bmw_r1300gs_cartec

paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nové duše - všechny ztrácí tlak

9.11.2020 v 10:59
Přátelé řeším takovou záhadu . Mám na vícero starších motorkách nové gumy a nové duše .. Ty jsou všechny tuším Heidenau a všechny! ucházejí … ale to tak že za půl roku je tlak v gumě místo 2 Baru sotva 0,5. Můj dotaz zní … to všechny ty nové duše stojí tak strašně za hovno ? a nebo ten kdo to přezouval je všechny nějak poškodil ? Dá se s tím něco dělat ? .. Díky … Berry
1 2

9.11.2020 v 11:04 | Nahoru | #1
Dá se to dopumpovat!
Jak si představuješ montáží poškozenou duši, která ujde po půl roce? Buď je v ní díra, a nebo jí nic není. Dotáhni si ventilky, cvrnkni do nich, ať pořádně dosednou do sedel.

9.11.2020 v 11:06 | Nahoru | #2
Mám to stejně :(

9.11.2020 v 11:08 | Nahoru | #3
Mám s nimi úplně stejnou zkušenost. Ucházejí sice různě rychle, ale ucházejí všechny.

9.11.2020 v 11:11 | Nahoru | #4
Stejně.Cakni do nich trochu sajrajtu na opravu defektů.U mě potom ok.

9.11.2020 v 11:12 | Nahoru | #5
Kohlstein> Ok zkouknu je … díky za tip ..

9.11.2020 v 11:15 | Nahoru | #6
Mám tu značku taky na několika veteránech i s pneu a nejsem extra nespokojený, furt učím mladýho, aby si kontroloval tlak před jízdou a už se to naučil, ale až natrhl ventil a na cestě.

9.11.2020 v 11:18 | Nahoru | #7
Hele přiznám se že mi to dělaj taky obě kola. Nové duše a sám sem si je tam dával s opatrností chirurga. Žádné šroubováky s ostrýma hranama, nic. Pěkné montpáky a fakt tem si s tím vyhrál abych ty duše necvaknul. Mne to klesne za měsíc zhruba o 0,5 Baru a taky mám z toho hlavu v pejru tak se tady taky přivtírnu.

4 reakcí na tento příspěvek Nové duše - všechny ztrácí tlak

9.11.2020 v 11:22 | Nahoru | #8

9.11.2020 v 11:56 | Nahoru | #9

berry78 píše: Ta jsem rád že v tom nejsem sám … a než tam naleju plnotučný mlíko (což se prý dříve dělávalo) jsem chtěl vědět jestli na to je nějaká lepší metoda :o)

Pozor, to s tým mliekom to už nefunguje. Tak , ako aj tie duše , tak aj to mlieko už nie je ako bývalo a netesní to. Radšej tam nalej ten bordel na lepenie duší čo písal mirapulec.

9.11.2020 v 11:58 | Nahoru | #10
Ty starý rady asi fungují, ale víš jak starý mlíko smrdí? Ani míko už dávno není co bývalo . Zkus nějaký sprej na defekty aspoň budeme vědět že to funguje, já z toho žádný drama nedělám, když vidím co vydrží ty repliky gumových dílů z lisované tmy.

Naposledy editováno 09.11.2020 12:15:33

9.11.2020 v 12:06 | Nahoru | #11
berry78> Jenom technická - mlíko se skutečně používalo, ale to bylo v dobách, kdy mlíko bylo opravdu mlíko. Jestli tam naleješ krabicový UHT, žádný efekt se nedostaví.
E: aha, druhej. Vlastně třetí. No, prostě budeš muset někde na pastvě podojit krávu, jinak to fungovat nebude.

Naposledy editováno 09.11.2020 12:08:25

9.11.2020 v 12:13 | Nahoru | #12

9.11.2020 v 12:16 | Nahoru | #13
To není žádná záhada, to je tím, že se duše vyrábějí z čínské tmy. Dofukuju kola tak jednou týdně a vždycky tam pár desítek kPa chybí, sere mě, že nemám bezdušovky, u těch by to stačilo možná jednou za měsíc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nové duše - všechny ztrácí tlak

9.11.2020 v 12:17 | Nahoru | #14

V_i_c_i píše: Já kupuji jen zesílené a nemám s tím problém. Dofukuji před sezónou a tak jednou v průběhu sezóny.

Mám ty tlustostěnné MX duše a platí, to co jsem psal.

9.11.2020 v 12:20 | Nahoru | #15
Mno tak si můžu koupit pořád někde na farmářském trhu nějaké kvalitní mléko :o) …. zvažoval jsem, že vyzkouším i SLIME TUBE SEALANT .. ale nevím jak moc je to tekuté … potřeboval bych aby to udělalo mikrovrstvu po celem vnitřku duše a né jen po obvodu .. takže tudy cesta taky nepovede

9.11.2020 v 12:29 | Nahoru | #16

Maxipes_Fík píše: Mám ty tlustostěnné MX duše a platí, to co jsem psal.

Tak já mám nějaké zesílené Barumy nebo Continentaly, které jsem kupoval někdy 2012. Od té doby je maximálně zalepím, když ji někde píchnu. Od té doby jsem asi duši nekupoval, tak nevím jestli nenastala nějaká změna.

9.11.2020 v 12:32 | Nahoru | #17
berry78> Duvilax, tekutý latex apod. nacpat tam stříkačkou deci přes ventilek. Funguje to a je to za levno. Ale chce to po aplikaci trochu jezdit, ne nechat stát v rohu. Takže až na sezonu.

9.11.2020 v 13:01 | Nahoru | #18
Utíkají všechny duše, i ty starý Barum. A utíkaly i jako nový. Jen si pamatuju, že mi táta kdysi u kola do duše nalil mlíko, ale oslazený a to hodně, cukru, co se stačilo rozpustit. On ten cukr asi dost lepí... To samý jsem udělal u CXa, kde je sice bezdušová pneu, ale mám hodně starou, v Německu to stálo dlouho na prázdné. Pořád jsem hledal, kde utíká, dokonce jsem kolo dal pod vodu a nic jako neutíkalo, ani bublinka, ventilek taky v pohodě a po 3 týdnech guma na polovině tlaku. Tak jsem aplikoval sladký mlíko a projel - a je pokoj...

9.11.2020 v 14:19 | Nahoru | #19
fzr> Zajímavé. Jen ten smrad při přezouvání...

9.11.2020 v 16:13 | Nahoru | #20
hm, neměl jsem žádný problém s tlakem v pneu, nez jsem preventivne vymenil letos duše, byly uz sama záplata, tak už vím

9.11.2020 v 18:25 | Nahoru | #21
zdar pánové, s tím mlékem to také velmi dobře znám, a souhlasím se všemi, kteří o něm napsali
to, co napsal Mirapulec - neboli cáknout sajrajtu na opravu defektů - pokud myslel sprej - pěnu - bych asi moc nedoporučoval. Letos v září jsem měl defekt na kole na mašině, kde je i duše, vystříkal jsem do ní celý sprej, který však moc nepomohl, protože díra byla celkem dost velká. Když jsem byl v pneuservisu v Blansku, tak mi na můj dotaz, zda se duše dá zalepit a znovu použít mechanik řekl, ať ji vyhodím, protože ten bordel ji lehce naleptá - i když zevnitř - ale díky tomu nemusí záplata na duši dobře držet, tak nevím...

9.11.2020 v 18:44 | Nahoru | #22

9.11.2020 v 21:17 | Nahoru | #23
Jsem na tom stejně... rok staré duše, zesílené a dofukuji pred kazdou jízdou.. resp. co tyden, nebo dva a úbytek je fakt znatelný

9.11.2020 v 21:28 | Nahoru | #24
Taky se přidávám k ostatním,nový duše do ČZ skutra,asi nějaký z Indie,za týden tlak pryč,nastříkal sem tam ten sajrajt na opravu duší,a celkem to drží,měsic to vydrží...

9.11.2020 v 22:41 | Nahoru | #25
Asi uz se nepouziva kaucuk ale něco levnejsiho a podle toho to vypada ..

9.11.2020 v 23:27 | Nahoru | #26
Mám zesílené a stejně uchází už jsem si zvykl že před každou jízdou kontroluju tlak.Ale člověka to sere když si vzpomenu jako mladý na pionýrech, kývačkách, ČZ apod.Jsem kolo nafoukal když jsem měnil plášt a pak na něm jezdil bez kontroly dokud jsem ho nesjel teda pokud sem nechytil defekt!

9.11.2020 v 23:28 | Nahoru | #27
Mam rok nejake noname Polske duse a dofukoval jsem jednou desetinku, jinak drzi celou sezonu, cca 10000km

10.11.2020 v 00:23 | Nahoru | #28
Davam lidem duse continental, michelin a slovenske t-gum. A zatim mi zadny ze zakazniku nezavolal, ze mu to uchazi. Tak nevim.
Jinak duse se pri nasazovani da svaknout tak aby uchazela treba tejden nez bude na nule.

10.11.2020 v 09:42 | Nahoru | #29
Jak píše Cuir , conti nebo michelin a pokud možno silnou MX duši.
Dělám ve fabrice na kola, je to úplně to samý. Zákazníci to mají ve skladu a po půl roce nadávají že mají prázdná kola, ale je to otázka jaký si na to nechají dát matroš.
Jsou to tisíce kusů a jedině Schwalbe, Conti, Pirelli udrží tlak. Ostatní jsou cca za půl roku na ráfkách.

Říkám jim, že se to dá utěsnit jedině penězma

10.11.2020 v 10:30 | Nahoru | #30
Já mám v Jawách taky takový ty nejlevnější a rok si jich nemusím všimnout.
Předpokládám že jsi před montáží utáhnul ventily, protože na nových duších jsou volné.