou všechny pryč .

(reakce na) husqvarna supermoto NA TP

23.12.2020 v 19:03 | Nahoru | #11
Kohlstein> Na tu jsem taky koukal vypadá hezky a za ty prachy co teď prodávaj na bazoši mi je obcas

(reakce na) husqvarna supermoto NA TP

23.12.2020 v 19:05 | Nahoru | #12
Frantacz> Ty jo na tom jsem jel a připadalo mi to hrozně líný asi jsem zhejčkanej ale přece jenom jsem od toho čekal víc rok 2015 to byl.

(reakce na) husqvarna supermoto NA TP

23.12.2020 v 19:07 | Nahoru | #13
HardSilnica> ono stejně to co ušetřiš tak většinou vrazíš do ty motorky

(reakce na) husqvarna supermoto NA TP

23.12.2020 v 21:01 | Nahoru | #14

HardSilnica píše: Kohlstein> Radši bych 4T. Dost uvažuji nad touto KTM - https://motorky.baz...90/ktm-250-exc-f.php . Ale pak jsem koukal po dalších a na té husce mě zaujalo že to je 2015(skoro nová motorka) a že to má vstřikování.


Proč myslíš, že je o 200 tisíc levnější, než nová? Protože se dá očekávat velká investice! Zajímavé je, jak mlaďoši, kteří na vypůjčené přejeli dvě příkopy a jednu jetelinu, hned potřebují EXC. Aby před ostatníma vypadali?
Tuhle jsem četl od Rogera De Costera, který teď dělá manažera pro KTM v USA, že výkon motorů u 450 je na hranici zvládnutelnosti a víc není potřeba, na rozdíl od čtydobých 250, které jsou vybičované na maximum a jejich údržba je pak pekelně drahá, a do špičkové motorky ve 250 je potřeba nasypat a sypat dvakrát víc, než do stejně úspěšné 450. Ale neber to tak, že bych ti 450 doporučoval, to ani náhodou.

Naposledy editováno 23.12.2020 21:08:19

husqvarna supermoto NA TP

24.12.2020 v 07:19 | Nahoru | #15
Čau, tak sa to tu prehodilo z kolies na výber motorky. Ako som už písal, zopárkrát, takáto sranda, čo chceš kúpiť sa kupuje už len z čírej rozkoše a jednoznačne ako druhá motorka na zábavu - blbnutie-prasenie. Tiež som týmto prešiel, ale mám na jazdenie Suzuki GSX 750 a k tomu som si dokúpil zhodou okolnosti HQ TE 449 , striekačku. 450. Rok výroby 2012. Vraj 70 MTH. Keby , že kupujem novú tak jednoznačne 250 , úplne stačí , ale starý vergeľ by som tipoval, že 450 je menej uťahaný . Ono, aj tak je to dodrbané nesprávnou úrdžbou , poničené atď. Ide o to, že si kúpiš niečo, čo ťa finančne zničí a hlavne sa NEPOVOZÍŠ. Preto, lebo nebudeš mať prachy na vrážanie do křápu. Moja má stiahnutý výkon výrobcom z 45 kW na 30 kW, znížením otáčok z 9000 na 6500 , upravou sania, takže je predpoklad akej takej životnosti. Pár mesiacov po kúpe som si trhal vlasy a trápil som sa. Teraz už to je fajn, už sa vozím. A pozor na fotke vyzerajú všetky fajn, po kúpe , jojoj. Ešte, ja som mal výhodu, že si viem ten šrot opraviť a servisovať. Napríklad po kúpe , som to nakopol dva krát a koniec. Štartér. Nový 6 800 Kč. Žiadna oprava štartéru, žiadne diely len komplet nový. Len dostať sa k nemu , a neponičiť ďalšie veci okolo toho, nenarobiť škody za xy peňazí je problém. Ja som to zreparoval s Božou pomocou, ale to bola jedna z mnohých vád, spôsobených nie opotrebením, ale nesprávnou údržbou, toto urobili wapkou , natlačili vodu do štartéru a zhrdzavel držiak uhlíku, zasekol sa uhlík, na skoro novom štartéri.
teda záverom, keď to nevieš servisovať a ani tvoj foter, tak si kúp niečo na vozenie a nie na finančné zrujnovanie. To ešte nepíšem o servisných intervaloch , výmene olejov a filtrov a bežnej údržbe podvozku a bla, bla bla. Pneu, do terénu štuple , na ceste ich zničíš po pár jazdách.

husqvarna supermoto NA TP

24.12.2020 v 07:25 | Nahoru | #16
To isté.

Naposledy editováno 24.12.2020 07:28:15

(reakce na) husqvarna supermoto NA TP

28.12.2020 v 11:30 | Nahoru | #17
Frantacz> Problém je, že ak to zoberieš niekam inde než na poľňačku, veľmi rýchlo narazíš na limity.

Ono moc alternatív - motoriek, s ktorými by sa dalo dobre jazdiť v teréne a zároveň by si nemusel meniť olej čo pár hodín - nie je, o PR5 som sa bavil s niekým, kto to mal v práci (motoškola) a že sa im furt kazili, iná alternatíva k ostrému mi nenapadá. Pochopiteľne s ostrým sa padá, nikto si to nekupuje preto, aby jazdil výrazne pod svojími limitmi.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist