Originální díly PARTSDEPOT





Téma: VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy
Zdar borci, prodal jsem Tuňáka z důvodu, že mě už přestalo bavit jak na tom fouká a možnosti okufrování taky nic moc, skoro vůbec. Jezdit budu sám(188/80),chtěl objem 750 a výš, ideálně stříkačku, budget do 70000 a zaujalo mě VFR. Původně VTEC který se mi líbí víc, ale po pročtení diskuzí tady, pár článků včetně recenze od Scally, Gahana atd, se jako volba rozumu nabízí spíš FI, hlavně kvůli chybějícímu VTECu a rozvodovým kolům. Přeci jen už to má ale skoro 20 let a říkám si, zda to má ještě co nabídnout, případně zda se nabízí i jiná alternativa?PS: FZS1000 jsem měl, motorka dobrá, jen ty karbece a slavný startování, mám z toho trochu karbecofobii, proto požadavek na stříkačku :)

Naposledy editováno 12.11.2020 11:46:21
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy

12.11.2020 v 11:33 | Nahoru | #1
Fakt na tom nefouká?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy

12.11.2020 v 11:37 | Nahoru | #2

Kohlstein píše: Fakt na tom nefouká?

Vysvětlíš mi tvoji otázku?Asi jsem trochu pomalejší a nechápu co jsi tím chtěl říct :)

Naposledy editováno 12.11.2020 11:44:19

VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy

12.11.2020 v 11:54 | Nahoru | #3
Styď se

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy

12.11.2020 v 11:58 | Nahoru | #4

honzaVTR píše: Vysvětlíš mi tvoji otázku?Asi jsem trochu pomalejší a nechápu co jsi tím chtěl říct :)


No jestli na VFR800 nefouká? Na mě fouká na všem, ale tomto jsem neseděl, tak nevím.

Naposledy editováno 12.11.2020 11:59:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy

12.11.2020 v 12:04 | Nahoru | #5
Kohlstein> samozřejmě že na všem bude foukat, otázka jak moc. Na Tuonu to bylo pro mě už dost a nepředpokládám že na VFR to bude horší, každopádně se mi opět potvrdilo, že tvoje příspěvky mají až na pár světlých výjimek užitečnou hodnotu nula nula nic :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy

12.11.2020 v 12:12 | Nahoru | #6
honzaVTR> Tak až budeš skučet, že ti to rve proud vzduchu rovnou do palice, vzpomeň si na mě zas.

(reakce na) VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy

12.11.2020 v 12:26 | Nahoru | #7
Kohlstein> Bohužel, raději jsem na tebe zapomněl hned po odeslání příspěvku

VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy

Skvělá odpověď, děkuji! 12.11.2020 v 13:04 | Nahoru | #8
Jak jsem naopak rád, že mám dvacet let starou motorku spolehlivá, poctivě udělaná, pevná, žádné kroucení a mechanicky tak jednoduchá, že bude těžké přestoupit jinam a navíc s cenovkou 50 s plnou výbavou
mám 184cm a fouká akorát na krk, s originál plexi, ale aspoň žádné turbulence do helmy




VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy

Skvělá odpověď, děkuji! 12.11.2020 v 13:41 | Nahoru | #9
hele vfr Fi i vtec jsou v pohode. Na ja vtecu najel cca 15 000km, s kuframa po dalnici v pohode 700km denne. Zaroven je to motorka, na ktere se svezes i svizneji, kdyz ji zacnes vytacet. Na cestovani byla super, kdyz jsi sundal kufry a zacal litat, obrousis klidne komplet hlasice az na stupacky a drzis tempo s kde jakym SS. Mam 190cm, resil jsem pridavnym plexi nahoru - coz presne melo za nasledek, ze jsem pak dostaval v rychlostech nad 150km/h rany do helmy od vetru, ale i bez nej to byla pohoda. (vim, ze mora

kamos jezdi na Fi a je to taky dobra masina, i kdyz starsi, stale dobra. Rozhodnuti je asi na tobe, ja mel s vteckem super zkusenosti a zadny problemy :)

hlavne tyhle obe motorky si poslednich par let kurevs*y drzi hodnotu. Takze kdyz koupis vtec za 70, verim, ze ho za stejny prachy prodas i za dva roky. Pokud koupis FI za 50, bude to za par let dost podobny

pokud mas nejaky dalsi dotazy, ptej se

Naposledy editováno 12.11.2020 13:44:19

VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy

12.11.2020 v 13:54 | Nahoru | #10
Díky borci :) Jedu se mrknout na tuto , případně mám v merku další tahle je super, že má origo kury, krovku i abs a ještě tato bez abs

V podstatě se mi líbí všechny, ladáky moc neřeším, páč ty RPčka nemají homo, tak šli stejně pryč ...

VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy

Skvělá odpověď, děkuji! 12.11.2020 v 14:50 | Nahoru | #11
Měl jsem obě , Fi i vtec, samozřejmě ze ten rozdíl je minimální , vtec díky užší kapotáži působil sportovnější , jinak posez stejný , u vtec ten kopanec není úplně nic strašného.... a poctivý servis hrnků mě dělal Gapyra tady z fora....přesto Fi mě bavilo víc ....i když má hnusny přední blinkry což se dá řešit , je tam víc variant na laděnou koncovku , dle mě to lip svítí a model 01 už má přepracovaný i palivové mapy....pokud jde o šanci za par let prodat dávám větší šanci Fi...zvlášť vyrocnimu modelu k 50 let Hondy, u kterého jak říká kolega Jirka....bude ceněný
Taky spis lidi víc koupi něco kde servis jsou jen podložky než hrnky a napínáky....
Pokud někoho zajímá spotřeba tak Fi dlouhodobě průměr 5l a vtec 6,8. Při mých 187cm nejlepší varianta origo plexi, odpor vzduchu jde má hruď....u racing i touring to šlo blbě na helmu.
E: a jak píše Honza u Fi se nemusí řešit homo ladaku ,pak na oba modely pasuje zadní kolo z vfr750, stejný tlumič řízení, zvýšení riditek o 25mm za 1600.- eBay
E2 : jinak se koukni v bazaru i na vtec od MrWho, motorku znám má krásný laďáky a poctivý servis i výbavu
Možná alternativa která se mi vždy líbila je ST1050

Naposledy editováno 12.11.2020 15:20:52

VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy

12.11.2020 v 15:30 | Nahoru | #12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy

12.11.2020 v 17:08 | Nahoru | #13

Kohlstein píše: honzaVTR> Tak až budeš skučet, že ti to rve proud vzduchu rovnou do palice, vzpomeň si na mě zas.


Se standardním plexi to tak ale není. Tam to jde tak od poloviny trupu nahoru. Já mám double-bubble a tam to jde přímo na přilbu. To platí pro vzpřímený posez, je tam ale dost místa a při vyšších rychlostech se dá snadno zalehnout a hned je klid. Pak existuje ještě cestovní plexi, které je ale trochu odporné a tam věřím, že je nápor na tělo a i hlavu minimální.

Naposledy editováno 12.11.2020 17:12:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy

12.11.2020 v 17:20 | Nahoru | #14
CB600> Opravdu záleží na výšce postavy , double-bubble jde při 187cm přímo do plexi a jezdit mírně nahrbený není úplně komfortní na zada ....ale samozřejmě racing zero gravity apod vypadá výborně ....

(reakce na) VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy

12.11.2020 v 20:37 | Nahoru | #15
Gahan37> díky za příspevky :) Tu co má MrWho, ta je pěkná, ale za 80 už koupím FZ1 Fazera a neřeším nic, proto mám strop na těch 70 táců u VFR Musím v sobotu projet toho Vtec a rozhodnout se, jak mi to jízdně sedí. Pokud by nebyl konkrétní kus ok, pouvažuju nad tou od Mistra :) Teoreticky mám v záloze to Fi, měla to být z nouze ctnost,ale dá se to koupit od padesáti a celkem se mi líbí, tak zkusím mrknout i na ni...

VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy

12.11.2020 v 21:00 | Nahoru | #16
Jezdil jsem obe a kdybych si mel znovy vyvrat, tak sahnu po Fi. S mejma 194/90 je pohodlnejsi u Vtec me uz pri delsi ceste nevyhovovalo zalomeni nohou. Jinak je Vtec hezci a podvozkove je na tom Vtec o neco lepe, rozumnej vic do sportovna, ale ne prehnane. Je to oboje prijemna cestovni motorka. Me osobne nesedl Vtec, protoze dole je slabsi nez Fi a rechod mezi 2V a 4V je pro me v blbejc otackach, kdy me to cuknuti proste vadilo. Mozna byla chyba v me motorce, ale cuknuti tam proste bylo znatelny a to zejmena pri pohodovejsi jizde. Pokud se jelo ostre, tak to bylo lv pohodei. Ted mam druhou sezonu FZ1 Fazer a jelikoz uz prd najedu, tak premejslim, ze koupim zpet za par korun VFR800 Fi.

Jeste k Vtecu a foukani na ni, tak s moji vejskou bylo lepsi origo plexi, protoze racingove mi hnalo vzduch do helmy a delalo to strasny turbolence. Mel jsem na ni teda AMB kit riditek, takze jsem sedel vic vzprimene.

Naposledy editováno 12.11.2020 21:02:18

VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy

12.11.2020 v 21:45 | Nahoru | #17
měl jsem Vteca, párkrát půjčené FI. FI mi sedělo o chlup lépe. Nabídnout má co, jsou to super stroje obé

VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy

12.11.2020 v 22:23 | Nahoru | #18
já teda na fi nedám dopustit, až na ten podvozek - možná su přecitlivělej, ale pro mě je v originále nepoužitelnej (respektive akorát na krásnej hladkej asfalt). ale u vtec to nebude jiný. ale to se dá zá celkem pár peněz vyladit, mrkni na téma který jsem založil.

jinak charakter a zvuk v4 s ozubenejma kolama je prostě super

VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy

13.11.2020 v 08:42 | Nahoru | #19
Pro mě má Fi potenciál pokud člověk zainvestuje jako výše Martin, a poladí si tu motorku kompletně s tím, že při tech nákladech...a lze v tom bez obav utopit dalších 50t si ji už člověk nechá... ale i v základu jde o použitelný kus.
Pravděpodobně bych už vtec nechtěl ...

VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy

13.11.2020 v 10:16 | Nahoru | #20
Ještě k origo kufrum , krom toho ze se na motorku dobře zacvaknou a slušně vypadají se tam vejde úplný kulový....nedáš tam 2 helmy, max je 1 a něco málo k tomu,plus otevření 2x mě praskla šnurka co drží víko ... vozil jsem radši boční Keyless 41 litru.

2 reakcí na tento příspěvek VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy

13.11.2020 v 22:08 | Nahoru | #21
Já vlastním VFR první model ročník 86, pak FI a nakonec 1200F. Všechny jsou výborné, dodneška jsem si nevšiml, že by na mně nějak foukalo. Myslím, že nejpovedenější je FI. A co se týče origo kufrů tak na dovolenou jezdím s manželkou na VFR 1200F s origo kuframa, a ještě se nestalo, že bychom měli problém se sbalit. Spíš místo ještě zůstrane. Gahane do top case 2 helmy dávám v pohodě!!!

(reakce na) VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy

13.11.2020 v 22:29 | Nahoru | #22
vehrvolf> Tak topcase jasné tam se 2 vejdou si Tě s kufry zkontroluji na příštím vfr srazu

1 reakcí na tento příspěvek VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy

13.11.2020 v 22:33 | Nahoru | #23
Krásně slyšitelné spínání V-tecu

(reakce na) VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy

13.11.2020 v 22:36 | Nahoru | #24

vehrvolf píše: Já vlastním VFR první model ročník 86, pak FI a nakonec 1200F. Všechny jsou výborné, dodneška jsem si nevšiml, že by na mně nějak foukalo. Myslím, že nejpovedenější je FI. A co se týče origo kufrů tak na dovolenou jezdím s manželkou na VFR 1200F s origo kuframa, a ještě se nestalo, že bychom měli problém se sbalit. Spíš místo ještě zůstrane. Gahane do top case 2 helmy dávám v pohodě!!!



1200 je nekde uplne jinde nez vsechny 800ky .. ja uz bych se zpatky vracet nechtel ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy

14.11.2020 v 08:14 | Nahoru | #25
Ondros> no zvuk to ma super a vtec je podla zvuku citit hodne. v kolkych otackach sa zapina?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy

14.11.2020 v 09:10 | Nahoru | #26

Ti_rex píše: Ondros> no zvuk to ma super a vtec je podla zvuku citit hodne. v kolkych otackach sa zapina?


Zvuk to má super protože tohle není vtec 02-09 ale Fko 2014- počítám a s Akrapem ,nebo Gpr zřejmě
Tzn se nebavíme o nákupu za 70 ale spis 150+

Naposledy editováno 14.11.2020 09:11:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy

14.11.2020 v 12:10 | Nahoru | #27
Gahan37> a vtec ma jaky zvuk?

(reakce na) VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy

14.11.2020 v 13:32 | Nahoru | #28
Ti_rex> Základní laufy hrozny, nejlepší co jsem slyšel a i měl Laser
Samozřejmě časování ventilu má Fko taky ale celou dobu se tady bavíme o starších modelech .....

VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy

15.11.2020 v 08:12 | Nahoru | #29
Ahoj, měl jsem VFR 800 novou od roku 1998 do roku 2004 , nejlepší motorka jakou jsem kdy měl. Honda zpracování, vyborná na cestování i po Praze se na tom dalo, rád na ní vzpomínám. I jsem ji jednou rozbil na křižovatce par metru od baráku, opravil, jezdil dál...Červenou....nevím zda se dělali i jiné barvy. Asi jo, uz si nepamatuju. Prodal jsem ji pal kamarádovi, má ji dodnes.

VFR800 - má ještě co nabídnoutAlternativy

19.11.2020 v 11:26 | Nahoru | #30
Z praxe.. VFR je rozdíl jestli stará rozvod kolama Fi -perfektní průběh od spoda nahoru -specifický zvuk , VFR VTEC pocitově jede dole o kapku méně než Fi a nahoře o kapku víc - pěkný zvuk .Vtec vypadá moderněji a je větší výběr.Obojí změní a zvýrazní laďáky (vtec 2x! -cena).Obojí vyrobené -smontované v Japonsku cena odpovídá kvalitě použitých dílů ,Enkei ,Mitsubishi,TDK ,Denso ...atd .Závady jsou známé a lze je předejít ,regulátory,statory, napínáky Vtec ,seřízení ventilů Vtec. U Fi doporučuji progresivní př.pružiny. Obojí jsou těžké motorky 240+kg .Prodal jsem já a kamarád ,Fi a Vtec a koupili jsme Crossrunnery .. Prodáno z důvodu cest po ,kterých jezdím v okolí ,Cr je pohodlnější a lépe ovladatelný v pomalejších zatáčkovitých a rozbitých cestách. Nebolí zápěstí a není naklepaný rozkrok .Štve mě u CR omezení výkonu a spotřeba až +1,5 l oproti Fi. Co se ušetří na rozvodech Fi , o to víc stojí výměna CBS brzdových hadic vzhledem ke stáří .Vzpomínám na Fi ......(asi si jí zase koupím.. )

Co je lepší než V2 -- V4!! V4 skoro kombinuje vlastnosti motoru V2 spodek +střed -nahoře umírá -(neplatí pro dnešní motory např KTM ..) a točivost až 14tis ot jako řadové 4 válce ,ale bez gumového a jemného spodku .(hlavně 600 ,litry lepší ).Je to pořád super svezení i na +20 let staré motorce.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaký koupit regulátor dobíjení VFR ... [1, 2] Honda VFR 800 adta 36 11.1.2021 v 17:10 Anti
Padací rám Honda VFR 800 Honda VFR 800 Valda5555 5 26.12.2020 v 15:43 Gahan37
Truimph Tiger 1050 Honda VFR 800 Brooklynspeedy 8 24.12.2020 v 12:44 Brooklynspeedy
VFR 800 Výměna ložisek krku řízení... Honda VFR 800 adta 5 16.12.2020 v 14:49 adta
Gipro-údaje se otočily hore nohama Honda VFR 800 dalinv 5 9.12.2020 v 11:46 dalinv

TOPlist