megamoto_megaparts_leden





Téma: Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)
Zdarec
Přemýšlel jsem že udělam chiptuning na své hondě cr-v a narazil jsem že provádí taky úpravy motorek.
U Ducati Monstera 1100 slibují nárust výkonu z 95k na 105k a kroutáku z 103nm na 115nm za 4312Kč což mi nepříjde špatný.

Otázka je zdali je to realné a jak to ovlivní životnost motoru? Má někdo zkušenosti chiptuningem u motorek případně u aut?

Díky

Chiptuning Ducati


1 reakcí na tento příspěvek Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)

20.11.2020 v 07:24 | Nahoru | #1
pokud chceš zlepšit průběh na M1100 , nevím o jakým ročníku uvažuješ, nebo jestli to sem davas jen jak prdel, ale možný to je. Pokud má ecu, stáhneš si DP mapu a prskneš tam. chtělo by to při tom zrpůchodnit sání a asi i vejfuk.
Ty řeči o tom jak výrobce ví nejlíp jak dostat výkon z motoru jsou fakt jen naivní bláboly. On by to věděl, kdyby za ním pak nestálo hejno debilů s EU emisníma normama pro motocykly, aby zachránili Antarktidu.
Ducati od milénia trpěla cukavostí a nepřesvědčivým spodkem, diky ochuzení map a přičemž neměla pořádnou kontrolu lambd na každým koleni, jako dnes. Spodek a střed byl vždy dost suchej. Přehráním DP mapy, nebo nějaký editovaný, kde se tyhle místa "nakrmila", se to výrazně zlepšilo. Toť má zkušenost s motorem z 999.
jinak u diesela tohle, odborně udělaný funguje velmi dobře a spotřeba padá.
často ani nikdo nemusí nic editovat. Výrobce na stejnech motorech během let dělá úpravy motor managementu a po roce dvou od uvedení prvnich verzí je už dalších x-lepších. Stačí přehrát a jede se. Moje zkušenost je s dvěma verzema 1.9TDI 77 a 96kW kde spotřeba zůstala stejná, ale výkon šel podstatně nahoru (dluzno říct že u 96kW verze byla jeho distribuce dost nahovno, ) a s třema variantama 2.4D pětiválce Volvo, kde bezpečně nejúspornější byla varianta s max výkonem 152kW.

Naposledy editováno 20.11.2020 07:31:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvýšení výkonu Ducati Monstera 1100 (Chiptuning)

20.11.2020 v 11:13 | Nahoru | #2
t_freedom> Hele spíše jsem to myslel jako prdel. Jak píšu mám ještě GSXR 1000 tam je koní dostatečně . Monster mi vyhovuje jak je. Ale jsou tam výfuky Leo Vince vysloveně na můj model, ale nebyly odladěné a monster občas za studená neche vůbec nastartovat. Startuje třeba až na počtvrte, ale prý u 1100 je to běžné, no vevím. Určitě by tomu prospělo doladění na brzdě, a zlepšení průběhu výkonu a třeba přidání pár koní by určitě neuškodilo. Kdyby to stálo 5000Kč tak bych do toho klidně šel, ale kupovat powercommander a ještě jít na brzdu, abych trochu zlepšil průběh a stálo mě to 15000 Kč tak to se na to vykašlu. Jinak je to rok 2009 tudíž ještě před EVO a už to má řídicí jednotku Siemens místo Mareli.

Naposledy editováno 20.11.2020 11:23:00
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Smyk předního kola na rovném místě ... [1, 2] Ducati Monster 1100 Alexandr 41 21.11.2020 v 17:41 Alexandr
Monster 1100 (2009) řídicí jednotka Ducati Monster 1100 Alexandr 7 19.6.2020 v 10:07 Anti
Rozvody Monster 1100 Ducati Monster 1100 Alexandr 3 31.5.2020 v 23:32 Ivos
Ducati Monster 1100 spojka Ducati Hypermotard 1100/1100S, Ducati Monster 1100, ... Jakub.Pycha 23 2.1.2020 v 22:08 robozaho
Ducati monster 1100 kolísání volnob... Ducati Hypermotard 1100/1100S, Ducati Monster 1100, ... ENEMY 8 5.11.2019 v 11:49 wocasňák

TOPlist