2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je stará
tady resis vibrace na motorce ktera evidentne neni v moc ok stavu - ko kotouce, upravena + ohnuta riditka, guma co nekde 10let lezela… jasne, nic z toho nemusi byt pricina, ale stroj v punku se strasne blbe diagnostikuje…
i ta diagnostika vidlic - nejsou vydrene, tak jsou rovne… jak psal nekdo vyse, po rane se tyhle vidlice obvykle ohnou pod spodnima brejlema, v miste kde jezdi pouzdra jsou rovne, pokud nejsou prilis rozdilne ohnute leva vs prava tak se nic nevydira, ale vidlice ma jinou stopu - kratsi - a muze to mit vliv na chovani motorky
Naposledy editováno 19.11.2020 10:43:37
Posuzovat něco, co není úplně tvoje, jde kolikrát tak nějak líp, s nadhledem.
Na to svoje je člověk zvyklý, nad ledasčím mávne rukou, že je to ještě OK, že se na tom nemá co pokazit, nebo se mu nechce kvůli relativní maličkosti rozdělávat půl motorky. Taky se tomu říká provozní slepota. I když to má člověk před očima, něco mu brání se na to zaměřit. Proto taky vznikl brainstorming a tyhle diskuse nejsou nic jiného.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je stará
assassin píše: Robertek> me osobne obcas bije do oci kontrast mezi tvymi dotazy a mezi radami… kdyz nekde radis tak to vypada, jako kdybys motorky profesionalne opravoval 20let a jeste k tomu prednasel nejaky s tim spojeny obor na Univerzite a pak u dotazu ti treba neni jasny jak funguji dve prevodovky zarazene za sebe.
tady resis vibrace na motorce ktera evidentne neni v moc ok stavu - ko kotouce, upravena + ohnuta riditka, guma co nekde 10let lezela… jasne, nic z toho nemusi byt pricina, ale stroj v punku se strasne blbe diagnostikuje…
i ta diagnostika vidlic - nejsou vydrene, tak jsou rovne… jak psal nekdo vyse, po rane se tyhle vidlice obvykle ohnou pod spodnima brejlema, v miste kde jezdi pouzdra jsou rovne, pokud nejsou prilis rozdilne ohnute leva vs prava tak se nic nevydira, ale vidlice ma jinou stopu - kratsi - a muze to mit vliv na chovani motorky
Myslím, že tam máš drobnou chybu, vidlice ohnuté dozadu (po ráně při jízdě dopředu) má delší stopu (závlek) než vidlice neohnuté, takže by měl být motocykl stabilnější v přímém směru a půjde míň ochotně do zatáčky.
P.S. (pro Robertka) pokud bych si nebyl naprosto jistý, že je kolo vyvážené správně, tak bych jako první krok zkontroloval právě to vyvážení a raději i u zadního kola.
Naposledy editováno 19.11.2020 18:15:57
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zatuhlý plyn Yamaha XJ 600 | Paja.ml | 1 | 26.3.2024 v 17:13 Destroyer |
Serizeni retezu XJ 600 Yamaha XJ 600 | Rollinman | 24 | 24.3.2024 v 01:57 tompok76 |
Můžu odjet po snížení motorky na ni... [1, 2] Yamaha XJ 600 | H1d30k | 42 | 21.3.2024 v 15:02 H-D82 |
XJ600 - jede na 2 válce [1, 2] Yamaha XJ 600 | Animals21 | 52 | 22.2.2024 v 07:40 Koudy01 |
Dá se někde ověřit reálný výkon mot... Yamaha XJ 600 | H1d30k | 13 | 5.9.2023 v 13:20 panTerek |