tu je nahlad na vyplnanie mrtveho priestoru klukovej komory kvoli sportovej kluke:
Pekny vecer
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory
Inak pozrel som si celý seriál.
Ale ten bol až PO tom, ako ja som si poskladal motor.
Ale otázka, ktorá sa už riešila asi tu na MCZ.
To najprv si dal simering do kartra, a potom ho budeš zohrievať v rúre na vyše 100 Celsia aby si tam dal ložisko?
A druhá vec čisto teoretická, čo som len uvažoval.
Jasné, že keby nebola výplň, jasné, že nasaje viac zmesi dole, ale aj by pretlačil ten prebytok hore, cez kanály??
Myslím si ani nie. Na jednej strane Bernoulliho zákon (asi), na druhej menší tlak.
Ak sa mýlim opravte ma.
Díky!
(reakce na) Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory
smitth píše: krokoš> .... Nikde mě (Jawa) nenechala. Vždy dojela. Což u BMW není pravidlo......
Ano. Tohle je ve zvyku u nás v Čechách říkat
Mě zase nikdy nenechalo BMW ani různí japonci. Jawa mnohokrát. Opravy u pangejtu vždy neodmyslitelně patřily ke koloritu cestování na Jawě
Jawu nikomu nepomlouvám, jen mi občas připadá zábavná její, někdy až fanatická, glorifikace.
Před šedesáti lety to byl solidní stroj na běžné světové úrovni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory
Měl jsem na mysli, že nelze posuzovat spolehlivost jakéhokoli stroje jen na základě osobních zkušeností. To je možno posoudit jen podle dostatečně velkého vzorku strojů. Je přirozené, že když se ti něco rozsype, tak ke stroji ztratíš důvěru.
Mimochodem čirou náhodou jsi se zcela trefil - ale v obráceném gardu. Můj kolega v roce 2019 ten odtah z Alp (Grossglockener) pro Jawu sháněl. Neidentifikovatelným způsobem odešlo zapalování. Jawám rozumí jako málokdo jiný, ale závadu se nalézt nepovedlo.
Já sám jsem musel před lety opustit svou Jawu v Německu za hranicemi. Klasická závada - rozlítlý kroužek zapíchaný do válce. Musel jsem se pro ní vrátit s dodávkou. Takže to z vlastní zkušenosti znám velmi dobře....
Rozpadnout se může (a rozpadá) všechno.
Naposledy editováno 29.11.2020 21:17:34
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory
3 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory
Cokoliv vypustí do světa je hned hate (i když oprávněný) a jediné, co mají všichni rádi jsou ty kývačky, panelky a tak. Vždyť nejčastěji otázka na mojí 639 je to, jestli to není Jawa 250. Ti znalejší uhodnou dokonce i objem a počet válců. Taktéž každý nadává na 638 a výše. Že se hádalo zápalko, odcházela klika atd.
Jinak jestli se motor udělá správně a i se správně zajede, tak nevidím problém, proč by nemohl spolehlivě sloužit. Jinak za mě je Jawa nejvhodnější jako každodenní vozidlo. Velmi pohodlná, prostorná, nemusí se nějak extra vytáčet, aby jela s provozem. Pokud je seřízena, tak startuje spolehlivě i v mrazech a bez baterky (Vape). Je to prostě nenáročná motka. Není mi jí líto nechávat pod plachtou na trávě za barákem po celý rok. V zimě se jen vytáhne baterka a po zimě startuje hned i na benzín s bioložkou, který je půl roku starý. Nikde mi nerezne a to s ní jezdím i v dešti a stojí na už zmiňované trávě. Prostě dopravní prostředek. Když se o ní člověk i stará, tak bude i spolehlivá. Jinak je super, že jde furt koupit 98% nových dílů v dobré kvalitě. Jinak jízdní vlastnosti asi nemá cenu řešit, protože zůstali v 70. letech, ale i tak s ní může být sranda. Jinak Jawa mě přesvědčila, že každá správná mašina má nakopávačku (jestli to je možné, nakopávat 1000 V2 bych fakt nechtěl).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory
SkotyCZ píše: ... Velmi pohodlná, prostorná, nemusí se nějak extra vytáčet, aby jela s provozem. ...... startuje spolehlivě i v mrazech a bez baterky ..... Je to prostě nenáročná motka. Není mi jí líto nechávat pod plachtou na trávě za barákem po celý rok. V zimě se jen vytáhne baterka a po zimě startuje hned i na benzín s bioložkou, který je půl roku starý. Nikde mi nerezne a to s ní jezdím i v dešti a stojí na už zmiňované trávě. Prostě dopravní prostředek. Když se o ní člověk i stará, tak bude i spolehlivá. .......
