bmw_r1300gs_cartec





Téma: OT: Výběr dodávky
 
8.12.2020 v 22:25
Tak nějak sem dospěl do stádia, že bych si pořídil na běžný ježdění dodávku, jenže se v autech skoro vůbec neorientuju, tak bych rád slyšel zkušenosti ostatních.
Požadavky jsou jasný -
musí to mít minimálně 2 řady sedaček (5 míst)
klimu a topení včetně rozvodu dozadu, aby se v to dalo jet v zimě (mám osobní zkušenost, v klasický dodávce sem jel v zimě na ukrajinu a vepředu bylo na tričko a v druhý řadě mráz)
ideálně prodloužená verze LONG - aby za 2. řadou byly ještě cca 2 metry místa
výška normální
samozřejmě aby to nerezlo a moc se to nesralo
musí to v 5 lidech nějak jet - 100 okresky, 140 dálnice
nejezdim moc, ročně kolem 15 000 km
Cenovej strop mám kolem 200 000 kč s přihlášením atd

Adepty jsou
Opel Vivaro, Movano
Renault Traffic
možná Ford tranzit Custom
Ale určitě nechci T4 a T5

Má někdo přehled o motorech u toho rencka a opla? Co je vyloženě vyhlášenej křáp, co jakštakš funguje, jakou kubaturu atd.
Nebo napadá někoho jiná alternativa?

Díky

Blokovaní uživatelé: Vjetropalach
Předchozí
1 2 3
Následující

OT: Výběr dodávky

10.12.2020 v 18:28 | Nahoru | #61
Vystřídal jsem: fungla T5/1,9 pak T4/2,4d a aktuálně osmým rokem trafic2.0/66kw a absolutně spokojenost , pohodlný, nejtišší, a ze všech dodávek (H1) je vevnitř o platných pár cenťáků nejvyšší dík tomu že se nedělá ve verzi 4x4, tak má nejníž podlahu a nejsnáz se motorky natláčí. A mj. je vepředu (relativně ) nejvíc místa i pro tři... u nového tranzita se s výškou 192 nemůžu, trochu komfortně, poskládat ani za volant

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Výběr dodávky

10.12.2020 v 19:07 | Nahoru | #62

ruda1 píše: Už ma druhého trafica, nehnijou a jezdí bez problémů.


Tak proč máš druhýho?

1 reakcí na tento příspěvek OT: Výběr dodávky

10.12.2020 v 19:19 | Nahoru | #63
Pokud se budes divat na vivaro, trafika tak slabsi misto je predni kapota - rezne u spodni hrany, casto byva zborcena venkovni cast sedaku ridice. Lavice sedacek 2. a 3. rady vazi skoro 50 kg, vyjmuti je lepsi ve dvou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Výběr dodávky

10.12.2020 v 19:37 | Nahoru | #64

Mijo píše: Pokud se budes divat na vivaro, trafika tak slabsi misto je predni kapota - rezne u spodni hrany, casto byva zborcena venkovni cast sedaku ridice. Lavice sedacek 2. a 3. rady vazi skoro 50 kg, vyjmuti je lepsi ve dvou.


To všechno se dá jednoduše řešit. Už do druhýho auta jsem si napasoval sedačky z osobáku. Jedny z A6 a druhé z Passata. Byly na vrakáči asi za 500,- vyhřívané, pohodlné, výškově nastavitelné. A do té druhé řady se dá napasovat třeba z espace nebo sharana pohodlnější, nastavitelné a snadno vyndavací. Já měl kdysi v Expertu v prostřední řadě 3 přední sedačky navařené na konzolích nastavitelné, sklápěcí a mnohem pohodlnější než originál.

(reakce na) OT: Výběr dodávky

10.12.2020 v 20:44 | Nahoru | #65
Borntobewild> dik za inspiraci. S autem jsem max spokojeny, vyuzivam ho hlavne v lete na rodinne vylety a kempovani a ty origo sedacky jsou takovy pracovne dodavkovy. Tu houbu sedacky jsem nekde videl za 2t. A je pravda, ze za tu cenu clovek sezene fajnovy kresilka. Stejne jsem chtel davat otocnou konzoli, tak to vezmu v jednom.

Naposledy editováno 10.12.2020 20:58:28

OT: Výběr dodávky

10.12.2020 v 21:14 | Nahoru | #66

Sedačky z Passata v Prévii.

A tady historická fotka sedačky z A6 v Expertovi, kterého už 5 let nemám.
E: V té prostřední řadě jsem měl v podlaze přidělané C profily a přední sedačky z osobáku na konstrukci. Takže sedačky se daly kromě sklápění a posouvání dopředu dozadu dát 1-3 libovolně do boku a ještě otočit o 180st. Dneska bych to řešil sedačkama z Espace nebo Sharana, které se dají koupit za pár kaček.
Jo a u toho Experta jsem si ještě dovařil isofixy. Včetně té přední spolujezdcovi. (u řidičovy mi to přišlo zbytečné )

Naposledy editováno 10.12.2020 21:30:10

(reakce na) OT: Výběr dodávky

10.12.2020 v 22:15 | Nahoru | #67
Borntobewild> měl jsem 2007 a ve 2015 jsem koupil nového.

