bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Větvení kabelu
17.11.2020 v 21:20
Opět jsem se rozhodl pro překopání elektrické instalace. Chci ji zjednodušit a abych nemusel tahat svazky napájecích a zemnících vodičů, hledám tipy jak vymyslet větvení a odbočky z těchto vodičů. Potřebuju něco co ten vodič nepřepůlí, ideálně něco krimpovacího. Vím, že elektrika na některých japoncích obsahuje nějaké krimpovací dutinky. Ale to co jsem našel jsou jen navlíkací. Dá se sehnat něco co jen přiložím, ve stylu krimpovací koncovky fastonu?
Přivítám i další varianty jak na to,díky.

1 reakcí na tento příspěvek Větvení kabelu

18.11.2020 v 08:28 | Nahoru | #1
kerut> Pajeni sice neni horsi nez znasilneni jeptisky, ale radne na picu teda je. Problem je ze konce u cinu se pak muzou odklepat. Jako nekde v hlavnim svazku, ktery je pripaskovany napevno k ramu to fungovat muze, ale pokud by se ta cast nejak za provozu hybala, tak bych do toho uz nesel.
Ja to delam uplne jednoduse. Strihnu prubeznej drat, oba jeho konce rozdelim na dva prameny, stejne jako odbocujici drat. Na jednu polovinu prubeznyho dam predem smrstovaci buzirku a pak techto 6 pramenu propojim vzdy do paru. Pres odbocku navlecu buzirku, zatahnu teplem a je to. Spoj vydrzi cokoliv a neuklepe se, akorat teda neni rozebiratelnej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Větvení kabelu

18.11.2020 v 10:07 | Nahoru | #2

Johny_Servis píše: kerut> Pajeni sice neni horsi nez znasilneni jeptisky, ale radne na picu teda je. Problem je ze konce u cinu se pak muzou odklepat. Jako nekde v hlavnim svazku, ktery je pripaskovany napevno k ramu to fungovat muze, ale pokud by se ta cast nejak za provozu hybala, tak bych do toho uz nesel.
Ja to delam uplne jednoduse. Strihnu prubeznej drat, oba jeho konce rozdelim na dva prameny, stejne jako odbocujici drat. Na jednu polovinu prubeznyho dam predem smrstovaci buzirku a pak techto 6 pramenu propojim vzdy do paru. Pres odbocku navlecu buzirku, zatahnu teplem a je to. Spoj vydrzi cokoliv a neuklepe se, akorat teda neni rozebiratelnej



ja tu nechci hajit pajeni, protoze v prumyslu se to proste nedela. ale na svych motorkach pajim bezne a nikdy se mi nestalo, ze by mnou udelanej spoj povolil nebo mel studenak. je potreba udelat to tak, aby to vibrace nepovolily - se smrstovackama a zvlast s kvalitnima s lepidlem neni problem.

u toho pajeni je podle me horsi to, ze je tam kontakt ruznych kovu s ruznym elchem potencialem a tusim ze ma ten pajenej kontakt vetsi prechodovej odpor nez dobre nakrimpovanej. tzn pro vetsi zatez se muze zahrivat a to ten spoj dal poskodi…

ted jsem sestavoval bodovaci svarecku a tam jsou prechodovy odpory kriticky, protoze je potreba spojem dostat co nejvic proudu pri malem napeti, zvysovani napeti dela problem - svaruju proudem kolem 1200A a pri sestavovani kabelaze jsem meril odpor vodicu a pajenim jsem se nedostal na hodnoty jako krimpovanim...

Naposledy editováno 18.11.2020 10:07:50
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist