bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hledám špínu na vybrané motorky
Po tématu jestli SD1290 nebo BMW S1000R jsem to zase přehodnotil. Nechtěl jsem zadávat nové téma, ale editace původního, ho nechala vzadu bez povšimnutí tak, že jsem měl problém ho najít sám, tak budu plevelit znovu.

Samozřejmě vím, že dokud se nesvezu, nesednu atd. tak je to všechno jen teoretické, ale vždy se snažím zjistit co nejvíc. Takže nechci aby někdo řešil výběr za mě a řekl, kterou jo a ne, ale zjistit o těch modelech co nejvíc, no není napsané v testech novinářů, protože dostali do rukou novou mašinu a kdo ví, kdo jim ji ji poskytl a čím jsou zavázáni, ani ti, co tu motorku měli, protože naprostá většina v databázi je stylu "dovezl jsem si ji, splnil se mi sen a za těch 100km, co jsem s ní dal, vím, že to bude láska až za hrob" - aby to stejné pak bylo u další motorky. Prostě špatné recenze a zkušenosti nikdo moc nepíše. Takže já bych potřeboval ty mou vybraná mašiny spíš zdrbat a upozornit na chyby. Recenzí po x letech užívání moc není. Dosavadní výběr.

BMW K1300R - kdysi dávný sen. Jsem normálně rostlí chlap, takže skoro 2m a metrák a na výstavišti, kde to byla tehdy novinka, jsem se na cítilskvěle. Jenže to byla první a poslední zkušenost. Někdo vychvaluje podvozek, někdo ho haní (není cítit atd.). Taky cena je vysoká a za min 200t je mašina tak 10 let stará. Závady jsem nic moc nenašel, snad spojka (ale to spíš u K1200) ložisko v kardanu? Víc jsem toho moc nenašel. Fóra na BMW jsou skoro vždy jen na GS. Jestli někdo má víc informací, ohledně ročníků atd. budu moc rád.

Suzuki GSX-S1000 - taková popelka. Za rozumné peníze jde koupit prakticky nová. Tabulkově vychází dobře (hmotnost/výkon/cena), vzhled neurazí. Nevýhody brzdy, otázka připevnění zavazadel. Četl jsem dlouhodobou recenzi borce tuším z NZ a ten psal, že i když neměl jediný problém, tak to byl spíš sňatek z rozumu a za celou dobu se nezamiloval. Nemůžu si pomoc, ale pořád z ní mám takový pocit. Na druhou stranu motor chválí a mít skoro novou mašinu....

Kawasaki Z1000 - mám rád tu značku, Z1000 se mi libí, ale jak v tabulkách, tak v hodnocení je těžká a motor hodný. Samozřejmě další neduhy/vlastnosti naháče - jak kufry (nechci Z-SX) a jak se na ni vlezu (ale to je u všech kromě K1300 stejné)

Yamaha MT-10 - chvilku to vypadalo jako vhodné pro mě. výkon, možnost cestovat a na vzhled bych si zvykl (mám rád, když to má nějakou osobitost). Ale má prostě strach z toho, že motor odejde. Tady o tom psal jeden, na zahraničních jsem jich našel taky pár, včetně hodnocení ojetých motorek, kde na toto upozorňují. Někomu klekl po 5t, jinému po 30, většině vůbec. Prostě mám strach, že bych z na to celou dobu myslel a poslouchal každé ťuknutí.

KTM Superduke 1290 - za prvé je už mimo finance a za druhé se chci vrátit k 4V. Možná kdyby se něco ukázalo a já zjistil, že je to úplně odlišné od LC8, tak jo, ale to asi neklapne. Jinak krásná moto.

BMW S1000R - i když předchozí favorit, tak asi taky nic. Jsem klasický jezdec kolem komína + 1-2x za sezonu někam dál a to se na ní prý moc nedá. Do toho neexistuje možnost na ni dostat kufry, jen tašky, nulová ochrana před větrem, no prostě nahatý supersport.

Takže bud rád za každou a nejlíp negativní zkušenost. Jak jsem psal, pozitivních je všude dost, ale asi (určitě) stárnu a přibývá negativních zkušeností, tak je čekám i jinde.


Naposledy editováno 22.12.2020 13:15:34
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám špínu na vybrané motorky

9.1.2021 v 09:46 | Nahoru | #61
Gahan37> jj, kuzi uz taky mam. Dik

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám špínu na vybrané motorky

9.1.2021 v 10:28 | Nahoru | #62
Gahan37> Víš co stojí sloní kůže a jak škaredě vypadá?

(reakce na) Hledám špínu na vybrané motorky

9.1.2021 v 11:36 | Nahoru | #63
Kohlstein> Pořad lepší než se na okruhu “oloupat” z textilu. Ono je jedno jak člověk narostl, hlavně že oblečení sežene nebo nechá vyrobit na zakázku

(reakce na) Hledám špínu na vybrané motorky

9.1.2021 v 11:36 | Nahoru | #64

Kamil_XJR1300 píše: Gahan37> jj, kuzi uz taky mam. Dik


No mě to přišlo že to báwo je na kevlarky moc rychlý

Naposledy editováno 09.01.2021 11:37:12

(reakce na) Hledám špínu na vybrané motorky

12.1.2021 v 21:54 | Nahoru | #65
mmks> Založil jsi téma, tak ho udržuj trochu v tahu, chlape! Jsem zvědavý, kam se dostaneme.

3 reakcí na tento příspěvek Hledám špínu na vybrané motorky

13.1.2021 v 08:15 | Nahoru | #66
tak já už jsem se dostal, respektive dostal jsem spoustu odpovědí, na které jsem se vůbec neptal
- zjistil jsem, že mám bachor, protože kdo je vysoký, musí být i tlustý. Autor zřejmě výrobce konfekčních kalhot, kde tuto filozofii taky uplatňují
- zjistil jsem, že nevím co chci, protože nechci Katanu, i když ve výběru mám samé "nové" naháče a toto je polokapotované retro
- zjistil jsem, že existuje Triumph, který v brzku zařadím do výběru, protože jsem o něm dosud neslyšel
- zjistil jsem, že jsem v podstatě manekýn, protože mě zajímá, jestli se na motorku vůbec vlezu, protože mě zajímá jak budu vypadat na benzině.
- no a nakonec i když jsem x krát zdůrazňoval, že nechci po nikom rozhodnutí a radu co koupit, jen sháním co nejvíc informací hlavně ke spolehlivosti motorek, tak jsem získal spoustu rad co si mám koupit od Renaulta po cestovní enduro.

Kromě toho se naštěstí ukázalo pár příspěvků k věci. Částečně na základě nich ale hlavně různých zahraničních fór, kde jsem zjistil, že nejsem jediný nesvéprávný debil, ale podobnou otázku řešilo x dalších lidí jsem na tom zatím v žebříčku takto.

1) BMW S1000R - množství výbavy, kladné testy a recenze. X lidí popisuje projev jako nudný, na druhou stranu, x lidí popisuje 2V jako super zábavný a já to tam tak necítil, takže jestli je tím charakteristický 4V motor, tak mě to vyhovuje víc. Budu jezdit sám, takže zavazadla tam nějak dostanu, možná půjde udělat i držák na boční kufry, pár lidí už to tak vyřešilo.

2) BMW K1300R - dlouho favorit, utekla mi krásná v Německu. Jenže je vzhledem k ročníku, km a výbavě mnohdy dražší než třeba to S1000R. Do toho ještě otázka servisu, kde nevím, jestli k odlišnosti podvozku apod. by základní servis uměl někdo jiný než právě BMW. Největší mínus je tam ale délka a váha. Našel jsem x příspěvků ze zahraničí, kde právě z K1300 přestupují na S1000R a jsou spokojenější, někteří třeba mají obě a tvrdí, že Káčko už ani nevytáhnou, protože je prostě míň obratná. Musím si taky přiznat, že většinu Km ujedu kolem komína, nějaký delší výlet je tak 1-3x do roka a to stejně je denní nájezd do 500km, takže ten plus Káčka ve stabilitě, pohodlí a zavazedlech, bych moc nevyužil. Ale pokud by se objevila nějaká zajímavá.....

3) Suzuki GSX-S1000 - možná pokud by se ukázala nějaká v dobrém poměru cena - ročník - km, ale teď v inzerci nic moc není a ten rok je tam zajímavý spíš pro případný další prodej, protože prostě třeba to BMW i když 2014 je koncepčně daleko před Suzou, která je v podstatě holátko. Neříkám, že je to špatně, doteď jsem žádné asistenty atd. neměl a nechyběly my, jen prostě za své peníze chci dostat co nejvíc

4) KTM SD 1290 - krásná motorka, ale na mě asi fakt malá, 2V mě nezaujal a i když jsem s 990SM neměl v podstatě žádné vážné problémy, tak co fandové považují za vlastnost, tak mě prostě sralo (vibrace, složitější servis, některé často se opakující závady atd.) Ale našel jsem dokonce cenově přijatelné GT, výbava, záruka atd. ale prostě tam motorka se mi vůbec nelíbí. Ale úplně to taky nezatracuju, třeba na živo to bude lepší. Svoji první ZRX s hranatou kapličkou jsem taky na první pohled zatracoval a pak tvrdil, že je to nejkrásnější klasický naháč.

5) MT-10 jsem úplně kvůli problémům s motory zavrhl. Samozřejmě může to být 1 ze 100, ale to bych riskoval tak možná u nové motorky se zárukou

6) Z1000 - Asi něco jako Suza, ale proti ní prohrává výkonem, váhou a dokonce i cenou, takže kromě toho, že mám tu značku z nějaké nostalgie rád, tam nevidím další plusy.

Naposledy editováno 13.01.2021 08:17:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám špínu na vybrané motorky

13.1.2021 v 09:32 | Nahoru | #67
mmks> S tím bachorem to bylo tak, že jsem jen reagoval na obrázek vyhublé tyčky z toho cycle-ergo, aniž bych měl v úmyslu to na někoho konkrétního směřovat. Měl jsi napsat, že k tobě ten obrázek sedí a bylo by.
Takže pokud se na BMW S1000R nenajde žádná špína nebo lepší varianta k němu, tak to bereš?

Hledám špínu na vybrané motorky

13.1.2021 v 09:44 | Nahoru | #68
Dostalo se ti myslím odpovídajících odpovědí na takový dotaz. Spolehlivost sis dohledal na zahraničních fórech, což je správný krok, co ti bude sedět ti nikdo neřekne a co si máš nakonec vybrat, to taky ne. Rozčiluješ se zbytečně, jak kdo zaseje ... ;o)

A zrovna teda S1000R mi nepřijde o tolik větší než jiné nahaté motorky. Každopádně ať jsi hlavně spokojený

Hledám špínu na vybrané motorky

Skvělá odpověď, děkuji! 13.1.2021 v 09:55 | Nahoru | #69
Tak já se rozhodoval dost podobně jako ty.

Tak kdybych to mohl nějak sepsat podle toho na čem jsem se svezl a můžu to nějak objektivně posoudit.

Nejlepší kompromis asi bude Zed, protože se dá cestovat, motor je naprosto nezáludnej, ale zase nenadchne....já bych osobně nechtěl něco co nejede a nemá to duši.

Na zábavu bych si vzal asi MT10- je to prostě hbytej naked, co chce pořád na zádá, do zatáček padá úplně parádně, hodně dobrej poměr toho co dostaneš za peníze. na delší cesty je to na hovno, jak pro řidiče tak pro batoh

SD1290r, tady je zábava, cestovní, .... motorka ti nabídne asi všechno co chceš, ale je to 2V, takže všechny +- s tím spojené.

S1000R - letí to, ale to je všechno...asi na motor nejlepší, aspon pocitově...ale ses na to zlomenej, krátké kvalty, prostě kolik komína super, na zbytek je to na nic.

Sůza - pravděpodobně nejlepší cena za co nejnovější motorku, ale je to něco jako zed, jen bych řekl, že to jede možná líp od spodku, ale jako celek horší jako zed.

Touno - až od roku 016 normální a neporouchové stroje, jednostranně zaměřená motorka, rychlá, přesná, na rozjebané silnici dost tvrdá, ale motorově asi to nej z této party.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám špínu na vybrané motorky

Skvělá odpověď, děkuji! 13.1.2021 v 10:01 | Nahoru | #70
mmks> píšeš o velikosti DUKA, myslím, že ze všech těch motorek co tady máš je to právě ta největší. Je teda úzká, ale co se táče pohodlí, tak paráda...krom toho BMW tady není cestovější na výběr pokud si chceš na duka sednou, tak se klidně napiš, zase nebydlím tak daleko

(reakce na) Hledám špínu na vybrané motorky

13.1.2021 v 10:13 | Nahoru | #71
Kohlstein, Animals21> ale já to beru naprosto v klidu a rozhodně se nerozčiluju a už vůbec ne kvůli tomu, jestli mám vanu, nebo jestli patřím spíš do auta než na motorku. Obojí je možná pravda, kterou si nechci připustit. Kostičky na břichu se slívají v jednu a přes x let na motorce jsem dal koleno jednou a na zadní to zvedl spíš náhodou a málem se u toho posral. Takže hledat v této kategorii motorek nemá pro mě v podstatě logiku. Na druhou stranu motorky moc logiku nemají vůbec a není to dopravní prostředek z bodu A do B. Stejně tak vím, že kromě Káčka jsou všechny pro mě malé a pro mou postavu a styl jízdy by se našly vhodnější, ale mě prostě nic neříkají (zatím). Je možné, že se dojedu podívat na tu S1000R, sednu, kolena mě vyliskají přes uši a tak se zbalím a pojedu dom. Bohužel jsem nenašel nikoho poblíž, abych na ni třeba za flašku jen sedl (bez projížďky samozřejmě).
Jestli mi bude něco sedět rozhodně fakt po nikom slyšet nechci, to netuším ani já. Myslel jsem, že mě bude sedět KTM 990SM a i když na ni nemůžu říct nic špatného a logicky to pro mě byla dokonalá motorka, tak prostě za ty 3 sezony to láska nebyla a bylo to jen přesvědčování sama sebe, že je pro mě ta pravá.

Nové komenty sem dávám z důvodu, že jsem měl teď hovno co dělat (chřipečka), nemám sám rád neukončená témata, kdy se někdo na něco zeptá, x lidí se mu snaží pomoc a on ani nenapíše, jestli to k něčemu bylo. Ale hlavně je tady zmíněné x motorek a informací k nim, sám jsem jich dost dohledal jinde, tak si říkám, že to třeba pak taky někomu pomůže.Sám jsem přečetl snad vše, co k těm motorkám tady je a byl rád za každou informaci.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám špínu na vybrané motorky

13.1.2021 v 10:18 | Nahoru | #72
Sonicek> dík. Jak jsem psal, není úplně zatracen (stejně jako všechny ostatní, je to jen prozatimní žebříček, kde se hodně odráží současná nabídka). Ta motorka se jim prostě povedla. Zřejmě jak technicky, tak designově i marketingově, prostě tu Bestii si v ní každý představí. V inzerci jsem ale zatím nic moc nenašel, překvapivě kromě toho GT, který by měl být možná ještě pohodlnější, ale to je tak hnusná motorka

(reakce na) Hledám špínu na vybrané motorky

13.1.2021 v 10:27 | Nahoru | #73
mmks> Taky jsem koukal dřív po GT, ale zase tak moc cestovnější to není, je to víc bachratější, co se týče posezu je to úplně to stejný, jen je tam příprava na kufry, takže pohodlí úplně stejný jako na Rku...kdyby jsi měl zájem mého duka bych nechal za 210, jakože nepotřebujito úplně prodat, ale koukám po advíkovi :) a dvě motorky doma nechci. Kdyby jsi chtěl nějaké bližší info, tak napiš SZ a něco vymyslíme.

(reakce na) Hledám špínu na vybrané motorky

13.1.2021 v 11:15 | Nahoru | #74

mmks píše: - zjistil jsem, že jsem v podstatě manekýn, protože mě zajímá, jestli se na motorku vůbec vlezu, protože mě zajímá jak budu vypadat na benzině.

Toto z fotiek moc dobre nezistíš, potrebuješ hlavne vedieť, či sa Ti kolená vojdú do výrezov a nebudeš ich mať na tých plastíkoch proti vetru. Motoriek, kde sa Ti nevojdú chodidlá, tak veľa nie je, a to, ako budeš mať zohnuté nohy, je celkom jedno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám špínu na vybrané motorky

13.1.2021 v 11:20 | Nahoru | #75
mmks> Co vlastně bylo na té 990 tak špatně, že jsi přestal mít rád? Kromě toho mála, co jsi o ní zmínil v listopadu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám špínu na vybrané motorky

13.1.2021 v 11:58 | Nahoru | #76
Kohlstein> za prvé a hlavně to byl první 2V (Jawu 634 nepočítám ) po silných 4V. První byla ZRX11 a druhá ZX12. Na ten motor prostě ZX12 nejde zapomenout, to bylo prostě jako hladit tygra v kleci a čekat, kdy ti ukousne ruku. Tam jsem fakt řadil spíš tak, abych se nedostal do vysokých otáček, kde to začalo zabírat. ANO, pro mou potřebu naprosto zbytečné, ale za ten pocit to prostě stálo.
U 990 ten motor prostě táhl, měl sílu, ale nějak mě tam chyběl ten kopanec, otáčky valily nahoru, ale když jsem čekal tu špičku, tak tam byl omezovač. NETVRDÍM, že je to špatně, jen mě to prostě nesedělo. Ta motorka dávala smysl když se jelo brzda (ty byly excelentní) - plyn, pak si vše sedlo a fungovalo. Když se ale jelo stabilně, stejné otáčky, tak mě připadalo, že to ten motor nemá rád, cítil jsem vibrace, bylo to takové ucukané. Nad 160-170 (ne že bych tak nějak často jezdil) to bylo už dost nestabilní (gumy, krk řízení, vidlice atd. - OK), trochu tomu pomohl tlumič řízení, ale možná jen psychice.
No a do toho ty drobné KTM bolístky - byl jsem zvyklý měnit olej z Japonců 1 šroub + filtr. Tady je filtr, sítka, olej se musí dolívat po zahřátí. Do toho se musí čistit ostřik spojky, který se umí zasrat nejčastěji někde na dovolené a pak jde špatně dořazovat. Blbost, ale zabere čas, protože se musí sundat pár věcí a přístup nahouby. Kapalinovou spojku jsem měnil hned po koupi, pak zase musel repasovat pumpu na řídítkách.
Zadní brzda je tam asi jako u většiny 2V na ozdobu a je úplně jedno jaká je tam kapalina s bodem varu a kolikrát to odvzdušňuješ. Zdálo se mi, že je to hodně citlivé na napnutí řetězu, když nebyl správně, tak to dost cukalo a muselo se to držet v otáčkách.
Kvůli vibracím nutnost kontroly šroubů, na dovolené se mi povolil šroub na řadičce, jindy zase na stojánku, pak se dokonce povolily šrouby na rozetě (originál rozeta má vybrání, které tomu brání, kupovaná z Motoretězy neměla, takže se i přes lepidlo povolily - naštěstí mě chytl déšť, tak jsem si toho všiml při čištění tak po 10km od poslední kontroly).
Čidlo stojánku není mechanické, ale na magnet, tzn. když se ti posere, není tak snadné ho po cestě spravit. Budíky při startování se musí nechat doběhnout (otáčkoměr nahoru - dolů), když jsem jednou nastartoval rychleji, tak se otáčkoměr sekl a povolil až za nějaký čas - co jsem četl, tak x lidí takové štěstí nemělo a budíky museli měnit. Celkově je zvláštní, že KTM do budíků hodí venkovní teplotu, ale nedá tam ukazatel paliva. Místo něho dá reservu, která se začne počítat, kolik jsem na ni ujel a zhasne až pár minut po natankování- U cestovní motorky tuto logiku fakt nechápu.

Vím, že to jsou prostě blbosti a vyjmenoval jsem snad úplně vše na co jsem si vzpomněl. Většina věcí je jen o tom si pohlídat servis, ale prostě při přechodu z Japonce je to nezvyk, který překvapí. Když se to pak vše sečtě s tím, že mě prostě ten motor neseděl, tak to prostě časem vede k rozhodnutí ji prodat a zkusit něco jiného. Jinak mašina je to skvělá, podvozek, brzdy, posez atd. Kdyby mě motorka sedla, tak si takových blbostí ani nevšimnu. Prostě můžeš mít krásnou babu, ale jak tě začně něčím štvát, tak už si nevšímáš tak toho jak vypadá a jaká je v posteli, ale to, že nahlas žvýká .

Naposledy editováno 13.01.2021 12:07:28

Hledám špínu na vybrané motorky

13.1.2021 v 12:56 | Nahoru | #77
tak KTM je taková lidová tvořivost...jakože nedá se to srovnat s japoncem, kde je všechno cajk, od kabelů až po držáky plastů atd.lícování plastů apod. KTM je prostě v tomto jiná, taková víc italská...ale motor je zase držák, to se musí nechat. Pověst je jedna věc, druhá je skutečnost....dostupnost dílů celkem v pohdě, stejně jako na japonce, cena je trochu dražší, nedostupnost jetých náhradních dílů k tomu tak nějak patří.
za to zase maš v ruce něco co budí respekt a když tomu dáš nažrat tak na 4 to pořád zvedá přední kolo do vzduchu. Je to prostě zábava na dvou kolech, mě přijde že ten duk třeba jede nejlíp od 8tis do 10, pak už stejně máš červený, ale od 8tis je pecka :D papírově ostrej bike, ale realně to není zase nic s čeho se posereř, nevím čím to je, možná el plynem....ale když jsi jemnej na plyn, tak motorka je taková fakt hodná, ale jak to tam rveš tak se to chová úplně jinak. Podvozek je super, na základní nastavení je to fakt vychytaný....na race ( dle manuálu) je to motorka dost nekompromisní a na dromu to z ní udělá slušnou střelu :)

(reakce na) Hledám špínu na vybrané motorky

13.1.2021 v 13:12 | Nahoru | #78
mmks> Pěkná story, už to jenom mrsknout do svých motorek
Dám ti sem ještě nějaké porovnání, zkusím večer.

1 reakcí na tento příspěvek Hledám špínu na vybrané motorky

1.2.2021 v 09:59 | Nahoru | #79
Tak ať to uzavřu (sám nemám rád témata, kdy se někdo ptá, x rad a pak ani nedá vědět, jestli to k něčemu bylo).
Takže nakonec po dlouhém vnitřním boji pořízeno BMW K1300R - nebudu tady vypisovat jak je skvělé, láska na první přilepení prdele a nikdy se nerozloučíme... a podobné kecy x recenzentů, co ji hodnotí ještě s fotkama na vozíku. Vypadá pěkně a zachovale, servisní historie, na místě ani nevyzkoušeno protože jsem kupoval v Jeseníkách a i když je to na motorky skvělé místo, tak rozhodně ne v lednu. V sobotu jsem na tom dal v rychlosti jen cca 20km, jede (moc), brzdí, cítím se na něm pohodlně, váhu můžu posoudit jen na místě (těžké jak kráva, jsem zvyklý točit to v garáži "tango" přes stojánek, tady jsem to radši vzdal) a podvozek z se nezdá být tak odtažitý , jak jsem měl strach.
Pro mě vyhrálo protože:
- silný 4vál
- velikost
- možnost snadné montáže nosičů kufrů a případně někoho vzít za sebe
- pro mě vzhled (vždycky se mi líbila)

S1000R nebylo vybráno z důvodu obavy z velikosti a nepohodlí. Co jsem četl a ptal se na zahraničních forech, tak spousta vysokých na něm jezdí, ale řeší to nastavitelnýma stupačkama, laboruje se sedlama, nebo na ně dává nafukovací polštářky. Laboruje píšu, protože je mění podle toho, kam jedou a to se mě prostě nechce, stejně tak si vypokládat zadek nějakým bazmekem.
S technických věcí, kromě velmi omezené možnosti dát nosič kufrů (a něco bastlit na tak drahou motorku se mi nechtělo) to byl problém s napínákem rozvoďáku. Co jsem našel v zahraničních fórech a dokonce s odkazem na manuál, tak se mění po 8t za jiný a pak dávají manuální napínání. To se mi zdá divné a strašně málo. Pak občasné problémy s elektronickým plynem. (ano vím, že i Káčka jej mají hlučnější při startu než se promaže)
Dál historie motorek daná jejich užíváním. Sám jsem si musel přiznat, že ze mě už nikdy žádný "kolínkář" nebude, zatímco ty motorky na ten okruh patří a většina nabízených byla s historií "jednou jsem se s ní podíval na okruh", "bývalý majitel si ji pořídil na okruh, ale neměl na to čas" atd. Netvrdím, že okruhovka musí být v horším technickém stavu (mnohdy díky péči naopak), ale pak nemusí mít žádnou vypovídající hodnotu servis a dokladované kilometry.

GSX-S1000 - z těch mála v inzerci nic moc komunikace s prodejci (z těch co jsem oslovil) a zdály se mi relativně drahé, vzhledem k pořizovací ceně. Nový model se dá pořídit za 260t, nová skladovka staršího ročníku tuším za 240t. Přitom 4-5 let stará kolem 20t km je cena pořád 200t. Dle testů nic vyloženě špatného, jen prostě už je to stará koncepce. Podtrženo sečteno, pro mě fajn motorka, ale nic, kvůli čemu bych se do ní zamiloval.

Z1000 - v inzerci se objevila jedna pěkná a za přijatelnou cenu, tak jsem nad ní začal i trochu uvažovat. Tu značku mám rád, vzhled brutální, projev už prý tak ne. Ale úplný konec této kapitola dala udávaná spotřeba kolem 11l! Asi ten recyklovaný motor ze ZX9 musí řádně překrmovat, aby stíhal konkurenci (a ani tak se mu to nedaří). Samozřejmě kecy o opici a banánech znám a u motorky jsem spotřebu řešil vždy jen kvůli dojezdu, ale toto je přes čáru.

SuperDuke 1290 (GT) - motorka je to krásná, ale jinak pro mě stejné nevýhody jako S1000R, pro mou potřebu a skill asi zbytečná. Do toho od SM990 jsem odešel kvůli 2V a zkoušet, jestli nový není jiný se mi nechtělo. Chvilku jsem kvůli záruce, výbavě atd. uvažoval nad GT (btw. myslím, že tam ještě je, za 7990E v KTM Bratislava GT v plné náloži po prvním majiteli s roční zárukou), ale k ostatním popsaným nevýhodám (pro mě) přibyl i naprosto hnusný vzhled

(reakce na) Hledám špínu na vybrané motorky

1.2.2021 v 10:16 | Nahoru | #80
mmks> s tím báwem jsi neudělal rozhodně špatně ať to líta

(reakce na) Hledám špínu na vybrané motorky

3.4.2022 v 15:50 | Nahoru | #81

Gahan37 píše: Jestli jsi starý fotr v 43 začínám mít o sebe letos v 48 poprvé sezona na ss strach ale je fakt ze velká noha při řazení neštěstí pokud je tam málo místa



tak jestli jsi stary fotr v 43...tak ja jsem mladik v 45,a radci prestal spekulovat na novych motorkach,a koupil si starou,ale spolehlivou vranu

1 reakcí na tento příspěvek Hledám špínu na vybrané motorky

5.5.2022 v 13:30 | Nahoru | #82
Nejlepší je BMW K 1300 R, ale od roku 2012. Mel jsem ji a krasny universal. Najelel jsem na ni 50000Km. Supr na kochačku i na blbnuti. Prodal a koupil jsem si S1000R a pak jeste musel GS 1200 abych vyplnil diru po K 1300R. Koupil bych ji znovu, ale tak hezkou co jsem mel nikde nemaji

Hledám špínu na vybrané motorky

5.5.2022 v 18:53 | Nahoru | #83
Určitě skvělá volba. Jen upřesnění k GSX-S 1000. Protože ji mám, tak se obecně zajímám o vše okolo. I aktuální ceny. Původní model co mám já (2020), se doprodává za 269 900,-. Aspoň tak jsem viděl na stránkách Suzuki. Nový model je za 304 900,-.

Naposledy editováno 05.05.2022 18:55:07

(reakce na) Hledám špínu na vybrané motorky

12.5.2022 v 12:15 | Nahoru | #84
funebr> A kolik jsi na S1000R najel? Je to teď můj horký favorit jako nástupce po FZ1 Fazer. Na S1000R jsem se už svezl a byl úsměv od ucha k uchu Trochu mě ale odrazuje ta elektronika všude, nejvíc asi na podvozku. Protože si to chci zase nechat dlouho a 50.000 k těm 20.000 km, co už to má teď, bych určitě přidal...
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
BMW K1300R - tecie zadny tlmic BMW K 1300 R yurij 3 17.3.2024 v 15:13 yurij
Navigace -KTM MY RIDE [1, 2] KTM 1290 Super Duke R malčus77 35 23.2.2024 v 13:35 Koudy01
KTM - výmena/oprava TPMS snímača KTM 1290 Super Duke R Babettastián 13 3.2.2024 v 19:28 Toser
Výměna oleje po roce Kawasaki Z 1000 Boban37 30 29.1.2024 v 11:22 puffybodie
KTM 1290 SuperDuke R 2022 - servisn... KTM 1290 Super Duke R Babettastián 5 5.1.2024 v 20:06 RRRR8888


TOPlist