OT: Výběr dodávky

31.12.2020 v 18:17 | Nahoru | #68
Dovolím si ešte raz zneužiť túto tému - máte niekto skúsenosti s Vitom? Keď si zaškrtnem automat a tempomat a cenu do cca 400 tis. (15 tis. €), tak je 90% VW a Mercedesov, ostatných je dosť málo.

OT: Výběr dodávky

31.12.2020 v 20:03 | Nahoru | #69
Vypadlo ti Ducato a Boxer obojí slouží do roztrhání těla Ducato jsem měl super motor od Iveca po 15tých narozeninách začal vyhrávat rez a teď mám Boxera řekl bych pohodlnější a živější na dodávku celkem slušná dynamika.

1 reakcí na tento příspěvek OT: Výběr dodávky

31.12.2020 v 20:29 | Nahoru | #70
Traffic nebrat víš jakej má znak na kapotě z problémů se vylížeš
Vtip to neber vážně,ale do renaulta bych nešel...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Výběr dodávky

31.12.2020 v 20:36 | Nahoru | #71

Doctoropulos píše: Traffic nebrat víš jakej má znak na kapotě z problémů se vylížeš
Vtip to neber vážně,ale do renaulta bych nešel...



Tak v tom pripade vivaro nebo primastar - nissan uz by šel ne?

(reakce na) OT: Výběr dodávky

31.12.2020 v 21:01 | Nahoru | #72

assassin píše: Tak v tom pripade vivaro nebo primastar - nissan uz by šel ne?

ty ho zlobíš takhle koncem roku

(reakce na) OT: Výběr dodávky

31.12.2020 v 22:52 | Nahoru | #73
assassin> No jistě

2 reakcí na tento příspěvek OT: Výběr dodávky

4.1.2021 v 22:08 | Nahoru | #74
Máte někdo zkušenosti s iveco daily? Asi třetí generace, dvojka už je stará a čtyřka drahá.
Nebo něco podobného, sháním maxi dodávku kolem 100k. Do 3.5t a ložná plocha aspoň 4m.

Líbí se mi i sprinter, ale ty už v téhle cenové bývají dost dojetý.

Naposledy editováno 04.01.2021 22:09:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Výběr dodávky

4.1.2021 v 22:15 | Nahoru | #75
FiZzeR>
Kolem 100 koní, nebo korun?

(reakce na) OT: Výběr dodávky

4.1.2021 v 22:49 | Nahoru | #76
Borntobewild> sto tisíc korun českých, rejpale

OT: Výběr dodávky

4.1.2021 v 23:23 | Nahoru | #77
Co se týče Iveca, tak pro mě maji ze všech dieselů nejhezčí zvuk. To vysloveně lahodí uchu, oproti třeba Tranzitům, nebo pežotům.

Naposledy editováno 04.01.2021 23:23:52

OT: Výběr dodávky

4.1.2021 v 23:27 | Nahoru | #78
fizzer> Iveco ma dobry motory, takze asi gut, zbytek bude domlacena a zrezla krabice… nedavno byl k mani peknej boxer z inveltu… ale uz ho ma kamos...
ten Iveco trilitr je vyhledavanej I v boxerech/jumperech...

(reakce na) OT: Výběr dodávky

13.1.2021 v 17:34 | Nahoru | #79

FiZzeR píše: Máte někdo zkušenosti s iveco daily? Asi třetí generace, dvojka už je stará a čtyřka drahá.
Nebo něco podobného, sháním maxi dodávku kolem 100k. Do 3.5t a ložná plocha aspoň 4m.

Líbí se mi i sprinter, ale ty už v téhle cenové bývají dost dojetý.



třílitr je nejspolehlivější (možná až na forďácký 3,2 lt, který neseženeš) dodávkový motor, u 2,3 lt zkontroluj řemen (občas prosákl olej a díky tomu po čase praskl.
u iveca - a zadních náhonů obecně - se tím nejdříve prjeď, ať víš, jaký máš diferák (výměna za rychlejší nebo pomalejší není drahá, ale furt to stojí 15). je spousta aut zpřevodovaných do pomala (měl jsem daily s maximálkou 128 a od stovky, ca 3.000 toček, dost rachot uvnitř).
trochu to hnije (vin bývá na pp podběhu, po 10 letech ježdění v čr musíš většinou žádat o "vyražení vin náhradní technologií", protože se původní ztratí - na bohdalci mi jej vyrazili na příčník rámu...kdybych sehnal hezkou čórku, mohl jsem mít za 10 minut nové auto ). jinak - je to na rámu, o tunu přetížíš a pohoda.

zadní náhon znamená také vyšší podlahu - velkou motorku bez motoru jsem tam občas nenatlačil napoprvé...ani napodruhé.

a iveca se dělají ve dvou provedeních - zadní jednomontáž (více prostoru mezi podběhy, konstrukčně do 3,5 tuny), a zadní dvoumontáž (konstrukčně do 6 tun...papírově se sundavalo na 3,5 tuny kvůli b-řidičáku).
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist