Jak to vidíte vy? Mají kvalitní klasické měřiče výše zmíněné ošetřeno, anebo je opravdu lepší pistolový.
Díky za odpovědi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pneuměřiče
E - mě taky Kovo selhalo, jednoho krásného dne se rafika přesunula z nuly asi na půl atmosféry a o tu hodnotu se všechno měření posunulo. A na pumpě mám tlakoměr, který ukazuje skoro přesně ..akorát dvakrát tolik
Naposledy editováno 11.12.2020 09:38:47
1 reakcí na tento příspěvek Výběr pneuměřiče
Doctor74 píše: já koupil dle recenzí tenhle a jsem spokojenej . Odchylka od těch u pumpy je až 1 desetina BARu
https://www.bikegall...CEAQYBCABEgKYVPD_BwE
Asi to bude kus od kusu, mám ho taky a nepoužívám, měří nesmysle.
Naposledy editováno 11.12.2020 20:46:19
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pneuměřiče
Krovak píše: Socialistický kovo Brno mě spolu s noname manometrem na pistoli loni docela vypekl. Když auto asi potřetí v krátké době hlásilo nízký tlak v gumách a já pokaždé přitom podle pistole i měřáku foukal víc (ukazovaly oba stejně!) jak horní hranici doporučeného tlaku, nasral jsem se a funkci hlídání tlaku v pneu deaktivoval. Pak jsem skoro rok jezdil na podhuštěných gumách o téměř 1 bar, protože ti dva měřící hajzlové se snad na mě domluvili. A já vůl víc věřil jim, než autu. Když jsem poprvé měřil tlak Bottari Saturnem, jako první mě napadlo, že mi přišel zmetek. Jenže pak mi docvaklo, co mi hlásilo před rokem auto, půjčil jsem si ještě další 2 manometry a bylo jasno, že jsem byl rok za debila.
Takže jsem znovu aktivoval v autě měření tlaku pneu, porovnal auto i Bottariho ještě s digitální čínou. Rozdíl hodnot 0,05bar.
To Ti nebylo vůbec divné, jak se to auto na podhuštěných gumách chová?, hlavně v zatáčkách?, že má snahu si ty gumy vyzout?, ale co se vůbec divím, když existují piloti dopravních letadel, kteří tak bezmezně věří budíku, co ukazuje rychlost pomocí pitotovy trubice (ze které nějaké vemeno po mytí letadla zapomělo sundat lepící pásku), že letí moc rychle, až se dostanou na pádovou rychlost a spadnou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pneuměřiče
Maxipes_Fík píše: existují piloti dopravních letadel, kteří tak bezmezně věří budíku, co ukazuje rychlost pomocí pitotovy trubice (ze které nějaké vemeno po mytí letadla zapomělo sundat lepící pásku), že letí moc rychle, až se dostanou na pádovou rychlost a spadnou.
A podľa čoho by sa mali riadiť?2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pneuměřiče
Gumy s docela vysokým profilem, 1,8t tezke auto...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pneuměřiče
Naposledy editováno 12.12.2020 19:01:53
assassin píše: Maxipes_Fík> Myslim, ze na jízdních vlastnostech u spousty aut nepoznas zásadní rozdíl kdyz bude rozdíl mensi nez 1atm - to uz musis vylozene jet stylem kterej na silnici nepatří. Ja jsem to zkousel a kolo jsem nevyzul, rafkem o zem jsem ale skrtnul
Gumy s docela vysokým profilem, 1,8t tezke auto...
Zřejmě asi jak kdo, ale když má mezikus mezi volantem a sedadlem aspoň trochu citu, tak by měl poznat za jízdy i jen jedno tak podhuštěné (píchlé) kolo (a o které jde) a nemusí jet stylem, kdy v zatáčkách lítají od pneu gumové šulky, to byla samozřejmě nadsázka, že se chtějí gumy v zatáčce vyzout. Mít třeba místo 230 kPa 130 kPa, to je sakra rozdíl (ne tlaku, to je furt 100 kPa, ale v chování auta), ale u náklaďáku 800 kPa nebo 700 kPa, to fakt nikdo nepozná.
Maxipes_Fík píše: To Ti nebylo vůbec divné, jak se to auto na podhuštěných gumách chová?, hlavně v zatáčkách?, že má snahu si ty gumy vyzout?, ale co se vůbec divím, když existují piloti dopravních letadel, kteří tak bezmezně věří budíku, co ukazuje rychlost pomocí pitotovy trubice (ze které nějaké vemeno po mytí letadla zapomělo sundat lepící pásku), že letí moc rychle, až se dostanou na pádovou rychlost a spadnou.
