bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 250/559 cena
11.11.2020 v 08:57
Ahoj lidičky,
vím že není nic jednoduššího než se podívat na bazar a cenu si porovnat, ale chtěl bych znáš váš názor...
mám v plánu koupit jawa panelku,stav celkem hrozný ale kompletní, motor jde prošlápnout a je na papírech ...
prodává se za cenu 43 tisíc. Je to v DNEŠNÍ době adekvátní cena ? motorku bych si rád zrenovoval. Popřípadě kdyby někdo něco prodával v okolí zlínského kraje s papírama,tak prosím o nabídku do zpráv. Předem děkuji a přeji příjemný den Hoff

(reakce na) Jawa 250/559 cena

12.11.2020 v 13:49 | Nahoru | #31
sniper17> Ta se ještě dá koupi, ale práce na ní bude dost...https://www.bazos.cz/img/1t/019/127317019.jpg?t=1604929064
zdarec Milan

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250/559 cena

12.11.2020 v 13:50 | Nahoru | #32

sniper17 píše: Zdarec, 559 Jawku za tuto cenu neber, je to drahý jak sviňa. Jsou to šmejdi, koupil jsem si panelu 592, má alespoň 3 ložiska na klice oproti 559, která má jen dvě ložiska a dá se koupit solidní do 60 litrů. Osobně jsem renovoval 592 a renovace samotná stála se vším šudy 60 litrů, tak si myslím, že koupit 559 za 43 litrů + renovace cca 60 litrů, tak seš na stovce jako prd + práca, starosti, ježdění, zhánění atd. Už byh do toho nikdy nešel a koupil bych si třebas za těh 60 až 100 litrů něco pěkného (Japončíka) a hlaně bez práce a nervů...Jawu 559 určitě ne, když už tak solidní Jawu 595 ...Pak dej vědět, jak si se rozhodl.



No pokud jsi dal do renovace 60 tis.tak to bylo něco co se renovací nedá nazvat.To bylo nakoupení dílů turecké,indické a taiwanské výroby po eshopech a následné poskládání "jakože Jawy" veteránské renovace se dělají tak že se zachrání co nejvíce původních dílů a ne že pak někdo napíše že jen za "leštění jsem dal ranec..."

A za druhé čo to také Jawa 595?

Jawa 250/559 cena

12.11.2020 v 14:12 | Nahoru | #33
Kejvacka za 50 a 60 za renovaci je malo, protoze za to jde koupit jen mizerne dily a ne ty kvalitní původni jawacke jsem rad, ze tohle jde mimo me. Ale je to zajimave sledovat, kdyz se za stejny prachy prodává kejvacka jako anglické,italske nebo japonske 650+ccm stejne stare ctyrtakty

Jawa 250/559 cena

12.11.2020 v 14:30 | Nahoru | #34
Cena renovace se vy odborníci odvíjí od výchozího stavu a ten jsme nikdo neviděli. Dal jsem za renovaci 354 do 100, 559 do 70 a dalších i do 50tis.(z vlastních peněz a každému je hovno po tom ). Když tě renovátoři v salonech nesedřou z kůže a dáš si spoustu věcí sám, ale ne na úrovni štětky se stříbřenkou na kotel tak ušetříš. Repliky jsem až na nějaký drobnosti a soudobý vzduch do nových duší nepotřeboval, ale draze sháněl původní podsedláky s chobotem, nebo blatníky, na 559 neřezanou masku, krutiruk se sytičem a další plechařinu. Jestli dvou nebo tříložisko je jedno, je to jen chyméra, kývačka by nejezdila bez tříložiska? Stejně dekl motoru při koupi sundávat nebude a nijak jinak to nepozná. Já narazil i na torzo motoru Automatik třílóžo za 1.500 bez známé spojky i se svými specifickými díly, ale i tak jsem ho do panelky dal a třeba spojku ještě někdy seženu .

Naposledy editováno 12.11.2020 14:47:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250/559 cena

12.11.2020 v 15:36 | Nahoru | #35
sekáčmagor> Opravuji JAWA 592 na místo 595, má chyba, jinak jsou to všechny české díly budˇ v replice nebo opravené a žádný!!! turek, či další země !!! Jen pro představu, origoš nádrž, zakoupená na staro ( koupě 2500,- + vyrovnání, chrom - "český", 6.000,- + lakování a vylití 3.500,- + víčko " české s korkem" 550,- + znaky, včetně gum 1.200,- = cca 13.750,-Kč) a to je jenom nádrž... dál už nebudu psát, protože to každého trkne, co to dneska stojí a nebudu se s tebou vubec přít, jestli to bylo tak, či onak. Nemám na takové srandičky chuť- kapišto ???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250/559 cena

12.11.2020 v 16:00 | Nahoru | #36

sniper17 píše: sekáčmagor> Opravuji JAWA 592 na místo 595, má chyba, jinak jsou to všechny české díly budˇ v replice nebo opravené a žádný!!! turek, či další země !!! Jen pro představu, origoš nádrž, zakoupená na staro ( koupě 2500,- + vyrovnání, chrom - "český", 6.000,- + lakování a vylití 3.500,- + víčko " české s korkem" 550,- + znaky, včetně gum 1.200,- = cca 13.750,-Kč) a to je jenom nádrž... dál už nebudu psát, protože to každého trkne, co to dneska stojí a nebudu se s tebou vubec přít, jestli to bylo tak, či onak. Nemám na takové srandičky chuť- kapišto ???


Nevím co to je kapišto a nerozumím tomu origoš nádrž zakoupená na staro.A pak nějak nechápu že dáš na vyrovnání a chrom nádrž tak špatnou že ji pak necháš vylít?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250/559 cena

12.11.2020 v 16:31 | Nahoru | #37

sekáčmagor píše: Nevím co to je kapišto a nerozumím tomu origoš nádrž zakoupená na staro.A pak nějak nechápu že dáš na vyrovnání a chrom nádrž tak špatnou že ji pak necháš vylít?



staro bude aukro, a vylejt to treba nechal preventivne, aby se do budoucna netrapil s korozi?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250/559 cena

12.11.2020 v 17:57 | Nahoru | #38

sniper17 píše: Zdarec, 559 Jawku za tuto cenu neber, je to drahý jak sviňa. Jsou to šmejdi, koupil jsem si panelu 592, má alespoň 3 ložiska na klice oproti 559, která má jen dvě ložiska a dá se koupit solidní do 60 litrů.....



Máš mylné informace. 559 měly také tři ložiska (který roky ano, a který ne ti tvrdit nebudu)

(reakce na) Jawa 250/559 cena

12.11.2020 v 18:55 | Nahoru | #39
Frantas> samozřejmě ty motory jsou prakticky stejný, jedině hledat podle v.č. možnou dobu výroby, ale to je při koupi k ničemu a nevím, kdo by ho nechal sundávat víko při koupi, jedině nacpat nějakou kamerku přes napouštěcí šroub. Ani 592 nemusí být vždy na 100 procent tříložisko

Naposledy editováno 12.11.2020 18:55:38

Jawa 250/559 cena

12.11.2020 v 19:02 | Nahoru | #40
Jestli je to pojízdný a s papírama , tak je to dnes bohužel ještě dobrá cena . Když máš štěstí dá se levnějc , ale těch lidí , co neznaj dnešní pokřivenou dobu s cenama už moc není.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250/559 cena

12.11.2020 v 19:38 | Nahoru | #41

udinar píše: Budeš se divit, ale na svých veteránech jezdím poměrně veliké vzdálenosti a navštěvuji srazy i v zahraničí a tak jsem vděčný za bílé RZ. Je totiž snaha nám ježdění na véčkách neustále znepřijemňovat. Pokud vím, tak má přijít v platnost nařízení, že stroj s veteránskými RZ bude moci vycestovat do zahraničí jen s povolení a jen na srazy, takže sbohem dovolená s veteránem ve Francii