Vím, že je to kacířské, ale právě proto mám na denní (i zimní) požití skůtr - Hondu. Nikoli veterána. Současnou technologii. Oproti tomu, co píšeš, nemusím ani vyndávat či dobíjet baterku. Jediné co musím, je sledovat, jestli nemám už 6000 km v oleji. A na rozdíl od Jawy brzdí. Občas to není na škodu......
Naposledy editováno 12.12.2020 19:49:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory
Jinak skůtr je super věc, velmi podobná jawě. Momentálně nejsou finance na pořádnou motorku nebo skůtra do zimy, ale v garáži se rýsuje pionýr s revmaplechy. To bude cesta na náledí do sámošky zábava.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory
Jízda na Jawě podobná jest domácímu homeopatikovi, který přesvědčuje špičkového chirurga z kliniky, že dokáže vyléčit, co on ne :)
Samozřejmě, mnoho lidí je s homeopatiky spokojeno. Byt na nich je napsáno např. Jde o doplněk, nikoli lék.
Jawa je tradice, něco jako mrskut, jinak je to celkem marný. Nechci napsat úplně, už nejsem tak radikální a uznávám, že jede, většinou dojede, dokonce je to někdy příjemný docela.
(reakce na) Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory
To nie je olej
Vozím so sebou Božkov Republicu.
"čtyry deci pod kůží"
=>láďa-prášil
Pekne zhrnuté. Taký "bittersweet"
Prenesené na 4 kolesá, akokeby dnes niekto obhajoval Škody 100 až po Favorit a nič iné.
Sám mám rád svoju Jawu, aj Feldu som mal, pracanta, ktorá slúžila keď som to najviac potreboval, za minimálnu starostlivosť, ale naozaj svet je už inde.
=>HMS
Jawe zostáva posledná možnosť zostať na trhu t.j. obnoviť zvučné meno "Californian"
vo forme nejakého štýlového naháča do 1000 cm3. Alebo aj elektro. Musí to byť ale model, pekný, štýlový, praktický, dokonale premyslene vypracovaný, cenovo dostupný.
Inak končí na Wikipédii v kategórii - defunct motorcycle manufacturer-
Naposledy editováno 01.12.2020 12:51:23
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory
Sory ale jawa už několikrát dokázala že na výrobu nových moderních motorek nemá počinaje jawou sportard a konče 350 OHC. Neřikám že 350 ohc nevypadá hezky, ale je to pořad stejná pisnička pořad vsázejí na to co jawa byla dřiv. A ať se na mě nikdo nezlobí ale něco vyrobené v indii s nálepkou jawa pro mě není jawa. Jawa by se na to měla vykašlat.
Naposledy editováno 01.12.2020 13:34:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory
Jinak za mě nejlepší věc na 350 je ten zvuk. Jak si to jen tak bublá. Taktéž ten zvuk jde i z motoru a ne jen z výfuků za vámi. Taktéž mám rád i 638 motor. Táhne obstojně v nízkých otáčkách (do města supr) a nechá se i rád vytočit do omezovače. Můj má najeto 15k km od GO a až teď jdou velmi neslyšně slyšet ložiska. Předtím to jen tak ladně ševelilo.
*Takhle stojí už druhým rokem"
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory
Naposledy editováno 04.12.2020 11:10:06
(reakce na) Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho priestoru klukovej komory
Kohlstein píše: SkotyCZ> Kde má 638 ten omezovač?
Omezovač je tak nějak přirozeně, prostě kam to nedotočí... Paradoxně s Vape zatím nevytočím motor tam, kde byl s kladívkama. Ale zatím jsem to prostě jenom nasadil před třemi lety a nelaboroval jsem.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 | Kete | 32 | 17.5.2023 v 12:16 Johny_R |
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... | Dolin | 5 | 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal |
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 | Geofrey | 0 | 28.8.2022 v 22:28 Geofrey |
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... | naked11 | 16 | 23.8.2022 v 12:07 Mimísek |