Motor krmený prachem a vytáčený do maxima v závodech může chtít výměnu po 10 hodinách i s dobrým filtrem. Individuální ježdění na mokré hlíně nemusí být problém ani po 100 hodinách na jednom pístu.
Kromě měření, které zmiňuje Folby, se hodí měřák komprese. Na plný plyn a u teplého motoru by u 125 mělo jít nakopat 11-12 bar. Chce to zkusit, kolik dává s novým pístem a pak v průběhu opotřebení nemá klesnout o víc než 1 bar.
Píst dávej pořád stejný, jako původní. Nikasil se jen tak nevyběhá a když, tak jen tam, kde běhají kroužky. Jenom po opravě válce se páruje znova rozměr pístu.
2 reakcí na tento příspěvek Postup výměny pístu 2T cross
1 reakcí na tento příspěvek Postup výměny pístu 2T cross
Pokud nemaš šanci to změřit a ani neviš jak tak asi někoho kdo to pro tebe udělá. Ale dá se to i pomocí kroužku a spáromerek.
O kvalitě nikasilu v čr žadná. To je asi debata na pár večeru
Naposledy editováno 27.11.2020 22:36:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Postup výměny pístu 2T cross
Naposledy editováno 28.11.2020 20:54:33
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
2t Odpaluje svíčky Yamaha YZ 125 | tomas_fiser17 | 13 | 29.2.2024 v 19:44 tomas_fiser17 |
Jakou crosku si koupit do začátku Yamaha YZ 125, Honda CRF 250 F | martin12424 | 4 | 20.2.2024 v 17:59 krokoš |
Přihlášení Yamaha YZ na značky Yamaha YZ 125 | tomas_fiser17 | 3 | 26.12.2023 v 23:24 Kohlstein |
Rozdíl v klikovém hřídeli Yamaha YZ 125 | tomas_fiser17 | 4 | 15.9.2023 v 20:35 ja1 |
Nejspíš zadřený YZeto Yamaha YZ 125 | tomas_fiser17 | 3 | 13.9.2023 v 14:19 tomas_fiser17 |