Jé, to jsou zase drby... Máš to něčím podložený? Já myslím, že asi ne. Tak je lepší abys nešířil nesmysly.
Před časem se objevila petice za zachování současného systému testací. Tolik polopravd a lží jsem dlouho nečetl. Až teprve, když jsem si přečetl argumenty obou protistran, jsem si udělal svůj názor. Měl bys udělat to samé a nevěřit jednomu strejcovi, kterej slyšel v hospodě, že jedna paní povídala....

Jawa 250/559 cena

12.11.2020 v 19:40 | Nahoru | #42
Jak píše je to prý kompletní a s TP. Nic ho netlačí, aby to chystal třeba na testaci ap. Takových projektů i tady bylo plno a zapadly z různých důvodů. Když zjistí, že je to nad jeho finanční síly tak to časem taky prodá. Je z gottwaldova tak si snadno nakoupí díly i u Jelínků .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250/559 cena

12.11.2020 v 22:45 | Nahoru | #43
vencac> Tu informaci jsem dostal od testačního komisaře ze Soběslavi, nějakej Kaňka, ale je to klubovej, ne krajskej komisař

2 reakcí na tento příspěvek Jawa 250/559 cena

13.11.2020 v 12:29 | Nahoru | #44
Díky Vám všem za reakci. Jen aby jsem to uvedl na správnou notu....nekupuji tu motorku ,aby jsem s ní každý den jezdil, na to mám kawu z750 .Nějak jsem se nadchnul, když jsem ji u kamaráda viděl (líbila se mi už dřív) tak jsem si řek, proč do toho nejít...komentáře typu "nechápu jak na tom muže někdo jezdit " nebo aby mi někdo říkal že tento drátek má jinou barvu a tento šroubek tak v výroby nebyl, mě vážně netíží ....jak tu někdo psal-"je to za moje peníze, takže je po tom každému hovno :D " takže teď k věci ...obvolal jsem pár známých a rozhodl jsem se pro kývačku 250.Na ceně se budeme ještě domlouvat, ale vidí to za 35 tisíc. Beru to jako hobby a ano projedu se na ní :D takže ještě jednou všem díky za normální komentáře a kdyby vás ještě něco k tomuto příspěvku napadlo, tak pište, rád si to přečtu. Přeji krásný den
PS.: hodně lidí mi říká, že tu motorku brali před 8 roky za 5 tisíc a druzí ji měnili za flašku slivovice ,ale ta doba jak jsem pochopil je dávno pryč :( levnější to už asi nebude ..

(reakce na) Jawa 250/559 cena

13.11.2020 v 16:00 | Nahoru | #45
Brux> mám to stejné jako ty ,na ježdění mám Triumph tiger 800 a na kochání JAWA 250 kývačka ,

(reakce na) Jawa 250/559 cena

14.11.2020 v 08:39 | Nahoru | #46

udinar píše: vencac> Tu informaci jsem dostal od testačního komisaře ze Soběslavi, nějakej Kaňka, ale je to klubovej, ne krajskej komisař


To měl samozřejmě pravdu.
Prostudujte si zákon č. 80/2004 Sb.

(reakce na) Jawa 250/559 cena

14.11.2020 v 09:55 | Nahoru | #47
Brux>nebude a s rozumným člověkem je rozumná domluva, koupil jsem 353 nedávno za stejné peníze od syna prvního majitele ze zapadlé vesničky, garážovaná, zachovalé chromy a nikdy nepolíbená stk . Chlapík mi dal spoustu dílů tak jsem mu dost přidal, asi jsem vůl, On si vyřídil duplikát TP za ztracený (škoda), udělal i EK a přepis. Dalších cca 5 tis. jsem dál za repas motoru po starší GO a za pár dalších dílů, aby byla autentická ke svému r.v.. A 353 teď stojí ve sbírce vedle 354, 559 a dalších. Jezdím z nedostatku času kolem komína a o víkendech a že to stojí co to stojí? Každého volba, ber nebo neber, děcka už mám téměř samostatné, na exotických dovolených jsem nikdy nebyl, nechlastám a po "50" si chci už taky udělat nějakou tu radost ze života a mladý se tomu taky věnuje. Nenech se odradit pozéry, na těch tuctovkách nás jezdí na zlínsku plno, akce typu Luhačky, Slavičín a Strání to jen potvrzuje

Naposledy editováno 14.11.2020 10:26:07

2 reakcí na tento příspěvek Jawa 250/559 cena

14.11.2020 v 18:26 | Nahoru | #48
Měl jsem 559 přes 10 let.
Od prvního a jediného majitele, najeto 52k km dosud bez GO motoru, místy proleštěná barva na základ, chromy ko, výfuky domlácené, na starým TP i SPZ i fakturou z Mototechny, naprosto origo vč. matic a šroubů, jediná neoriginalita bylo zpětné zrcátko a zástěrky , které se v době výroby ještě neřešily. Z dnešního pohledu za hubičku, tuším 6k.

Dal jsem nové výfuky od Hadrávka, výplety s ráfky kol taky čs. provenience + samozřejmě pneu, aku, řetězovku a další co bylo před smrtí typu lanka atp.
GO motoru jsem zadal někam na Vysočinu.. Potvrdili mi, že v motoru opravdu nikdo dosud nebyl. Žádné nesmyslné leštění karterů, jen stříknutý válec na černo bo ta litina prostě rezne.
Celkem v cenách let 2003-2005 jsem do tohoto typu "renovace" zahučel cca 25k + své hodiny samozřejmě.

No a pak se pokoušel s 559 jezdit.
Pár let mi to vydrželo s nájezdem cca 2k/rok než jsem konečně pochopil, že tudy cesta pro mne již nevede.

Opravdový veterán z těchto standardních panelek stejně nikdy nebude a ve svém věku už nemám potřebu sedlat něco tak nebezpečného a nepohodlného ..

Jawka šla do kouta a já začal provozovat normální, pravda stále trochu retrolook, ale už moderní mašiny. Skončil jsem zatím u W800 a doufám , že není poslední.

Pak šla jawička před 5 lety do světa. Jo, slzu jsem ukáp ale dnes už rozhodně nelituji. Rád se na originální kousky na srazech podívám ale jezdit na nich touhu už nemám.
No a závěrem ?
stála mne sice jen 6, k tomu cca 25 "renovace" a hodiny. Prodal za 39.
Jinými slovy, v podstatě se žádným "veteránským ziskem".

Dnes ta čísla vypadají v absolutní hodnotě samozřejmě jinak ale ve finále to u tuctových jaw bude vždy spíš prodělek bez ohledu na aktuální reálné ceny...

Naposledy editováno 14.11.2020 18:29:12

(reakce na) Jawa 250/559 cena

16.11.2020 v 21:25 | Nahoru | #49
assassin> Zdravím Tě Moderátore z Horoměříc, přesně si pochopil, co jsem měl na mysli s nádrží. Bohužel kolega Sekáčmagor z Lučenca toto nepochopil, protože "kapišto" znamená "chápat" ve slangovém výrazu ( nespisovný útvar Českého jazyka). Díky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250/559 cena

23.11.2020 v 10:50 | Nahoru | #50

pps2 píše: Jawka šla do kouta a já začal provozovat normální, pravda stále trochu retrolook, ale už moderní mašiny. Skončil jsem zatím u W800 a doufám , že není poslední.


