bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Elektrika - regulátor napětí
20.12.2020 v 14:04
Ahoj, chci se zeptat
Asi mi odešel regulátor napětí na KTM Exc 450 2003 když sem dal 24v žárovku na světlo dopředu praskla (ikdyž sem dal 12v) moc velké napětí mám ve předu ale zapalování funguje

Chci koupit regulátor napětí na KTM EXC ale na rok 2005-2012 bude to rozdíl? Bude to fungovat a pasovat?

1 reakcí na tento příspěvek Elektrika - regulátor napětí

20.12.2020 v 16:28 | Nahoru | #1
neměl by jsi změřit kolik dobíjí?

1 reakcí na tento příspěvek Elektrika - regulátor napětí

20.12.2020 v 20:09 | Nahoru | #2
2003 a 2005
Podle mě je to klasický jednofázový regulátor, bude pasovat z čehokoliv..

(reakce na) Elektrika - regulátor napětí

20.12.2020 v 22:24 | Nahoru | #3
VlaHa> Jako regulátor?
Ten sem popravdě ani nehledal prijde mi to jako jediná moznost

(reakce na) Elektrika - regulátor napětí

20.12.2020 v 22:31 | Nahoru | #4
Anti> Takze Ikdyz koupim regulátor na nejakou cinu

2 reakcí na tento příspěvek Elektrika - regulátor napětí

21.12.2020 v 08:36 | Nahoru | #5
Tak jsem trochu zapátral. Je tam použito řešení jako třeba u skútrů. Jednofázový alternátor a na jedné z těch drátů co lezou z alternátoru je pověšena veškerá elektrika. Tím že regulátor přestane regulovat, letí ti do "palubní sitě" maximum co ten alternátor dá, takže třeba i 50V. Výkon atlíku je 150W,což tak odpovídá čínským alternátorům. Takže ano, lze klidně použít čínský jednofázový regulátor.
Tady máš i stejnou zásuvku. Nicméně ti nezaručím že pořadí kabelu sedí. Musel by sis sehnat zapojení toho modelu na který je to určeno, nebo by ti to musel někdo proměřit. Jednodušší bude koupit třeba tento kde je dané že zelený je kostra, červený je plus 12V a ty zbývající jsou k alternátoru.

Naposledy editováno 21.12.2020 08:37:45

(reakce na) Elektrika - regulátor napětí

21.12.2020 v 10:13 | Nahoru | #6
Anti> Díky moc kouknu na to
Ted na bazoši nekdo prodává regulátor dobíjení na KTM EXC 450, videl sem ze nejaky motorky maji regulátor dobíjení a napětí v jednom.

Elektrika - regulátor napětí

21.12.2020 v 10:49 | Nahoru | #7
Napíšu ti tajemství: Regulátor napětí a dobíjení jedno jest...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektrika - regulátor napětí

21.12.2020 v 11:56 | Nahoru | #8

Anti píše: Tak jsem trochu zapátral. Je tam použito řešení jako třeba u skútrů. Jednofázový alternátor a na jedné z těch drátů co lezou z alternátoru je pověšena veškerá elektrika. Tím že regulátor přestane regulovat, letí ti do "palubní sitě" maxim


hod sem schema.. pls..

moje dvaca ma dvoupol altik, a regl ctyrdratovej jako na ty fotce.. s tim ze jeden pol altiku je tvrde je uzemenej.. do reglu jde zem z ramu a druha pulka altiku, a ven jde jedno + do pojistek(pres baterku atd.. jednotka cerpadlo atd..) a druhy + pro svetla, ta napajeni nejsou vzajeme v reglu spojeny,...

a z toho osvetleni mi puvodne taky lezly nejaky haluze (asi 9-10V ale stridavina zas zadna ani skopkem zadny velky zvlneni .. mozna byl nejak nacatej, kdo vi).. ja to neresil (relativne to svitilo, ale v noci se zarovkou zadna hitparada) a pak to vyresil napojenim toho okruhu svetel na + za pojistku (mam tam jen LEDky takze odber zadnej )

Elektrika - regulátor napětí

21.12.2020 v 14:55 | Nahoru | #9
tak sem tet zhruba prolít schéma na ktm pokud teda maš 2010 a mín , je tam jednofazovej regulator na světla +palubku + baterku , zapalování ma svuj vlastní okruh , takže ti bude stačit jednofazovej reglec , ale fungovat ti bude i třífazovej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektrika - regulátor napětí

21.12.2020 v 15:10 | Nahoru | #10
kerut> Je to tady v manuálech. Sice 2010,ale stator by měl být stejný pro všechny ročníky, předpokládám že zapojení taky. Ty zapojení jsou různé, nevím proč to všichni řeší tak divně...

(reakce na) Elektrika - regulátor napětí

21.12.2020 v 15:38 | Nahoru | #11
Anti> aha, ja t googlil ale vsude to chtelo registraci na zobrazeni...

tak pokud plati schema co jsem nasel, ak je to mezi zemi a stridavinou na zliutym dratu (druhej, bilej jde jen do reglu, a zemeny je to az na vystupu)

Elektrika - regulátor napětí

22.12.2020 v 08:07 | Nahoru | #12
Jak jsem psal, těch modifikací jsou spousty. Tohle je konkrétní případ na konkrétní stroj. Třeba Honda u svého Sky to řeší tak,že regulátor mám pět vývodů a ten kontakt navíc je přímo pro světelný okruh a je taky střídavý. Podobně to mají Italové. Ale setkal jsem se i s tím že to bylo dohromady s CDI. Pak je tu "čajna", ti jsou schopni vyrobit alternátor co má dva okruhy kdy jeden okruh napájí palubní síť a druhý je speciálně jen pro dobíjení baterie. A tak dále...

Elektrika - regulátor napětí

25.12.2020 v 14:22 | Nahoru | #13
Blbá otázka.
Kde má být ten regulátor?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM exc 450 2015 silnice KTM EXC 450, KTM EXC 450 F Tutor 12 18.3.2024 v 16:44 krokoš
Smazat prosim KTM EXC 450 Tutor 0 7.3.2024 v 14:20 Tutor
Smazat prosim KTM EXC 450, KTM EXC 450 F Tutor 0 7.3.2024 v 13:59 Tutor
Ktm KTM EXC 450, KTM EXC 450 F Musilll 1 28.2.2024 v 18:54 Norous123
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06


TOPlist