Téma: Porovnanie seriovej a sportovej kluky Jawa 350/639
16.11.2020 v 18:36
Ahojme,
tu je video s porovnanim sportovej a seriovej klukovky. Druha polovica.
Mozno niekoho motivuje, no vzhladom na financie asi skor pre zabavu :)
Treba brat s rezervou, je to hobby.
Pekny vecer
tu je video s porovnanim sportovej a seriovej klukovky. Druha polovica.
Mozno niekoho motivuje, no vzhladom na financie asi skor pre zabavu :)
Treba brat s rezervou, je to hobby.
Pekny vecer
Jawa 350 a sportovní motor? Hmmm
...ale tak jako občas se dá i z .ovna vyrobit bič a ještě s ním zapraskat
...najdi si na Jawamanii uživatele Milánek - ten trindu předělal na půllitra - dostal z toho snad 40 šemiků, coz mi přijde na vynaložené úsilí a finance dost málo...odlehčená klika, litinové vložky že Škody MB 1000 atd...
Jinak kliky dělal třeba Kasalický z TKMoto, nebo tak se to jmenovalo....za mě je lepší chodit do pořádné práce, našetřit si dnes už bohužel cca 2kila a koupit si třeba Suzu GT 550, případně cca 3kila a koupit RG 500.…



Jinak kliky dělal třeba Kasalický z TKMoto, nebo tak se to jmenovalo....za mě je lepší chodit do pořádné práce, našetřit si dnes už bohužel cca 2kila a koupit si třeba Suzu GT 550, případně cca 3kila a koupit RG 500.…
1 reakcí na tento příspěvek Porovnanie seriovej a sportovej kluky Jawa 350/639
Menší a lehčí setrvačníky budou znamenat větší otáčky a tím i větší výkon. A to originální ojnice a ojniční ložiska zřejmě nepřežijou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Porovnanie seriovej a sportovej kluky Jawa 350/639
alpe> to je k prdu, pořád ten stabilák bude mít moc velký zdvih...z hovna bič neupletes....
Bylo by dobré to pak dát na brzdu a změřit výkon a max otáčky. Pak porovnat s originálem. Rozhodně bych to rád vyzkoušel, jak to pojede.
Jinak asi nejlepší investice k zvýšení výkonu na jawě je dát jiný, modernější karburátor. Dal jsem nějaký čínsky pwk a po seřízení jsem neztratil spodní pásmo a třinda jde vytočit asi o 1000 otáček více. Výkon se o něco zvýšil, protože mi začala při plném plynu prokluzovat spojka. Mnohem lepší průběh a i spotřeba trochu klesla. Jen se mi to uchlastává za studena na sytič, ale to není nic, co by nešlo vyřešit.
Jinak asi nejlepší investice k zvýšení výkonu na jawě je dát jiný, modernější karburátor. Dal jsem nějaký čínsky pwk a po seřízení jsem neztratil spodní pásmo a třinda jde vytočit asi o 1000 otáček více. Výkon se o něco zvýšil, protože mi začala při plném plynu prokluzovat spojka. Mnohem lepší průběh a i spotřeba trochu klesla. Jen se mi to uchlastává za studena na sytič, ale to není nic, co by nešlo vyřešit.
2stroke> k prdu to uplne neni, s otackama se vykon umerne zvedne, tzn neco malo asi nazene, akorat to bude bez ty hmoty chcipat dole, takze bude muset bejt vyssi volnobeh..
kratsi zdvih by byl samozrejme vyhdnejsi z hlediska kmitajicich hmot i pistove rychlosti, ale zas snizi i objem cimz se to vykompenzuje (rozumej, kdyz kratsi zdvih tak zaroven vetsi plochu pistu, a to uz je slozitejsi zasah..)

2 reakcí na tento příspěvek Porovnanie seriovej a sportovej kluky Jawa 350/639
kdysi (cca 1992) někdo dělal dva karburátory na 638/39/40, před čtvrtstoletím jsem si i pamatoval kdo, jeden kluk si to nechal udělat a krutě jsme na něj neměli. maximálka o ca 20 vyšší, od 30 km/h ujížděl o parník
mariano píše: kdysi (cca 1992) někdo dělal dva karburátory na 638/39/40, před čtvrtstoletím jsem si i pamatoval kdo, jeden kluk si to nechal udělat a krutě jsme na něj neměli. maximálka o ca 20 vyšší, od 30 km/h ujížděl o parník
jo, to měl táty kamarád.... jenže nešel pod 8/100 :/
K tomu si pamatuji, že kamarád měnil karbec jikov za tuším Bing a taky to bylo dost znát, ale spotřebu si už fakt nepamatuju - samo bez měření, o brzdě jsme si mohli tak akorát nechat zdát, když ani ve svazarmu ji neměli

Taky jsem tuto úpravu měl, ale nic zvláštního to nepřineslo. Dokonce jsem to potom předělal na upravené jazýčkové ventily z 519 a dva 28 mm origkarby, ale nešlo to dobře doladit. To bylo tenkráte "sraní" a dneska se to s mými 125 ccm nedá srovnat - jedou podstatně lépe.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Maska světlometu, přední blatník, z... Jawa 350/639 | JardaOstrava | 2 | 10.1.2021 v 17:16 ardnosu |
Jawa 350/639 zmontovanie motora Jawa 350/639 | Geofrey | 27 | 6.1.2021 v 21:56 Deyva |
Jawa 350/639 vyplnenie mrtveho prie... [1, 2, 3] Jawa 350/639 | Geofrey | 79 | 19.12.2020 v 18:39 mito7 |
Tachometr Jawa 639 Jawa 350/639 | xjarek | 8 | 11.12.2020 v 20:46 xjarek |
Jawa 350/639 Jawa 350/639 | Amorek123 | 21 | 17.11.2020 v 18:53 alpe |