Záleží na tom co si představuješ pod pojmem "normální" Vyměnit 250/559 za jednobuch enduro XT, XR, TT, DR by mi přišlo "normální". Jízda pořád ve stejném režimu tj. vesnické trojky, okresky, polńačky.... Ale tahat se tam s autobusem W800 mi moc "normální" nepřijde. Ale je to tvoje volba a respektuji ji.

Brux>
Záleží na tom co máš dál s Jawkou v plánu. Jestli se ti líbí super zrenovované s novým lakem a chromy, nebo cílíš na původní provedení barvy, chromů, povrchu karterů. Druhá důležitá věc je SPZ, jestli chceš původní komunistickou nebo ti nevadí nová plachta.
Z nově nalakované a nachromované už původní zpátky neuděláš, opačně to jde vždycky. Proto jsou ty v původním stavu nejvíce cenné, v budoucnu nejlépe prodejné, ale je k tomu nutné pamatovat i na tu SPZ, pokud ji neplánuješ strčit na půdu mezi pavouky.
a) Jawka v původním stavu s původní SPZ to je prostě radost pohledět. Za tou se otočí každý chlap stejně jako za fešnou 25-cítkou v sukni nad kolena.
b) Nově zrenovovaná s původní SPZ už není tak vyhledávaná, je dražší - protože tam hraje roli cena renovace, ale přitom není tak historicky cenná jako ta původní.
To je jako když si ta 25-cítka z minulé věty povede za ruku dítě. Každý chlap se otočí, ale to děcko tam, no.
c) A potom tu jsou Jawky osazené plachtou SPZ. Na to se dá říct jen to co Keliška v Slunce seno, "to je hnus velebnosti" a je jedno jestli je to stav původní či zrenovovaný.
d) Na posledním místě jsou motorky dotažené z východu se štítky v azbuce a s doklady na přihlášení. To je jako když na ulici potkáš malou, tlustou, prdelatou cigánku. To se otočíš na druhou stranu a budeš myslet na cyklonB.

Když to vezmu na příkladu těch dvou z odpovědi #11.
Ta Liberecká nemá téměř chybu. Časem seženeš chybějící půlku krytu řetězu a budeš jen leštit a jezdit.
Do té z Nymburka ještě nasypeš to samé o co je levnější než ta Liberecká aby jsi ji vrátil do podobného stavu, protože ty chromy už nerozleštíš ty buďto nové nebo stříbřenka. Nádrž a kryt reflektoru budeš muset dosehnat v původním laku a to chce čas a ježdění po inzerátech. To už bude lepší prodat původní použitelnou plechařinu, sehnat levnější ve štětkolaku a celou ji nově zrenovovat. Což ve výsledku bude 2x dražší jak ta Liberecká plus moře času.

Doba kdy zde zmiňovaný stroj stál 10L pálenky a karton Peter už je pryč, tak jako pivo za 2,50 za 6,- i za 14,- Teď je za 28,- a kdo z Vás ho kvůli tomu přestal pít? Možná ho chlemtáte míň jak za mlada, ale úplně jste na něj kvůli ceně nezanevřeli. A to si můžete dopřát lepší, ano, čtete dobře, lepší z ciziny (protože ten kdo tvrdí že České pivo je nejlepší na světě je omezený hňup) a stejně sedíme v knajpě u toho našeho samoseru.

Ceny určuje poptávka, někdy zdravý rozum, někdy touha vlastnit zrovna teď danou věc. Běžte zainzerovat Zundapa nebo NSU do země kde zpívají Über alles in der Welt. U nás po něm neštěkne pes, tam se po něm jen zapráší. Hodně velkou roli v tom hraje to naše domácí cítění, že jezdím na tom co sem historicky patří, do té naší uprdnuté České kotliny. Jezdil na tom praděd, děd, otec, já a třeba to zůstane i mladýmu když ho to chytne.
Nemá cenu srovnávat jízdní vlastnosti Jawa vs. západní motorka stejného r.v.. Kvůli měření pindíků si ji už nepořizujeme. To skončilo když se na Václaváku zazvonilo klíčema.

Naposledy editováno 23.11.2020 10:53:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250/559 cena

23.11.2020 v 11:39 | Nahoru | #51
bazin.> sic pěkný pojednání, ale v reálu je to o jen stavu peněženky a trhu.
Všeobecný odpor znalé veřejnosti k renovované panelce či kývačke chápu, ale ta neznalá se otočí za leštěnkou vždy. Vidím na akcích spoustu "renovací" a z 90% bastlů s díly napříč celým spektrem typů. Obrácené držáky klaksonů, nezalakované konce zadního madla, lavice místo kytary, kastlíky z panelky na kývačce ap. a jsou naprosto běžné a od mladých vykladačů historie vznikla teorie, že "v Jawě dávali co bylo skladem", i tak se sá zdůvodnit nepůvodnost a hlavně neschopnost. Sám jsem zrenovoval podokapové vraky v relaci 50-100 tis. za které se nemusím stydět i když mají jistě své mouchy, ale mám taky patinovky na kterých jsem vyměnil jen pár nepůvodních dílů. Jestli to má starou spz nebo novou euplachtu je to jen o štěstí a s tím už nic neudělám a je mi to zcela jedno jaký plech vozím. Nějaká historická původnost této tuctové kategorie veteránů je stejně k smíchu, když už tak předválky, nebo ještě péroš, kterých se zase vynořilo mraky v ekonomické armádní renovaci, tolik jich snad ani Čsla nesloužilo .

Naposledy editováno 23.11.2020 11:40:42

(reakce na) Jawa 250/559 cena

23.11.2020 v 12:31 | Nahoru | #52
cmiral> Já tu malou SPZ vnímám jako celek který k té motorce dobově neoddělitelně patří a velká plachta je jako nekvalitni turecká replika.
Chodit půl života kolem motorky na které straši velká SPZ když se dala sehnat ješte ta stará, fuj, hrozná představa. Prosrali jsme jinde jinší prachy, tak když to ještě jde je lepší zrovna přihodit pár tisícišušňů a pořídit stroj s SPZ která tam patří, než se potom drbat za uchem při každém pohledu na tu hliníkovou zrůdu.
Nebo TP vůbec neřešit a tím pádem koupit mašinu o 1/2 levnější a jezdít jen kolem komína.
Jo, jo, perako-manie to je kapitola:) Když mě začali 20-ti letí veteránisti poučovat co je a co není na ten který typ správně tak jsem jim toho nervózního hada s ůsměvem prodal a pořídil Sportku na které se dá narozdíl od péráka trošku slušně jezdit.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250/559 cena

23.11.2020 v 12:45 | Nahoru | #53
Jako a kde ty staré dnes spz brát? Mám jednu na patinovce, ale majtel nedohledal původní TP a to bych si cenil víc, na druhé jsem starou spz měl a sebrali mi ji na registru těsně před tím než nucenou výměnu zrušili a tak mám naštěstí původní TP, na 555 mi zase zůstala malovaná a při přepisu úředník doplnil jen nulu před původní čísla pro duplicitu s jiným vozidlem a dostal nový TP, starý mám . Mám sportky 473, 470 i 475, sic jen kulaté čz, ale třeba 475 je dle mě lepší jak jawa .

Naposledy editováno 23.11.2020 12:45:53

(reakce na) Jawa 250/559 cena

23.11.2020 v 13:04 | Nahoru | #54

pps2 píše: . Rád se na originální kousky na srazech podívám ale jezdit na nich touhu už nemám.
.