Myslíš stav, kdy jsem zdaleka nejrychlejší auto v okruhu 10km? Ne, nebylo, nic se nevyzouvalo. Ani ve 230km/h na dálnici (samozřejmě že německé ), nebo 190km/h po okreskách (samozřejmě že v pc hře )...
A jestli tě to uklidní, tak loni jsem si na mašině říkal, jak mě pěkně v zatáčce předbíhá prdel, že tam bude nějakej blbej asfalt, než mě divokou gestikulací zastavil kamarád s tím, že se mi nějak žvejká guma - byla píchlá. Takže ani toto jsem nepoznal. Holt už se s mířím s tím, že jsem řidič na hovno
edit: Btw, jo, když jsem pak nazul gumy co měly místo 1,5baru 2,5, bylo poznat, že auto jede znatelně lehčeji. Jak postupně ucházely, bylo to bez šance.
Naposledy editováno 12.12.2020 19:39:20
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pneuměřiče
Metric píše: A podľa čoho by sa mali riadiť?
Třeba podle variometru (křápli s tím nedlouho po startu, takže to bylo při stoupání) a podle přístrojů signalizujících, že motory běží na zvolený výkon, při obvyklých otáčkách, mají teploty v pořádku, spotřeba paliva je v normě a taky předpokládám, že GPS navigace v dopravním letadle taky dokáže ukazovat rychlost, když to umí i ty GPS krabičky na pozemní navigaci a hlavně s tím nejspíš neletěli poprvé, tak by jim mělo být divné, že najednou letí nesmyslnou rychlostí, která se podle přístroje stále zvyšuje se stoupající výškou, stoupají a motory běží jako obvykle, s obvyklým tahem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pneuměřiče
na starym bawu jsem ve volantu poznal kde co.. ale to je uplne jinej svet...
Naposledy editováno 12.12.2020 20:11:34
1 reakcí na tento příspěvek Výběr pneuměřiče
Stejně znalí jsou většinou i v ostatních oblastech. Motorky, letadla, zdraví, politika...
1 reakcí na tento příspěvek Výběr pneuměřiče
Dneska jsem dával zimáky a pro tohle vlákno provedl test:
Noname ruční Čína 2.7
Noname pistolová Čína 2.5
stará ruční Konvekta nejdřív 2.2, po rozhýbání nulovacího čudlíku to vylezlo na 2.5.
vilemx píše: Ségra jednou dokázala dát Brno-Praha po D1, než ještě byla rozkopaná, na motorce s obutou E-09D foulkou něco málo pod 0.5. Když jsem se ptal, jak jela, tak celou dobu 130-150 v rychlém. Když přijela, tak prý ať se na to podívám, jestli nemá prasklý rám, že se jí na sjezdu nějak zavlnila motorka
Dneska jsem dával zimáky a pro tohle vlákno provedl test:
Noname ruční Čína 2.7
Noname pistolová Čína 2.5
stará ruční Konvekta nejdřív 2.2, po rozhýbání nulovacího čudlíku to vylezlo na 2.5.
Při takové rychlosti už ta guma držela tvar odstředivou silou
1 reakcí na tento příspěvek Výběr pneuměřiče
Co jsem kdy potkal na benzínce, tak ve třetině případů tlakoměr neukazoval vůbec, v další třetině případu ukazoval naprostý nesmysl a v té poslední třetině případů ukazoval něco, co nikdo neví, jestli bylo přesně nebo ne. Asi máte nějak lépe vybavené benzínky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pneuměřiče
Deadman píše: Vy si někdo fakt kontrolujete tlakoměry srovnáním s měřákama na benzínkách?
Co jsem kdy potkal na benzínce, tak ve třetině případů tlakoměr neukazoval vůbec, v další třetině případu ukazoval naprostý nesmysl a v té poslední třetině případů ukazoval něco, co nikdo neví, jestli bylo přesně nebo ne. Asi máte nějak lépe vybavené benzínky.
A vy jste někdo v poslední době potkal na pumpě funkční kompresor i s měřákem?
assassin píše: Maxipes_Fík> asi zalezi na aute, na mem to fakt pri normalni jizde nebylo znat. Ale je i mozny, ze jsem vetsi kopyto nez jsem si myslel... uz se to tu probiralo, podle spotreby by to prej sedelo...
na starym bawu jsem ve volantu poznal kde co.. ale to je uplne jinej svet...
Ja mam fakt obcas pocit, ze jsme z jinyho casoprostoru. Uchazelo mi levy predni kolo na Yarisu a pravy na Z3. Na Yarisu jsem spolehlive poznal pokles 1atm v prvni zatacce pri neochote zatacet. Na Z3 jsem nepoznal ani prd a prisel na to pohledem na "placatejsi" kolo. Asi jsem levej...