bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Porovnanie seriovej a sportovej kluky Jawa 350/639
16.11.2020 v 18:36
Ahojme,

tu je video s porovnanim sportovej a seriovej klukovky. Druha polovica.
Mozno niekoho motivuje, no vzhladom na financie asi skor pre zabavu :)
Treba brat s rezervou, je to hobby.



Pekny vecer

Porovnanie seriovej a sportovej kluky Jawa 350/639

17.11.2020 v 08:30 | Nahoru | #1
Jawa 350 a sportovní motor? Hmmm ...ale tak jako občas se dá i z .ovna vyrobit bič a ještě s ním zapraskat ...najdi si na Jawamanii uživatele Milánek - ten trindu předělal na půllitra - dostal z toho snad 40 šemiků, coz mi přijde na vynaložené úsilí a finance dost málo...odlehčená klika, litinové vložky že Škody MB 1000 atd...
Jinak kliky dělal třeba Kasalický z TKMoto, nebo tak se to jmenovalo....za mě je lepší chodit do pořádné práce, našetřit si dnes už bohužel cca 2kila a koupit si třeba Suzu GT 550, případně cca 3kila a koupit RG 500.…

Porovnanie seriovej a sportovej kluky Jawa 350/639

17.11.2020 v 08:35 | Nahoru | #2
No každopádně musí udělat do kliky hliníkově podkovy aby vymezil vůli mezi stočenou klikou a karterem

1 reakcí na tento příspěvek Porovnanie seriovej a sportovej kluky Jawa 350/639

17.11.2020 v 18:36 | Nahoru | #3
Menší a lehčí setrvačníky budou znamenat větší otáčky a tím i větší výkon. A to originální ojnice a ojniční ložiska zřejmě nepřežijou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Porovnanie seriovej a sportovej kluky Jawa 350/639

17.11.2020 v 22:55 | Nahoru | #4
alpe> to je k prdu, pořád ten stabilák bude mít moc velký zdvih...z hovna bič neupletes....

Porovnanie seriovej a sportovej kluky Jawa 350/639

18.11.2020 v 11:34 | Nahoru | #5
Bylo by dobré to pak dát na brzdu a změřit výkon a max otáčky. Pak porovnat s originálem. Rozhodně bych to rád vyzkoušel, jak to pojede.
Jinak asi nejlepší investice k zvýšení výkonu na jawě je dát jiný, modernější karburátor. Dal jsem nějaký čínsky pwk a po seřízení jsem neztratil spodní pásmo a třinda jde vytočit asi o 1000 otáček více. Výkon se o něco zvýšil, protože mi začala při plném plynu prokluzovat spojka. Mnohem lepší průběh a i spotřeba trochu klesla. Jen se mi to uchlastává za studena na sytič, ale to není nic, co by nešlo vyřešit.

(reakce na) Porovnanie seriovej a sportovej kluky Jawa 350/639

18.11.2020 v 12:29 | Nahoru | #6
2stroke> k prdu to uplne neni, s otackama se vykon umerne zvedne, tzn neco malo asi nazene, akorat to bude bez ty hmoty chcipat dole, takze bude muset bejt vyssi volnobeh.. kratsi zdvih by byl samozrejme vyhdnejsi z hlediska kmitajicich hmot i pistove rychlosti, ale zas snizi i objem cimz se to vykompenzuje (rozumej, kdyz kratsi zdvih tak zaroven vetsi plochu pistu, a to uz je slozitejsi zasah..)

2 reakcí na tento příspěvek Porovnanie seriovej a sportovej kluky Jawa 350/639

19.11.2020 v 22:57 | Nahoru | #7
kdysi (cca 1992) někdo dělal dva karburátory na 638/39/40, před čtvrtstoletím jsem si i pamatoval kdo, jeden kluk si to nechal udělat a krutě jsme na něj neměli. maximálka o ca 20 vyšší, od 30 km/h ujížděl o parník

(reakce na) Porovnanie seriovej a sportovej kluky Jawa 350/639

20.11.2020 v 04:59 | Nahoru | #8

mariano píše: kdysi (cca 1992) někdo dělal dva karburátory na 638/39/40, před čtvrtstoletím jsem si i pamatoval kdo, jeden kluk si to nechal udělat a krutě jsme na něj neměli. maximálka o ca 20 vyšší, od 30 km/h ujížděl o parník



jo, to měl táty kamarád.... jenže nešel pod 8/100 :/

Porovnanie seriovej a sportovej kluky Jawa 350/639

20.11.2020 v 10:23 | Nahoru | #9
K tomu si pamatuji, že kamarád měnil karbec jikov za tuším Bing a taky to bylo dost znát, ale spotřebu si už fakt nepamatuju - samo bez měření, o brzdě jsme si mohli tak akorát nechat zdát, když ani ve svazarmu ji neměli

Porovnanie seriovej a sportovej kluky Jawa 350/639

20.11.2020 v 11:20 | Nahoru | #10
Taky jsem tuto úpravu měl, ale nic zvláštního to nepřineslo. Dokonce jsem to potom předělal na upravené jazýčkové ventily z 519 a dva 28 mm origkarby, ale nešlo to dobře doladit. To bylo tenkráte "sraní" a dneska se to s mými 125 ccm nedá srovnat - jedou podstatně lépe.

(reakce na) Porovnanie seriovej a sportovej kluky Jawa 350/639

20.11.2020 v 11:46 | Nahoru | #11
mariano> Ty příruby, kliky, jiné koncovky na dvoukomoráky a nevím co všechno dělal Kasalický, TK moto.

Porovnanie seriovej a sportovej kluky Jawa 350/639

3.12.2020 v 20:19 | Nahoru | #12
Dva karburátory? Žádný problém na péráku. A jelo to jako z praku
Ovšem bylo to na závody. Životnost cca pár set kilometrů a pak repase
Zde jsou foto, včetně ovládacího mechanismu bowdenu:



Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 Kete 32 17.5.2023 v 12:16 Johny_R
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... Dolin 5 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 Geofrey 0 28.8.2022 v 22:28 Geofrey
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... naked11 16 23.8.2022 v 12:07 Mimísek


TOPlist