globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zvýšení podvozku montáží kratších kostí přepákování V-Strom 650...
Ahoj, zvažuju výměnu kostí přepákování za kratší za účelem na zvýšení podvozku, konkrétně V- Strom 650. Primárně mi jde spíše o zvýšení výšky sedla - mám 187 cm (jasný, vím, že můžu pořídt vyšší sedlo a snížit stupačky, ale zajímá mě konkrétně tato metoda). Kratší kosti nabízí např. Marselus za 500 Kč, takže je to relativně levná cesta k optimalizaci ergonomie. Zajímá mě primárně zkušenost někoho, kdo to na své motorce montoval a jak se změní geometrie přepákování, případně celé motorky a o kolik (předpokládám, že se tím oddálí podsedlovka od kyvky a vlastně celá zadní část rámu se zvýší). Současně, jak je náročná montáž, kde všude je potřeba motorku zafixovat/podložit atd. Pátral jsem na youtube po nějakých videech k tomuto, ale nic moc jsem nenašel. Díkec za vaše zkušenosti.

Zvýšení podvozku montáží kratších kostí přepákování V-Strom ...

Skvělá odpověď, děkuji! 16.12.2020 v 11:01 | Nahoru | #1
kukni sem https://tyfoza.blog...%20DL%20650%20K9?m=1 mohlo by ti pomoct

Zvýšení podvozku montáží kratších kostí přepákování V-Strom ...

Skvělá odpověď, děkuji! 16.12.2020 v 11:44 | Nahoru | #2
Sorry za príspevok možno od témy, ale pokiaľ nemáš problém s nízkou svetlou výškou alebo ťahaním stupačiek po zemi v zákrutách, tak neviem, ako Ti zvyšovanie podvozku pomôže. Trojuholník sedlo - stupačky - riadidlá bude stále rovnaký.

Zvýšení podvozku montáží kratších kostí přepákování V-Strom ...

16.12.2020 v 14:03 | Nahoru | #3
Díky za odpovědi, díky nim mi došlo, že ta moje otázka je vlastně stupidní, protože zkrácením kostí zvedám světlou výšku motorky tedy zvyšuju vzdálenost od země, ale neměním ergonomii a vzdálenosti v tom trojúhelníku, jak píšeš výše. Někdy to musí člověk slyšet, případně si namalovat, aby mu to docvaklo:)

Zvýšení podvozku montáží kratších kostí přepákování V-Strom ...

16.12.2020 v 19:20 | Nahoru | #4
Na zadku přizvedneš cca 2cm..Nepatrně posuneš mírně v před těžiště.V podstatě nepoznáš,ale pohneš tím i záklonem řízení(zestrmíš úhel) a to už pocítíš. A to v tom směru že bude víc na předek (rychleji změní směr v náklonu)ale bude méně směrově stabilní (víc se zavlní)ve vyší rychlosti na horším povrchu

Naposledy editováno 16.12.2020 19:55:04
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom BTerier 10 14.3.2024 v 15:44 biosák
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom Stromowner 23 16.2.2024 v 20:26 Edyk
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom Bocik13 4 13.2.2024 v 16:49 Bocik13
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 5 12.2.2024 v 19:03 elvis78
Kompresní poměr vs prémiový benzín [1, 2, 3] Suzuki DL 650 V-Strom zahadnytajemny 72 23.1.2024 v 09:43 Krautkopf


TOPlist