2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je stará
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je stará
Robertek> Normální to určitě není. Měl jsem tři XJčka (jedno furt mám, že jo) různých ročníků výroby a ani jedno se takto nechovalo. Nad 140km/h se to v zatáčkách trochu zavlní. Ale v přímým směru až do maximálky je to klidný.
Komorerth> Uvidíš, jak se to bude chovat s novou gumou. Myslím si, že tu neklidnost ti způsobuje ta zubatá guma. Já ani jednou zadní gumu nedojel na XJ do mrtva. Právě proto, že se to už pak chová dost divně. A nebo tlumiče (zadní tlumič) už nebude úplně v cajku.
Naposledy editováno 19.11.2020 06:05:40
k comu by mi to XJcko inak malo byt? na okruh? do lesa? stred mi zmizol pod TWI asi 2000km dozadu. teraz v zime vymenim, na jar mam stk
Naposledy editováno 18.11.2020 21:25:45
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je stará
No, určitě zkusím vyměnit řídítka za užší a pak už jen začnu měnit díly kus za kus - kamarád XJ má, tak si ho kdyžtak na odpoledne půjčím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je stará
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je stará
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je stará
grooll píše: Robertek> A co přední tlumiče? psals o novým oleji ale byli někde na měření a profi repasu? Já měl po nějakým pádu (předešlého majitele) obě trubky lehce ohnutý a prý to už někdo i rovnal ale moc se mu to nepovedlo. Dal jsem tlumiče do servisu k fachmanovi co dělá repasy bavorackých "nerepasovatelných" a MX tlumičů a od tý doby je moto poslušná. Předtím byla lehce neklidná nad 150km/h, teď je neklidná až od 210km/h. Chci tím říct, že tlumiče nejsou jen trubky s olejem a můžou mít i vícero poruch než jen starý olej, nebo tekoucí gufero.
Jsou v pořádku, nemají nikde vydŕený tvrdochrom, což bouraná vidlice obvykle má. Neteče. Nezasekává se. Neoskákává gumu. Moto jede rovně, nikam netáhne, řídítka rovně.
A zrovna u XJ to “trubky s olejem” jsou.
Kohl - nahraju odpoledne, nejsem doma.
1 reakcí na tento příspěvek Jak je stará
Vlastně prd!
Dělá to (asi) od doby, co je tam nová guma. Protože si pamatuji, jak jsem jezdil běžně 160 na Hradec se stejnými řídítky, ale s jinou gumou.
Ale vždyť je vyvážená, tak kde může být chyba?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je stará
Jako že tam nejsou žádný pouzdra? žádný přepouštěcí ventil/y, jen péro a olej aby to péro nezrezlo? ale noták...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je stará
grooll píše: Robertek> diagnostika mírně chybná, já mám chrom taky jak nový, lehce bouraná vidlice se ohne pod spodními brýlemi a jinak nic patrného není, nechápu, jak by se mohl odřít chrom, respektive, co by ho mělo odřít.. Moje moto taky jela rovně, nikam netahla.
Jako že tam nejsou žádný pouzdra? žádný přepouštěcí ventil/y, jen péro a olej aby to péro nezrezlo? ale noták...
Rád chytáš lidi za slovo a rád se povyšuješ. Ale už mi to leze krkem, ovládej se prosím. Psal jsem to s nadsázkou ve smyslu, že je to rozpočtová paštika, kde se obvykle nemá moc co posrat. Taková Jawa vidle, zkrátka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je stará
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je stará
grooll píše: Robertek> Při těch točkách, co guma snáší ve 150 km/h na ní působí dost velká setrvačná síla která jí prostě deformuje - může být klidně vadný kord - povolený, nebo i prasklý, to pak udělá bouli..
Ale ona je fakt naprosto bez vad, nikde nic, dobře nazutá, za jízdy nevypadá, že by to někde házelo. No, odpoledne zajedu za kámošem a půjčím si kolo. Uvidíme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je stará
Robertek píše: Rád chytáš lidi za slovo a rád se povyšuješ. Ale už mi to leze krkem, ovládej se prosím. Psal jsem to s nadsázkou ve smyslu, že je to rozpočtová paštika, kde se obvykle nemá moc co posrat. Taková Jawa vidle, zkrátka.
Opět špatná diagnostika. nesnažím se povyšovat, nemám to zapotřebí a se sebeovládáním též nemám potíže. Snažím se pomoci v technickém problému, rozšířit pohled na celkovou problematiku i jiným směrem a chápat problém komplexně. Pokud se chceš bavit s nadsázkou o diagnostice technického problému tak přeju hodně štěstí. Pokud tě se*u, nemám problém si s tebou prostě nepsat, eventuálně mne klidně můžeš zablokovat.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je stará
grooll píše: Opět špatná diagnostika. nesnažím se povyšovat, nemám to zapotřebí a se sebeovládáním též nemám potíže. Snažím se pomoci v technickém problému, rozšířit pohled na celkovou problematiku i jiným směrem a chápat problém komplexně. Pokud se chceš bavit s nadsázkou o diagnostice technického problému tak přeju hodně štěstí. Pokud tě se*u, nemám problém si s tebou prostě nepsat, eventuálně mne klidně můžeš zablokovat.
Hele přeber si to jak chceš, píšu to tak, jak cítím. Investovat čas do “hejtu” na tvojí osobu nebudu.
Pokud jsi schopný poradit a dobře poradit, budu jen rád
Koudy01 píše: Robertek> To s tím tlumičem bylo na Komorertha. Centrálem to u tebe nebude. Se špatným tlumičem sem jezdil. Lítá to na doraz a pohupuje se to. Ale nerozvibruje to motorku. No su zvědav, na co přijdeš.
u mna zadny tlmic je super (bude mozno aj tym, ze prva majitelka bola zencka a ja mam tiez celkom musi hmotnost). Dokonca som pozeral aj pneu celkom detailne a nema plosky. len je proste zubata . Pocitovo to tlmi pochopitelne horsie nez bawor ktorym tiez sem tam jazdim, ale to si ospravedlnujem aj dlzkou kyvky a celkovym "naladenim" podvozku u Diversiona
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je stará
tady resis vibrace na motorce ktera evidentne neni v moc ok stavu - ko kotouce, upravena + ohnuta riditka, guma co nekde 10let lezela… jasne, nic z toho nemusi byt pricina, ale stroj v punku se strasne blbe diagnostikuje…
i ta diagnostika vidlic - nejsou vydrene, tak jsou rovne… jak psal nekdo vyse, po rane se tyhle vidlice obvykle ohnou pod spodnima brejlema, v miste kde jezdi pouzdra jsou rovne, pokud nejsou prilis rozdilne ohnute leva vs prava tak se nic nevydira, ale vidlice ma jinou stopu - kratsi - a muze to mit vliv na chovani motorky
Naposledy editováno 19.11.2020 10:43:37
Posuzovat něco, co není úplně tvoje, jde kolikrát tak nějak líp, s nadhledem.
Na to svoje je člověk zvyklý, nad ledasčím mávne rukou, že je to ještě OK, že se na tom nemá co pokazit, nebo se mu nechce kvůli relativní maličkosti rozdělávat půl motorky. Taky se tomu říká provozní slepota. I když to má člověk před očima, něco mu brání se na to zaměřit. Proto taky vznikl brainstorming a tyhle diskuse nejsou nic jiného.
1 reakcí na tento příspěvek Jak je stará
Dělá to (asi) od doby, co je tam nová guma.
Tady kmitání řešil na mojí stávající bývalý majitel. Nová guma byla špatná.
Naposledy editováno 19.11.2020 12:04:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je stará
assassin píše: Robertek> me osobne obcas bije do oci kontrast mezi tvymi dotazy a mezi radami… kdyz nekde radis tak to vypada, jako kdybys motorky profesionalne opravoval 20let a jeste k tomu prednasel nejaky s tim spojeny obor na Univerzite a pak u dotazu ti treba neni jasny jak funguji dve prevodovky zarazene za sebe.
tady resis vibrace na motorce ktera evidentne neni v moc ok stavu - ko kotouce, upravena + ohnuta riditka, guma co nekde 10let lezela… jasne, nic z toho nemusi byt pricina, ale stroj v punku se strasne blbe diagnostikuje…
i ta diagnostika vidlic - nejsou vydrene, tak jsou rovne… jak psal nekdo vyse, po rane se tyhle vidlice obvykle ohnou pod spodnima brejlema, v miste kde jezdi pouzdra jsou rovne, pokud nejsou prilis rozdilne ohnute leva vs prava tak se nic nevydira, ale vidlice ma jinou stopu - kratsi - a muze to mit vliv na chovani motorky
Myslím, že tam máš drobnou chybu, vidlice ohnuté dozadu (po ráně při jízdě dopředu) má delší stopu (závlek) než vidlice neohnuté, takže by měl být motocykl stabilnější v přímém směru a půjde míň ochotně do zatáčky.
P.S. (pro Robertka) pokud bych si nebyl naprosto jistý, že je kolo vyvážené správně, tak bych jako první krok zkontroloval právě to vyvážení a raději i u zadního kola.
Naposledy editováno 19.11.2020 18:15:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je stará
Robertek píše: Ale ona je fakt naprosto bez vad, nikde nic, dobře nazutá, za jízdy nevypadá, že by to někde házelo. No, odpoledne zajedu za kámošem a půjčím si kolo. Uvidíme
Edit: K vyzkoušení jiné pneu jsem se dostal až teď a bylo to tím. Jednalo se o pneumatiku Heidenau K63.
Robertek píše: A rovnou se zeptám, když vás tu mám takhle pohromadě. XJ mi od 140kmh vejš hrozně vibruje - obě pneu vyvážené, v krku zánovní kuželíky.
Napdlo mě, že by ložiska mohla být povolená - takže jsem odmontoval horní brýle, utáhnul tak, aby vidle padala na stfanu trochhu s odporem ale dělá to pořád. Vše uděláno dle servisního manuálu, vše utažené na správný moment.
Nenapadá někoho něco?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak je stará
Maxipes_Fík píše: Myslím, že tam máš drobnou chybu, vidlice ohnuté dozadu (po ráně při jízdě dopředu) má delší stopu (závlek) než vidlice neohnuté, takže by měl být motocykl stabilnější v přímém směru a půjde míň ochotně do zatáčky.
Nechces se podelit o matros, to musi bejt sila..
DrDNA01 píše: Nechces se podelit o matros, to musi bejt sila..
Z úrovně tvého písemného projevu je jasné, že vůbec nemáš ponětí, o čem je tady řeč, a že reaguješ na tři měsíce starý příspěvek taky o něčem svědčí. Pokud ti není něco jasné, tak se normálně zeptej, ale buďto piš česky, jestli to zvládneš nebo se na to vyser.
P.S. to, že assassin píše taky tak neřeš, ten se vymluvil na velice zlého administrátora, který mu zakázal, aby si v práci na PC s anglickými WIN přidal českou klávesnici a z domova asi příspěvky nepíše.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zatuhlý plyn Yamaha XJ 600 | Paja.ml | 1 | 26.3.2024 v 17:13 Destroyer |
Serizeni retezu XJ 600 Yamaha XJ 600 | Rollinman | 24 | 24.3.2024 v 01:57 tompok76 |
Můžu odjet po snížení motorky na ni... [1, 2] Yamaha XJ 600 | H1d30k | 42 | 21.3.2024 v 15:02 H-D82 |
XJ600 - jede na 2 válce [1, 2] Yamaha XJ 600 | Animals21 | 52 | 22.2.2024 v 07:40 Koudy01 |
Dá se někde ověřit reálný výkon mot... Yamaha XJ 600 | H1d30k | 13 | 5.9.2023 v 13:20 panTerek |