bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ktm servis a hledání neutrálu
30.11.2020 v 16:51
Ahoj, tak jsem byl poprvé řádit po okolí se svým tříkilem a mám otázku k hledání neutrálu. V hodně nízké rychlosti, nebo na místě je peklo ho najít. Je to normoš?
A pak ještě otázka k solidnímu servisu v okolí Hradce Králové - autorizovaný/ neautorizovaný. Koupil jsem 2016 - ku, najeto 180 mth, 40 mth po novém pístu a honování válce u Oulehy. Prodávající říkal ať najedu dalších 40 mth a pak nový píst. Radši bych to ale nechal zkotrolovat komplet.
Díkes

Ktm servis a hledání neutrálu

30.11.2020 v 17:22 | Nahoru | #1
První co udělej tak si výměn kapalinu ve spojce tím to i komplet odvzdusnis, mělo by to pomocí
Na ostrým enduru potřebuješ neutral jen při startování

Ktm servis a hledání neutrálu

30.11.2020 v 17:46 | Nahoru | #2
Na neutral občas pomůže menší cuknutí vpřed jako odstrčit se nohou a dopnutí či naopak povolení napnutí řetězu....Laboruj.

Ktm servis a hledání neutrálu

1.12.2020 v 09:16 | Nahoru | #3
Jojo, nejlíp to hledat když ještě trochu jedeš a já to vždycky nakvaltoval do jedničky a za nedomáčknuté spojky to opatrně vyhodíš do neutrálu snadno. Na místě už to moc nejde v těch botách, pokud je převodovka ještě ok, snaží se to chytat do sebe ty kvalty...

V HK je Trojan , jeho mechanik je zkušený motokrosař atd. Jak má vypadat připravená motorka na závodní víkend ví. Ceny v normě, díly na objednání jako všechny KTM . Někdy dost plno, je třeba se domluvit na čase - tohle se dá plánovat.

Naposledy editováno 01.12.2020 16:35:26

Ktm servis a hledání neutrálu

1.12.2020 v 16:01 | Nahoru | #4
Jo těch 80-100mth na píst je ok, nebylo by od věci to prohlídnout celý, pokud motor nebyl ještě půlený.
Jo a tou kapalinou ve spojce fakt začni, pumpa se ráda vydírá.

Naposledy editováno 01.12.2020 16:02:35

Ktm servis a hledání neutrálu

1.12.2020 v 16:54 | Nahoru | #5
A jinak, přes zimu je vhodný u tohoto dělat kompletku, rozhodit, prohlídnout, domazat...
U závodních Mx a endur se dělá kontrola/repase podvozku po cca 40 mth.
Nebo, dělala se s pístem...

U hobby která není tolik zatěžována to asi stačí v zimě po sezoně... Ale nekašlat na to, nenechávat špinavý, stojí to pak zbytečně prachy. A taky, když se to dělá a čistí, tak ty věci fungují. Čistit a ošetřovat hlavně vzadu přepákovaní, PDS repase je drahá... A manžety na předkách po jízdě.

Spojka, u třístovky vydrží mraky, má to spodek a neni moc potřeba ji trápit. Ale, jestli na tom někdo jezdil extrem, může být zralá... Hodí se omrknout a pak už budeš vědět, jestli ji dáváš na frak, nebo ne.

Utáhnout včas výplety, ať to nepopraská.

Je to skvělá motorka a při péči má nízký náklady, naprosto spolehlivá a geniálně jede.

Naposledy editováno 01.12.2020 16:58:28

Ktm servis a hledání neutrálu

1.12.2020 v 16:55 | Nahoru | #6
Měl sem 08 a s neutrálem na místě boj..

2 reakcí na tento příspěvek Ktm servis a hledání neutrálu

1.12.2020 v 19:40 | Nahoru | #7
Oukej, díky za rady. Ještě k té spojkové kapalině - koukal jsem na Youtube, že se to plní spodní pumpou. Natlačí to nahoru a aspoň 3x opakovat. Jak to děláte vy? Dík a hezkej večír

(reakce na) Ktm servis a hledání neutrálu

1.12.2020 v 19:59 | Nahoru | #8
Drak-09> Nevím jak to teď má 3kilo. Já to u husara dělám stejně jako brzdu . Nahoře dolejvám...napumpuju a dole povolim ventilek dokud jdou bubliny. Zpravidla to musim udělat tak 3-4x

(reakce na) Ktm servis a hledání neutrálu

1.12.2020 v 20:06 | Nahoru | #9

Drak-09 píše: Oukej, díky za rady. Ještě k té spojkové kapalině - koukal jsem na Youtube, že se to plní spodní pumpou. Natlačí to nahoru a aspoň 3x opakovat. Jak to děláte vy? Dík a hezkej večír

je to lepší spodem pres stříkačku

1 reakcí na tento příspěvek Ktm servis a hledání neutrálu

1.12.2020 v 23:36 | Nahoru | #10
Bacha, asi to bude magura, je v tom minerál... Kdybys náhodou tam poslal kapalinu brzdovou, gumičky půjdou do kopru.

Tak radši napřed mrkni na víčko.

Ktm servis a hledání neutrálu

2.12.2020 v 10:04 | Nahoru | #11
Už by měla být v tomto roce na normal brzdovou
Doporučuji dot 5.1

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ktm servis a hledání neutrálu

2.12.2020 v 11:54 | Nahoru | #12

Kafoholik píše: Bacha, asi to bude magura, je v tom minerál... Kdybys náhodou tam poslal kapalinu brzdovou, gumičky půjdou do kopru.

Tak radši napřed mrkni na víčko.



Tady bude už myslím brembo na brzdovku

(reakce na) Ktm servis a hledání neutrálu

2.12.2020 v 16:25 | Nahoru | #13
Dave81> Jasný. Každopádně opatrně s tím i v budoucnu, pro případ nákupu gumiček, protože ty na minerál mají jiný složení a DOTka je rozebere. Někdo totiž zaznamenal že měl váleček stejnej a pumpu na brzdovku, s nápisem DOT 5 . A koupil origo gumky do toho válečku, jenže ty byly na minerál a chvíli trvalo než mu to docvaklo.
Možná to byla předělávka, nebo dal blbej rok, to už nevím

2 reakcí na tento příspěvek Ktm servis a hledání neutrálu

2.12.2020 v 17:50 | Nahoru | #14
Hoj, ano, mám ta Brembo. V manuálu je DOT 4 a 5.1. Hlavně ale ne DOT 5 - upozorňují. Když ale zastavím s kvaltem, motor netáhne. Spojka má ještě vůli než se dostane do tahu - tedy se vzduchem v systému asi problém nebude. Spíš vlastnost motorky... Ale vyměnit kapalinu v rámci prevence nebude od věci...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ktm servis a hledání neutrálu

2.12.2020 v 18:12 | Nahoru | #15

Drak-09 píše: Hoj, ano, mám ta Brembo. V manuálu je DOT 4 a 5.1. Hlavně ale ne DOT 5 - upozorňují. Když ale zastavím s kvaltem, motor netáhne. Spojka má ještě vůli než se dostane do tahu - tedy se vzduchem v systému asi problém nebude. Spíš vlastnost motorky... Ale vyměnit kapalinu v rámci prevence nebude od věci...



Začal bych tím, že u pořádně projeté/zahřáté moto , vyměň olej v převodovce, vřele doporučím DEXRON IID do automatů po výměně lehce projeď a pak zkontroluj/doplň olej přesně na výšku hladiny, dle kontrolního šroubu... a až pak přemýšlej jak to řadí a vyřazuje neutrál...

(reakce na) Ktm servis a hledání neutrálu

2.12.2020 v 18:35 | Nahoru | #16
PETARDAK> jojo, to mám v plánu. Předchozí majitel dával motopřevodový 80w od Putoline. Tak mám koupený a připravený ten stejný...

(reakce na) Ktm servis a hledání neutrálu

2.12.2020 v 19:28 | Nahoru | #17

Drak-09 píše: Hoj, ano, mám ta Brembo. V manuálu je DOT 4 a 5.1. Hlavně ale ne DOT 5 - upozorňují. Když ale zastavím s kvaltem, motor netáhne. Spojka má ještě vůli než se dostane do tahu - tedy se vzduchem v systému asi problém nebude. Spíš vlastnost motorky... Ale vyměnit kapalinu v rámci prevence nebude od věci...

určitě ju udělej
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Proc ma 4t oproti 2t v zakladu siln... KTM EXC 300 Norous123 28 22.2.2024 v 13:05 premikp
Cestovani na lehkem enduru KTM EXC 300, Husqvarna WR 300, Beta EVO 300 2T, Gas ... jirka-čz 28 26.1.2024 v 09:46 Metric
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Klíček zapalování KTM EXC 300 2019 ... KTM EXC 300, KTM EXC 300 E, KTM EXC 300 Six Days MalejMazel 14 23.1.2024 v 13:16 ktm525smerák
Sroub volnobehu KTM TPI KTM EXC 300 Norous123 4 10.1.2024 v 17:12 Metric


TOPlist