Taky tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250/559 cena

23.11.2020 v 13:31 | Nahoru | #55
cmiral> Ale řešíme tady koupi s možností si vybrat, když to ještě jde, né to co už doma máš.
Psal že doma nemá níc starého a že si chce pořídit panelku-kývačku na občasné ježdění, tak jsem mu nastínil jaká je dnes situace. Ty toho máš doma víc, protože už do toho nějaký ten pátek děláš a to je úplně jiná situace, ale stejně máš jednu oblíbenou na které jezdíš a na ostatní se práší. Ty už TP řešíš jen okrajově a jde ti hlavně o železo které přistavíš do řady k těm co už máš, ale stejně, když je možnost staré SPZ tak asi nepohrdneš.
Někdo je Jawař, někdo Čezeťák, jiný dělá jen soutěžáky, další pouze předválky no a někdo bere všechno a má to jako investici pro stáří kdyby něco tak ať je z čeho brát..

Jawa 250/559 cena

23.11.2020 v 13:32 | Nahoru | #56
Takto, jezdím Pérák, z nostalgie, radosti a je s tím sranda. Nebezpečnost,..no já osobně se cítím bezpečně, jen je problém s okolím....dnes se moc nikdo nedívá a někdy mám dojem, že prostě.....nejsem vidět. Takže vesta, nálepky odrazky a podobně. Eletriku mám cajk a svítím více než dobře. Jen z tych SUVček prostě lidi moc nehledí ven....A jezdím okresky. Nájezd tak 4000 ročně. Ale koupil sem na renovaci japonce a to jen proto že v létě chceme s mojů jezdit trochu trasy (v omezeném čase) a já za ní po D1..takže to pojede trošku "od podlahy".
Jinak samo mohu jezdit i 634, která jede taky kilo v pohodě,..ale posaz, tvrdost sedla je něco jiného jak japonský chopper :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250/559 cena

23.11.2020 v 14:35 | Nahoru | #57
já jen, že už není z čeho moc vybrat. Koupě slušné patinovky se starou spz je věcí šťastné náhody a případně koupě od blízké osoby. Nejsou a nebudou, nebo jak jsem už psal je to o penězích a prioritách. Za poslední roky jsem cosi na poslední chvíli nasyslil a už si jenom vybírám. Je fak že jsem natrefil nedávno na 455 i bez TP a hned vzal za rozumnou cenu. Na důchod se budu mít čím bavit .

Po delší době jsem vyvětral oblíbenou 475 a málem mě sundal slepý soused a hned pak mladá káča v suv co se točila skoro na přejezdu *unda, těch názvů co schytala, nosím reflex bundu, čumím kolem sebe, svítím....

(reakce na) Jawa 250/559 cena

23.11.2020 v 16:45 | Nahoru | #58
cmiral> jo, tohle je bohužel na hovno. Je potřeba myslet i za všechny ostatní, jinak bum prásk.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250/559 cena

24.11.2020 v 08:30 | Nahoru | #59
Jenže to je jedno na čem sedíš, sestřelí Tě na chopperu i veteránu,..sem tam vidím dost debilitu a to je smutné...
Přiznám se, že sám sem platil za rychlou "jízdu v obci", kdy sem valil už 100 metrů za zástavbou v polích 80km/hod, ale cedule konec obce byla ještě asi dalších 100 merů dál (moje chyba) 2000 flastr,....ale co už,....

Ad ceny,..i dnes se dá sehnat, ale jde o to že supů je tolik, že se v podstatě nedá nic sehnat, hned to někdo sebere,...a že to někdy skončí? Prodával jsem Péráka a za den to bylo 50 telefonů reálných kupců!

Jawa 250/559 cena

24.11.2020 v 08:48 | Nahoru | #60
Kdo ještě nezaplatil , absolvoval jsem nedávno i kurz bezpečné jízdy na polygonu a bylo to moc dobrý

Supů a kupců je mraky. Mladej taky touží po pérákovi, je ochoten zaplatit i dost, ale většinou jsou to už jen mrdky buď silně napadené, nebo renovace o ničem. Má je nastudované, já vůbec.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3868, 3869] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116051 Dnes v 16:12 kuba350
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 Dnes v 08:04 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 5 Dnes v 07:51 cmiral
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist